Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ir ta proga Kaunas 2012 01 03

    siūlau pasirinkti 720HD
    Tada apačioje matysis realus laikas.
    Paskutinis taisė judosius; 2012.01.27, 10:29.
    LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

    Comment


      Ta proga pasidalinsiu savo ispudziais Kauno VT siandien, bo senokai jau vaziavau. Atsirado (nauja???)vairuotoja pana kokiu 23metu ir tokia, su kuria mielai galeciau eiti i pasimatyma Gaila, kad marsutas visikai netiko, buciau bent viena stotele pavaziaves ir pakalbines Ji leido tik pro priekines duris, nors zmoniu buvo tikrai daug, tai kelias minutes belaukiant kol visi sulips spoksojau i ja Na, o man teko vaziuoti senu bumbekliu, kuris, net nesiteike kai kuriuose stotelese atidaryti priekiniu duru ir bumbejo ko tie keleiviai beldzia i duris..

      Comment


        Ar yra koks reglamentas del tokiu atveju kai tu pazymi bilieteli, o transporto priemone sugenda ir tenka islipt bei laukti kitos? Antro bilieto butu nesazininga reikalaut.

        Comment


          Parašė Gator Rodyti pranešimą
          Ar yra koks reglamentas del tokiu atveju kai tu pazymi bilieteli, o transporto priemone sugenda ir tenka islipt bei laukti kitos? Antro bilieto butu nesazininga reikalaut.
          yra tik tokiu atveju reik pasakyt sugedusios transporto priemonės garažinį numerį ir maršrutą
          Daugiau mano nuotraukų >>
          Mano rajonas ir apylinkės >>

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Ar yra koks reglamentas del tokiu atveju kai tu pazymi bilieteli, o transporto priemone sugenda ir tenka islipt bei laukti kitos? Antro bilieto butu nesazininga reikalaut.
            Kodėl nesąžininga? Tokiu atveju keleiviams turėtų būti grąžinami pinigai, kuriuos jie sumokėjo už bilietą. Ar keleivių kaltė, kad autobusų parkas neprižiūri savo autobusų?

            Comment


              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
              Kodėl nesąžininga? Tokiu atveju keleiviams turėtų būti grąžinami pinigai, kuriuos jie sumokėjo už bilietą. Ar keleivių kaltė, kad autobusų parkas neprižiūri savo autobusų?
              Kazkakip atvirksciai supratai mano pranesima

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Ar yra koks reglamentas del tokiu atveju kai tu pazymi bilieteli, o transporto priemone sugenda ir tenka islipt bei laukti kitos? Antro bilieto butu nesazininga reikalaut.
                Jeigu transporto priemonė sugenda, bilietas, pažymėtas joje galioja to paties maršruto kitoje transporto priemonėje. Taip maždaug yra oficialiai. O realiai žmonės važiuoja su artimiausia ta pačia kryptimi važiuojančia (ir jiems tinkančia) bet kurio maršruto transporto priemone.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                  Jeigu transporto priemonė sugenda, bilietas, pažymėtas joje galioja to paties maršruto kitoje transporto priemonėje. Taip maždaug yra oficialiai. O realiai žmonės važiuoja su artimiausia ta pačia kryptimi važiuojančia (ir jiems tinkančia) bet kurio maršruto transporto priemone.
                  Tai vat idomu kaip cia yra su tuo kitu marsrutu. Pavyzdziui as esu petrasiunuose ir vaziuoju iki sesto forto. 5 troleibusas sugenda, as persedu i 9. Siu abieju marsrutu trasos ties 6 fortu issiskiria ir jei kontrole mane sustabdo toje stoteleje gali sakyt, kad ne ta kryptimi vaziuoju, nors man islipti ar toj, ar kitoj 6 forto stotelej nera jokio skirtumo.

