Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė uksas Rodyti pranešimą
    tegul tie vaikai vazineja be tu bilietu , klerkai ne tiek saibu ismeta vejais , o cia susiruoset vaikam baudas rasyt , atsitokekit ,
    Tegu mikrobai irgi sau važinėja bet kaip - lengvųjų automobilių savininkai dar ne taip pažeidinėja KET? Keistas jūsų mąstymas...

    Beje, koks skirtumas, vaikas ar ne vaikas: vis tiek tai keleivis be bilieto.
    Paskutinis taisė Mettal; 2011.12.13, 12:20.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Mikrobai yra isvis parazitai - nesilaiko grafiko, nugriebia grietinele, pvz jei mikrobas dubliuoja koki autobuso marsrutai tai visada aplenks ji minute ar maziau ir susirinks nemazai keleiviu (kadangi panasiu marsrutu vaziuoju ta visada matau, net gaila zmoniu, kurie is matymo zinau, kad vaziuoja autobusu su manim, taciau pamate mikroba ji susitabdo (o po 20 sekundziu atvaziuoja autobusas).
      Raginu forumiecius kiek imanoma maziau naudotis parazitu paslaugomis! As jau kelis metus turbut nei karto nevaziavau mikrobu.

      Comment


        Parašė uksas Rodyti pranešimą
        tegul tie vaikai vazineja be tu bilietu , klerkai ne tiek saibu ismeta vejais , o cia susiruoset vaikam baudas rasyt , atsitokekit ,
        Kas tada bus, jei visi dirbs netvarkingai? Kam tada valstybinės institucijos išvis reikalingas... Smarkiai, nusišnekėjai.
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          Sankryža Kaune – autobusų vairuotojų siaubas

          Prie geležinkelio stoties esančioje aikštelėje sustojantys „Kauno autobusų“ vairuotojai, kiekvieną kartą išvažiuodami į sankryžą, tikisi, kad netaps dar vieno eismo įvykio kaltininkais. Iš aikštelės Vytauto prospekto link išvažiuojantys autobusai kerta šešias eismo juostas, kuriomis lengvųjų automobilių vairuotojai neretai lekia gerokai viršydami leistiną greitį.
          http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...siaubas-397527

          Comment


            /\ ... o pareikalauti įrengti automatinį sviesoforą, reaguojanti į autobuso privažiavimą proto neužtenka? arba bent mygtukinį, kaip pestiesiems
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė mørtã Rodyti pranešimą
              /\ ... O pareikalauti įrengti automatinį sviesoforą, reaguojanti į autobuso privažiavimą proto neužtenka? Arba bent mygtukinį, kaip pestiesiems
              bapkes

              Comment


                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                /\ ... o pareikalauti įrengti automatinį sviesoforą, reaguojanti į autobuso privažiavimą proto neužtenka? arba bent mygtukinį, kaip pestiesiems
                Juk straipsnyje ir rašo, kad tokį ketina įrengti:
                „Kauno autobusų“ vairuotojai prašė gerokai apriboti greitį ties aikštele arba autobusų sustojimo vietą perkelti į kitą vietą, tačiau greičiausiai čia bus pastatytas specialus šviesoforas. Žalias šviesoforo signalas iš aikštelės išvažiuojantiems autobusams įsižiebtų tik jiems privažiavus prie sankryžos. Tokiu būdu būtų išvengta nereikalingo eismo stabdymo tuo metu, kai autobusams išvažiuoti nereikia. Šviesoforą bus bandoma įrengti skubos tvarka.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  xmmm... aš labai retai skaitau linkus, manau esmines mintis reik det į forumą, o ne plikas nuorodas teikti. btw, mano mintys su straipsnio autoriu sutapo...
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Adresas http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=53265255

                    Kaune troleibusas partrenkė senolę - policija prašo pagalbos
                    (13)
                    2011 gruodžio 22 d. 11:10

                    Kauno troleibusų parkas
                    Kauno troleibusų parkas
                    © DELFI (P.Garkausko nuotr.)

                    Gruodžio 21 apie 11.30-12 val. Kaune, Savanorių pr. ties 124 namu, „Aukštaičių“ stotelėje (transporto priemonių kryptimi nuo Aukštaičių g. link K.Petrausko g.) nenustatytas troleibusas, pradėdamas važiuoti iš stotelės, partrenkė ir sužalojo nespėjusią įlipti į troleibusą pėsčiąją (gim. 1922 m.). Nukentėjusioji dėl patirtų traumų greitosios medikų pristatyta į Kauno klinikų skubios pagalbos skyrių. Troleibusas iš eismo įvykio vietos nuvažiavo.

