Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kadangi paminėti VT šviesaforai.
    Iš straipsnio
    https://madeinvilnius.lt/naujienos/l...ngti-tramvaju/

    Kaune jau įgyvendinome didžiąją dalį numatytų priemonių: įdiegta eismo valdymo, išmanioji automobilių statymo, sumažintos taršos emisijos kontrolės, viešojo transporto prioriteto šviesoforinėse sankryžose sistemos. Taip pat įrengtos informacinės švieslentės stotelėse.
    Idomu apie ka čia kalbama, nes vienintelis šviesaforas su VT prioritetu yra išvažiavimas iš gel. stoties aikštelės.

    Comment


      Pradžioje nemažas postūmis būtų užtikrinti šviesoforų pirmumą VT Savanorių prospekte. Ten stojama vos ne prie kiekvieno šviesoforo, neretai laukiamas pilnas ciklas, nes nespėja su žalia banga dėl stotelių ir mažo greičio.

      Comment


        Parašė PoDV Rodyti pranešimą
        VT amžius ir susijusios infrastruktūros išvaizda, manau, svarbus dėl PR ir reputacijos.
        Dar nemažiau svarbu, kas VT važinėjasi. Jei mieste (ar valstybėje) daug skurdo, daug apleistų žmonių su psichinėmis, fizinėmis negaliomis, priklausomybės ligomis, tai liūdnoki vaizdai ir nosį riečiantys kvapai – kad ir koks gražus ir blizgantis tas naujas troleibusas, tramvajus ar traukinys – VT bus asocijuojamas su atitinkamais dalykais, su kuriais daug žmonių nenori kasdien susidurti. Tiesiog pridedu savo 2 centus primindamas apie tikrovę: be efektyvių socialinių tarnybų, socialinių, užimtumo, laisvalaikio, bendruomeniškumo skatinimo programų, skurdo mažinimo, nelygybės mažinimo, skatinimas tiesiog rinktis VT nebus toks efektyvus. Daug žmonių geriau ilgai kiurksos kamštyje nuosavame automobilyje nei rinksis VT (net jei tai būtų greitesnis variantas; nors dabar ir to nėra).

        Comment


          Parašė 1252 Rodyti pranešimą

          Dar nemažiau svarbu, kas VT važinėjasi. Jei mieste (ar valstybėje) daug skurdo, daug apleistų žmonių su psichinėmis, fizinėmis negaliomis, priklausomybės ligomis, tai liūdnoki vaizdai ir nosį riečiantys kvapai – kad ir koks gražus ir blizgantis tas naujas troleibusas, tramvajus ar traukinys – VT bus asocijuojamas su atitinkamais dalykais, su kuriais daug žmonių nenori kasdien susidurti. Tiesiog pridedu savo 2 centus primindamas apie tikrovę: be efektyvių socialinių tarnybų, socialinių, užimtumo, laisvalaikio, bendruomeniškumo skatinimo programų, skurdo mažinimo, nelygybės mažinimo, skatinimas tiesiog rinktis VT nebus toks efektyvus. Daug žmonių geriau ilgai kiurksos kamštyje nuosavame automobilyje nei rinksis VT (net jei tai būtų greitesnis variantas; nors dabar ir to nėra).
          Vilniuje, sakyčiau, kaip tik blogiau VT atrodo negu aplinka.
          Kaune VT amžius kaip tik savo vietoje. Vienas kitas senas autobusas su olandiškais/švediškais užrašais ir reklamom. Teko susidurt su vienu. Nepatinka man užsienietiški užrašai (nes aiškiai neaktualūs ir t.t.) lietuviškam VT.

          "Daug skurdo", nežinau apie kurią šalį kalbama, bet įsivaizdavau kažką rimčiau nei turime Lietuvoje ar šioje Europos pusėje
          Pats kaip VT naudotojas sakyčiau, kad tiesiog ne kiek "skurdas" žmonių lemia, kiek valstybės noras sutaupyti ir nežiūrėti ilgalaikės perspektyvos dėl VT ir bendrai transporto politikos.
          Paskutinis taisė PoDV; 2023.10.31, 02:11.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą

            "Daug skurdo", nežinau apie kurią šalį kalbama, bet įsivaizdavau kažką rimčiau nei turime Lietuvoje ar šioje Europos pusėje
            Tai apie Lietuvą, be abejo.



