Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lietus Rodyti pranešimą
    Vat ir gaunasi, kad vietoj to, kad tikrai įsigalėtų e-bilietas, poierinių bilietų pardavimas iš kiosko perkeliamas vairuotojui ir tai pavadinama e-bilieto įvedimo sistema, nors dauguma to bilieto net rankose nelaikys ))))).
    Fantazuok toliau.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Pas juk tą pasakiai, kad tiesiog neliks popierinių kioskuose, o juos galima bus įsigyti iš vairuotojo autobuse. Ar pacituot?

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
        Jei bus daug, perkančių bilietą iš vairuotojo, galima pabranginti mikroautobusų kainą iki 3 Lt, e. bilieto kortelės kainą sumažinti iki 2-5 Lt ir padidinti kainą iki 2,5 Lt, perkant bilietą iš vairuotojo. Nematau problemas.
        Taip, taip. O kodėl dabar mikrobų nebrangina? Galvoji, kad jie nesipriešins? Galiausiai viskas baigsis tuo, kad, tarkim, mikrobus pabrangins, o kortelės neatpigins.
        Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.

        Comment


          Parašė lietus Rodyti pranešimą
          Pas juk tą pasakiai, kad tiesiog neliks popierinių kioskuose, o juos galima bus įsigyti iš vairuotojo autobuse. Ar pacituot?
          Fantazavimu vadinu tavo pernelyg didelį dramatizavimą, sakant, kad tie, kurie dabar naudojasi vienkartiniais popieriniais bilietais, juos pirks iš vairuotojo. Daugelis įsigys e. bilieto kortelę ir ja naudosis vienkartiniais bilietais. Žmonės pripras ir nematys problemos. Neverta dramatizuoti.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Taip, taip. O kodėl dabar mikrobų nebrangina? Galvoji, kad jie nesipriešins? Galiausiai viskas baigsis tuo, kad, tarkim, mikrobus pabrangins, o kortelės neatpigins.
            Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.
            Nemanau, kad reikia tų kartoninių e. bilietų. Tai būtų pinigų švaistymas - kurti vėl naują projektą, kai jau turime esamą produktą - plastikinę kortelę. Tereikia išspręsti problemą dėl tų atvejų, kai norima pasinaudoti VT kelias dienas ir kai pirkti kortelę per brangu.
            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

            Comment


              Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
              Fantazavimu vadinu tavo pernelyg didelį dramatizavimą, sakant, kad tie, kurie dabar naudojasi vienkartiniais popieriniais bilietais, juos pirks iš vairuotojo. Daugelis įsigys e. bilieto kortelę ir ja naudosis vienkartiniais bilietais. Žmonės pripras ir nematys problemos. Neverta dramatizuoti.
              Dabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.

