Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
    Nemanau, kad reikia tų kartoninių e. bilietų. Tai būtų pinigų švaistymas - kurti vėl naują projektą, kai jau turime esamą produktą - plastikinę kortelę. Tereikia išspręsti problemą dėl tų atvejų, kai norima pasinaudoti VT kelias dienas ir kai pirkti kortelę per brangu.
    O kam naujas projektas? Negi plastikinių kortelių pripirkta 10 metų į priekį? Tiesiog užsakoma nauja partija kortelių, kurios būtų pigesnės. Tarkim, kartoninės. Nors šiaip nemanau, kad plastikinė yra brangesnė už kartoninę, bet kadangi terminuotos kortelės išmetamos, tai geriau kartoninės dėl ekologinių sumetimų.

    Parašė Traf Rodyti pranešimą
    Manau labai teisingai pasakyta. O ką galėčiau pridurti, tai (jei teisingai supratau), kai kurių labai įdomi nuomonė:
    Tiems, kas naudojasi VT, ar tiems ''kurie retai atvyksta į Kauną'', neapsimoka pirkti el.bilieto, nes tai yra blogai.,, Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.'' Pirkti vienkartinį bilietą - vėlgi blogai... Tai pala pala, gaunasi kažkoks prieštaravimas prieštaravimui. Viskas bus gerai su tuo el.bilietu, jei svečias iš tiesų RETAS tai jis nusipirks tą bilietėlį vieną du kartus autobuse/troleibuse ir viskas, o jei dažnas tai, manau, ir kortelę sugebės įsigyti (P.S. Apei jos kainą dabar nekalbu) Ypatingai labai geras būdas, kuomet pasipildysi kortelę ir tiesiog tau nuskaitys nuo jos reikiamą pinigų sumą. (E.bilieto pildymas vienkartiniais bilietais)
    ,,dalis retai besinaudojančių VT turės didesnę paskatą rinktis mikroautobusus ir autobusai bei troleibusai praras keleivį''
    Tai jeigu jie RETI keleiviai užsieniečiai, tai iš kur jie žinos kur važinėja tie mikrobai? O jei tie RETI besinaudojantys yra Kauniečiai, tai jie tada ir taip reti, tai koks praradimas autobusams/troleibusams? Kad vieną kartą per metus žmogus pavažiuos mikroautobusu??
    VT schemose, kurios kabo stotelėse, kiek žinau, mikroautobusų maršrutų trasų nėra, tai jei aš būčiau užsienietis - rinkčiausi autobusą, nes bent būčiau tikras kad nuvažiuosiu ten kur man reikia.
    Užsieniečiai (iš Vakarų, ne buvusios TSRS), kurie atvyksta trumpam iš viso nesinaudoja mikrobais. Jiems tai nelabai "suvirškinama" VT rūšis.
    Taip, dar kartą ir dar kartą kartoju, kad tiems, kas atvyksta retai, tiems neapsimoka pirkti kortelės už 8 Lt ir ją papildyti. Todėl jie pirks iš vairuotojo bilietą. Stabdys būtent tose stotelėse, kuriose ir taip spūstys - prie abiejų stočių, Kauno pilies, centre.
    Kažkada skaičiau, kad Japonijoje vaikus mokyklose moko kaip naudotis viešuoju transportu, kuris Japonijoje labai išvystytas, ypač bėginis. Tai mūsų kaimiečiams ar provincijos gyventojams, kurie nieko daugiau be priemiestinio ar tarpmiestinio autobuso ar mikrobo nemato (nedidelė dalis dar važiuoja traukiniais), net nebežino kaip atrodo miesto autobusas ir kaip jame elgtis, kaip įsigyti bilietą. Tarybiniais laikais visuose rajonų centruose kursavo autobusai, o įlaipinimo ir apmokėjimo už važiavimą tvarka buvo absoliučiai vienoda - pažymėti mechaniniu komposteriu talonėlį. Pamenu, kai buvau pirmakursis, viena kursiokė pasakojo įspūdžius apie Vilnių. Kaip pirmą kartą atvykusi į Vilnių iš Žemaitijos provincijos (prieš tai buvo su klasės ekskursija) stoti į universitetą, nežinojo, kaip naudotis miesto transportu, nes niekada gyvenime jai to neteko daryti.