                    Kauno apskrities policija prašo asmenis, tuo metu stovėjusius stotelėje ir mačiusius eismo įvykį, bei asmenis, iškvietusius į eismo įvykio vietą medikus, paskambinti į Kauno apskrities policijos Kelių policijos valdybą tyrėjai Živilei Liutkevičei telefonu (8 37) 30 32 48, mob. t. 8 603 96212.

                    Comment


                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                      Adresas http://www.delfi.lt/archive/article.php?id=53265255

                      Kaune troleibusas partrenkė senolę - policija prašo pagalbos
                      (13)
                      2011 gruodžio 22 d. 11:10

                      Kauno troleibusų parkas
                      Kauno troleibusų parkas
                      © DELFI (P.Garkausko nuotr.)

                      Gruodžio 21 apie 11.30-12 val. Kaune, Savanorių pr. ties 124 namu, „Aukštaičių“ stotelėje (transporto priemonių kryptimi nuo Aukštaičių g. link K.Petrausko g.) nenustatytas troleibusas, pradėdamas važiuoti iš stotelės, partrenkė ir sužalojo nespėjusią įlipti į troleibusą pėsčiąją (gim. 1922 m.). Nukentėjusioji dėl patirtų traumų greitosios medikų pristatyta į Kauno klinikų skubios pagalbos skyrių. Troleibusas iš eismo įvykio vietos nuvažiavo.

                      Kauno apskrities policija prašo asmenis, tuo metu stovėjusius stotelėje ir mačiusius eismo įvykį, bei asmenis, iškvietusius į eismo įvykio vietą medikus, paskambinti į Kauno apskrities policijos Kelių policijos valdybą tyrėjai Živilei Liutkevičei telefonu (8 37) 30 32 48, mob. t. 8 603 96212.
                      Nevisai aiškios įvykio aplinkybės: kaip suprasti „nespėjusią įlipti partrenkė“? Ar tuo metu, kai lipo, troleibuso durys buvo uždarytos? Atsiranda tokių protų, kurie kartais mėgsta bėgti prie durų baladoti jas, o juk vairuotojas tuo metu žiūrį į kairįjį veidrodėlį. Žmogus tuomet užkliudomas ir neišlaikęs pusiausvyros krenta. Ypač problemiška su vyresniais - jie net sėdėdami svirduliuoja. Kita vertus, žinau, kad yra vairuotojų, kurie nė nežiūri į dešinę pusę, uždarydami duris. Yra ir tokių, kurie nežiūri į galines duris pro veidrodį - stebi tik salono išlipančius, bet ne įlipančius (vadovaujantis priekinių durų tvarka), bet pamiršta, kad šaltuoju periodu galima įlipti pro visas duris, tad turi žiūrėti visas duris.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Nevisai aiškios įvykio aplinkybės: kaip suprasti „nespėjusią įlipti partrenkė“? Ar tuo metu, kai lipo, troleibuso durys buvo uždarytos? Atsiranda tokių protų, kurie kartais mėgsta bėgti prie durų baladoti jas, o juk vairuotojas tuo metu žiūrį į kairįjį veidrodėlį. Žmogus tuomet užkliudomas ir neišlaikęs pusiausvyros krenta. Ypač problemiška su vyresniais - jie net sėdėdami svirduliuoja. Kita vertus, žinau, kad yra vairuotojų, kurie nė nežiūri į dešinę pusę, uždarydami duris. Yra ir tokių, kurie nežiūri į galines duris pro veidrodį - stebi tik salono išlipančius, bet ne įlipančius (vadovaujantis priekinių durų tvarka), bet pamiršta, kad šaltuoju periodu galima įlipti pro visas duris, tad turi žiūrėti visas duris.
                        Dėja nežiūri į visas. Kelis kartus visai nesenai teko matyti kaip specialiai uždaro kai žmogus nori lipti pro vidurines/galines duris. Buvo kad ir prispaudžia ar visą žmogų ar koją, etc.

