Parašė taspac
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Gal kas žino "Kauno autobusų" budinčių autobusų maršrutus ir jų tvarkaraščius?Paskutinis taisė Vilnietizz; 2012.01.04, 19:16.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąGal kas žino "Kauno autobusų" budinčių autobusų maršrutus ir jų tvarkaraščius?
Comment
-
Kartą maždaug tokiu metu kaip dabar žiūrėjau http://googlemap.kvt.lt/google_map/ ir mačiau online 23 maršruto autobusą stovintį rokuose. Jis taip visą naktį iš ten nepajudėjo. Nežinot kodėl jis ten buvo paliktas? O gal čia tas pats budintis?
EDIT: va ir dabar rodo, kad 16 maršruto autobusas stovi kažkur savanorių prospekte.Paskutinis taisė Ponas_dzinglas; 2012.01.06, 02:59.
Comment
-
Po tragiškos avarijos nuteistas troleibuso vairuotojas
http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=53772969
Comment
-
Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimąKartą maždaug tokiu metu kaip dabar žiūrėjau http://googlemap.kvt.lt/google_map/ ir mačiau online 23 maršruto autobusą stovintį rokuose. Jis taip visą naktį iš ten nepajudėjo. Nežinot kodėl jis ten buvo paliktas? O gal čia tas pats budintis?
EDIT: va ir dabar rodo, kad 16 maršruto autobusas stovi kažkur savanorių prospekte.Parašė lukas001 Rodyti pranešimąman atrodo, kad sistema užlūžus.
P.S. įdomiai atrodo, kai koks 6 iš Garliavos ar 21/38 iš Megos grįžta į garažą per Vakarinį lankstą .
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimątrasa kol kas nekeiciama. nuo balandzio men 1 dienos keisis troleibusu tvarkarasciai. tvarkarasciai bus sudaromi nauju principu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąKokiu būtent principu ir kuo jis skirsis nuo dabar naudojamo? Galbūt bus peržiūrėtas stotelių intervalų nuvažiavimo laikas piko ir ne piko metu?
Iš esmės karti ne eiliniai skyriaus darbuotojai, bet skyriaus vedėjas, kuris kiek pritingi sukurti naują tvarkaraščių sudarymo sistemą/tvarką. Tiesa, eiliniai darbuotojai galėtų vedėjui teikti siūlymus, bet savivaldybėje vyrauja sovietinis mąstymas - nekišk nosies, kur tau nereikia, tiesiog dirbk savo darbą, arba kitas principas - kam siūlyti, juk pats sau darbo prisidarysiu daugiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Parašė Lich Rodyti pranešimąČia tas pats, kaip ryte važiuoja 1-as ir 2-as troleibusai Savanoriu prospektu link Ispandijos pl. 1-as troleibusas yra visada 1-2 minute atsiliekantis nuo antro, po to būna 5 - 10 min. pertrauka ir nėra nei vieno, nei kito troleibuso. O galėtu vienas paskui kita 2-3 min. intervalu važiuoti.
1. 2-ojo trasa trumpesnė, tad 1 ir 2 trasą įveikia per skirtingą laiką.
2. 2-ojo maršruto galinis punktas yra tik vienas, reiškiasi, važiuojant nuo K. pilies, reikėtų stabdyti 1-ąjį kelioms minutėms vien tam, kad būtų gražus intervalas, o piko metu tai yra ne prioritetas. Piko metu prioritetas yra išvežti keleivių srautus, o ne piko metu - važiuoti taupesniu rėžimu - derinant grafikus. Pasižiūrėjus 1 ir 2 derinimą ne piko metu, iš esmės jis pakankamas. Vieną kitą reisą iš tiesų reikėtų paderinti. Bet tada kyla klausimas: ar geriau sulaikyti transportą vien dėl gražaus intervalo, ar geriau leisti transportą su minimaliu sulaikymu? T1 sulaikyti Geležinkelio tilto st. šiek tiek problematiška - trukdo kitam transportui, stovėdamas stotelėje. Kita priežastis, T1 perveža didesnius srautus, negu T2, todėl turėtų būti sulaikomas kuo mažiau, nes išsidarko intervalas. Dar vienas dalykas - sulaikykime bent 4 min. T1 ir kas tuomet bus? Vietoj buvusio intervalo 7:01 7:12 7:23 7:34 pasidarytų į 7:01 7:16 7:23, kaip matome, tarp 7:16 ir 7:23 intervalas tampa per mažas, tiesiog troleibusas būtų per mažai užpildomas ir reisas būtų vykdomas neefektyviai finansine prasme, todėl reikėtų 2-4 min. slinkti ir tolimesnius reisus, kas iš esmės išsprendžiama, tačiau piko metu Geležinkelio tilto st. stotelėje troleibusui stovėti kone 5 min., kai pro šalį važiuoja kitas transportas ir ten kaip tik dėl kelio darbų siaurėja kelias... Nelabai ten yra tam vietos.
