Kokia nauda skaidyti per pusę? Rida tai ta pati būtų o prarastų galimybę važiuoti be persėdimi kad ir mažesnė dalis keleivių.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKaune su maršrutais išvis didelė problema, tokie kokie yra dabartiniai 23,39,46 išvis neturėtų būti, o skaldomi į privežamuosius, o pagrindinis būtų 57G, ex legendinis 30mikriukas, kuriuo ir važinėtų ilgi autobusai taktiniu dažnu tvarkraščiu
Paskutinis taisė Nerijus_kns; 2023.07.30, 18:38.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa tikslas tikrai nebūtų geresnė zuikių kontrolė ar siauros keleivių grupės interesai
Čia apie tą pačią ridą kalbant.
Nebent sakai mažinti arba didindti ridą, tada irgi išsiplėsk.
Comment
-
Tai kiek trumpės grafikai įvedus stopmygtuką?
Kas nors mėginsite sekti kai išeis nauji grafikai?
Pvz imam kokį ilgą maršrutą 3:
Kauno ligoninė 5:28 Onkologijos ligoninė 6:43
Arba imam tuštesnį troleibusą 8:
Draugystės g 4:47 Varnių g 5:16
Nematau atnaujintų grafikų rugpjūčiui, vadinasi niekuo nepagreitės?
Comment
-
nieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąnieks kolkas nekeis grafikų, kaip jūs įsivaizduojate, kad grafike bus parašytas vienas grafikas, o autobusas bus jau seniai pravažiavęs nes nestojo prieš tai keliose stotelėse? Vairuotojai privalės laikytis grafiko, tik elementariai lėčiau važiuos jei kažkur nestos. Ir tik gal kažkada ateitį pakoreguos kai kur grafikus, kai nusistovės tendencijos.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai nelieka joko privalumo, apart, kad kai atsilikinės nuo grafiko bus lengviau jį pavyti jei galės nesustoti vienoj ar kitoj stotelėje. Bet ar dėl tiek buvo verta daryti perversmą?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia rimtas ar bajeris-pasvarstymas?
Vietoj to, kad išnaudotų stop mygtuką pagrindimiam dalykui daryti transportą patrauklesniu dėl pagreitėjimo (vienas esminių konkurencinių pranašumų) jie jį įvedė tam, kad niekaip nepagreitinti transporto...
„Šiuos pokyčius fiksuosime ir pasitelksime planuodami maršrutus ateityje. Tikimės, kad tai padės ir sutrumpinti kelionės laiką“, – pažymėjo M. Grigelis.
Pagrindiniai keleivių vežėjai Kaune neabejoja, kad naujovė prisidės prie aplinkos taršos mažinimo mieste, o tuo pačiu leis tausoti transporto priemones: mažiau dėvėsis stabdžių trinkelės, hidrauliniai durų mechanizmai ir kitos detalės.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąŠiaip jei būtumėt 46 kada nors pravažiavę tai žinotumėt, kad mokiniai iš miesto mokyklų stovi išlipti prie priekinių durų, nes ir taip vairuotojas visas stoteles pravažiuoja nesustojęs
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Esu vavažiavęs 46-u, bet tokio anekdoto nesu matęs matyt važiavau per vasaros atostogas, kai mokiniais net nekvepėjo
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąKada rudens tvarkaraščius paskelbs?
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ko nekantraujate? daug neaiskumu del Regitros kalno, kliniku ziedo. Tvarkarasciai keisis tik rugsejo 1 d. paskelbsime kitos sav pabaigoje
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Kažkada penketą gal metų atgal grąžindavo rudeninius tvarkaraščius maždaug Rugpjūčio viduryj, nes traktuodavo, kad padidėja keleivių srautai/grįžta studentai ir t,t, Dabar to nematyti jau porą metų iš eilės, skelbia paskutinę minutę.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.
Bet kol nebus įvestas taktinis tvarkaraštis su maršrutų optimizacija (kaip pvz. Varšuvoje), tol turėsime nesąmones su lietuviška progama „Pikas“, kuri vis dar naudojama ir Čeliabinske, Novorosijske ir kituose pažangiuose Vakarų Europos miestuose.
O „Piko“ programa vis dar pristatoma tokiais vaizdais – pvz. tragiškais cilindrais, apie kurių netinkamumą jau diskutuota. [Rašiau straipsnyje Cilindrų eros pabaiga]
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 8 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimąTaip, nebe tie laikai kad galėtum planuoti keliones, dabar atsikėlęs pirma turi patikrinti ar per naktį nesugalvojo vėl pakeisti tvarkaraščio. Mano nuomone tai 2 sav iki pakeitimo dar neturėti paskelbus yra visiškas apsileidimas ir planavimo nebuvimas.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
o ka keicia kad pries dvi savaites nepaskelbia? Cia miesto VT . Penai pavasari gavus is Ts nurodyma mazinti Tp skaiciu idejome, o po 3 dienu reikejo viska atstyti ir vel pereiti prie glaiojanciu tvarkarasciu. Kaune niekas nesikeicia. Ilgiau nevazines transportas, vaziuos keliu taip kaip ir pernai ziema.
Comment
Comment