Parašė Traf
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Kolega, pamirsti ar specialiai ignoruoji fakta, kad piko valandom atidaromos visos durys ir zmones lipa per kur nori. Net nebutinai piko metu, vienakart vaziavau naktiniu autiku apie 3 ryto ir kaip tik prie Donelaicio stoteles buvo gal koks 20 zmoniu kurie lipo i 37N autobusa tai vairuorojas net ir tada visas duris atidare. Beje, kad ir jaunimelis, kad ir sulipe per bet kur - visi pavyzdingai muse talonus, ejo iki vairuotojo ar zymejo el. bilieta.
As priekiniu duru tvarka vertinu tik teigiamai. Beje, prasei skaiciu ar kazkoku faktu ar pasiteisino, stai:
http://www.ebus.lt/keleivinio-transp...siteisino.html
„Didžioji dalis kauniečių patenkinti naująja įlipimo į miesto viešąjį transportą tvarka. Be abejo, sulaukėme ir neigiamų atsiliepimų, ypač iš pradžių, tačiau tokių būta gerokai mažiau“, - sako P. Keras.
Įsigaliojus naujajai tvarkai, gerokai padidėjo vežėjų gaunamos pajamos. „Nors per šį laikotarpį Kauno viešajame transporte keleivių šiek tiek sumažėjo, tačiau pajamų gauta 400 tūkst. Lt daugiau. Galima teigti, jog šios papildomos pajamos – ankstesnių „zuikių“ sąskaita“, - aiškina P. Keras.
Naująja tvarka nesiskundžia ir vairuotojai; jų patogumu pasirūpinta iš anksto – įrengtos nuo salono atskirtos kabinos, papildomi šildymo prietaisai. Be to, jie daugiau uždirba už autobuse parduodamus vienkartinius bilietus. „Vairuotojų parduodamų popierinių bilietų kiekis didėjo itin ženkliai. Vien per pastaruosius keturis mėnesius iš to Kauno vežėjai uždirbo daugiau kaip 600 tūkst. litų“, - teigia P. Keras.
Comment
-
Kolega nepamiršta ir neignoruoja to fakto. Tik esmė tame, kad ne visi vairuotojai net ir esant dideliam įlipančių keleivių skaičiui, atidaro visas duris. Ir kas iš to, jei atidaro, o keleiviai kaip baronų banda vis tiek lipa pro priekines, o pro kitas duris įlipa tik vienas kitas jaunesnis ar moksleivis. Ir kas iš to, jei keleiviai salono viduje prieš įlipančių pro priekį srautą eina link vairuotojo tam, kad pasižymėtų bilietą, nes ne visuose autobusuose yra antras komposteris prie vidurinių ar galinių durų. Troleibusuose kaip ir neteko tokios problemos su komposteriai matyti.
Tai, ką sako Keras už keleivius yra tik jo fantazijos vaisius. Ir iš kur jie gali nustatyti, kad keleivių sumažėjo? Juk anksčiau tų, kurie važiavo be bilieto niekas neapskaičiuodavo. Taip, pajamos tai padidėjo, bet kiek padidėjo išlaidos? Mane domina būtent tai, kas lieka, atmetus papildomas išlaidas. Per kokį laikotarpį, nes dabar nelabai aišku. Be to 400 tūkst litų tai yra juokinga suma, kurią galima buvo sutaupyti atleidus kelis bezdelninkus iš administracijos.Paskutinis taisė Al1; 2012.05.14, 14:35.
Comment
-
Kad VT galima tobulinti tai faktas, kaipo adminsitracijos mazinimas ir pan. Taciau vien del to, kad galima patobulinti kitose srityse, atsisakyti sio patobulinimo tai nesutinku. Sistema pasiteisinus, tai kalba ir zmones ir valdzia ir nera nepasitenkinimo paciam viesajam transporte, plius kalba ta zmones, kurie galejo palyginti Kauno ir Vln priekiniu duru tvarkas. Gerbiamojo tiketasi bei susikelta isankstine nuomone nebutinai turi sutapti su realybe. Toks vaizdas, kad dabar pamates jog visgi gal tavo isankstine nuomone buvo klaidinga, bet kokkia kaina nori irodyti priesingai.
