Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taspac Rodyti pranešimą
    Turiu klausima: praeita savaite, nakti is 29 i 30 ~1-2 nakties vaziavau ir pamaciau Partizanu gatveje, ties kazkur 40 namu stovejo raudonas Soliaris su uzrasu "Budintis", jame sedejo vairuotojas ir sau snaude ar knyga skaite (variklis buvo uzvestas, sviesa ijungta). Kokiu tikslu jis ten stovi? Kas tai per praktika? Griztant po valandeles ji vis dar ten stovejo.
    Budintys autobusai vežioja vairuotuojus iš darbo ir į darbą. Tavo matytas "Solaris" jau buvo išvežiojęs juos po darbo ir laukė rytinio reiso, kad vežt rytinę pamainą į darbą.

    Comment


      Gal kas žino "Kauno autobusų" budinčių autobusų maršrutus ir jų tvarkaraščius?
      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.04, 19:16.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Gal kas žino "Kauno autobusų" budinčių autobusų maršrutus ir jų tvarkaraščius?
        Yra 4 maršrutai, Iš parko vairuotojai darbo dienom išvežami 00.10 atvežami 04.00 val. .Savaitgalį išvežimas panašiai valanda ankščiau,atvežimas valanda vėliau.dėl pačių maršrutų tai gaila negaliu padėt,būtų ši tema kilus ankščiau tėvukas būtų padėjęs,gaila rugsėji išėjo i pensiją.

        Comment


          Kartą maždaug tokiu metu kaip dabar žiūrėjau http://googlemap.kvt.lt/google_map/ ir mačiau online 23 maršruto autobusą stovintį rokuose. Jis taip visą naktį iš ten nepajudėjo. Nežinot kodėl jis ten buvo paliktas? O gal čia tas pats budintis?

          EDIT: va ir dabar rodo, kad 16 maršruto autobusas stovi kažkur savanorių prospekte.
          Paskutinis taisė Ponas_dzinglas; 2012.01.06, 02:59.

          Comment


            man atrodo, kad sistema užlūžus.

            Comment


              Po tragiškos avarijos nuteistas troleibuso vairuotojas

              http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=53772969

              Comment


                Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
                Kartą maždaug tokiu metu kaip dabar žiūrėjau http://googlemap.kvt.lt/google_map/ ir mačiau online 23 maršruto autobusą stovintį rokuose. Jis taip visą naktį iš ten nepajudėjo. Nežinot kodėl jis ten buvo paliktas? O gal čia tas pats budintis?

                EDIT: va ir dabar rodo, kad 16 maršruto autobusas stovi kažkur savanorių prospekte.
                Parašė lukas001 Rodyti pranešimą
                man atrodo, kad sistema užlūžus.
                Viskas čia gerai - pats esu 1 nakties matęs iš Neveronių važiuojantį autobusą, kuris vėliau sustojo stovėti prie Molo. Čia ir bus vieni iš tų budinčių.
                P.S. įdomiai atrodo, kai koks 6 iš Garliavos ar 21/38 iš Megos grįžta į garažą per Vakarinį lankstą .
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Nuo vasario menesio naktiniai troleibusai NR 13 ir NR 14 naktimis is ketvirtadienio i penktadieni nevaziuos.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns
                    Nuo vasario menesio naktiniai troleibusai NR 13 ir NR 14 naktimis is ketvirtadienio i penktadieni nevaziuos.
                    O kaip dėl užsukimo prie Kauno pilies?
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      trasa kol kas nekeiciama. nuo balandzio men 1 dienos keisis troleibusu tvarkarasciai. tvarkarasciai bus sudaromi nauju principu.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        trasa kol kas nekeiciama. nuo balandzio men 1 dienos keisis troleibusu tvarkarasciai. tvarkarasciai bus sudaromi nauju principu.
                        Kokiu būtent principu ir kuo jis skirsis nuo dabar naudojamo? Galbūt bus peržiūrėtas stotelių intervalų nuvažiavimo laikas piko ir ne piko metu?

                        Comment


                          /\ būtų kažkas naujo Kaune, bet abejoju ar tie kelmai to imsis, nes juk reikės DIRBTI...

