Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Priekinės švieslentės įdomiai rodo pernumeruotų greitųjų autobusų.
    57 57G Urmo turgus
    34 34G Kauno ligoninė (Šilainiai) pro Klinikas
    29 29G Kauno oro uostas

    Čia klaida ar kaip senose mikruškėse duoda žmonėm apsiprasti prie naujos numeracijos?

    Comment


      Pirmieji nauji prailginti MAN autobusai išvažiavo į maršrutus.

      Šiandien:
      37 - 441, 443
      40 - 440, 442

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Taip turėtų būti, bet kai norima iš viešojo transporto padaryti verslą ar kiek įmanoma su kuo mažesniu minusu paslaugą tai ir daroma kaip aš prieš tai rašiau
        Gal ne visai nor padaryti verslą, bet politikai bijo kelti kainas. Gal ilgalaikių bilietuose skirtumas dar ne toks žymus, bet trumpalaikių kainos nelogiškos. Visur EU ~2.5-3.0€ kainuoja kelionė. Pas mus visi miestai bijo kelti kainas, kas stipriai kerta per kokybę.

        Comment


          Parašė Horn Rodyti pranešimą

          Gal ne visai nor padaryti verslą, bet politikai bijo kelti kainas. Gal ilgalaikių bilietuose skirtumas dar ne toks žymus, bet trumpalaikių kainos nelogiškos. Visur EU ~2.5-3.0€ kainuoja kelionė. Pas mus visi miestai bijo kelti kainas, kas stipriai kerta per kokybę.
          O kodėl kelti kainas, jeigu paslaugos kokybė tik prastėja?

          Comment


            Parašė Horn Rodyti pranešimą

            Gal ne visai nor padaryti verslą, bet politikai bijo kelti kainas. Gal ilgalaikių bilietuose skirtumas dar ne toks žymus, bet trumpalaikių kainos nelogiškos. Visur EU ~2.5-3.0€ kainuoja kelionė. Pas mus visi miestai bijo kelti kainas, kas stipriai kerta per kokybę.
            Jei lyginti artimesnes pragyvenimo lygiu, bet daug geresniu VT šalis tai tokių kainų nėra - Slovakija/Lenkija, pigiausi blietai prasideda nuo mažiau 1EUR, galiojantys pusantros valandos ir aprėpiantys krūvą priemiesčių (30km nuo centro) kainuoja iki 2EUR

            Comment


              Manau būtų buvęs geresnis sprendimas šiek tiek pakelti kainas, bet išlaikyti geresnius važiavimo intervalus, o ne palikt vasarinį išleidimą, kas tikrai atrodo nekaip.
              Kainų pakėlimas skausmingas būtų nedidelei daliai keleivių, o ilgesni intervalai paliečia kiekvieną.
              Paskutinis taisė Kriugeris; 2023.09.01, 11:28.

              Comment


                Parašė Horn Rodyti pranešimą

                Gal ne visai nor padaryti verslą, bet politikai bijo kelti kainas. Gal ilgalaikių bilietuose skirtumas dar ne toks žymus, bet trumpalaikių kainos nelogiškos. Visur EU ~2.5-3.0€ kainuoja kelionė. Pas mus visi miestai bijo kelti kainas, kas stipriai kerta per kokybę.
                Lenkijos didmiestyje Varšuvoje mažiau nei euras kainuoja, tad nekraipykime faktų.

                Comment


                  Išleidimas kaip išleidimas, Kaune pagal kiekį ir taip to transporto nėra mažai. Esmė, kad prikurta daug besidubliuojančio transporto, kuris pravažiuoja kelių minučiu intervalu, o paskui langas.

                  Comment


                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                    Išleidimas kaip išleidimas, Kaune pagal kiekį ir taip to transporto nėra mažai. Esmė, kad prikurta daug besidubliuojančio transporto, kuris pravažiuoja kelių minučiu intervalu, o paskui langas.
                    Problema - daug retai kursuojančio transporto ir mažai dažnai kursuojančio..

                    Comment


                      Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                      Problema - daug retai kursuojančio transporto ir mažai dažnai kursuojančio..
                      Būtent taip, Kaune reikia detalios VT maršrutų reformos, suformuojant keletą stuburinių maršrutų ir panaikinant didesnę dalį kartą per valandą kursuojančių tiesioginių. Daug ką galėtų pakeisti troleibusų su autonomine eiga nupirkimas.

                      Turint omenyje, kad labai daug kas Kaune suprantama ir daroma teisingai (STOP mygtukai, KT rekonstrukcija, beveik vien tik naujos transporto priemonės, Kaselio bortai), tai sakyčiau tikimybė tokiai reformai yra.

                      Comment


                        Ir tie stuburiniai maršrutai, manau priešingai nei daugumą šitoje temoje besireiškiantys asmenys, netūrėtų būti rajoniniai 23,39,46.

