Priminiau dar viena priezasti: atsiradimas miestai.net forume Jo deka suzinojau daug naujo apie viesaji transporta ir apie tas visas priemones, kuriomis dabar naudojuos.
Daug panasumu su manimi. Prie tu punktu dar pridedu moralini pasitenkinima, kad netersiu aplinkos automobilio ismetamosiomis dujomis kaskart kai nusprendziu vaziuoti ne masina, o viesuoju
Tikiuosi tavo pasakymas ikveps ir dar keleta zmoniu pameginti dazniau persesti i viesaji.
Nepasitenkinimas tame, kad VT lėtas. Žinoma, iš pensininkų to neišgirsi. Jie neskuba. Užtat kiti ir nesinaudoja VT. O valdžia nemąsto kaip persodinti kuo daugiau žmonių iš automobilių į VT ir daro tai, dėl ko tik mažiau žmonių naudojasi VT. Dar po 10 metų VT keleivių sumažės iš esmės - dabartiniai pensininkų dalis išmirs, dalis visiškai nukarš ir niekur iš namų nosies nekels. O dabartinė priešpensijinė karta automobilizuota. Taip kad ir išėję į pensiją nelabai keis savo įpročius. Žinoma, daliai jų teks automobiliu mažiau naudotis dėl mažų pensijų. Bet ir dabar yra dalis pensininkų, kurie VT nesinaudoja - milijonų neturi, bet automobiliu važinėja. Vaikų ir studentų tik mažės.
Jo, po 10 metų visi sės prie savų automobilių vairų ir sedės kamšiuose visa diena. Į darbą reikės išvažiuoti iškart po vidurnakčio kad suspėtai 7 ryta į darbą. Nors važiavimo 10 km. Kokį čia dviratį išradinėjat? Kas važiavo VT tas ir važinės per amžius. Ir tu keleivių kasmet daugės kaip kituose civilizuotose kraštuose.
Jo, po 10 metų visi sės prie savų automobilių vairų ir sedės kamšiuose visa diena. Į darbą reikės išvažiuoti iškart po vidurnakčio kad suspėtai 7 ryta į darbą. Nors važiavimo 10 km. Kokį čia dviratį išradinėjat? Kas važiavo VT tas ir važinės per amžius. Ir tu keleivių kasmet daugės kaip kituose civilizuotose kraštuose.
Keleivių šiaip sau nedaugės, jei nesiimti tam tikrų priemonių. Kaip tik augant ekonomikai, visada pastebimas automobilizacijos didėjimas.
7. ismanusis telefonas ... pamenu po Blunto koncerto isejau ~12 is arenos, draugai buvo is Vln ir pilna masina tai isjudejo i Vln. Tad as, kaip toje reklamoje, isstraukiau savo ismanuji telefona, paziurejau, kad uz 45 min donelaicio stoteleje 37N autobusas, nuejau i bara Republic, uzkandau, dar isgeriau alaus, nurodyta minute atejau i stotele, atvaziavo autobusas ir sekmingai, pigiai grizau namo. Kitas pvz: grizau is Vln traukiniu (beje, panasios priezastys mane sugrazino ir i traukinius), nezinojau kaip man nusigauti namo nuo stoties. Pasirinkau "suformuoti marsruta" telefone ir suzinojau kad uz tiek ir tiek minucium toje ir toje stotele bus 3 autobusas kuris nuves mane namo
Prie išmaniojo telefono dar reik paminėt ant tvarkaraščių esantį barkodą, kurį nuskanavus telefone atsidaro kokie artimiausi autobusai/troleibusai važiuos iš stotelės.
Ir šiaip pritariu. Važiavimas visuomeniniu transportu - malonumas. Gaila, kad retai pavyksta sau tai leisti, vis tenka visur skubėti mašina.
Keleivių šiaip sau nedaugės, jei nesiimti tam tikrų priemonių. Kaip tik augant ekonomikai, visada pastebimas automobilizacijos didėjimas.
Taip, automobilizacija didės. Bet kam man sedėti kamšiuose ir nervuotis kaip laiku nuvikti į darbą, jai aš galiu sau ramiai galvodamas apie šiandieninius darbo planus važiuoti VT. Suprantu, kuriu reikalai yra lakstyti po visą miestą, tai su nuosavu transportu neapseisi. Bet kai reikia nuvikti į darbą 10 km. ir dėl to kurti mašiną, tai manau kvaila.
