Įdėja gal ir gera, dabar Kaniūkuose šioks toks priemesčio mazgas formuojamas. Aišku retas kursasvimas labai blogai, jei dar paaiškės kad paskui 11 važinėja, gausis tipinis Kauno VT
Ar Vilijampolei/Kaniūkams trūksta VT ir perpildyti važinėja? Ar čia labiau susiję su tuo kad kažkodėl nori panaikinti Kedainių g. troleibusų kilpą (galimai susiję su tilto statybomis)?
edit: matau 63 irgi pradeda važiuoti per Brastos g. atkarpą (kur atsiranda nauja stotelė) vtoje Kėdainių g. pro kilpą.
31 irgi Brastos g. važiuos, greičiausiai, dėl vamzdynų remonto Kėdainių g. ,nes ten jau dabar per kasinėjimus košmaras pravažiuoti, šiandien vargau.
Nuo gruodžio 2 d. laikinai keičiamos viešojo transporto priemonės, važiuojančios maršrutu Islandijos pl.–Parodos g.–Kauno pilis:
2-ojo maršruto troleibusus pakeis 2-ojo maršruto AUTOBUSAI.
Nesikeis nei eismo tvarka, nei tvarkaraščiai.
Tereikia prisiminti, kad stotelėje reikės laukti ne troleibuso, o AUTOBUSO!
Komentaruose žmonės rašo, kad pokytis susijęs su troleibusų vairuotojų trūkumu. Bent jau gerai, kad maršruto nenaikina apskritai.
Matyt todėl ir 10 troleibusą laikinai pratęsus iki Kaniūkų ir dėl to prailgėjus kelionės trukmei, nebuvo pridėtas papildomas troleibusas, o praretintas grafikas. Įdomu, ką Kauno autobusai bandys daryti - perkvalifikuoti autobusų vairuotojus į troleibusų?
Įdomu yra kas perėjęs į troleibusus? Atvirkščias, tai būdavo dažnas variantas
Kol nebuvo bendra įmonė autobusų ir troleibusų ir skirdavosi atlyginimas tada ir būdavo norinčių daugiau vairuoti troleibusus.
O troleibuso teises gauti yra labai paprasta lyginant su autobuso gal todėl ir yra dar juos vairuojančių
Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.
Šiaip tai atrodo visai nieko, geriau už mikrūškes. Tik ar tikrai verta Romainių miškais ir kitomis atokiomis vietomis gainioti elektrinius autobusus? Logika kužda, kad su užterštumu didesnė problema aplink centrą, Savanorių, Pramonės pr., Baršausko g. ir panašiose vietose.
Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"
Parazituoti VT pagrindinėmis arterijomis tai jau "Welcome back to 199x"
Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.
Kalbu apie normalius elektrinius autobusus, kurie kursuotų pagrindinėmis arterijomis Bulvių laukuose ir miškuose kartą per valandą gali pravažiuoti ir dyzelinė mikrūškė.
Na apie bulvių laukus tai žinoma.
Mieste apart privežamujų, mikruškių neturi būti. Tegul bent vidutinės talpos važiuoja, kaip tai Vilniuje.
Dėl pačio transporto naujumo- vienareikšmiškai krauna Vilniuj(ar net kitiems rimtiem ES miestam), dėl viso kito- labai jau diskuotuotina
Kaune piko valandom telpa visur, Vilniuj grūdasi ir vis tiek netelpa. Vilniuje kaip keleivis jautiesi kaip šiukšlė, vairuotojai nenuspėjamai skraido per stotelę ir stoja kur nori, bei nedaro priekinių durų, dažnai net ir piko metu. Maždaug "nelysk, dink iš mano akių". O dar pablogina situaciją kad ilgi autobusai turi tik 3 duris, o tik 2 iš jų naudojamos. Visiškas kaimizmas, šiukšlinis požiūris į keleivį. Vilniuje dažnai važiuoja traukiniais, Kaune ne.
Man Kauno VT kokybiškesnis ir dirbantys žmonės atrodo turi pagarbos keleiviui. Aišku grafikų dažniu Vilnius laimi, bei turi greituosius (bet Vilniuj jie veikia tik dėl to nes greitkelių/prospektų miestas). Čia vieninteliai du VVT pliusai, bet manau jie neatsveria ir didesnę dalį kelionių scenarijų mano nuomone Kauno VT geresnis.
Grįžtant prie Piliamiesčio, tai manau kad tikrai šeimos perkančios butus tokioje vietoje tūrėtų pasiplanuoti ir būti pasiruošusios apsieiti su vienu auto ir šitą jų geismas turėti daugiau vietų mašinom neturėtų būtų išpildomas kitų sąskaita
Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
Kaune autobusai važinėja retai, maršrutai debiliški. Didelė mikrobizacija. Vienintelis pliusas - troleibusų dauguma pakankamai nauji ir geriau prižiūrėti nei Vilniuje,
Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
Jei bus srautai keleivių, mikrobų gal ir sumažės,ją dabar visą savaitgalį 54, 57 važiuoja normalus autobusai. Tie patys mikrobai jau uzsilenkineja,jų kaip ir trūkumas.
54-uoju autobusai savaitgaliais tik dėl didelių keleivių srautų į/iš didžiųjų prekybos centrų prieš šventes laikinai. Sausį savaitgaliais į 54-ajį grįš mikriukai. Dėl 57-ojo kaip suprantu nebesiunčia mikriukų nuo rudens pradžios nesimato jų.
Comment