Nieks taip ir neatsakė kodėl pakeitus numeraciją maršrutų 29, 34, 57 priekinėje švieslentėje autobusų krypties eilutėje (po numerio) nurodomas ir senasis numeris su G raide.
Tai va būtent kokybę būtina kelti. Bet kai dotacijos sudaro 70-80% vežėjų pajamų, tai labai sunku pradėti pokyčius ir rasti finansavimą.
O Kaunui turbūt svarbiausia būtų: 1. įvesti stuburinius maršrutus, kurie kursuotų dažnai ir turėtų A juostas (idealu per 200m. juos paversti tram'u), 2. A juostos ir šviesoforai, 3. atverti bilieto sistemą privačioms programėlėms.
Na kad ne. Dotacijos yra normalu, čia yra vieša paslauga, o ne pelno siekiatis verslas. Problema yra kad mūsų savivaldybės nesugeba suvokti VT svarbos. Palyginus VT skiriamą biudžeto % su kaimynais latviais ar lenkais verkti norisi. Pas mus daugiau nei dvigubai mažiau skiriama.
A jusotos turėtu būti visur, viešojo transporto tikslas turėtu būti greitesnė kelionė nei automobiliu. Jeigu atobusas stovi kamštyje tai nieko jis nevertas.
Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
Tai pilnas ir neturi važiuoti. Pilnas rodo kad yra VT krizė nes nėra jokio rezervo keleiviams.
Nieks taip ir neatsakė kodėl pakeitus numeraciją maršrutų 29, 34, 57 priekinėje švieslentėje autobusų krypties eilutėje (po numerio) nurodomas ir senasis numeris su G raide.
Turbūt bijo, kad žmonėms bus neaišku. Pavažinės ir nuims po kelių savaičių matyt.
Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
Update: net vienas senelis pradėjo rėkt vairuotojui, kad gyvenime taip lėtai nevažiavo su autobusu.
Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
Tvarkaraščiai nekoreguoti STOP sistemai, nes dar nepraėjo pakankamai laiko ir nesurinkta pakankamai statistikos duomenų. Rudens pabaigoje žadėjo pagal statistiką koreguoti tvarkaraščius.
Važiuoju 57 autobusu, kuris ne tik kad stoja stotelėse, kuriose nėra žmonių ir nieks nepaspaudė STOP mygtuko, bet dar sustojęs ir pastovi toje stotelėje. Taip turbūt daroma, kad autobusas nevažiuotų greičiau nei nurodyta grafike, bet tuomet nelabai matau to STOP mygtuko prasmės.
Kolkas vienintelis pliusas, kad jei vėluos, tai bus daugiau galimybių pasivyti grafiką nestojant stotelėse.
Kitu atveju, reiikia stoto, nes kitaip aplenksi grafiką, kuris nekoreguotas dėl stop naujovės.
Lietuvoje šeštadienį pirmą kartą bus išbandytas vandeniliu varomas autobusas.
Jis rinks kelionės duomenis, suteiks svarbios informacijos tokių transporto priemonių efektyvumo vertinimui viešajame transporte, pranešė Kauno miesto savivaldybė.
Vandeniliu varomas autobusas Kaune riedės nuo šeštadienio iki pirmadienio, o Vilniuje - nuo antradienio iki penktadienio.
Klausimas: Dar egiztuoja ŽA maršrutai? Penktadienį arenoje Louis Tomlinson koncertas baigėsi 22.45. Prie Arenos nebuvo nė vieno autobuso. Artimiausia stotelė arba Gedimino (Donelaičio gatvėje) arba Griunvaldo... Ten gerokai palaukęs sulauksi paskutinio 13-tojo, iš kurio išlipęs dar 20 minučių turėsi pėdint iki namų. ŽA važiuodavo iki Partizanų galo...
Gal arena jau pamirštas reikalas - dabar tik stadionas svarbus?
Klausimas: Dar egiztuoja ŽA maršrutai? Penktadienį arenoje Louis Tomlinson koncertas baigėsi 22.45. Prie Arenos nebuvo nė vieno autobuso. Artimiausia stotelė arba Gedimino (Donelaičio gatvėje) arba Griunvaldo... Ten gerokai palaukęs sulauksi paskutinio 13-tojo, iš kurio išlipęs dar 20 minučių turėsi pėdint iki namų. ŽA važiuodavo iki Partizanų galo...
Gal arena jau pamirštas reikalas - dabar tik stadionas svarbus?
Pavasarį buvau koncerte - autobusų nebuvo. Buvau Žalgirio rungtynėse - autobusai buvo.
Naujasis Man'as su priekaba 443 vakar jau buvo pašventintas: į stovintį stotelėje atsitrenke moteris su lengvuoju automobiliu. Apgadinimai gal kosmetiniai, bet neparemontavus jaučiu nebeišvažiuos į gatves
Comment