Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kokia nauda skaidyti per pusę? Rida tai ta pati būtų o prarastų galimybę važiuoti be persėdimi kad ir mažesnė dalis keleivių.

    Comment


      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
      Kaune su maršrutais išvis didelė problema, tokie kokie yra dabartiniai 23,39,46 išvis neturėtų būti, o skaldomi į privežamuosius, o pagrindinis būtų 57G, ex legendinis 30mikriukas, kuriuo ir važinėtų ilgi autobusai taktiniu dažnu tvarkraščiu
      Kaip tik ilgi marsrutai nesa pajamas. Privezamieji 64 68 vezapra,. o ir itek keleiviai nemusa bilietu, ai cia tik pora stoteliu pavaziuosiu. Privezamieji beveik niekada netikrinami kontroles ( irgi minusas) idomu Jusu siulomas ex 30 mikras kokia trasa turetu vaziuoti, kad jo dali bereik pasieme 57 G? Privezamuju stovejimai galuose labai istempti, kas mazina vairuotojo darbo produktyvuma. Per valanda vienas reisas, ir 25 min poilsio ..
      Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2023.07.30, 18:38.

      Comment


        Na tikslas tikrai nebūtų geresnė zuikių kontrolė ar siauros keleivių grupės interesai
        Paskutinis taisė Garbanius; 2023.07.30, 19:52.

        Comment


          Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
          Na tikslas tikrai nebūtų geresnė zuikių kontrolė ar siauros keleivių grupės interesai
          Tai koks tikslas vietoj vieno pravažiavimo Vytėnai - Pilis - Rokai, išskaidyti į du atskirus važiavimus/autobusus Vytėnai - Pilis ir Pilis - Rokai?
          Čia apie tą pačią ridą kalbant.
          Nebent sakai mažinti arba didindti ridą, tada irgi išsiplėsk.

          Comment


            Tai kiek trumpės grafikai įvedus stopmygtuką?
            Kas nors mėginsite sekti kai išeis nauji grafikai?
            Pvz imam kokį ilgą maršrutą 3:
            Kauno ligoninė 5:28 Onkologijos ligoninė 6:43
            Arba imam tuštesnį troleibusą 8:
            Draugystės g 4:47 Varnių g 5:16

            Nematau atnaujintų grafikų rugpjūčiui, vadinasi niekuo nepagreitės?

            Comment


              nieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.

              Comment


                Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                nieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.
                Tai nelieka joko privalumo, apart, kad kai atsilikinės nuo grafiko bus lengviau jį pavyti jei galės nesustoti vienoj ar kitoj stotelėje. Bet ar dėl tiek buvo verta daryti perversmą?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Tai nelieka joko privalumo, apart, kad kai atsilikinės nuo grafiko bus lengviau jį pavyti jei galės nesustoti vienoj ar kitoj stotelėje. Bet ar dėl tiek buvo verta daryti perversmą?
                  važiuojant lėčiau, mažėja tarša, nevarstomos durys, neišleidžiama/neįleidžiama šiluma, mažiau dėvisi stabdžių kaladėlės, durų mechanizmai. Taip planuoja sutaupyti iki pusę milijono eurų per metus.

                  Comment


                    Čia rimtas ar bajeris-pasvarstymas?
                    Vietoj to, kad išnaudotų stop mygtuką pagrindimiam dalykui daryti transportą patrauklesniu dėl pagreitėjimo (vienas esminių konkurencinių pranašumų) jie jį įvedė tam, kad niekaip nepagreitinti transporto...

                    Comment


                      Parašė Gator Rodyti pranešimą
                      Čia rimtas ar bajeris-pasvarstymas?
                      Vietoj to, kad išnaudotų stop mygtuką pagrindimiam dalykui daryti transportą patrauklesniu dėl pagreitėjimo (vienas esminių konkurencinių pranašumų) jie jį įvedė tam, kad niekaip nepagreitinti transporto...
                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-stop-mygtukai

                      „Šiuos pokyčius fiksuosime ir pasitelksime planuodami maršrutus ateityje. Tikimės, kad tai padės ir sutrumpinti kelionės laiką“, – pažymėjo M. Grigelis.

                      Pagrindiniai keleivių vežėjai Kaune neabejoja, kad naujovė prisidės prie aplinkos taršos mažinimo mieste, o tuo pačiu leis tausoti transporto priemones: mažiau dėvėsis stabdžių trinkelės, hidrauliniai durų mechanizmai ir kitos detalės.