                          Comment


                            Parašė disident Rodyti pranešimą
                            Kokiu būtent principu ir kuo jis skirsis nuo dabar naudojamo? Galbūt bus peržiūrėtas stotelių intervalų nuvažiavimo laikas piko ir ne piko metu?
                            Matyt, bus atsižvelgiama į stovėjimo stotelėse laiką. Pagal borto kompiuterio parodymus matoma info, kiek laiko konkretus autobusas/troleibusas konkrečiu metu stovėjo konkrečioje stotelėje - kiek laiko buvo atidarytos durys, tai susiję su keleivių srautais. Jei stovėjo ilgai, reiškiasi buvo daug įlipančių keleivių. Įvedus laipinimo pro priekines duris tvarką, transportas stovi stotelėse ilgiau ir kai kada susidaro grūstys, tad tikėtina, kad į tai bus atsižvelgiama aukštesniu prioritetu (buvo atsižvelgiama ir anksčiau). Dar galėtų pradėti derinti autobusų ir troleibusų maršrutų reisus, nes dabar derinami tarpusavyje tik troleibusų ir tik troleibusų reisų laikai. Pvz., Kaniūkuose derinamas T7 ir T11 išvykimas, Gedimino g. st. link Savanorių pr. derinamas T3 ir T15 tvarkaraštis, autobusai derinami taip pat, tik ne taip smarkiai, ne jų trasos mažiau dubliuojančios, o ir kursuoja rečiau. Bet reikėtų derinti A39 su T5 bent jau nuo Petrašiūnų pusės ir t.t.
                            Iš esmės karti ne eiliniai skyriaus darbuotojai, bet skyriaus vedėjas, kuris kiek pritingi sukurti naują tvarkaraščių sudarymo sistemą/tvarką. Tiesa, eiliniai darbuotojai galėtų vedėjui teikti siūlymus, bet savivaldybėje vyrauja sovietinis mąstymas - nekišk nosies, kur tau nereikia, tiesiog dirbk savo darbą, arba kitas principas - kam siūlyti, juk pats sau darbo prisidarysiu daugiau.
                            www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                            Comment


                              Čia tas pats, kaip ryte važiuoja 1-as ir 2-as troleibusai Savanoriu prospektu link Ispandijos pl. 1-as troleibusas yra visada 1-2 minute atsiliekantis nuo antro, po to būna 5 - 10 min. pertrauka ir nėra nei vieno, nei kito troleibuso. O galėtu vienas paskui kita 2-3 min. intervalu važiuoti.

                              Comment


                                Parašė Lich Rodyti pranešimą
                                Čia tas pats, kaip ryte važiuoja 1-as ir 2-as troleibusai Savanoriu prospektu link Ispandijos pl. 1-as troleibusas yra visada 1-2 minute atsiliekantis nuo antro, po to būna 5 - 10 min. pertrauka ir nėra nei vieno, nei kito troleibuso. O galėtu vienas paskui kita 2-3 min. intervalu važiuoti.
                                Dabar 1 ir 2, palyginti su ankstesniais metais, jau derinamas geriau. Idealiai jų nesuderinsi, nes:
                                1. 2-ojo trasa trumpesnė, tad 1 ir 2 trasą įveikia per skirtingą laiką.
                                2. 2-ojo maršruto galinis punktas yra tik vienas, reiškiasi, važiuojant nuo K. pilies, reikėtų stabdyti 1-ąjį kelioms minutėms vien tam, kad būtų gražus intervalas, o piko metu tai yra ne prioritetas. Piko metu prioritetas yra išvežti keleivių srautus, o ne piko metu - važiuoti taupesniu rėžimu - derinant grafikus. Pasižiūrėjus 1 ir 2 derinimą ne piko metu, iš esmės jis pakankamas. Vieną kitą reisą iš tiesų reikėtų paderinti. Bet tada kyla klausimas: ar geriau sulaikyti transportą vien dėl gražaus intervalo, ar geriau leisti transportą su minimaliu sulaikymu? T1 sulaikyti Geležinkelio tilto st. šiek tiek problematiška - trukdo kitam transportui, stovėdamas stotelėje. Kita priežastis, T1 perveža didesnius srautus, negu T2, todėl turėtų būti sulaikomas kuo mažiau, nes išsidarko intervalas. Dar vienas dalykas - sulaikykime bent 4 min. T1 ir kas tuomet bus? Vietoj buvusio intervalo 7:01 7:12 7:23 7:34 pasidarytų į 7:01 7:16 7:23, kaip matome, tarp 7:16 ir 7:23 intervalas tampa per mažas, tiesiog troleibusas būtų per mažai užpildomas ir reisas būtų vykdomas neefektyviai finansine prasme, todėl reikėtų 2-4 min. slinkti ir tolimesnius reisus, kas iš esmės išsprendžiama, tačiau piko metu Geležinkelio tilto st. stotelėje troleibusui stovėti kone 5 min., kai pro šalį važiuoja kitas transportas ir ten kaip tik dėl kelio darbų siaurėja kelias... Nelabai ten yra tam vietos.
                                O kai T1 kursavo iki Vaidoto g., buvo kita problema - vėlgi derinimas buvo problematiškas dėl skirtingo reisų įveikimo laiko, be to T1 buvo svarbus išvežti Šančių gyventojų srautus.

