Parašė lietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąJei bus daug, perkančių bilietą iš vairuotojo, galima pabranginti mikroautobusų kainą iki 3 Lt, e. bilieto kortelės kainą sumažinti iki 2-5 Lt ir padidinti kainą iki 2,5 Lt, perkant bilietą iš vairuotojo. Nematau problemas.
Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąPas juk tą pasakiai, kad tiesiog neliks popierinių kioskuose, o juos galima bus įsigyti iš vairuotojo autobuse. Ar pacituot?www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, taip. O kodėl dabar mikrobų nebrangina? Galvoji, kad jie nesipriešins? Galiausiai viskas baigsis tuo, kad, tarkim, mikrobus pabrangins, o kortelės neatpigins.
Kas dėl ES lėšų bilieto įdiegimui, tai manau, kad projektas jau seniai pasibaigė. Taip kad galima įdieginėti kartoninį bilietą, kuris iš esmės yra ta pati mikroschema, tik įpresuota tarp kartono sluoksnių. Tokį bilietą pagaminti yra vieni juokai.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Ametistas Rodyti pranešimąFantazavimu vadinu tavo pernelyg didelį dramatizavimą, sakant, kad tie, kurie dabar naudojasi vienkartiniais popieriniais bilietais, juos pirks iš vairuotojo. Daugelis įsigys e. bilieto kortelę ir ja naudosis vienkartiniais bilietais. Žmonės pripras ir nematys problemos. Neverta dramatizuoti.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąDabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė liolekas Rodyti pranešimąJei norime, kad Lietuva judėtų į priekį, reikia priimti naujoves, o ne būti koncervatyviems ir aiškinti, kaip viskas blogai. Kodėl tu toks negiamai nusiteikęs? Žmones reikia drąsinti ir mokyti, o ne peikti ir aiškinti, kad jie per kvaili prasidėti su naujovėmis. Dieve mano, atrodo, kad tik išrinktieji šviesuoliai sugebės naudotis tokiu ateities stebūklu kai elektroninis bilietas. Tai lygiai tas pats kaip ir su kompiuteriais. Kad ir mano šeimoje, buvo laikas kai mano mama nemokėjo naudotis kompiuteriu. Ir įvairių "asų" vaidinimai ją vis atbaidydavo nuo mokymosi, nes mat "ne visi sugebės". Tai vat atėjo laikas ir išmoko. Taip, buvo visko, buvo ir ašarų, bet reikia tik padrąsinti ir pamokinti, o ne peikti. Dabar visus darbus dirba su kompiuteriu, naršo internete, rašo elektroninius laiškus, bendraujame per skype. Tas pats ir su šiais bilietais - žmones pamokykime ir viskas bus gerai. Pasikartosiu, jei norime judėti į priekį, turime priimti naujoves, o ne bijoti jų ir gasdinti kitus.
Tiems, kas naudojasi VT, ar tiems ''kurie retai atvyksta į Kauną'', neapsimoka pirkti el.bilieto, nes tai yra blogai.,, Ne kaimiečiui ar provicijos miestų gyventojams tokias technikos naujoves kaip e-bilietas perprasti.'' Pirkti vienkartinį bilietą - vėlgi blogai... Tai pala pala, gaunasi kažkoks prieštaravimas prieštaravimui. Viskas bus gerai su tuo el.bilietu, jei svečias iš tiesų RETAS tai jis nusipirks tą bilietėlį vieną du kartus autobuse/troleibuse ir viskas, o jei dažnas tai, manau, ir kortelę sugebės įsigyti (P.S. Apei jos kainą dabar nekalbu) Ypatingai labai geras būdas, kuomet pasipildysi kortelę ir tiesiog tau nuskaitys nuo jos reikiamą pinigų sumą. (E.bilieto pildymas vienkartiniais bilietais)
,,dalis retai besinaudojančių VT turės didesnę paskatą rinktis mikroautobusus ir autobusai bei troleibusai praras keleivį''
Tai jeigu jie RETI keleiviai užsieniečiai, tai iš kur jie žinos kur važinėja tie mikrobai? O jei tie RETI besinaudojantys yra Kauniečiai, tai jie tada ir taip reti, tai koks praradimas autobusams/troleibusams? Kad vieną kartą per metus žmogus pavažiuos mikroautobusu??
