Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir ką tas "filtras" duoda? Ilgesnį stovėjimą stotelėje, taigi ir ilgesnę kelionę, spūstį priekinėje transporto priemonės dalyje, spūstį įlipant, kai daugiau žmonių. Ypač tai sukelia daug nepatogumų žiemą, kai šalta.
    Išlipimas visada vyksta greičiau. Be to įlipant dar pakeliui reikia žymėti bilietą, kai seniau tai buvo galima padaryti pasitraukus nuo durų ir netrukdant kitiems.

    Comment


      Ogi nereikia bijoti, kad troleibuse pasigausi blusų

      Matau, kad mūsų nuomonės aiškiai skiriasi. Rato principas: kažin ar yra prasmė vėl grįžti ir iš pradžių teigti jau minėtus dalykus? Aišku, kad visuomet visur yra trūkumų, bet man tie trūkumai nėra tokie ypatingai (ir gal net perdėtai?) dideli, todėl bandau įžvelgti teigiamus dalykus esamojoje situacijoje.
      Bent jau kolkas pasilieku prie teigiamo VT sistemos vertinimo.

      Comment


        Balandžio pradžioje buvau Kaune, teko pasivažinėti įvairiais viešojo transporto maršrutais. Nors žmonių tikrai nemažai, bet tikrai nepastebėjau tokių baisių grusčių ir dideliu vėlavimų, apie kuriuos kalba Al1. Ar mes skirtinguose miestuose buvom, ar ką, jei mūsų pastebėjimai taip skiriasi? Vairuotojų-pofigistų, taip, nemažai, bet patys keleiviai pareigingi ir glaudžia bilietus prie komposterių net neraginami.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          va butent, p[adare drama kazkokia;D viskas pas mus Kaune spejama laiku ir niekas nedaro problemos, o uzsenieciai ar kaimo zmones ilipe prie stoties perka bilietus troleibuse ir niekas neisterikuoja

          baigiam ta tema pagaliau?

          Comment


            gal kai kuriems keista, kad Kaune gyvena normalūs žmonės?..

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Nieko aš nesuklydau. Priekinių durų tvarka stabdo VT, daro nepatogumų keleiviams. O tai, kad jie nesiskundžia tai jau toks lietuvio būdas. Užtat valdžia ir išsidirbinėja... Na nepriviliosi keleivių su tokiu VT, žmonės ir toliau automobilizuosis ir po kurio laiko vėl ims klykti, kad VT situacija blogėja, keleivių mažėja, pajamos mažėja. Ko tuomet imsis? Paprasčiausia sumažinti reisų skaičių ar uždaryti maršrutus.
              Stabdo VT ir kelia nepatogumus tais atvejais, kai :
              1. Nėra alternatyvios vt rūšies arba nėra užtektiktai vt priemonių.
              2. Esant 1 sąlygai ir mieste gyvenant didesniam skaičiui gyventojų, kurie be kita ko, naudojasi vt paslaugomis.
              Iš esmės dėl šios priežasties nesuveikė priekinių durų reforma Vilniuje - piko valandomis(ypač po darbo ir rytais) žmonių keliskart daugiau nei Kaune, be to, ne visiems yra patogūs, pvz., autobusai, jeigu prie pat namų juos išleidžia troleibusai. Tarkim, jei tada, aki veikė priekinių durų reforma, mano kelionė trukdavo 40min ir mano batai buvo numindyti, tai šiuo metu kelionė trunka 30-35minutes, bet ir batai nenumindyti

              Comment


                Parašė Traf Rodyti pranešimą
                Ogi nereikia bijoti, kad troleibuse pasigausi blusų

                Matau, kad mūsų nuomonės aiškiai skiriasi. Rato principas: kažin ar yra prasmė vėl grįžti ir iš pradžių teigti jau minėtus dalykus? Aišku, kad visuomet visur yra trūkumų, bet man tie trūkumai nėra tokie ypatingai (ir gal net perdėtai?) dideli, todėl bandau įžvelgti teigiamus dalykus esamojoje situacijoje.
                Bent jau kolkas pasilieku prie teigiamo VT sistemos vertinimo.
                Paranoja dėl blusų. Teoriškai viešajame transporte galima pasigauti daug rimtesnių infekcijų net jei ir bomžai nevažinėja. Bomžų problema yra visuomenės ir valstybės problema ir ne viešajam transportui ją spręsti. Tuo tarpu netgi prekybos centrai įsileidžia bomžus apsipirkti...