    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
    Ametistai, nenoriu atskleisti kainos kuria moka uz kortele, bet savivaldybe jas pardavineja uz 0lt antkaini arba "i minusa"
    Esme tame, kad korteles reikia gan specifiskai iprogramuoti, kam reikia daug ranku darbo ir korteles savikaina savivaldybei isbrangsta.
    Programavimas yra rutininis procesas ir jis negali daug kainuoti. Visos kortelės vienodos ir programuojamos vienodai. Todėl jokio didelio kiekio darbo rankų nereikia. Praktiškai vieno žmogaus pakanka jų programavimui. Todėl jei yra kitaip, tiesiog kažkas susikūrė sau aukso kasyklą.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    Per didelė e. bilieto kortelės kaina ir ribojamas jos galiojimo laikas ir yra didžiausi, ir, galima sakyti, vieninteliai e. bilieto įvedimo Kaune (ir Vilniuje, ir Klaipėdoje taip pat) minusai. Belieka tikėtis, jog valdžia spręs šias problemas, o ne galvos tik apie savo piniginę, kaip tai visada daroma.
    Aišku, kad galvos apie savo piniginę.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
      Tai mūsų kaimiečiams ar provincijos gyventojams, kurie nieko daugiau be priemiestinio ar tarpmiestinio autobuso ar mikrobo nemato (nedidelė dalis dar važiuoja traukiniais), net nebežino kaip atrodo miesto autobusas ir kaip jame elgtis, kaip įsigyti bilietą. Tarybiniais laikais visuose rajonų centruose kursavo autobusai, o įlaipinimo ir apmokėjimo už važiavimą tvarka buvo absoliučiai vienoda - pažymėti mechaniniu komposteriu talonėlį.
      Jeigu žmonės važiuoja tarpmiestiniai ar priemiestiniais autobusais, tai apmokėjimo tvarka neturi esminio skirtumo. Jie, bet kokiame autobuse (mikroautobuse), įlipę paduoda pinigus vairuotojui, kuris išduoda bilietą. Lygias tas pats yra ir miesto transporte perkant bilietėlį iš vairuotojo.

      Trumpam atvykę (ar retai atvykstantys) žmonės dažnai nesigiliną į viešojo transporto bilietų subtilybes tame mieste. Jie paprasčiausiai perką bilietą iš vairuotojo įlipdami ir nesuka galvos dėl el. bilietų, jų kortelių, papildymo vietų ir t.t.

      Comment


        Ir tokie stabdys ir taip dėl priekinių durų tvarkos lėtą VT.

        Comment


          Nejau jų (tų retai besinaudojančių) bus tiek daug, kad jie be perstojo stabdys VT?

          Comment


            Net jei 1 procentas, tai jau daug.

            Comment


              Truputį paskaičiavau, kortelė 8 LT, 1 važiavimas sutaupo 0,2 Lt (autobuse 2Lt, nuo kortelės 1,8Lt) 10 važiavimų kaina be kortelės 20 Lt, su kortele 26 Lt... 20 važiavimų 40 ir 44.... 30 važiavimų 60 ir 62.... 40 važiavimų 80 ir 80... tik nuo 41 važiavimo gauni 0,2 ct.
              Paskutinis taisė lietus; 2012.05.13, 14:46.

              Comment


                Žodis ,,net'' nelabai ką sako. Juk nestovės kas kartą 100 užsieniečių. O ir šeip, reikėtų gerai pagalvoti ar iš ties keli ne per didelę problemą dėl spūsčių susidarymo. Vis vien idealiai visko padaryti neįmanoma. Turiu galvoje, kad bet kokiu atveju visuomet yra tikimybė (kad ir dėl spūsties susidarymo, kad ji susidarys), bet tai nereiškia, kad ji bus visuomet.