                  Tesiant kontroles tema siandien pasiektas naujas aplaidumo laipsnis. Anksciau paleisdavo tik pacukus, siandien prigavo marozeli, kuris keliom stotelem atgal piktybiskai buvo ilipes ne per priekines be bilieto. Zodziu ji prigavo po keliu stoteliu, atskaite trumpa moraliuka ir nei liepe pirkt bilieta, net net neislaipino! Atsiputes grizo i savo vieta ir toliau vaziavo be bilieto.
                  Va toks kontroles efektyvumas

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Tai vat idomu kaip cia yra su tuo kitu marsrutu. Pavyzdziui as esu petrasiunuose ir vaziuoju iki sesto forto. 5 troleibusas sugenda, as persedu i 9. Siu abieju marsrutu trasos ties 6 fortu issiskiria ir jei kontrole mane sustabdo toje stoteleje gali sakyt, kad ne ta kryptimi vaziuoju, nors man islipti ar toj, ar kitoj 6 forto stotelej nera jokio skirtumo.

                    Tesiant kontroles tema siandien pasiektas naujas aplaidumo laipsnis. Anksciau paleisdavo tik pacukus, siandien prigavo marozeli, kuris keliom stotelem atgal piktybiskai buvo ilipes ne per priekines be bilieto. Zodziu ji prigavo po keliu stoteliu, atskaite trumpa moraliuka ir nei liepe pirkt bilieta, net net neislaipino! Atsiputes grizo i savo vieta ir toliau vaziavo be bilieto.
                    Va toks kontroles efektyvumas
                    Dėl kontrolės,tai vakar buvo susirnkimas,velnių gavom visi kaip reikiant,tesiog firmu kaita sujaukė viska,duota per daug laisvės,minėtu atveju manau buvo žmogiškasis faktorius, tiesiog yra priimta naujų žmonių nedirbusiu šio darbo,gaila,kad ir šioje sferoje klientas visada teisus,gauni pylos už dyka.nors pagal siandien atidyrbta 16 val. darbo diena galiu pasakyt kaip ir seniai,daug žmonių žin savo teisias,bet nežino pareigų.

                    Comment


                      Kontrolieriai iš ties tragikomiški. Kita vertus, o ko norėt, kai kiekvienas beraštis gali dirbti kontrolierium(ar kaip ten jie vadinas)?
                      Paskutinis taisė Čikupakas; 2012.01.28, 02:24.

                      Comment


                        Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                        Kontrolieriai iš ties tragikomiški. Kita vertus, o ko norėt, kai kiekvienas beraštis gali dirbti kontrolierium(ar kaip ten jie vadinas)?
                        O kam tas raštingumas dirbti tokį darbą? Jei tik tinkamai parengia darbuotojus, reguliariai paorganizuoja stažavimą, tai to pakanka. O kultūra ir darbo kokybė su išsilavinimu nesusijusi.
                        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                        Comment


                          Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                          O kam tas raštingumas dirbti tokį darbą? Jei tik tinkamai parengia darbuotojus, reguliariai paorganizuoja stažavimą, tai to pakanka. O kultūra ir darbo kokybė su išsilavinimu nesusijusi.
                          Kultūra su darbo kokybe susijusi, o ypač šiame darbe. Toks jausmas, kad į autobusą įlipa laukinių banda.

                          Comment


                            Kontrolieriams darbe tenka tiesiogiai kontaktuoti su kitais žmonėmis. Manyčiau, į tokį darbą neverta priimti žmonių, neturinčių bent jau vidurinio išsilavinimo. Ir, žinoma, jų algos turėtų būti didesnės, nes už grašius tikėtis efektyvaus darbo neverta.
                            Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                            Marsrutai.lt tinklaraštis!
                            SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                            Comment


                              yra nauji troleibusu grafikai
                              Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.01.29, 14:59.