Kazkaip siame forume tiek daug kolega Al1 reiskias, bet ne vienoj vietoj ar temoj nemaciau jo teiginio mazdaug "Jo, sitoj vietoj gal suklydau ar nepagalvojau" ar paprasto "visgi cia klydau". O zinai ka sako apie tuos kurie VISADA teisus?
Comment
-
Nieko aš nesuklydau. Priekinių durų tvarka stabdo VT, daro nepatogumų keleiviams. O tai, kad jie nesiskundžia tai jau toks lietuvio būdas. Užtat valdžia ir išsidirbinėja... Na nepriviliosi keleivių su tokiu VT, žmonės ir toliau automobilizuosis ir po kurio laiko vėl ims klykti, kad VT situacija blogėja, keleivių mažėja, pajamos mažėja. Ko tuomet imsis? Paprasčiausia sumažinti reisų skaičių ar uždaryti maršrutus.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIr kas iš to, jei atidaro, o keleiviai kaip baronų banda vis tiek lipa pro priekines, o pro kitas duris įlipa tik vienas kitas jaunesnis ar moksleivis. Ir kas iš to, jei keleiviai salono viduje prieš įlipančių pro priekį srautą eina link vairuotojo tam, kad pasižymėtų bilietą, nes ne visuose autobusuose yra antras komposteris prie vidurinių ar galinių durų.
+ Kas dėl įlipimo po vieną, tai visi žmonės turintys e-bilietą sulipa pakankamai greitai, ir be to prie komposterio sutelpa ir po du
O tokių nesusipratėlių, kurie brautųsi iki priekio, pasitaiko labai retai. Dažniausiai tai pagyvenę žmonės, kurie pribėga prie nuvažiuojančio troleibuso, o jų pasigailėję vairuotojai atidaro galines duris. Bet čia, turbūt, tai labiau būdinga troleibusams.Paskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 15:58.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGator, o, berods, dar praeitais metais kalbėjai apie tai, kad priekinių durų tvarka nereikalinga.
Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąKuom grindi si savo teigini? Nes kol kas sios nuomones oponentai turi daugiau pagrindo buti teisus. O tavo nuomone kol kas grindziama tik tavo tvirtu isitikinimu.
Parašė Traf Rodyti pranešimąManau, jog eilinį kartą bus pakartota, kad Vt važiuoja lėčiau, spūstys, ilgas įlipimas, užsieniečiai ir t.t....
Parašė Traf Rodyti pranešimąNa, visokių žmonių yra, ne visi stovi kaip baronų banda... Jei troleibusas beveik tuščias, o įlipančiųjų daug (tikrai daug), dažniausia keleiviams nebūna ypatingai sunku įlipti per vidurį/galą (na,nebent vairuotojas duris užtrenkia) , o jei labai pilnas - grūstys bus ir vienu ir kitu atveju.
+ Kas dėl įlipimo po vieną, tai visi žmonės turintys e-bilietą sulipa pakankamai greitai, ir be to prie komposterio sutelpa ir po du
O tokių nesusipratėlių, kurie brautųsi iki priekio, pasitaiko labai retai. Dažniausiai tai pagyvenę žmonės, kurie pribėga prie nuvažiuojančio troleibuso, o jų pasigailėję vairuotojai atidaro galines duris. Bet čia, turbūt, tai labiau būdinga troleibusams.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tik dar labiau sustiprina mano teigini - net ir buve skeptikai tvarka patenkinti.
Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.