                      Comment


                        Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                        Šiaip jei būtumėt 46 kada nors pravažiavę tai žinotumėt, kad mokiniai iš miesto mokyklų stovi išlipti prie priekinių durų, nes ir taip vairuotojas visas stoteles pravažiuoja nesustojęs
                        Esu vavažiavęs 46-u, bet tokio anekdoto nesu matęs matyt važiavau per vasaros atostogas, kai mokiniais net nekvepėjo
                        Daugiau mano nuotraukų >>
                        Mano rajonas ir apylinkės >>

                        Comment


                          Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą

                          Esu vavažiavęs 46-u, bet tokio anekdoto nesu matęs matyt važiavau per vasaros atostogas, kai mokiniais net nekvepėjo
                          tikra tiesa. jau nuo puses dvylikos dienos 46 asis mokslo metais priekaba buna pilna, o ties KTU inzinejos licejum vos telpa. Buvo atveju, kai pernai rudeni paleisdavo paprasta ( ne priekaba) vaikai netilpdamo, laukdavo paskos atvaziuojancio 68 ojo/

                          Comment


                            Kada rudens tvarkaraščius paskelbs?

                            Comment


                              Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                              Kada rudens tvarkaraščius paskelbs?
                              o ko nekantraujate? daug neaiskumu del Regitros kalno, kliniku ziedo. Tvarkarasciai keisis tik rugsejo 1 d. paskelbsime kitos sav pabaigoje

                              Comment


                                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                o ko nekantraujate? daug neaiskumu del Regitros kalno, kliniku ziedo. Tvarkarasciai keisis tik rugsejo 1 d. paskelbsime kitos sav pabaigoje
                                Kažkada penketą gal metų atgal grąžindavo rudeninius tvarkaraščius maždaug Rugpjūčio viduryj, nes traktuodavo, kad padidėja keleivių srautai/grįžta studentai ir t,t, Dabar to nematyti jau porą metų iš eilės, skelbia paskutinę minutę.

                                Comment


                                  Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą

                                  Kažkada penketą gal metų atgal grąžindavo rudeninius tvarkaraščius maždaug Rugpjūčio viduryj, nes traktuodavo, kad padidėja keleivių srautai/grįžta studentai ir t,t, Dabar to nematyti jau porą metų iš eilės, skelbia paskutinę minutę.
                                  Teisingai teigiate. Jau nebe tie laikai, isankstinis transporto priemoniu didinimas naudos neduoda, todel primtas sprendimas kaip ir Vilniuje, keisti nuo mokslo metu pradzios. Isleidimas- kaip pernai rudeni. Iki karantininis transporto priemoniu skaicius atstatytas nebus (2020 metu isleidimas)

                                  Comment


                                    Taip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.

                                    Comment


                                      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                      Taip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.
                                      O kas Vilniuje/Kaune išvis pasikeitė nuo praeitų mokslo metų, kad vėl reikia tvarkaraštį iš naujo kurti? Ar čia kažkokie radikalūs pokyčiai važiavimo laikuose? Tvarkaraštis turi būti keičiamas tik kartą metuose, ir tai tik kosmetiškai, pastumdant keliomis minutėmis. Didžioji dalis maršrutų turi važiuoti stabiliai metų metus, vos ne dešimtmečiais. Ypač paskutinieji dienos reisai (pvz. 23:30, 0:00, 0:30) turi būti vykdomi kasdien dešimtmečiais.

                                      Bet kol nebus įvestas taktinis tvarkaraštis su maršrutų optimizacija (kaip pvz. Varšuvoje), tol turėsime nesąmones su lietuviška progama „Pikas“, kuri vis dar naudojama ir Čeliabinske, Novorosijske ir kituose pažangiuose Vakarų Europos miestuose.

                                      O „Piko“ programa vis dar pristatoma tokiais vaizdais – pvz. tragiškais cilindrais, apie kurių netinkamumą jau diskutuota. [Rašiau straipsnyje Cilindrų eros pabaiga]
                                      Click image for larger version

Name:	Programa pikas.png
Views:	448
Size:	750,2 kB
ID:	2069654
                                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Taip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.
                                        o ka keicia kad pries dvi savaites nepaskelbia? Cia miesto VT . Penai pavasari gavus is Ts nurodyma mazinti Tp skaiciu idejome, o po 3 dienu reikejo viska atstyti ir vel pereiti prie glaiojanciu tvarkarasciu. Kaune niekas nesikeicia. Ilgiau nevazines transportas, vaziuos keliu taip kaip ir pernai ziema.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                                          o ka keicia kad pries dvi savaites nepaskelbia? Cia miesto VT . Penai pavasari gavus is Ts nurodyma mazinti Tp skaiciu idejome, o po 3 dienu reikejo viska atstyti ir vel pereiti prie glaiojanciu tvarkarasciu. Kaune niekas nesikeicia. Ilgiau nevazines transportas, vaziuos keliu taip kaip ir pernai ziema.
                                          gal ir protingai iš esmės daroma nevežant vadinamo "oro" nuo 18 h ir vėliau paliekant didelį autobusų kiekį. Kaune nėra skiriama daug lėšų į tai, norima patirti kuo mažesnes išlaidas.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X