            Nors pas mus su tuo skurdu būtų mažiau problemų, jei nebūtų dar rimtesnių bedų su labai prastu bendruomeniškumu, socialiniais ryšiais ir veiklomis. Neminint rimtesnių psichinių problemų, antisocialumo ir asocialumo išplitimas mūsų visuomenėje, sakyčiau, koreliuoja su tokiais dalykais kaip elementarios higienos nesilaikymas, garsus kalbėjimas telefonu autobuse, purvini rūbai, kabinėjimasis prie kitų keleivių ir pan. Na ir šiaip liūdni, buki, pikti veidai irgi neskatina naudotis VT. Tiesiog primenu, kad mūsų visuomenėje yra labai rimtų problemų, ir, matyt, tai, kodėl pas mus VT taip apleistas, nėra kažkas keisto. Tai sisteminė asocialios valstybės/visuomenės problema.

            Todėl visus metus važinėju dviračiu. Lengviau kažkaip sielai. Per daug kartų pavažinėjus VT apima kažkoks liūdesys.

            P. S. Čia ne apie Kauną, bet apskritai apie mūsų šalį.
            Paskutinis taisė 1252; 2023.10.31, 02:29.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Nenorėčiau nuskambėti kaip Kauno heiteris, bet tokių teiginių fone reikia konstatuoti faktą, kad Kauno VT yra visiškas gaidys fair and square, kaip ir Vilniaus. Ar ten kažkokie autobusai biškiuką naujesni, ar senesni, yra visiškai neesminis dalykas. Ne autobusų/troleibusų amžius yra Vilniaus/Kauno VT problemų priežastis.
              Tai, kad Kaunas naudoja STOP mygtukus, jau nukelia jo VT juntamai į priekį.

              Comment


                Parašė Nikas Rodyti pranešimą

                Tai, kad Kaunas naudoja STOP mygtukus, jau nukelia jo VT juntamai į priekį.
                Nieko nenukelia. Stop mygtukai yra visiškai triviali smulkmena, nors ir nice to have. Mane šiaip kraupina, kad čia yra rimtai galvojančių, kad Kauno VT yra geras. Faktas yra toks, kad Kauno VT yra visiškas mėšlas. Būtent nuo šito akivaizdaus fakto konstatavimo reikia pradėti, norint ateityje bent jau pabandyti turėti geresnį VT.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nieko nenukelia. Stop mygtukai yra visiškai triviali smulkmena, nors ir nice to have. Mane šiaip kraupina, kad čia yra rimtai galvojančių, kad Kauno VT yra geras. Faktas yra toks, kad Kauno VT yra visiškas mėšlas. Būtent nuo šito akivaizdaus fakto konstatavimo reikia pradėti, norint ateityje bent jau pabandyti turėti geresnį VT.
                  Taip taip, jau visi atmintinai žinom: VT be bėginio transporto yra Š, o ne VT. Amen.

                  Comment


                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                    Taip taip, jau visi atmintinai žinom: VT be bėginio transporto yra Š, o ne VT. Amen.
                    Apie bėginį VT niekas jau nebekalba. Net turint omeny, kad Kaune tėra tik autobusai/troleibusai, potencialo išnaudojimas yra tragiškas.

                    Comment


                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą

                      Tai apie Lietuvą, be abejo.



                      Nors pas mus su tuo skurdu būtų mažiau problemų, jei nebūtų dar rimtesnių bedų su labai prastu bendruomeniškumu, socialiniais ryšiais ir veiklomis. Neminint rimtesnių psichinių problemų, antisocialumo ir asocialumo išplitimas mūsų visuomenėje, sakyčiau, koreliuoja su tokiais dalykais kaip elementarios higienos nesilaikymas, garsus kalbėjimas telefonu autobuse, purvini rūbai, kabinėjimasis prie kitų keleivių ir pan. Na ir šiaip liūdni, buki, pikti veidai irgi neskatina naudotis VT. Tiesiog primenu, kad mūsų visuomenėje yra labai rimtų problemų, ir, matyt, tai, kodėl pas mus VT taip apleistas, nėra kažkas keisto. Tai sisteminė asocialios valstybės/visuomenės problema.