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Kultūra su darbo kokybe susijusi, o ypač šiame darbe. Toks jausmas, kad į autobusą įlipa laukinių banda.
                                Dar kartą sakau, kad kultūra ir išsilavinimas su darbo kokybe nesusijusi, gal ne taip mane supranti. Išsilavinęs gali būti nepagarbus ir nekultūringas, o neišsilavinęs - kultūringas. Apskritai, mūsų visuomenės kultūros lygis yra žemas. Todėl ir rašiau, kad norint gauti tinkamą rezultatą, reikia darbuotojus apmokyti ir reguliariai stažuoti. Vakaruose tai įprasta, o Lietuvoje darbdaviai kiekvieną centą taupo ir tikisi, kad darbuotojas bus savaime profesionalus, bet stebuklų nebūna.

                                Dėl laukinių bandos, tai nežinau, VT naudojuosi kasdien ir kontrolierių banda nevadinu: įlipa, greitai patikrina bilietus (jiems yra skirtas laiko limitas), kartais ir prieš išlipdami geros dienos palinki. Įvardyk konkrečius pavyzdžius, kas tau nepatiko ir dėl ko verta tuo atveju kontrolierius vadinti banda
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Aš tai kitaip mačiau. Sustoja autobusas stotelėje ir neatidaro nei vienų durų, autobuse atsiranda šurmulys, tada tik supranti, kad kontrolė. Kontrolieriai net nekriuktelėdami pradeda brautis į autobuso galą. Jei kažką ir pasako, tai tik "ruošiam bilietus", tokiu brutaliu tonu. Apie paprasčiausią "laba diena" ar "viso gero" net kalbos negali būt.

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Aš tai kitaip mačiau. Sustoja autobusas stotelėje ir neatidaro nei vienų durų, autobuse atsiranda šurmulys, tada tik supranti, kad kontrolė. Kontrolieriai net nekriuktelėdami pradeda brautis į autobuso galą. Jei kažką ir pasako, tai tik "ruošiam bilietus", tokiu brutaliu tonu. Apie paprasčiausią "laba diena" ar "viso gero" net kalbos negali būt.
                                    Taip, į galą braunasi vienas darbuotojas, o kitas pradeda tikrinti nuo priekio, taip jie ir turi dirbti. Kad pradeda brautis, tai nepasakyčiau, tiesiog greitai eina ir tiek. Nors esi pastebėjęs, kaip nieko nesakydami, tiesiog stumia keleivius eidami į galą, bet nesu linkęs tai sureikšminti, apskritai lietuvių tauta nėra kultūringa, tai ir kontrolieriai tokie patys, tik gal kiek nekultūringesni dėl kelių priežasčių: prastos darbo sąlygos (šalta, reikia kontaktuoti su visokio plauko avigalviais, o dar ir sveikatai kartais kyla pavojus, jei kas nors bando priešintis, ilgos darbo valandos). Nemanau, kad žmonės veržiasi dirbti kontrolieriaus darbą, tad ką darbdavys randa, tą ir įdarbina + jau minėti neigiami darbo faktoriai = rezultatas, kokį matome. Mano nuomone, keleiviai patys yra labai nekultūringi pačių kontrolierių atžvilgiu. Tik įlipa kontrolė į autobusą, jau pradeda vienas burbėti, kitas, trečias, ketvirtas nors ir turi bilietą, bet stovi drebančiomis rankomis ir raudonas, jau pasiruošęs priešgyniauti, jei kas ar ką... Tiesiog keleiviai bijo kontrolierių, prisiskaitę visokių istorijų, vadovaujasi išankstine nuostata, kad kontrolierius tai budelis, kontrolierius, tai žmogus, niekur kitur negavęs darbo.
                                    Viską suvedus į vieną, manau, kad kontrolės darbuotojų darbo kokybė yra patenkinama, bet nėra tragiška ir ilgainiui pastebiu, kad ji gerėja.
                                    Dėl kontrolės darbuotojų "nekriuktelėjimo" - paprastai jie tik įlipę pasisveikina, bet taip tyliai, kad išgirsta tik vienas kita priekyje sėdintis keleivis. Mano nuomone, kontrolieriai nesisveikina arba vengia aiškiai garsiai pasisveikinti, nes: apskritai lietuviai yra santūrūs žmonės ir jiems sunku iš naujo išmokti darbo kultūros (per pastaruosius 2 dešimtmečius aptarnavimo sferoje ši situacija smarkiai keičiasi ir ypač santūraus būdo žmonėms sunku taip greitai perprasti, dėl to ankstesniame komentare ir rašiau, kad darbdavys turi organizuoti tam skirtus specialius kursus), pasisveikinus paprastai iš keleivių nesulaukiama atsako, o tai ilgainiui erzina, vos įlipus kas antras keleivis į kontrolierių jau žiūri persikreipusius snukeliu tarsi mintyse juos keikdami, kontrolieriai keleiviams nepraneša apie kontrolę ir neprašo paruošti bilietus, nes mano, kad vairuotojas spustelėjo borto kompiuterio mygtuką, blokuojantį komposterius - tuo metu per garsiakalbius turi pasigirsti pranešimas „Gerbiamieji keleiviai, prašome pateikti bilietus transporto kontrolieriui“. Bet ne visi vairuotojai blokuoja, kartais blokuoja kontrolieriai savo e. kortelėmis, be to, ypač autobusuose būna smarkiai užtildyti garsiakalbiai, todėl nesigirdi pranešimas.
                                    Nors kontrolieriumi nesu dirbęs nei vieną dieną, bet tiesiog iš šono pastebiu tokius faktorius, dėl ko kontrolierius gali elgtis vienaip ar kitaip.
                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                    Comment