VT schemose, kurios kabo stotelėse, kiek žinau, mikroautobusų maršrutų trasų nėra, tai jei aš būčiau užsienietis - rinkčiausi autobusą, nes bent būčiau tikras kad nuvažiuosiu ten kur man reikia.
Priešingu atveju reikštų, kad tas svečias ne toks jau ir Retas...Paskutinis taisė Traf; 2012.05.12, 20:21.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kas tau sakė, kad visi miestiečiai pirks kortelę? Kiti gal jos nepirks.
Parašė lietus Rodyti pranešimąKaune visi vietiniai naudojasi mėnesiniais bilietais ir niekas neperka vienkarinių ???
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąDabar Iki prekybos centras turi savo kortelę, kurią gali papildyti ir tais papildytais pinigais atsiskaityti už pirkinius jame, bet ar daug matai žmonių atsiskaitinėjančių ir tuo labiau pildančių tą kortelę? Man e-bilietas šiuo atveju analogiškas.
Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa bet tu ir duodi nesamoningu pranesimu.
Perkant is vairuotojo kaina 2.00Lt, o perkant naudojantis e bilietu 1.80.
Jei iki padarytu, kad kortele perkant uz viska moki 10% pigiau ja naudotusi praktiskai visi pastovus iki klientai.
Comment
-
Parašė lietus Rodyti pranešimąva ir kris transporto patrauklumas kai žmogus nepasidomėjęs Kauno niuansais manys, kad kelionė trolribusu 11,80 ))).
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąAmetistai, nenoriu atskleisti kainos kuria moka uz kortele, bet savivaldybe jas pardavineja uz 0lt antkaini arba "i minusa"
Esme tame, kad korteles reikia gan specifiskai iprogramuoti, kam reikia daug ranku darbo ir korteles savikaina savivaldybei isbrangsta.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nevisai supratai.... mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejoju
Comment
-
Parašė ViR2 Rodyti pranešimąNevisai supratai.... mes savivaldybei juos tiekiam galutine kaina, i ja iskaiciuotas ir programavimas. Pati savivaldybe daugiau nagu nekisa ir tik isvezioja i galutinius taskus. Jiems skaiciuojas visi kastai iki ju. Is technologines puses ziurint, tas korteles galetu ir atsipigint zenkliai, nes neisnaudoja ir ju visu galimybiu, bet yra kaip yra. Kaina mamau labai teisinga, nebent savivaldybe noretu jas subsidijuot, kuom as abejojuwww.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąKokiu tikslu ribojamas ju galiojimas? Toks dalykas naudingas turbut tik gaminanciai imonei, na ir gal kokiam biurokratui, kuris tokiu sporendimu parupina uzsakyma gamintojui
Nemanau, kad tokie gedimo atvejai būtų dažni.
Iš esmės tas galiojimo datos įvedimas nebūtų blogas dalykas jei ne kortelės nepakeitimas dykai į naują - juk to dabar nėra.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Ir vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti ? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...Paskutinis taisė rimsenas; 2012.05.13, 09:11.http://www.maps4u.lt/ Puslapis apie istorinius žemėlapius.
Comment
-
Parašė rimsenas Rodyti pranešimąIr vis tik kas gali argumentuotai pasakyti, kodėl e-bilieto kortelė galioja tik 2,5 metų (pvz. iki 2015 01 01)? Ar nenumatoma galiojimo terminą pratęsti? (Net didieji kapitalistai VP, Senukai ir t.t. savo kortelių galiojimo terminus pratęsė nemokamai arba davė veltui naujas korteles, taip skatindami pas juos lankytis ir leisti pinigus).
Per 2,5 meto kortelė gulėdama piniginėje netgi nesusibraižys. O kas ten gali sugesti ? Ir galų gale, jei sugedo, tada galima įsigyti naują (kad ir už x litų).
Kyla negeri įtarimai, jog proteguojamas kortelių gamintojas...
Per didelė e. bilieto kortelės kaina ir ribojamas jos galiojimo laikas ir yra didžiausi, ir, galima sakyti, vieninteliai e. bilieto įvedimo Kaune (ir Vilniuje, ir Klaipėdoje taip pat) minusai. Belieka tikėtis, jog valdžia spręs šias problemas, o ne galvos tik apie savo piniginę, kaip tai visada daroma.
Comment
Comment