                        Comment


                          Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                          O kodėl kelti kainas, jeigu paslaugos kokybė tik prastėja?
                          Tai va būtent kokybę būtina kelti. Bet kai dotacijos sudaro 70-80% vežėjų pajamų, tai labai sunku pradėti pokyčius ir rasti finansavimą.

                          O Kaunui turbūt svarbiausia būtų: 1. įvesti stuburinius maršrutus, kurie kursuotų dažnai ir turėtų A juostas (idealu per 200m. juos paversti tram'u), 2. A juostos ir šviesoforai, 3. atverti bilieto sistemą privačioms programėlėms.

                          Comment


                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Ir tie stuburiniai maršrutai, manau priešingai nei daugumą šitoje temoje besireiškiantys asmenys, netūrėtų būti rajoniniai 23,39,46.
                            Stuburiniai maršrutai turėtų būti aprėpiantys miesto centrą su pramoniniais/miegamaisiais rajonais ne su Kauno rajonu..

                            Comment


                              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                              Manau būtų buvęs geresnis sprendimas šiek tiek pakelti kainas, bet išlaikyti geresnius važiavimo intervalus, o ne palikt vasarinį išleidimą, kas tikrai atrodo nekaip.
                              Kainų pakėlimas skausmingas būtų nedidelei daliai keleivių, o ilgesni intervalai paliečia kiekvieną.
                              Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
                              Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2023.09.01, 14:52.

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                Konkreciau. siandien ir taip transportas nevaziuoja pilnas. 54 ame maksimum 22 keleiviai. Pilna kaina moka kas 7 keleivis,o menesiniam bilietui nesukaupia tik pilna kaina vaziuojantis kas 20 keleivis. Isvadoje- jis yradirbantis ir vaziuoja i darba (atgal) kaztias ji kas nors nuveza ar parveza, arba ne kasdien dirba
                                Nes Lietuvoje VT pozicionuojamas kaip transporto priemonė iš vargo, tiem, kurie dėl amžiaus neturi teisių arba tiem kurie visiški nevykėliai ir neuždirba ant metalo laužo iš Vokietijos šiukšlynų. Joks solidus verslininkas ar prakutes ofisinis planktonas nevažiuos VT (keli procentai hipsterių yra išimtis). Palikus savieigai kuo toliau tuo mažiau juo važiuojančių bus.

                                Comment


                                  Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                  Ir tie stuburiniai maršrutai, manau priešingai nei daugumą šitoje temoje besireiškiantys asmenys, netūrėtų būti rajoniniai 23,39,46.
                                  O kas sakė, kad šitie turėtų būti stuburiniai?
                                  Klausimas buvo visai kitas - koks skirtumas ar važiuoja vienas 39 Palemonas Centras Romainiai, ar tas pats išskaidytas į du atskirus autobusus Palemonas centras ir centras Romainiai.

                                  Comment


                                    Toks ir skirtumas, kad Romainiam reikia dažniau, Palemonui rečiau, Šilainiam labai dažnai. Rečiau/ dažniau dar galima keist talpiau
                                    Paskutinis taisė Garbanius; 2023.09.01, 16:15.

                                    Comment


                                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                      Toks ir skirtumas, kad Romainiam reikia dažniau, Palemonui rečiau, Šilainiam labai dažnai. Rečiau/ dažniau dar galima keist talpiau
                                      Cha, tai jei didinti dažnumą vienoje pusėje, kitoje paliekant esamą dažnumą tai visi pritaria.
                                      Bet jei paliekant esamą ridą tai padidinus dažnumą vienoje pusėje, koks kitoje pusėje liks? Rečiau nei kartą per valandą?

                                      Comment


                                        Gal net pavyktų padaryt dažnesnį kursavimą su esamą rida, bet tuomet reikėtų padaryt persėdimo Hub’us Šilainių poliklinikoj, Petrašiūnuose, Tilto g, Kaniūkuose ir t.t.

                                        Comment


                                          Neteko ilgia laukti: "Konfliktas Kauno viešajame transporte: pavijus autobusą sulaukė dar ir skambių replikų"

                                          https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/09/...ambiu-repliku/
                                          Nauja tvarka Kauno viešajame transporte galioja dar tik mėnesį, tačiau kauniečiai jau praneša apie pirmuosius incidentus. 3 autobusu, Onkologijos ligoninė-Kauno ligoninė maršrutu, ketinęs vykti vyras nebuvo laiku pastebėtas viešojo transporto stotelėje, o pasivijus autobusą, iš vairuotojo sulaukė dar ir karčių žodžių virtinės. Ketvirtadienį į naujienų portalą „Kas vyksta Kaune“ kreipėsi nemalonią patirtį Kaune patyręs vyras.…

                                          Comment

                                          Working...
                                          X