              Comment


                Parašė lietus Rodyti pranešimą
                Dabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.
                Iki pavyzdys tikrai tas nenusisekęs bandymas prisijaukinti pirkėjus. Nepavyko jiems, nes nėra pranašumų. Be to, yra alternatyvos - banko kortelės. O Iki kortelių pildymas yra vaikų žaidimas arba alternatyva tiems, kas nesinaudoja banko kortelėmis. Pagalvojus, tai nesumąstau alternatyvų e. bilietui šiuo metu. Na, pranašumų galėtų būti ir daugiau.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Parašė liolekas Rodyti pranešimą
                  Jei norime, kad Lietuva judėtų į priekį, reikia priimti naujoves, o ne būti koncervatyviems ir aiškinti, kaip viskas blogai. Kodėl tu toks negiamai nusiteikęs? Žmones reikia drąsinti ir mokyti, o ne peikti ir aiškinti, kad jie per kvaili prasidėti su naujovėmis. Dieve mano, atrodo, kad tik išrinktieji šviesuoliai sugebės naudotis tokiu ateities stebūklu kai elektroninis bilietas. Tai lygiai tas pats kaip ir su kompiuteriais. Kad ir mano šeimoje, buvo laikas kai mano mama nemokėjo naudotis kompiuteriu. Ir įvairių "asų" vaidinimai ją vis atbaidydavo nuo mokymosi, nes mat "ne visi sugebės". Tai vat atėjo laikas ir išmoko. Taip, buvo visko, buvo ir ašarų, bet reikia tik padrąsinti ir pamokinti, o ne peikti. Dabar visus darbus dirba su kompiuteriu, naršo internete, rašo elektroninius laiškus, bendraujame per skype. Tas pats ir su šiais bilietais - žmones pamokykime ir viskas bus gerai. Pasikartosiu, jei norime judėti į priekį, turime priimti naujoves, o ne bijoti jų ir gasdinti kitus.
                  Manau labai teisingai pasakyta. O ką galėčiau pridurti, tai (jei teisingai supratau), kai kurių labai įdomi nuomonė:
                  Tiems, kas naudojasi VT, ar tiems ''kurie retai atvyksta į Kauną'', neapsimoka pirkti el.bilieto, nes tai yra blogai.,, Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.'' Pirkti vienkartinį bilietą - vėlgi blogai... Tai pala pala, gaunasi kažkoks prieštaravimas prieštaravimui. Viskas bus gerai su tuo el.bilietu, jei svečias iš tiesų RETAS tai jis nusipirks tą bilietėlį vieną du kartus autobuse/troleibuse ir viskas, o jei dažnas tai, manau, ir kortelę sugebės įsigyti (P.S. Apei jos kainą dabar nekalbu) Ypatingai labai geras būdas, kuomet pasipildysi kortelę ir tiesiog tau nuskaitys nuo jos reikiamą pinigų sumą. (E.bilieto pildymas vienkartiniais bilietais)
                  ,,dalis retai besinaudojančių VT turės didesnę paskatą rinktis mikroautobusus ir autobusai bei troleibusai praras keleivį''
                  Tai jeigu jie RETI keleiviai užsieniečiai, tai iš kur jie žinos kur važinėja tie mikrobai? O jei tie RETI besinaudojantys yra Kauniečiai, tai jie tada ir taip reti, tai koks praradimas autobusams/troleibusams? Kad vieną kartą per metus žmogus pavažiuos mikroautobusu??
                  VT schemose, kurios kabo stotelėse, kiek žinau, mikroautobusų maršrutų trasų nėra, tai jei aš būčiau užsienietis - rinkčiausi autobusą, nes bent būčiau tikras kad nuvažiuosiu ten kur man reikia.
                  Priešingu atveju reikštų, kad tas svečias ne toks jau ir Retas...
                  Paskutinis taisė Traf; 2012.05.12, 20:21.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    O kas tau sakė, kad visi miestiečiai pirks kortelę? Kiti gal jos nepirks.
                    Is kur istraukei tuos "visus"? Nieko panasaus nesakiau. Kalbejau apie "nevisus", kurie pirks kortele nebelikus popieriniu bilietu. Tokiu bus zenkliai ir nepalyginamai daugiau nei miesto sveciu, kurie iki siol komposteriuodavo, o nuo dabar pirks vietoje.

                    Parašė lietus Rodyti pranešimą
                    Kaune visi vietiniai naudojasi mėnesiniais bilietais ir niekas neperka vienkarinių ???
                    Ka cia paistai... Nieko panasaus nesakiau.

                    Comment


                      Parašė lietus Rodyti pranešimą
                      Dabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.
                      Na bet tu ir duodi nesamoningu pranesimu.
                      Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
                      Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.

                      Comment


                        Ametistai, nenoriu atskleisti kainos kuria moka uz kortele, bet savivaldybe jas pardavineja uz 0lt antkaini arba "i minusa"
                        Esme tame, kad korteles reikia gan specifiskai iprogramuoti, kam reikia daug ranku darbo ir korteles savikaina savivaldybei isbrangsta.

                        Comment


                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                          Na bet tu ir duodi nesamoningu pranesimu.
                          Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
                          Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.
                          Jei grietinė vienam prekybos centre kainuoja 3,20, o kitam 3,40 tai dėl 20 centų tikrai nebėgu į kitą prekybos centrą. Bet esmė, čia ne kainoje, o tai kad noris, jog jeigu e-bilietas tai visiem e-bilietas kaip pavyzdžiui Rygoje, o ne taip, kad sumokėk ir tapk e-bilieto klubo nariu )))) Įsigalės sistema tada ir pažiūrėsim kaip viskas veiks, tiesiog įsivaizduoja, kad žmonės kurie retai būna Kaune iš įpratimo ieškos bilietų kioske, o ten kioskininkė jiems grūs tą plastikinę kortelę, va ir kris transporto patrauklumas kai žmogus nepasidomėjęs Kauno niuansais manys, kad kelionė trolribusu 11,80 ))).

                          Comment


                            Parašė lietus Rodyti pranešimą
                            va ir kris transporto patrauklumas kai žmogus nepasidomėjęs Kauno niuansais manys, kad kelionė trolribusu 11,80 ))).
                            Ne, nemanys. Blaivaus mąstymo žmogus pagalvos, kad kažkas čia ne taip, ir tiesiog nusipirks biletą autobuse, arba pradės domėtis Kauno niuansais.