                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Balandžio pradžioje buvau Kaune, teko pasivažinėti įvairiais viešojo transporto maršrutais. Nors žmonių tikrai nemažai, bet tikrai nepastebėjau tokių baisių grusčių ir dideliu vėlavimų, apie kuriuos kalba Al1. Ar mes skirtinguose miestuose buvom, ar ką, jei mūsų pastebėjimai taip skiriasi? Vairuotojų-pofigistų, taip, nemažai, bet patys keleiviai pareigingi ir glaudžia bilietus prie komposterių net neraginami.
                Aš Kaune būnu dažniau. Vėlavimų taip paprastai nepatikrinsi, jei tvarkaraščiai po priekinių durų tvarkos įvedimo pratampyti. Bet jei važiuotų pagal senus tvarkaraščius, tai vėluotų. Tik taip atrodo, kad keleiviai tvarkingai glaudžia. O ko gi neglausti, jei turi mėnesinį?

                Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                gal kai kuriems keista, kad Kaune gyvena normalūs žmonės?..
                Visoje Lietuvoje jie tokie patys.

                Comment


                  Truputį juokinga, kai Vilniuje(?) gyvenantis forumietis bando įpiršti savo nuomonę žmonės, kurie kiekvieną dieną naudojasi viešuoju transportu Kaune ir turėtų geriau matyti naujosios sistemos subtilybes. Klaipėdoj tai viskas puikiai prigijo, Kaune panašu, jog irgi į gerą. Dėl Vilniaus šiek tiek kita kalba, išties kartais susidarydavo problemų. Ypač susidarius žmonių kamščiui salono priekyje bei viduryje, kai galas būdavo tuščias. Bet jei Kaune nesklandumų mažiau, kodėl ne. Iš esmės lipimas per priekį tikrai naudingesnis, ir "filtras" nuo asocialų, ir lėšos papildomos. Tik mums dar reikia šiek tiek taisyti infrastruktūrą (nauji autobusai, lipimas per abi durų vartas ir pan) bei dažninti kursavimą. Ir bus visai šaunu.

                  Comment


                    Todėl aš matau tai, ko jūs nematote, nes pripratote. Klaipėdoje iš viso tyčiojamasi iš keleivių, nes visi autobusai atitdaro tik vieną priekinių durų varčia ir visi keleiviai turi įlipti per maždaug 50 cm plyšį. Kas iš to, jei Klaipėdoje mėnesinio e-bilieto iš viso žymėti nereikia, o popierinius talonėlius ir toliau reikia žymėti mechaniniu komposteriu, kuris kai kuriuose autobusuose netgi yra ne prie vairuotojo, o toliau salone... Panevėžyje panaši problema. Vairuotojai dėję ir mažai žiūri į keleivių bilietus, taip pat į įlipančius pro vidurines ar galines duris.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Paranoja dėl blusų. Teoriškai viešajame transporte galima pasigauti daug rimtesnių infekcijų net jei ir bomžai nevažinėja. <...> Netgi prekybos centrai įsileidžia bomžus apsipirkti...
                      Kur dingo tavo nusistatymas už patrauklų VT?

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Klaipėdoje iš viso tyčiojamasi iš keleivių, nes visi autobusai atitdaro tik vieną priekinių durų varčia ir visi keleiviai turi įlipti per maždaug 50 cm plyšį. Kas iš to, jei Klaipėdoje mėnesinio e-bilieto iš viso žymėti nereikia, o popierinius talonėlius ir toliau reikia žymėti mechaniniu komposteriu, kuris kai kuriuose autobusuose netgi yra ne prie vairuotojo, o toliau salone...
                        Nu labas rytas. Klaipėdoje jau daugiau kaip pusantrų metų reikia prie komposterių glausti ir mėnesiniu bilietu papildytą kortelę.

                        Beje, teigi, kad Kaune po priekinių durų tvarkos įvedimo buvo ištęsti grafikai. Aš kažkaip apie tai negirdėjau.
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                          Nu labas rytas. Klaipėdoje jau daugiau kaip pusantrų metų reikia prie komposterių glausti ir mėnesiniu bilietu papildytą kortelę.