Nepasitenkinimas tame, kad VT lėtas. Žinoma, iš pensininkų to neišgirsi. Jie neskuba. Užtat kiti ir nesinaudoja VT. O valdžia nemąsto kaip persodinti kuo daugiau žmonių iš automobilių į VT ir daro tai, dėl ko tik mažiau žmonių naudojasi VT. Dar po 10 metų VT keleivių sumažės iš esmės - dabartiniai pensininkų dalis išmirs, dalis visiškai nukarš ir niekur iš namų nosies nekels. O dabartinė priešpensijinė karta automobilizuota. Taip kad ir išėję į pensiją nelabai keis savo įpročius. Žinoma, daliai jų teks automobiliu mažiau naudotis dėl mažų pensijų. Bet ir dabar yra dalis pensininkų, kurie VT nesinaudoja - milijonų neturi, bet automobiliu važinėja. Vaikų ir studentų tik mažės.
Taip VT lėtas. Bet juo naudojasi studentai, kurie pinigų niekad per daug neturi ir dirbantys žmonės, kurie gyvena miegamuosiuose rajonuose, kur tankus VT, patogus ir greitas susisiekimas su darbu. Į automobilius sėda tie žmonės, kurių darbas, ar gyvena vieta priemiesčiuose, kur VT praktiškai nėra arba važiuoja labai retai. O pensininkų niekada iš VT neiškrapštys, nes retas kuris nori vairuoti o ir sveikata ne visada leidžia. Bet VT įmonė visiškai nesistengia privilioti daugiau keleivių, kad ir plėsdama tinklą, pirkdama mikriukus, kurie vežiotu keleivius ten kur nėra didelių srautų, bei mažindama pervežimo kainą.
visi tuos puslapius skaito(www.kaunas.lt;www.kvt.lt;www.marsrutai.lt) ...reikia naujiena skubeti pranesti ,kol ji dar nepasirodziusi tinklapyje ... pvz apie naktinius ketvirtadieninius troleibusus Kaune su uzsukimais i Kauno pili.
Taip, automobilizacija didės. Bet kam man sedėti kamšiuose ir nervuotis kaip laiku nuvikti į darbą, jai aš galiu sau ramiai galvodamas apie šiandieninius darbo planus važiuoti VT. Suprantu, kuriu reikalai yra lakstyti po visą miestą, tai su nuosavu transportu neapseisi. Bet kai reikia nuvikti į darbą 10 km. ir dėl to kurti mašiną, tai manau kvaila.
Kvaila neatrodo,kaip reikiamas autobusas poilsio dienomis vazineja su 1.5val. pertrauka.
I darba man reikia sekmadieni 9h. o autobusas nuo mano stoteles 7.45,bunu darbe 8.15h arba 10.05h ir darbe bunu 10.30h kai reikia buti 9.00h.
Vilniaus mieste,sekmadieniais kai kokiam kaime pasijauciu!
Atsižvelgus į keleivių srautus, keičiami autobusų maršrutai, kuriais keleiviai vežami po koncertų ir krepšinio rungtynių „Žalgirio“ arenoje.
Nuo lapkričio 1 d. po renginių arenoje keleiviai vežami šiais ŽA maršrutais:
ŽA2 Žalgirio arena – Partizanų g.
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Kaunakiemio g., Karo Ligoninės g., Vytauto pr., Parodos g., K. Petrausko g., Vydūno al., Radvilėnų pl., A. Baranausko g., Birželio 23-iosios g., V. Krėvės pr.
ŽA3 Žalgirio arena-Veiverių g.-Seniavos pl. – Freda
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Veiverių g., Seniavos pl., J. Pabrėžos g., Europos pr.
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Kaunakiemio g., Karo Ligoninės g., Vytauto pr., M. K. Čiurlionio g., Tunelio g., K. Baršausko g., R. Kalantos g., T. Masiulio g., Marijampolės pl., Raudonojo Kryžiaus g., Vaidoto g., Birutės g., A. Smetonos al., Mažąja g., Vaidoto g., Tilto g., A. Juozapavičiaus pr.
ŽA5 Žalgirio arena – 2-oji ligoninė
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Šauklių g., Linkuvos g., Varnių g., Baltų pr., Žiemgalių g., Baltijos g., Naujakurių g.
ŽA6 Žalgirio arena – Taikos pr. – Pramonės pr. – Šiaurės pr.
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Taikos pr., Draugystės g., Pramonės pr., Šiaurės pr.
ŽA7 Žalgirio arena – Eiguliai – Kalniečiai
Autobusai važiuoja Karaliaus Mindaugo pr., Birštono g., Gimnazijos g., Šv. Gertrūdos g., Savanorių pr., Utenos g., Sukilėlių pr., Šiaurės pr., S. Žukausko g., P. Lukšio g., Savanorių pr.
AB Autrolis miesto savivaldybei pateike prasyma ridos didinimui. Prasymas patenkintas.Nuo gruodzio 1 oios dienos keisis Kauno troleibusu eismo tvarkarasciai, dides troleibusu skaicius keliuose marsrutuose. po viena pilna grafika bus pridedama pirmam, septintam,vienuoliktam, tryliktam,keturioliktam marsrutui.
Comment