                            Comment


                              Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                              Ametistai, nenoriu atskleisti kainos kuria moka uz kortele, bet savivaldybe jas pardavineja uz 0lt antkaini arba "i minusa"
                              Esme tame, kad korteles reikia gan specifiskai iprogramuoti, kam reikia daug ranku darbo ir korteles savikaina savivaldybei isbrangsta.
                              Aš tai žinau. Savivaldybė privalo skatinti naudotis viešuoju transportu, todėl kortelės ir turi pardavinėti ne biznį sukdama, bet į minusą. Tačiau bėda, kad jie tą kainą apskaičiuoja įskaičiuodami programavimo ir kt. darbus. O ir tiesų vartotojui tai neturi rūpėti - jis perka tik kortelę. Viskuo kitu turi rūpintis savivaldybė ir už tai turi būti mokama ne iš kortelės kainos, o iš visos bilietų kainos. Be to, pabrėžiu, VT miestuose privalo būti populiarinimas.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Nevisai supratai.... mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejoju

                                Comment


                                  Kokiu tikslu ribojamas ju galiojimas? Toks dalykas naudingas turbut tik gaminanciai imonei, na ir gal kokiam biurokratui, kuris tokiu sporendimu parupina uzsakyma gamintojui

                                  Comment


                                    Parašė ViR2 Rodyti pranešimą
                                    Nevisai supratai.... mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejoju
                                    Savivaldybė ne norėtų, bet privalo subsidijuot ir taip populiarinti VT.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                      Kokiu tikslu ribojamas ju galiojimas? Toks dalykas naudingas turbut tik gaminanciai imonei, na ir gal kokiam biurokratui, kuris tokiu sporendimu parupina uzsakyma gamintojui
                                      Kaip man tekę girdėti, galiojimo datos įvedimas susijęs su baime, kad netikėtai gali sugesti kortelė. O čia tiesiog apsidraudžiama, nes iki tos datos sugedimo tikimybė mažesnė, paskui nusidėvi. Man toks paaiškinimas truputį juokingas. Na gerai, sugedo, žmogus nusiperka vienkartinį bilietą. Bėda, kad sugedusios kortelės kioske nepakeis, nes negali patikrinti, kodėl sugedusi (ir ar tikrai sugedusi), tad tenka keliauti iki troleibusų parko, kuris ir tvarko šituose reikalus.
                                      Nemanau, kad tokie gedimo atvejai būtų dažni.
                                      Iš esmės tas galiojimo datos įvedimas nebūtų blogas dalykas jei ne kortelės nepakeitimas dykai į naują - juk to dabar nėra.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Ir vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
                                        Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti ? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
                                        Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...
                                        Paskutinis taisė rimsenas; 2012.05.13, 09:11.
                                        http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.

                                        Comment


                                          Parašė rimsenas Rodyti pranešimą
                                          Ir vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
                                          Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti ? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
                                          Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...
                                          Čia pritariu visiškai. Pats iki šiol naudojuosi 2007 metų gruodį (tada, kai Vilniuje tik įvestas e. bilietas) įsigyti e. bilieto kortele. Nors parašyta, kad ji galiojo iki 2010 m. gegužės mėnesnio, tačiau, ačiū Dievui, Vilniaus savivaldybė ne kartą buvo pratęsusi kortelių galiojimo laiką. Bet 2012 m. gruodį kortelę vistiek reikės keisti (kaip rašoma savivaldybės naujienose, tai susiję su vienkartinio e. bilieto įvedimu), nors dabar ji iki šiol atrodo kaip nauja. Tik man vistiek yra nesuprantama, kodėl dėl vienkartinio/valandinio bilieto įvedimo korteles reikės keisti visiems, net ir tiems, kurie Vilniuje gyvena nuolat ir nei vienkartiniais, nei valandiniais bilietais nesinaudoja. Tokiu atveju, mažų mažiausiai reikia kortelę pakeisti nemokamai.

                                          Per didelė e. bilieto kortelės kaina ir ribojamas jos galiojimo laikas ir yra didžiausi, ir, galima sakyti, vieninteliai e. bilieto įvedimo Kaune (ir Vilniuje, ir Klaipėdoje taip pat) minusai. Belieka tikėtis, jog valdžia spręs šias problemas, o ne galvos tik apie savo piniginę, kaip tai visada daroma.
                                          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                          Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X