                      Todėl visus metus važinėju dviračiu. Lengviau kažkaip sielai. Per daug kartų pavažinėjus VT apima kažkoks liūdesys.

                      P. S. Čia ne apie Kauną, bet apskritai apie mūsų šalį.
                      Daugiau vyresnių žmonių problema asocialumas. Tiesiai atėjęs iš vėlyvojo sovietmečio stagnacijos.
                      Pas jaunesnius kažkaip daugiau higienos, nors ir ne viskas ok su elgesiu.

                      Dėl VT naudojimosi kasdien. Šiaip sutinku, kad pradeda slėgti.
                      Tik svarbus faktorius yra vyraujantis VT naudotojų amžius.
                      Esmė tame, kad tai ir yra skurdžiausių visuomenės grupių, labiausiai nešvarių, asocialių žmonių transportas.
                      Esu matęs statistiką, kad Kauno VT naudojimasis praktiškai visiškai tiesiogiai koreliuojasi pagal pajamas. Spėju tas pats visoje Lietuvoje.
                      O skurdžiausi deja mūsų pensininkai. Dalis, spėju, net teisių neturi. Dalis neišgali vairuoti. Dalis sveikatos neturi vairavimui.
                      Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.01, 00:41.

                      Comment


                        Šiandien 23-iu maršrutu pastebėjau važiuojantį naują 12 metrų MAN autobusą (garažinis nr. 402)

                        Comment


                          Man iškilo klausimas- gal kas žino,kodėl prie geležinkelio stoties paliktos baisios ir nedažytos kontaktinio tinklo atramos nors aplinkinėse gatvėse yra perdažyta arba pakeista naujomis.

                          Comment


                            Netolimoje ateityje bus keičiamos visos atramos bei kontaktinio tinklas nuo Tunelio g ties Breslaujos g iki Geležinkelio tilto

                            Comment


                              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                              Man iškilo klausimas- gal kas žino,kodėl prie geležinkelio stoties paliktos baisios ir nedažytos kontaktinio tinklo atramos nors aplinkinėse gatvėse yra perdažyta arba pakeista naujomis.
                              Man dar įdomiau, kodėl Geležinkelio stoties autobusų apsisukimo aištelėje stovi KT atramos. Kiek pamenų jos niekada pagal paskirtį naudotos nebuvo. Supraščiau jei jos būtų naudojamos apšvietimui, bet ant kai kurių lempų nėra

                              Comment


                                Berods naudotos kuomet apsisukinėjo troleibusai perėjos statybų metu.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Berods naudotos kuomet apsisukinėjo troleibusai perėjos statybų metu.
                                  Ačiū, net nežinojau, kad ten kažkada laikinai troleibusai apsisukinėjo

                                  Comment


                                    Parašė Medūza Rodyti pranešimą

                                    Ačiū, net nežinojau, kad ten kažkada laikinai troleibusai apsisukinėjo
                                    Apsisukinėjo kai Geležinkelio stoties požeminę perėją kasė.
                                    Vytauto pr. apsisukinėjo prie pėsčiųjų perėjos (kur Šiaulių gatvė).

                                    Comment


                                      Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                                      Apsisukinėjo kai Geležinkelio stoties požeminę perėją kasė.
                                      Vytauto pr. apsisukinėjo prie pėsčiųjų perėjos (kur Šiaulių gatvė).
                                      Ten apsisukinėjo tik 13-as, o 14-as apsisukinėjo dabartinėje autobusų apsisiukimo aikštelėje prie geležinkelio stoties

                                      Comment


                                        Parašė Medūza Rodyti pranešimą

                                        Ten apsisukinėjo tik 13-as, o 14-as apsisukinėjo dabartinėje autobusų apsisiukimo aikštelėje prie geležinkelio stoties
                                        Ten dar lyg apsisukinėjo ir 7 maršrutas važiuojantis iš Kaniūkų (prie Šiaulių gatvės). O kitą dalį 7-tojo padengė 1, laikinai važiuojantis iš Panemunės į Partizanų g.

                                        Comment


                                          7 apsisukinėjo, bet dėl 1 nepasakysiu, nes tuomet egistavo ir 6 kuris važinėjo iš Panemunės į Partizanus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X