                Comment


                  Parašė Traf Rodyti pranešimą
                  Žodis ,,net'' nelabai ką sako. Juk nestovės kas kartą 100 užsieniečių. O ir šeip, reikėtų gerai pagalvoti ar iš ties keli ne per didelę problemą dėl spūsčių susidarymo. Vis vien idealiai visko padaryti neįmanoma. Turiu galvoje, kad bet kokiu atveju visuomet yra tikimybė (kad ir dėl spūsties susidarymo, kad ji susidarys), bet tai nereiškia, kad ji bus visuomet.
                  Jis visur problemas mato. Aisku, kad nebus jokiu spusciu iskyrus retus atvejus, kurie ir dabar pasitaiko. Verke ir del priekiniu tvarkos bei spusciu, deja nepasitvirtino (nors jam aisku atrodo priesingai).
                  Kaip sakiau - daugiau laiko susitaupys is tu, kurie nebepirks taloneliu popieriniu, nei laiko prisides is tu, kurie vietoj komposteriavimo pirks.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kam naujas projektas? Negi plastikinių kortelių pripirkta 10 metų į priekį? Tiesiog užsakoma nauja partija kortelių, kurios būtų pigesnės. Tarkim, kartoninės. Nors šiaip nemanau, kad plastikinė yra brangesnė už kartoninę, bet kadangi terminuotos kortelės išmetamos, tai geriau kartoninės dėl ekologinių sumetimų.
                    Kas juokingiausia, kad kol kas dar nei vienos senos kortelės Kaune neišmetė. Senųjų galiojimas pratęstas programiškai jas patikrinus ir užklijavus datos pratęsimo lipduką.

                    Man atrodo, kad data įvesta kaip apsidraudimas, nes niekas iš projekto vykdytojų nežinojo, kiek tos kortelės tarnaus.
                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                    Comment


                      O ne gali buti del reklamos? Pirmosios buvo su ezio. O dabartines kokios, neatkreipiau demesioi?

                      Comment


                        Parašė Gator Rodyti pranešimą
                        Jis visur problemas mato. Aisku, kad nebus jokiu spusciu iskyrus retus atvejus, kurie ir dabar pasitaiko. Verke ir del priekiniu tvarkos bei spusciu, deja nepasitvirtino (nors jam aisku atrodo priesingai).
                        Kaip sakiau - daugiau laiko susitaupys is tu, kurie nebepirks taloneliu popieriniu, nei laiko prisides is tu, kurie vietoj komposteriavimo pirks.
                        O jūs nematote? Tai patys ir kalti. Spūstys ir ilgas įlaipinimas centrinėje miesto dalyje ištisą dieną nuo pat rytinio piko pradžios iki vakarinio piko pabaigos yra faktas. Ir jei jūs, kauniečiai, to nepastebite, tai aš atvykęs pastebiu. Anksčiau (iki priekinių durų tvarkos) Kauno VT tikrai buvo greitesnis ir ekspresyvesnis už Vilniaus. Dabar nebe. Vilniuje užteko sveiko proto suvokti, kad iš tvarkos jokios naudos, Kaunui - ne. Gal kas pateiks skaičius, kokia nauda iš įlaipinimo pro priekines duris?