                                Kita vertus, nėra nieko neišsprendžiamo ir po 2-3 min. paslankioti iš tikrųjų galima. Reikia pastebėti, kad T1 ir T2 nuo Islandijos pl. derinamas kur kas geriau, negu atgal ir tai visiškai suprantama dėl jau paminėtų priežasčių.

                                Problemą išspręstų ydinga praktika organizuoti nežiedinius, bet tik su vienu galiniu punktu maršrutus. T2 iš tiesų to punkto neturi dėl tiesiog infrastruktūros problemų - reikėtų nutiesti troleibusų liniją iki K. pilies galinio punkto ir problemos neliktų. Ten keliautų ir T4, T10. Būtų ir kur vairuotojams pailsėti, ir grafiką būtų galimybės pasivyti, jei vėluojama, ir derinti grafikus būtų paprasčiau.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Nuo vasario menesio naktiniai troleibusai NR 13 ir NR 14 naktimis is ketvirtadienio i penktadieni nevaziuos.
                                  Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.01.19, 12:37.

                                  Comment


                                    troleibusu skaicius nemazes, trasos iveikimo laikas sumazes ,
                                    Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.01.19, 12:37.

                                    Comment


                                      Dėl laidų nutraukimo prie „Atramos“ į Kėdainių gatvės žiedą sugrįžo troleibusai.
                                      Nuotraukas įkelsiu vėliau.

                                      Comment


                                        Dėl mažo keleivių srauto nuo 2012 m. vasario 2 d. 13N ir 14N maršrutų troleibusai ir 37N maršruto autobusai naktimis iš ketvirtadienio į penktadienį nevažiuos.

                                        http://www.kvt.lt/index.php?id=566
                                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                        Comment


                                          Kaip ir sakiau...

                                          Kaune įlipimo pro priekines duris tvarka pasiteisino
                                          http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=54726315

                                          Keletas idomesniu vietu:
                                          „Didžioji dalis kauniečių patenkinti naująja įlipimo į miesto viešąjį transportą tvarka. Be abejo, sulaukėme ir neigiamų atsiliepimų, ypač iš pradžių, tačiau tokių būta gerokai mažiau“, - sako P. Keras.
                                          Įsigaliojus naujajai tvarkai, gerokai padidėjo vežėjų gaunamos pajamos. „Nors per šį laikotarpį Kauno viešajame transporte keleivių šiek tiek sumažėjo, tačiau pajamų gauta 400 tūkst. Lt daugiau. Galima teigti, jog šios papildomos pajamos – ankstesnių „zuikių“ sąskaita“, - aiškina P. Keras.
                                          Naująja tvarka nesiskundžia ir vairuotojai; jų patogumu pasirūpinta iš anksto – įrengtos nuo salono atskirtos kabinos, papildomi šildymo prietaisai. Be to, jie daugiau uždirba už autobuse parduodamus vienkartinius bilietus. „Vairuotojų parduodamų popierinių bilietų kiekis didėjo itin ženkliai. Vien per pastaruosius keturis mėnesius iš to Kauno vežėjai uždirbo daugiau kaip 600 tūkst. litų“, - teigia P. Keras.<...>
                                          „Iki vasaros miesto viešajame transporte ketiname visai atsisakyti popierinių bilietų. Nustatyta, kad žymėdami popierinį bilietą, keleiviai užtrunka maždaug tris kartus ilgiau, taigi jų atsisakius, įlaipinimas dar labiau pagreitės“, - sako P. Keras.
                                          <...>
                                          Be to, jau vasarą Kaune bus įdiegtas ir vadinamasis persėdimo bilietas. „Jį pažymėjus vienoje transporto priemonėje ir per tam tikrą nustatytą laiką persėdus į kitą, nebereikės mokėti visos naujojo bilieto kainos“, - aiškina P. Keras. Tai atpigins važiavimą viešuoju transportu, tuo pačiu suteiks jam daugiau patrauklumo.
                                          <...>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X