Nu jeigu žemagrindis, tai tikrai ne priemiesčiui skirtas
Kodėl? Priemiestyje negyvena neįgalieji su vežimėliais ar priemiesčio gyventojams lengviau laipioti autobuso laiptais nei miestiečiams?
Dėl Solaris Urbino 12 LE, tai ne visos jo versijos būtinai skirtos priemiesčiui, pavyzdžiui 31 sėdima vieta ir 2-2-1 durų išdėstymas man atrodo daug geriau tiktų miestui nei priemiesčiui...
Kodėl? Priemiestyje negyvena neįgalieji su vežimėliais ar priemiesčio gyventojams lengviau laipioti autobuso laiptais nei miestiečiams?
Dėl Solaris Urbino 12 LE, tai ne visos jo versijos būtinai skirtos priemiesčiui, pavyzdžiui 31 sėdima vieta ir 2-2-1 durų išdėstymas man atrodo daug geriau tiktų miestui nei priemiesčiui...
Nė karto nemačiau priemiestinio tipo žemagrindžius autobusus.
Tai va kaip ir pjaunasi su vieno forumiecio teiginiais, kuris sako, kad nebuna zemagrindziu priemiestiniu (nes kitas forumietis tvirtina, kad LE yra butent priemiestiniai). Tai kazkuris smarkiai neteisus.
O man tai keisti tada tie tvirtinimai, kad LE yra butent priemiestiniai, juk miestiniai irgi zemagrindziai (taigi ir low entry, LE)..
Jūs neįsigilinat į žodžių reikšmę, nors be perstojo juos kartojat. Low entry reiškia tik žemagrindį įėjimą, o ne tai, kad visas autobusas žemagrindis. T.y. tik prie priekinių-vidurinių durų jis yra žemagrindis - gale jau yra laiptai. Vilniuje yra tokio tipo autobusų pavyzdžiai: Carrus City L bei Saffle 2000. Jų salone yra 1 laiptelis, o prie galinių durų 2 laipteliai. Tačiau Solaris LE autobusai skirti priemiesčiui - pagooglinkit galų gale jo salono nuotraukų - viskas pritaikyta tolimesnėms kelionėms.
Na gerai, low entry yra zemas ilipimas, logiska. O ar vadinasi kaip nors zemos grindys? Tas neegzistuojantsi (kaip sakei) LF gal ir turetu reiksti "low floor"?
Na gerai, low entry yra zemas ilipimas, logiska. O ar vadinasi kaip nors zemos grindys? Tas neegzistuojantsi (kaip sakei) LF gal ir turetu reiksti "low floor"?
LF - taip, low floor, bet čia kalba eina apie Solaris autobusų modelių pavadinimus, kur šios raidės visai nefigūruoja: Solaris Urbino, Solaris Urbino LE, bet tikrai ne Solaris Urbino LF. Jei rimtai, man ši diskusija yra vienas didžiulis nesusipratimas.
geriausias pavyzdys zemagrindzio priemiestinio VA 891-893. Ir dabar beje Vokietijoj tokia tendencija, gal ne 100%, bet matosi, kad jei firma aptarnaujanti prirmiesti, nuima nuo linijos ir parduoda koki MAN ÜL 292 aukstom grindim ir kietom sedynem, tai perka kad ir Setra S415NF 2 duru, kur priekyje viena puse tiktai, kaireje per visa ilgi 2vietes sedynes, desineje irgi 2vietes, tik desinej i prieky nuo viduriniu duru aikstele invalido vezimeliui.
P.S. Prasau atleisti uz nelietuviskas raides, neturiu.
Na gerai, low entry yra zemas ilipimas, logiska. O ar vadinasi kaip nors zemos grindys? Tas neegzistuojantsi (kaip sakei) LF gal ir turetu reiksti "low floor"?
Urbino LE - turi variklį gale po grindimis, dėl to "žemas įlipimas" yra tik prieky ir (turbūt) vidury. Tokios komponuotės privalumas - paprastesnė konstrukcija, didesnė keleivių salono talpa, manau ir variklio triukšmas mažiau girdimas. "Standartinis" Urbino yra pilnai žemagrindis, variklis įmontuotas ne po grindimis (nes nėra vietos), o atskirtame skyriuje autobuso keleivių salone.
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Netiketa man, kad praktiskai kiekvienas mikriukinis marsrutas priklauso skirtingom imonem, kazin kodel taip yra, kodel imones nepretenduoja i daugiau marsrutu? O gal cia koks uzsleptas dalykas su seseliniais vadovais, neva parodyt konkurencija?
Netiketa man, kad praktiskai kiekvienas mikriukinis marsrutas priklauso skirtingom imonem, kazin kodel taip yra, kodel imones nepretenduoja i daugiau marsrutu? O gal cia koks uzsleptas dalykas su seseliniais vadovais, neva parodyt konkurencija?
Viskas tvarkoj. Kai buvo dalinami marsutai, kas norejo ir galejo, galejo imtis sio biznio.
P.S. Yra klaidu kaip: 21 marsutas neaptarnaujamas, 44 marsuta, gal 2metai jau Girobusas aptarnauja, 22marsuta dalinai aptarnauja Vaitkuno imone, 27 dabar lyg vien Girbusas, zodziu reikia perziuret..
Gali būti, kad kai kurie licencijas turintys vežėjai sudarė bendradarbiavimo sutartį su kitais, ir jie aptarnauja jų maršrutą. Kautra tokią sutartį bene su Transraliu turi.
Viskas tvarkoj. Kai buvo dalinami marsutai, kas norejo ir galejo, galejo imtis sio biznio.
P.S. Yra klaidu kaip: 21 marsutas neaptarnaujamas, 44 marsuta, gal 2metai jau Girobusas aptarnauja, 22marsuta dalinai aptarnauja Vaitkuno imone, 27 dabar lyg vien Girbusas, zodziu reikia perziuret..
1) 21 maršruto tvarkaraštis yra patalpintas. Vadinasi, tvarkaraščių svetainėje pateikiama pasenusi informacija? http://www.marsrutai.lt/kaunas/#Rout...41,28542,14416
2) Visi duomenys apie aptarnaujančias įmones paimti iš KVT puslapyje esančio sąrašo http://www.kvt.lt/marsrutiniai_taksi_ . Galbūt ir ten informacija pasenusi? Dar peržiūrėsime, jeigu iš tiesų pasenusi- taisysime
Viskas tvarkoj. Kai buvo dalinami marsutai, kas norejo ir galejo, galejo imtis sio biznio.
Kazkaip nenaturaliai atrodo, kad visi (su pora isimciu) po viena marsruta gavo. Nebent buvo taip - visi duoda paraiskas ir paeiliui kiekvienai imonei duoda po marsruta. Gavai marsruta, kitas eina kitai imonei, trecias dar kitai ir tt..
Comment