Tai o kaip is tikruju su 21 marsrutiniu taksi, lyg vasara dar vaziavo 3 berods "girobuso" masinos, tik 1 buvo taip nupiestas kaip 4. ir marsrutas visiskai kartojo 24. Tai tos masinos dar vaidenasi ar nusprende jau pasiduot?
Taip, vakarais ar savaitgaliais dažname kieme galima rasti Trasit'ą ar Sprinter'į
Tai nebūtinai yra "vieno vairuotojo įmonės" rodiklis - visi maršrutiniai taksi yra vairuotojų nuosavybė, tik skirtumas tas, jog vieni dirba po savo, kiti - po kitų įmonių vėliavomis.
Tai o kaip is tikruju su 21 marsrutiniu taksi, lyg vasara dar vaziavo 3 berods "girobuso" masinos, tik 1 buvo taip nupiestas kaip 4. ir marsrutas visiskai kartojo 24. Tai tos masinos dar vaidenasi ar nusprende jau pasiduot?
Jeigu maršruto grafikai dar skelbiami, reiškia jis turi važiuoti. Turbūt jis važiuoja taip pat kaip ir 13, apie kurį čia neseniai buvo įmestas straipsnis (ten aprašoma situacija, kai iš 3 mašinų važiuoja tik 1 ir savavališkai keičia maršrutą).
Tai nebūtinai yra "vieno vairuotojo įmonės" rodiklis - visi maršrutiniai taksi yra vairuotojų nuosavybė, tik skirtumas tas, jog vieni dirba po savo, kiti - po kitų įmonių vėliavomis.
Neabejoju, kad Kaune beveik visi miesto mikriukų vežėjai yra kooperuoti. Gal tik Girobusas turi kažkokius garažus? Be to, įtariu, kad ir KKVK (beje, ką ši abreviatūra reiškia?) nėra visiškai kooperuotas. Vasarą mačiau apie 8-10 3-iojo maršruto mikriukų, stovėjusių saugomoje aikštelėje prie policijos nuovados (šalia Chemijos/Pramonės pr. žiedo).
Parašė Garbanius
Pavieniai ik vienas kitas. Realiai didzioji dauguma priklauso imonem, kur moka "stavke" uz diena..
21 vasara jau tikrai nevazinejo..Ten am tinklapi pasenus informacija..
Netgi oficialiuose tvarkaraščiuose pasenusi informacija? Įdomu... Gal reikės rašyti į KVT.
Girobuso garazai nemazi, turi atskira servisa, senus meistrus, nemazai ju dar buvusiam taksi parke dirbe, konsultuotis kartais vaziuoju pats del remontu..
KKVK - tai buvo kazkada Kauno keleiviu vezeju profesines sajungos imone. tai dabar paskutinis zodis reiskia gal kooperatyva. Dar pries tai tai buvo Kauno taksi, tarybiniu laiku takspoparko mikriuku skyriaus liekanos. Taksi imone vadinosi Kauno taksi paslauga. Ir ju aptarnaujamas 3 marsrutas toks pats nuo labai labai seniai, tik kad jis pratestas iki Partizanu, o anksciau buvo iki parduotuves "Siaurine" Siaures prospekte. Dar aptarnavo ta imone 4 marsruta, bet gal kokiais 2001 metais atsisake de nerentabilumo.
Pagaliau paskelbti nauji, nuo gruodžio 1 dienos įsigaliosiantys tvarkaraščiai:
Nuo 2011 m. gruodžio 1 d. keičiami 1-ojo, 3-iojo, 9-ojo, 12-ojo, 13-ojo, 15-ojo, 19-ojo, 24-ojo, 34-ojo, 35-ojo, 38-ojo maršrutų autobusų ir visų maršrutų troleibusų darbo dienų eismo tvarkaraščiai. Nuo 2011 m. gruodžio 3 d. keičiami 1-ojo maršruto autobusų ir 7-ojo bei 11-ojo maršrutų troleibusų poilsio dienų eismo tvarkaraščiai.
Kaip ir žadėta, dalis troleibusų maršrutų kursuos dažniau (pridedama po 1 transporto priemonę darbo dienomis). Bet..
Kas dėl autobusų, tai 1-asis maršrutas kursuos rečiau.
Naktiniai maršrutai ir toliau kursuos ir naktimis iš ketvirtadienio į penktadienį
Nuo 2011 m. gruodžio1 d. keičiami 13N ir 14N maršrutų troleibusų eismo tvarkaraščiai. Gruodžio mėnesį naktinių 13N, 14N maršrutų troleibusų ir 37N maršruto autobusų eismas papildomai bus organizuotas naktimis iš ketvirtadienio į penktadienį.
kokiu tiklslu vilnieciams aktualus Kauno viesojo transporto tvarkarasciai. nepergyvenkit, eksperimentas nepasitvirtino .nuo sausio 1 d nevazines naktinukai ketvirtadieniais. turiu darbo grafikus.
Nuo balandzio 1 dienos keiciami troleibusu eismo tvarkarasciai ,jei to dar kas nezinojo ,kad paskui nereiktu rasineti.
sveiki visi siandien pastebejau kad 3 marsrute vaziuoja nematytas soliaris apklijuotas kaip tipo suspaustom dujom ar panasiai aromas gal ka apie tai zinote ar cia tik bandomasis ar naujas KA pirkinys
sveiki visi siandien pastebejau kad 3 marsrute vaziuoja nematytas soliaris apklijuotas kaip tipo suspaustom dujom ar panasiai aromas gal ka apie tai zinote ar cia tik bandomasis ar naujas KA pirkinys
Aš šiandien mačiau apklijuotą reklama soliarį, 3 maršrute. Nieko nesiskyrė nuo šalia stovėjusio raudono soliario, tik, kad jis su reklama. Jokių neįprastinių detalių nepastebėjau.
Autobusai važiuoja ir minuso nėra, o mikriukams jau neapsimokės? Kalbėdamas apie integravimą į sistemą, kalbu apie integravimą visomis prasmėmis, o ne vien tik apsiribojant bilietais. Vadinasi, maršrutiniai taksi gautų dotacijas už nuostolingus reisus ir tai savivaldybei būtų pigiau, nes dotuoti mažos transporto priemonės nuostolingą reisą yra pigiau.
autobusu vairuotojam moka alga , o mikroautobuso vairuotojai dirba uz stavke , turi patys alga vadinama susirinkt ar jum dar kazkkas neaisku
Tada po truputi ir neliks maršrutinių taksi. Tai būtu gera įdėja naikinant "maršrutkes". Paprasčiausia nebus kam vairuoti šių transporto priemonių. Kaip dabar vyksta su 13 nr. "maršrutkėmis". Vairuotojai bėga dėl nepelningo maršruto. Liko tik pensininkai kurie vos pakruta.
vairuotojai nesurenka sravkes , taip pat kurui , tai ir nedirba tokiam marsrute
Turbūt yra nemažai tokių įmonių - vairuotojas ir jo mašina
tai imone vadinasi taip /masinos xoziainas ir juodadarbis vairuotojas
vaziuoja nr 21 , bet visos masinos xoziaino
Citata:
Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
Tada po truputi ir neliks maršrutinių taksi. Tai būtu gera įdėja naikinant "maršrutkes". Paprasčiausia nebus kam vairuoti šių transporto priemonių. Kaip dabar vyksta su 13 nr. "maršrutkėmis". Vairuotojai bėga dėl nepelningo maršruto. Liko tik pensininkai kurie vos pakruta.
vairuotojai nesurenka sravkes , taip pat kurui , tai ir nedirba tokiam marsrute
Comment