                        Comment


                          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                          O ne gali buti del reklamos? Pirmosios buvo su ezio. O dabartines kokios, neatkreipiau demesioi?
                          Dabartinės yra be reklamos, nes buvo gyventojų skundų, kurie išreiškė nepasitenkinimą reklama. Pirmosios buvo pigesnės ne tik dėl reklamos, bet ir dėl to, kad kortelės kaina finansuota iš to paties projekto lėšų ir tai buvo numatyta rengiant projektą.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            O jūs nematote? Tai patys ir kalti. Spūstys ir ilgas įlaipinimas centrinėje miesto dalyje ištisą dieną nuo pat rytinio piko pradžios iki vakarinio piko pabaigos yra faktas. Ir jei jūs, kauniečiai, to nepastebite, tai aš atvykęs pastebiu. Anksčiau (iki priekinių durų tvarkos) Kauno VT tikrai buvo greitesnis ir ekspresyvesnis už Vilniaus. Dabar nebe. Vilniuje užteko sveiko proto suvokti, kad iš tvarkos jokios naudos, Kaunui - ne. Gal kas pateiks skaičius, kokia nauda iš įlaipinimo pro priekines duris?
                            Ir kas konkrečiai turėtų būti pateikta tuose skaičiuose? Prailgintas troleibusų/autobusų trasos įveikimo laikas ir dar vėlavimas (kokį pusvalandį) atvykus į galutinę stotelę? Tai turbūt atspindėtų Kauno VT lėtumą.
                            Vis dėl to teko važiuoti centru šiandien (ir, žinoma, darbo dienomis) ir nepasakyčiau, kad susidaro ypatingos spūstys. Daugelis turi elektroninius bilietus ir greitai praeina į transporto priemonės vidurį. Na, pasitaiko senyvo amžiaus žmonių, bet jau čia nesvarbu pro kurias duris - vis vien lips pusvalandį.
                            Žinoma ryte, kuomet daugelis važiuoja į mokyklas, troleibusai/autobusai važiuoja pilni, bet dažniausiai tuomet daugelis lipa per visas duris. Bet, kiek aš žinau, taip ir turi būti ar ne? (Piko metu leidžiama atidaryti visas duris)

                            Comment


                              Šiandien sekmadienis.
                              Domina finansai, taip pat ir trasos įveikimo laikų dinamika nuo to, kas buvo prieš iki to, kas yra dabar. Pagrindinių maršrutų, einančių per centrą. Nes tiems maršrutams, kur srautai nedideli, aišku, įlaipinimo tvarka įtakos neturi.

                              Comment


                                Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                Dabartinės yra be reklamos, nes buvo gyventojų skundų, kurie išreiškė nepasitenkinimą reklama. Pirmosios buvo pigesnės ne tik dėl reklamos, bet ir dėl to, kad kortelės kaina finansuota iš to paties projekto lėšų ir tai buvo numatyta rengiant projektą.
                                Čia tai tikrai nesąmonė, kam gali kliudyti reklama ant nuolatinio bilieto? Nemanau, kad savivaldybė turėtų reaguoti į tokius nesąmoningus skundus. Gal aš parašysiu skundą, kad man iš viso nepatinka reklama ant troleibusų, tai ką, tos reklamos atsisakys?

                                Comment


                                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                  Šiandien sekmadienis.
                                  Domina finansai, taip pat ir trasos įveikimo laikų dinamika nuo to, kas buvo prieš iki to, kas yra dabar. Pagrindinių maršrutų, einančių per centrą. Nes tiems maršrutams, kur srautai nedideli, aišku, įlaipinimo tvarka įtakos neturi.
                                  Žinau. Vat būtent dėl to ir paminėjau, jog teko važiuoti ir darbo dienomis. Bandžiau surasti Vt grafikus prieš įvedant priekinių durų tvarką, tačiau kolkas man nepavyko surasti konkrečių skaičių. Tačiau, kas dėl troleibusų/autobusų vėlavimų - didelių nuokrypių dar neteko pastebėti. 13,14 troleibusai atvyksta dažniausiai laiku (na. nebent užgaišta mašinų spūstyse, ar vairuotojui sunkiai pavyksta uždėti nukritusius ,,ūsus''), o kas dėl autobusų, taipogi ypatingų vėlavimų nesimato. Žinoma, yra pasitaikę, kad vėlavo autobusas, bet žodžiai ''lėtas VT'' turėtų reikšti pastovų vėlavimą ir nuokrypį nuo grafiko.
                                  Paskutinis taisė Traf; 2012.05.13, 20:33.