                        Comment


                          Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
                          Dėja nežiūri į visas. Kelis kartus visai nesenai teko matyti kaip specialiai uždaro kai žmogus nori lipti pro vidurines/galines duris. Buvo kad ir prispaudžia ar visą žmogų ar koją, etc.
                          Viena vertus, kaltas pats keleivis - nėra ko lįsti, juk vairuotojai dabar nebežiūri įlipansyčių pro galines duris, tai keliais patys turi būti atsargesni. Kita vertus, vairuotojas atsakingas ir turi numatyti, kad visada atsiras tokių pusgalvių.
                          Įlipančius pro galines žiūri, bet ne visi vairuotojai.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                            Viena vertus, kaltas pats keleivis - nėra ko lįsti, juk vairuotojai dabar nebežiūri įlipansyčių pro galines duris, tai keliais patys turi būti atsargesni. Kita vertus, vairuotojas atsakingas ir turi numatyti, kad visada atsiras tokių pusgalvių.
                            Įlipančius pro galines žiūri, bet ne visi vairuotojai.
                            Tai jei šiuo sezonu galima lipti pro betkurias ar piko metu pro bet kurias tai kodėl jie kategoriškai laikosi savo ir tyčia prispaudžia?

                            Comment


                              Parašė Ponas_dzinglas Rodyti pranešimą
                              Tai jei šiuo sezonu galima lipti pro betkurias ar piko metu pro bet kurias tai kodėl jie kategoriškai laikosi savo ir tyčia prispaudžia?
                              Nes tas leidimas nėra oficialus. Tiesiog vieni vairuotojai atidaro visas duris ir leidžia lipti, o kiti ne. Kol kas iš savivaldybės negautas joks signalas leisti, tačiau pačioje lipimo pro priekines duris sistemos įvedimo pradžioje kalbėta, kad šaltuoju periodu bus leidžiama pro visas duris. Vieni vairuotojai dirba griežtai, kiti ne tokie griežti. Oficialiai, kol savivaldybė nėra paskelbusi kitaip, įleidžiama tik pro priekines duris. Bet jei būtų prastos oro sąlygos, tai kad keleiviams būtų patogiau, o ir transportas nevėluotų, gali būti, kad bus leidžiama pro visas duris. Dėl to prispaudimo durimis, tai čia žinoma kaltas vairuotojas. Kita vertus, keleiviai turėtų būti atsargesni ir supratingesni - juk vairuotojas galbūt prispaudė netyčia. O jei tyčia - keleivis turėtų prieit prie vairuotojo, atsiprašyti, kad lipo ne pro priekines duris, o vairuotojas savo ruožtu turėtų atsiprašyti, kad prispaudė Bet kadangi gyvename ne tokioje kultūringoje visuomenėje, dėl to vieni ant kitų keikiasi.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                Tai kam ta priekinių durų tvarka iš viso reikalinga? Gal laikas pripažinti, kad ji nepasiteisino. Gaila, kad dar nėra didelių šalčių.

                                Comment


                                  Parašė Al1
                                  Tai kam ta priekinių durų tvarka iš viso reikalinga? Gal laikas pripažinti, kad ji nepasiteisino. Gaila, kad dar nėra didelių šalčių.
                                  Kaune ji visiskai pasiteisinus. O cia tik pavienis atvejis ir tai jo detales labai neaiskios.

                                  Comment


                                    Nu kaip pasiteisno, jei ir man tenka pasinaudoti VT- problemos tos pačios, kaip ir Vilniuje. Spūstis priekinėje autobuso ar troleibuso dalyje, ilgas įlaipinimas, siauras praėjimas dėl atidaromos vienos varčios. Kelis kartus teko matyti, kaip vairuotojų draugeliai stovi tarpduryje ir pliurpia su vairuotojais trukdydami įlipti. Ne vienoje stotelėje, bet važiuoja kartu tam tikrą maršruto gabalą... Vairuotojas, žinoma, tuo metu keleivių nekontroliuoja... Vis tiek dalis keleivių įlipa pro visas duris, nes vairuotojai įleidžia. Kiti priešingai, neįleidžia pro visas, nors įlipančių 20-30, o stotelėje tenka stovėti 1-2 minutes... Sakau, šaltis šią tvarką visiškai damuštų. Ir gerai.

                                    Comment


                                      Poziurio reikalas, tu esi is tu, kurie mato daug juodos spalvos. As turbut kokius 100-150 kartu lipes i transporta po naujos tvarkos ivedimo ir esu patenkintas.
                                      Tik jau minejau minusa - gana daznai buna, kad neisleidzia zmoniu (nematydami turbut, nes kiek suprantu dalis vairuotoju paziuri ar lipa kas ir tada nusprendzia kurias duris atidaryt. Todel iskyla pakankamai daug atveju kai nepastebi ar pamirsta atidaryt).

                                      Comment


                                        kol automobilis buvo paliktas prie parduotuvės, pravažiavo keli viešieji transportai. Žinoma žmonių srautai minimalus , bet visi įlipimui noriai renkasi priekines duris.
                                        LIETUVA - MAKEDONIJA 110 : 102

                                        Comment

                                        Working...
                                        X