Comment
-
Surenkami kastai padidejo, o laiko sugaisimas nera toks baisus kaip cia piesi. Taip, sutinku, kad gal kokia minute VT stovi ilgiau stoteleje, bet praktikoje keleivis to nejaucia. O jaucia kai ka kita, ty pasiketusi autobuso kontingenta, tvraka VT ir pan. Tad tas ta kompensuoja. Tad situacija vadinkim, kad minimalus minusas keleiviam ir didelis plius VT valdytojam, ka jie gali investuoti i ta pati VT.
Musu nuomones pagrindimas jau buvo idetas nuorodoje, na bet siuo atveju beprasmiska kazka deti, nes pagal Jus net jei as cia Biblija ideciau ar pats vazineciau tais autikais ir skaiciuociau, vistiek tai bus "propoganda, nesamones" ar pan. Kaip imanoma su jumis diskutuoti jei bet kokis saltinis, kuris neatitinka jusu nuomones, jums isvadintinas nesamonem?
Comment
-
Parašė taspac Rodyti pranešimąSurenkami kastai padidejo, o laiko sugaisimas nera toks baisus kaip cia piesi. Taip, sutinku, kad gal kokia minute VT stovi ilgiau stoteleje, bet praktikoje keleivis to nejaucia. O jaucia kai ka kita, ty pasiketusi autobuso kontingenta, tvraka VT ir pan. Tad tas ta kompensuoja. Tad situacija vadinkim, kad minimalus minusas keleiviam ir didelis plius VT valdytojam, ka jie gali investuoti i ta pati VT.
Musu nuomones pagrindimas jau buvo idetas nuorodoje, na bet siuo atveju beprasmiska kazka deti, nes pagal Jus net jei as cia Biblija ideciau ar pats vazineciau tais autikais ir skaiciuociau, vistiek tai bus "propoganda, nesamones" ar pan. Kaip imanoma su jumis diskutuoti jei bet kokis saltinis, kuris neatitinka jusu nuomones, jums isvadintinas nesamonem?Parašė Gator Rodyti pranešimąTai tik dar labiau sustiprina mano teigini - net ir buve skeptikai tvarka patenkinti.
Tiesa jau nelabai atsimenu kokie buvo mano konkretus argumentai, butu idomu palygint su mano nuomone dabar
Nors siaip as esu labai nepatenkintas kontrole, pradzioje vairuotojai dar pakviesdavo kas be bilietu eina, dabar ta matau labai retai - jei eini be builieto ir praeini ramus bent 9 is 10 kartu. Visokie pacukai ir marozai tuo naudojasi.
Taip pat esu nepatenkintas kai ne piko metu (stoteleje kokie 3-4 zmones) atidaromos visos durys, tai mineti pacukai vel ten automatiskai susoka. Reikia kazka galvot del efektyvesnes kontroles.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taip, nes taip ir yra. Jūs to nematote, nes nenorite. Nes esate kaip ta banda. Tas sprendimas įlaipinti priimtas ne dėl keleivių patogumo, ir VT patrauklumo didinimo, o bandant lopyti kiaurą VT biudžetą. Kažkodėl kai kur Vakarų Europoje net į metro jokių turniketų nėra, į autobusu ar tramvajus žmonės lipa pro visas duris. Esmė tame, kas pas mus valdžia mano, jog VT turi būti pelningas, o apie dotacijas net nekalba. Na nebus VT nei pelningas, nei patrauklus keleiviui, jei bus bandoma mažinti išlaidas ar surinkti keliomis procento dalimis didesnes pajamas tokiais būdais.
Na taip, turbūt jeigu biudžetas būtų sausakimšas, priekinių durų tvarkos nebūtų, nes VT kaip ir nebūtų liečiamas. Bet, pirmiausiai, šiuo metu visos ekonominės situacijos tam ne ypatingai palankios, o kas daugiau, tai kalbame apie esamą situaciją, o ne kas būtų jeigu būtų.