                                  Comment


                                    Parašė disident Rodyti pranešimą
                                    Čia tai tikrai nesąmonė, kam gali kliudyti reklama ant nuolatinio bilieto? Nemanau, kad savivaldybė turėtų reaguoti į tokius nesąmoningus skundus. Gal aš parašysiu skundą, kad man iš viso nepatinka reklama ant troleibusų, tai ką, tos reklamos atsisakys?
                                    Nepamenu, gal tai buvo laikas prieš rinkimus. Kartais užtenka laiku ir vietoje atsidurti, ir valdžia gali priimti bukiausią sprendimą.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Traf Rodyti pranešimą
                                      Žinau. Vat būtent dėl to ir paminėjau, jog teko važiuoti ir darbo dienomis. Bandžiau surasti Vt grafikus prieš įvedant priekinių durų tvarką, tačiau kolkas man nepavyko surasti konkrečių skaičių. Tačiau, kas dėl troleibusų/autobusų vėlavimų - didelių nuokrypių dar neteko pastebėti. 13,14 troleibusai atvyksta dažniausiai laiku (na. nebent užgaišta mašinų spūstyse, ar vairuotojui sunkiai pavyksta uždėti nukritusius ,,ūsus''), o kas dėl autobusų, taipogi ypatingų vėlavimų nesimato. Žinoma, yra pasitaikę, kad vėlavo autobusas, bet žodžiai ''lėtas VT'' turėtų reikšti pastovų vėlavimą ir nuokrypį nuo grafiko.
                                      Jei grafikas buvo pratampytas, o man atrodo, kad buvo pratampytas, tai aišku, kad dabar nėra vėlavimų. Formaliai viskas tvarkoj. Bet jei ne priekinės durys, tai VT galėtų važiuoti greičiau. O juk viena iš priežasčių dėl ko žmonės nesinaudoja VT yra jo greitis, o ne bomžai...

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                        Jei grafikas buvo pratampytas, o man atrodo, kad buvo pratampytas, tai aišku, kad dabar nėra vėlavimų. Formaliai viskas tvarkoj. Bet jei ne priekinės durys, tai VT galėtų važiuoti greičiau. O juk viena iš priežasčių dėl ko žmonės nesinaudoja VT yra jo greitis, o ne bomžai...
                                        Ir įdomu, kiek gi prailgo kelionė? Viena ar dviem minutėmis? O gal kas žino konkečiai? Kas dėl priekinių durų tai, manau, čia tarsi lygybė: ar žmonės lipa per priekį, BET tuo pat metu būrys žmonių išlipa,ar tas pats būrys žmonių laukia kol išlips važiavusieji ir tuomet sulipa. Sulipimo laikas turėtų gautis maždaug vienodas. P.S. Bomžai taip pat labai atgrasus dalykas. Nemanau, kad kam nors smagu važiuoti su tokiais asmenimis.Beje, VT būtų greitesnis ir jei šviesoforų nebūtų... O jei dar ir keleivių nebūtų (na, nebent vienas)...

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Čia tai tikrai nesąmonė, kam gali kliudyti reklama ant nuolatinio bilieto? Nemanau, kad savivaldybė turėtų reaguoti į tokius nesąmoningus skundus. Gal aš parašysiu skundą, kad man iš viso nepatinka reklama ant troleibusų, tai ką, tos reklamos atsisakys?
                                          Na cia tikrai kazkoks absurdas... Tuo labiau, kad reklama padetu sumazinti kaina galbut. Atsimenu lyg ir ant vienkartiniu kazkada budavo reklamos (bent jau budavo tekstas - jei norite reklamuotis ant bilietelio susisiekite).

                                          O siaip tai taip, pvz pirmosios korteles su ezio reklama galiojo iki kokiu 2010 ir vis dar yra naudojamos. Reikia tiketis, kad ir dabartiniu galiojimas nebus sustabdytas jei ji dar nebus susidevejusi.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X