O kai T1 kursavo iki Vaidoto g., buvo kita problema - vėlgi derinimas buvo problematiškas dėl skirtingo reisų įveikimo laiko, be to T1 buvo svarbus išvežti Šančių gyventojų srautus.
Kita vertus, nėra nieko neišsprendžiamo ir po 2-3 min. paslankioti iš tikrųjų galima. Reikia pastebėti, kad T1 ir T2 nuo Islandijos pl. derinamas kur kas geriau, negu atgal ir tai visiškai suprantama dėl jau paminėtų priežasčių.
Problemą išspręstų ydinga praktika organizuoti nežiedinius, bet tik su vienu galiniu punktu maršrutus. T2 iš tiesų to punkto neturi dėl tiesiog infrastruktūros problemų - reikėtų nutiesti troleibusų liniją iki K. pilies galinio punkto ir problemos neliktų. Ten keliautų ir T4, T10. Būtų ir kur vairuotojams pailsėti, ir grafiką būtų galimybės pasivyti, jei vėluojama, ir derinti grafikus būtų paprasčiau.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Nuo vasario menesio naktiniai troleibusai NR 13 ir NR 14 naktimis is ketvirtadienio i penktadieni nevaziuos.Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.01.19, 12:37.
Comment
-
troleibusu skaicius nemazes, trasos iveikimo laikas sumazes ,Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2012.01.19, 12:37.
Comment
-
Dėl mažo keleivių srauto nuo 2012 m. vasario 2 d. 13N ir 14N maršrutų troleibusai ir 37N maršruto autobusai naktimis iš ketvirtadienio į penktadienį nevažiuos.
http://www.kvt.lt/index.php?id=566
Comment
-
Kaip ir sakiau...
Kaune įlipimo pro priekines duris tvarka pasiteisino
http://verslas.delfi.lt/automoto/kau....d?id=54726315
Keletas idomesniu vietu:
„Didžioji dalis kauniečių patenkinti naująja įlipimo į miesto viešąjį transportą tvarka. Be abejo, sulaukėme ir neigiamų atsiliepimų, ypač iš pradžių, tačiau tokių būta gerokai mažiau“, - sako P. Keras.
Įsigaliojus naujajai tvarkai, gerokai padidėjo vežėjų gaunamos pajamos. „Nors per šį laikotarpį Kauno viešajame transporte keleivių šiek tiek sumažėjo, tačiau pajamų gauta 400 tūkst. Lt daugiau. Galima teigti, jog šios papildomos pajamos – ankstesnių „zuikių“ sąskaita“, - aiškina P. Keras.
Naująja tvarka nesiskundžia ir vairuotojai; jų patogumu pasirūpinta iš anksto – įrengtos nuo salono atskirtos kabinos, papildomi šildymo prietaisai. Be to, jie daugiau uždirba už autobuse parduodamus vienkartinius bilietus. „Vairuotojų parduodamų popierinių bilietų kiekis didėjo itin ženkliai. Vien per pastaruosius keturis mėnesius iš to Kauno vežėjai uždirbo daugiau kaip 600 tūkst. litų“, - teigia P. Keras.<...>
„Iki vasaros miesto viešajame transporte ketiname visai atsisakyti popierinių bilietų. Nustatyta, kad žymėdami popierinį bilietą, keleiviai užtrunka maždaug tris kartus ilgiau, taigi jų atsisakius, įlaipinimas dar labiau pagreitės“, - sako P. Keras.
<...>
Be to, jau vasarą Kaune bus įdiegtas ir vadinamasis persėdimo bilietas. „Jį pažymėjus vienoje transporto priemonėje ir per tam tikrą nustatytą laiką persėdus į kitą, nebereikės mokėti visos naujojo bilieto kainos“, - aiškina P. Keras. Tai atpigins važiavimą viešuoju transportu, tuo pačiu suteiks jam daugiau patrauklumo.
<...>
Comment
Comment