Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

    Tuo labiau ne mūsų ir keleivių , ir oro salygom nepritaikyti, dirbau 44 prieš gerą savaitę, srautas keleivių didelis, vos ne ant galvos lipa,kitaip netelpa, sedek su striuke, nes kad ir 2 valandos padarinejus duris, jau ,,snarglys" begt pradėjo,per karantina, kai buvo celofanas uždėtas buvo normaliai, pas latvių milkrus mačiau lyg ir stiklas eina, ne mūsų klimatui atvira kabina, antras dalykas, pas visus beveik priekis sildo, salonas ne. Mūsų klimatui optimali kabina yra pas Soliarius.
    Kiek teko tais mikrais naudotis tai nei šis nei tas. Tiesą sakant, vengiu jų, geriau rinksiuos kitas priemones ar net pėsčiomis smagiau nueiti jei ne per toli (kad ir kokį pusantro kilometro). Suprantu mikrai buvo gerai kai jie veikė kaip "maršrutinis taksi" ale mikrobas. Galėjai už litą ar pusantro nuvažiuot į kitą miesto galą su vairuotojo pasirinktu greičiu. Savivaldybės mikrai yra nei šis nei tas, sunkiai pasiteisinantis dalykas, kai turi laikytis visokių 3 minutės įveikt tarp stotelių iš kurių 2 minutes stovi ir lauki, "nes grafikas".
    Paskutinis taisė PoDV; 2024.12.28, 21:19.

    Comment


      Maršrutiniai taksi nebūdavo tokie perpildyti, nes važiuodavo dažnai, taipogi keleiviai su lengvatom (mokiniai, studentai, pensininkai) jų vengdavo, nes pilna kaina visiems ir jokių “nuolatinių”. Geras transportas būdavo paprastam dirbančiajam.
      Dabar monopolija
      Kol buvo privatūs mikriukai nors kažkiek buvo paskata savivaldybei gerinti keliones autobusais/troleibusais, dažninti jų tvarkaraščius, o dabar ką matom metai iš metų tai tik maršrutų retinimas arba vasaros sezono tvarkaraščių palikimas visiems sezonams.
      Paskutinis taisė Kriugeris; 2024.12.29, 10:42.

      Comment


        Click image for larger version

Name:	IMG_1833.jpeg
Views:	972
Size:	797,8 kB
ID:	2175169

        Comment


          Parašė Sklansky Rodyti pranešimą
          Click image for larger version

Name:	IMG_1833.jpeg
Views:	972
Size:	797,8 kB
ID:	2175169
          kad neparašo už kiek valandų (iš jų naktinių). Dabar yra 6 eurai už valandą į rankas atlygis. Naktinės valandos 22h - 6h 1,5 karto daugiau gaunama, už biietų pardavimą dar kažkiek, už priekabą keli centai daugiau.

          Comment


            Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?

            Comment


              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
              Kaip tas 71T privežamasis maršrutas? Ar padaugėjo juo važiuojančių keleivių?
              tai vienas nereikalingiausiu marsrutu. keleiviu nera, daugumoje reisu veza ora.

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                tai vienas nereikalingiausiu marsrutu. keleiviu nera, daugumoje reisu veza ora.
                Koks likimas maršruto nusimato? Naikinimas ar autobuso pakeitimas mikriuku?

                Comment


                  Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                  Koks likimas maršruto nusimato? Naikinimas ar autobuso pakeitimas mikriuku?
                  net mikriukas cia darbo netures. dienos statistika 30 keleiviu.

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                    net mikriukas cia darbo netures. dienos statistika 30 keleiviu.
                    Jei maršrutas važiuotų bent iki Kauno pilies (kaip, kad 44) keleivių ko gero būtų daugiau. Žmonėms nepatinka persėdimai.

                    Comment


                      Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                      Jei maršrutas važiuotų bent iki Kauno pilies (kaip, kad 44) keleivių ko gero būtų daugiau. Žmonėms nepatinka persėdimai.
                      vienintele iseitis 48 kazkuri keliais reisais nukreipti 71 marsrutu. niekas neduoda tike kilometru, kad troleibusines trasas dar dubliuotu 44 48 49

                      48B 48C tiktu aptarnauti tuos kelis reisus, kur dar vaziuoja vienas kitas keleivis. marsrutas paleistas nuo 2024 12 04
                      Paskutinis taisė Nerijus_kns; Vakar, 19:33.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                        vienintele iseitis 48 kazkuri keliais reisais nukreipti 71 marsrutu. niekas neduoda tike kilometru, kad troleibusines trasas dar dubliuotu 44 48 49
                        Nusimato šiam maršrutui 24, 27 maršrutų likimas.
                        Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
                        Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.
                        Paskutinis taisė Kriugeris; 2025.01.17, 18:47.

                        Comment


                          Dabar kaip planuojamas tramvajus Kaune, pagal brėžinius atrodo kad nemažai autobusų maršrutų išliks, tad kodėl gi ne padaryti signalų prioritetą autobusam ir kitam VT . Važiuodamas autobusu būna labai dažnai, kad kai autobusas įvažiuoja į sankryža kaik tik tada kai jau įsijungia raudona, nes autobusas važiuoji biški lėčiau negu automobilis, tad reikia pralaukti pro visą ciklą. Te užtektu padaryti, kad keliom sekundėm ilgiau išliktu žaliai pamačius atvažiuojanti autobusą. Kelionės taptu greitesnės, ir būtu mažiau vėlavimų, nes net gi ne piko metu kai būna labai mažai eismo, tenka matyti daug vėluojančių autobusų ( 9 ir 12 70% metu vėluoja nors važiuoja pro miegamuosius rajonus ir plačiomis gatvėmis kur mažai eismo ).

                          Comment


                            Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                            Nusimato šiam maršrutui 24, 27 maršrutų likimas.
                            Beje, 24 maršrutas panaikintas dėl per mažų keleivių srautų, o kaip su 27 maršrutu (Geležinkelio stotis - Kauno ligoninė (Šilainiai), jis panaikintas per pandemiją be jokių paaiškinimų, nors buvo skirtas dalinai kompensuoti panaikinto 52 maršrutinio taksi trasą.
                            Suprantama, kad dubliavo didžiaja dalimi trasos 39-ajį, bet kiek pamenu labai tuščias nevažinėdavo 27-asis.
                            tiesiog 27 marsrutas buvo stebimas, ar bus kiti ypatingai perpildyti .Nustatyta, kad esamais pajegumais isvezami keleiviai, ir marsrutas tapo dubliuojantis.
                            24 panaikintas del mano kauno butent transporto korteliu atsiemimo statybininku gatveje. Atsaidarius punktui laisves al, ir poer karantina Mano k|aunas dirbo nuotoliu, nusspresta mars naikinti

                            Comment

                            Working...
                            X