Parašė Al1 Rodyti pranešimąElementarus pavyzdys - kokia gatve greičiau automobiliai (jei jų daug) pravažiuos: dviejų juostų ar keturių? Taip ir su įlaipinimu. Kažkodėl niekas metro nesugalvoja debiliško būdo įleidinėti ir išleidinėti tik pro tam tikras duris, nors taip, neva turėtų procesas vykti greičiau. Čia eina kalba ne apie bilietų kontrolę, o apie patį įlaipinimą. Tai kodėl šimtai keleivių į metro vagoną įlipa ir išlipa greičiau nei į autobusą ar troleibusą esant priekinių durų tvarkai? Vagone paprastai 3 ar4 durys.
Mašinos pravažiuotų greičiau, žinoma - keturių juostų gatve, bet bent viena juosta turi būti skirta ir sugrįžimui, ar ne taip? Taip ir su keleiviais, kol vieni išlipa, atsilaisvina vidurys ir galas (sumažėja tose vietose stovinčių žmonių), o tuo tarpu, įilipę keleiviai nueina į vidurį. Jeigu nebūtų priekinių durų, jos būtų uždarytos ir išlipimas/įlipimas persikeltų ant galinių bei vidurinių durų. Nemanau, kad bedras sulipimo/išlipimo laikas žymiai skirtųsi, nes jiems reiktų laukti išlipančiųjų.
Paskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 17:17.
Comment
-
Parašė Traf Rodyti pranešimąMes - banda? Paaiškink plačiau.
Na taip, turbūt jeigu biudžetas būtų sausakimšas, priekinių durų tvarkos nebūtų, nes VT kaip ir nebūtų liečiamas. Bet, pirmiausiai, šiuo metu visos ekonominės situacijos tam ne ypatingai palankios, o kas daugiau, tai kalbame apie esamą situaciją, o ne kas būtų jeigu būtų.
Pirmiausia į troleibusą lipa ne šimtas keleivių.
Mašinos pravažiuotų greičiau, žinoma - keturių juostų gatve, bet bent viena juosta turi būti skirta ir sugrįžimui, ar ne taip? Taip ir su keleiviais, kol vieni išlipa, atsilaisvina vidurys ir galas (sumažėja tose vietose stovinčių žmonių), o tuo tarpu, įilipę keleiviai nueina į vidurį. Jeigu nebūtų priekinių durų, jos būtų uždarytos ir išlipimas/įlipimas persikeltų ant galinių bei vidurinių durų. Nemanau, kad bedras sulipimo/išlipimo laikas žymiai skirtųsi, nes jiems reiktų laukti išlipančiųjų.
Šimtas žmonių į metro vagoną per 3 ar 4 duris sulipa ir išlipa greičiau nei 15 ar 20 į troleibusą per priekines duris... Štai ir visas "stebuklas".
Comment
-
Priekinių durų tvarka bent šiek tiek prafiltruoja keleivius, besinaudojančius VT. Kiek tiksliai procentų vairuotojų žiūri pro pirštus nežinau, bet faktas, kad ne visi. O ir patys žmonės vis dėlto prisibijo lipti be bilieto, nes nenori būti pagauti kontrolės ar užtaikyti ant pikto vairuotojo. Žinoma yra ir ganėtinai naglų zuikių, kuriem tiesiog pofik.
Stebuklas tame, kad visada taip buvo. Įlipimo laikas, yprastai, ypatingai daug nepasikeitė. Tačiau tada nelyginai metro vagonų su troleibusais...
Pabandžiau paskaičiuoti, ir tikiuosi nenuvariau labai į pievas...
Jeigu išlipančiųjų skaičius yra didesnis, nei įlipančiųjų, laiko atžvilgiu labiau pasiteisina priekinių durų tvarka. Jei įlipančiųjų skaičius didesnis, nei išlipančių (tarkime 10 žmonių lipa į tuščią autobusą), greičiausiai čia pliusas būtų visoms durims.
Bet praktiškai žmonių skaičius ir įlipančiųjų/išlipančiųjų santykis skiriasi kiekvienoje stotelėje, tad užgaišimas galima lengvai atsigriebtiPaskutinis taisė Traf; 2012.05.14, 19:49.
Comment
Comment