Viskas priklauso nuo kainos. Jei labiau apsimoka pas save rinkti - renkam, jei pirkti, tai perkam. Ne natūrinio ūkio ar socialistinio darbo pasiekimų laikais gyvenam. O Kaune jau ir botų nebegamina, ir "Šilelių" selektorių nebe, ir dirbtinio pluošto nebeaudžia...
Turbūt esmė ne tame. Kai kuriems ypač patriotiškiems kauniečiams gal negarbinga yra pirkti Vilniuje surinktus troleibusus. Vien dėl to, kad jie vilnietiški. Amžina konkurencija tarp dviejų sostinių...
Viskas priklauso nuo kainos. Jei labiau apsimoka pas save rinkti - renkam, jei pirkti, tai perkam. Ne natūrinio ūkio ar socialistinio darbo pasiekimų laikais gyvenam. O Kaune jau ir botų nebegamina, ir "Šilelių" selektorių nebe, ir dirbtinio pluošto nebeaudžia...
Prie ko tie sileliai, juk tas Kauno troleibusas surinktas ne tarybiniu laiku, o palyginti naujas. Kadangi tam straipsnyje apie Vilniaus troleibusa rasma, kad tas troleibusas kainavo surinkti puse milijono litu pigiau nei perkant per konkursus as pagalvojau, kad tai yra perspektyvus kelias. O kadangi Kauno troleibusai jau yra surinke troleibusa kodel nezingsniuoja toliau tuo keliu? Nebent ta kaina velgi piarinis abonento triukas ir niekas ten ne pigiau.
Prie ko tie sileliai, juk tas Kauno troleibusas surinktas ne tarybiniu laiku, o palyginti naujas. Kadangi tam straipsnyje apie Vilniaus troleibusa rasma, kad tas troleibusas kainavo surinkti puse milijono litu pigiau nei perkant per konkursus as pagalvojau, kad tai yra perspektyvus kelias. O kadangi Kauno troleibusai jau yra surinke troleibusa kodel nezingsniuoja toliau tuo keliu? Nebent ta kaina velgi piarinis abonento triukas ir niekas ten ne pigiau.
Kaune neva "rinktas" troleibusas kainavo pigiau nei pas lenkus tik del mokesciu isvengimo, Vilnius pats "renka" tik del ES paramos ES "gamintiems" troleibusams
Kaune neva "rinktas" troleibusas kainavo pigiau nei pas lenkus tik del mokesciu isvengimo, Vilnius pats "renka" tik del ES paramos ES "gamintiems" troleibusams
Niekada niekas Kaune nesurinko troleibuso. Čia tik reklaminis triukas. Jau kažkada rašiau.
Solaris Urbino nežemagrindžių nėra. Išvis Solaris produkcijoje miesto tipo autobusai yra vien žemagrindžiai.
Žalias Solaris yra pagamintas pagal švedų užsakymą ir kai pabaigs savo gastroles po pasaulį, pradės darbą Veolia įmonėje kur nors Švedijoje. Kauno užsakyti autobusai bus visai kitokios komplektacijos. Raudona spalva labiausiai tikėtina.
Kitokios, ta prasme salonas, prietaisų skydelis, langai, švieslentės, durys. Aš čia vardiju skirtumus tarp to, kas užsakyta Kaunui ir bandomojo žaliojo autobuso.
Nežinau, kas sugalvojo tokį terminą kaip LF - tokio neegzistuoja. Dar kartą kartoju: yra paprastas Solaris Urbino 12 CNG. Nu įsivaizduokite, kad čia vienas iš tų 2004-2005 metų raudonųjų, tik modernesnės išvaizdos ir su "kupra" ant stogo.
Gerai pastudijavus nuotraukas iprastiniu LF ir LE (kazin kur dingo ideti linkai vaizdams ???) akivaizdu, kad pas LE net aukstesni soniniai langai.
Dėl Dievo meilės - nu iš kur jūs tą LF ištraukėt? Nu nėra gi tokio modelio - yra Urbino ir Urbino LE. Apie LE Kaune net negali būti kalbos - čia priemiesčiui skirtas variantas. Užtenka pažiūrėti į salono nuotraukas (nebūtina iš išorės juos studijuoti).
O linkai niekur nedingo, nes jūs šią temą bandėte vystyti 2 frontuose: tiek čia, tiek fotogalerijoje .
Comment