Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
O 34 nėra vienas iš stuburinių Kauno VT maršrutų, kuriuo naudojasi nemažai žmonių?
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Taip, bet niekados 34-ame 18 metrų autobusai nevažiavo. Todėl ir klausiu ar čia toks kaip pabandymas ar tiesiog nebėra kur dėti tų ilgųjų autobusų.
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Tai yra kur dėti - į 34 ir kitus maršrutus, kur anksčiau jie nevažinėdavo. Juk tam juos ir pirko - kad ilgieji autobusai būtų ne tik 23, 39, 46 ir kituose tradiciniuose ilgųjų maršrutuose, bet ir tokiuose kaip 34 ar 37, kuriuose anksčiau dėl vienokių ar kitokių priežasčių jų nebuvo.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Na 6-u būtų racionaliau leisti. 39-ame ilgi autobusai jau senokai nebevažiuoja.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
paziurek kokie remontai Romainiuose ir atsakymas bus aiskus del ilguju 39 ame.
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Į tą pusę nepakeliui, dėl to ir nežinau kodėl dingo ilgieji iš 39-ojo. Ateityj gal ir daugiau maršrutų turės ilguosius? Ar su 34, 37, 40 plėtra baigiasi?
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o tai kur dar ? i 3 ar 6 marsrutus? daugiau nelabai kur naudinga.Kai bus kitu metu grafiku korekcija, reisu mazes, nes ilgieji tai du trumpukai vienu metu...
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Tai va kam 34, 37, 40 priekabos, nes šiuose maršrutuose nemažai grafikų kas reiškia reikia daugiau vairuotojų, o viena priekaba atstoja 2 autobusus su vienu vairuotoju..
Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tu čia trolini, ar rimtai lygini su krovinių pervežimu, kur į dvigubą sutalpintum dvigubai krovinio?
Nes žmonių pervežime tai jei 30 žmonių važiuos viengubu, tai lygiai tiek pat važiuos ir dvigubu. Niekas čia nieko neatstoja ir vienintelis privalumas, kad didesnė tikimybė rasti sėdimą vietą autobuse, bet pervežamų žmonių kiekis tai nesikeičia,
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Na jei rašo, kad bus dar retinami tvarkaraščiai tai taip suprantu tokią logiką..
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Čia klausimas ar eilinė jo sugalvota mintis, ar ant tiek nusikalstamai debiliški Vt organizatoriai. Nes tokią "logiką" sukurpti reikia rurėti labai aukštą pilotažą.Paskutinis taisė Kriugeris; 2023.12.06, 23:16.
Comment
-
Problema Kauno autobusams su priekabomis buvo Parodos g. kalnas, jos statumas. Nei pirmieji Ikarus 180, nei vėliau gauti Ikarus 280, nei seni vakarietiški autobusai maršrutais kurie ėjo šią gatve nepasiteisino, nes pilni keleivių sunkiai arba visai neįveikdavo šios užduoties. Buvo bandymas su „gyvatėmis“, bet neilgai. Nauji MAN su priekabomis turi galingesnius variklius, todėl juos pradėjo leisti šia gatve.Paskutinis taisė AutoLiet; 2023.12.07, 11:18.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kaip kažkam tokios nesąmonės gali susišviest? Čia būtų truputis racijos tik tuo atveju jei būtų, kad į mažus autobusus netilptų žmonės. Kadangi taip nėra tai ilgasis tiesiog patogesnis tuo, kad daugiau žmonių ras sėdimą vietą ir viskas. Nieko čia nesusiję su grafikais.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
pernai mokslo metais minimalus 37 ojo intervalas buvo 7 minutes iki 12 minuciu, o simet, kai jau buvo numatyti leisti ilguosius intervalas 12-15 minuciu. jau planuojama su minus 5 autobusais.
Gal tik sutapo, kad ilgi planuoti, ir be ilgų gal būtų didinę intervalą.
Nes čia ne kroviniai, kad daugiau su ilgu pervežtum, kai ir trumpi nebūna perpildytiPaskutinis taisė Gator; 2023.12.07, 15:27.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Correlation nelygu causation.
Gal tik sutapo, kad ilgi planuoti, ir be ilgų gal būtų didinę intervalą.
Nes čia ne kroviniai, kad daugiau su ilgu pervežtum, kai ir trumpi nebūna perpildyti
Comment
-
Kvt realaus laiko sistema adresu http://googlemap.kvt.lt/google_map/ nebeveikia, turbūt ir nebeveiks?
Comment
Comment