                                      Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                      Kontrolieriai iš ties tragikomiški. Kita vertus, o ko norėt, kai kiekvienas beraštis gali dirbti kontrolierium(ar kaip ten jie vadinas)?
                                      Jei jau taip kalbat,kiekvienas toks ,,šustruolis'' kaip tu ateikit antradieni 13.00 prie ,,iki'' Lituanica išsiaiškinsim kas beraštis,papraščiausiai.reiks pasiūlit valdžiai,žiūriu,kad balandžio 1aja išleistu visus norinčius padirbt kontrolieriais,užtektu patiems keleiviams būt raštingais,tada galėsim kalbėt.Kitas dalykas važiuotu visi tvarkingai mum būtu mažiau darbo.tiwsiog sakau,norsm vienas padirbkit viešajam transporte bent viena diena,nesvarbu ar kontrolierium,ar vairuotoju,ir toliau rašysit tokius ,,bredus'' tai esat patys debilai ir beraščiai,moderatoriams ir visiems kitiems, ,,kas be nuodemės,lai meta į mane akmenį '' .

                                      Comment


                                        Na, nereikalaujam mes labai daug iš tų kontrolierių, tik elementaraus etiketo. Kas dėl to lietuvių stereotipo, kurį nupaišė Ametistas, tai yra visiška neteisybė. Pats visą gyvenimą kaimynams sakau labadiena, pažįstamiems ranką paspaudžiu ir tikrai ne aš vienas toks esu. Netgi į mikroautobusiuką keleiviai įlipdami pasisveikina su vairuotoju ir išlipdami jam padėkoja. Nejaugi, taip sunku yra pasakyti tą "labadiena"? Juk, jeigu pats vieną kartą pasisveikinsi tai ir su tavim kitą kartą pasisveikins. Būtent tokių profesijų žmonės kaip kontrolieriai ir turėtų rodyt pavyzdį.

                                        O pažiūrėkim, kas darosi dabar? Išvadina mane šūstruoliu ir net kviečia ateiti muštis, 13 valandą prie Lituanicos "iki".

                                        Comment


                                          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                          O pažiūrėkim, kas darosi dabar? Išvadina mane šūstruoliu ir net kviečia ateiti muštis, 13 valandą prie Lituanicos "iki".
                                          Ir ką, neateisi? ;DD Ką tu išmanai apie kontrolierių darbą, jei "pamyžęs ant machalkės" esi? ;DD

                                          Comment

                                          Working...
                                          X