                          Beje, teigi, kad Kaune po priekinių durų tvarkos įvedimo buvo ištęsti grafikai. Aš kažkaip apie tai negirdėjau.
                          Grafikai buvo ištęsti dar prieš įvedant priekinių durų tvarką. Tačiau palyginę troleibusų grafikus, kokie buvo prieš kokius 5 metus ir dabar, tikrai pamatytume skirtumą. Seniau troleibusai lakstydavo, dabar šliaužia.

                          Comment


                            buvo ištęsti grafikai žiemą ir liko iki šiol, nors transportas dažniausiai puikiai susitvarko per trumpesnį laiką

                            Comment


                              Parašė disident Rodyti pranešimą
                              Grafikai buvo ištęsti dar prieš įvedant priekinių durų tvarką. Tačiau palyginę troleibusų grafikus, kokie buvo prieš kokius 5 metus ir dabar, tikrai pamatytume skirtumą. Seniau troleibusai lakstydavo, dabar šliaužia.
                              Ne visų maršrutų šliaužia... Manau, laikas pratemptas dėl intensyvesnio eismo, daugėjančių automobilių, bei dėl pastaraisiais metais dėl nesugebančių išsilaikyti (nes nesilaiko!) keleivių įvykusių incidentų.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Ne visų maršrutų šliaužia... Manau, laikas pratemptas dėl intensyvesnio eismo, daugėjančių automobilių, bei dėl pastaraisiais metais dėl nesugebančių išsilaikyti (nes nesilaiko!) keleivių įvykusių incidentų.
                                Nes naujuose VT transporto priemonėse nėra turėklų laikytis keleiviams. Netgi ant tų pačių sėdynių nėra rankenų. Tai už ko tada galima laikytis jeigu nėra turėklų ir rankenų? Belieka tik atsiremti į duris, nes jos vienintelės dar turi turėklus.
                                Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

                                Comment


                                  Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                  Kur dingo tavo nusistatymas už patrauklų VT?
                                  Patrauklumas - visų pirma VT greitis.

                                  Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                  Nu labas rytas. Klaipėdoje jau daugiau kaip pusantrų metų reikia prie komposterių glausti ir mėnesiniu bilietu papildytą kortelę.
                                  Bet beveik visuose autobusuose terminalas yra už vairuotojo kabinos ar ant turėklo ties priekiniu ratu.

                                  Parašė autobusas36 Rodyti pranešimą
                                  Nes naujuose VT transporto priemonėse nėra turėklų laikytis keleiviams. Netgi ant tų pačių sėdynių nėra rankenų. Tai už ko tada galima laikytis jeigu nėra turėklų ir rankenų? Belieka tik atsiremti į duris, nes jos vienintelės dar turi turėklus.
                                  Kaip tai nėra turėklų? Yra.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Grafikai buvo ištęsti dar prieš įvedant priekinių durų tvarką. Tačiau palyginę troleibusų grafikus, kokie buvo prieš kokius 5 metus ir dabar, tikrai pamatytume skirtumą. Seniau troleibusai lakstydavo, dabar šliaužia.
                                    Faktas, kad, ištęsus grafikus, troleibusai vos velkasi, tik įrodo, kad dėl priekinių durų tvarkos stovėjimo stotelėje laikas jei ir pailgėjo, tai nestipriai. Priešingu atveju troleibusai važiuotų greitai net ir su tokiais ištampytais tvarkaraščiais.
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      Faktas, kad, ištęsus grafikus, troleibusai vos velkasi, tik įrodo, kad dėl priekinių durų tvarkos stovėjimo stotelėje laikas jei ir pailgėjo, tai nestipriai. Priešingu atveju troleibusai važiuotų greitai net ir su tokiais ištampytais tvarkaraščiais.
                                      Sakiau, ir pakartosiu dar kartą - kaip kuriuose maršrutuose... 1, 13, 14-ame vos spėjama pagal grafiką. Savaitgalio laikus būtų galima iš tiesų sumažinti visiems maršrutams, o darbo dienomis reikėtų analizuoti kiekvieną maršrutą skirtingu paros laiku.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Patrauklumas - visų pirma VT greitis.

                                        O visa kita jau nesvarbu? Nežinau, jei tau žodis ''patrauklumas'' turi tik vieną aspektą, tai mano atveju atvirkščiai.

                                        Comment


                                          Nėra už ko laikytis naujuosiuose Berkhof Jonckheer... Per vidurį, aikstelėje, išvis nėra tureklų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X