Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė VLR Rodyti pranešimą
    Nesmagu skaityti, kad tokie dalykai dar vyksta Lietuvoje. Tačiau marozai neturėtų diktuoti viešojo transporto sistemų prioritetų. Tokius dalykus reikia spręsti su policija bei kameromis autobusuose. Nebe tie laikai.
    O ką ta policija ar kameros? Todėl ir visuomet trūksta vairuotojų ne dėl menkai apmokamo darbo o dėl keleivių įžūlumo.
    ​​​​​​Kol atvažiuos policija jau bus vairuotojas gavęs į galvą spėjęs. O kam aplamai daryti tokias situacijas kad būtų dėl ko gauti?
    Ar ne geriau uždirbti kelis eurus mažiau, bet ramia ir sveika galva atidirbti?
    Ir aplamai manau neturėtų būti kad vairuotojas ir keleiviai būtų kaip priešai.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      O ką ta policija ar kameros? Todėl ir visuomet trūksta vairuotojų ne dėl menkai apmokamo darbo o dėl keleivių įžūlumo.
      ​​​​​​Kol atvažiuos policija jau bus vairuotojas gavęs į galvą spėjęs. O kam aplamai daryti tokias situacijas kad būtų dėl ko gauti?
      Ar ne geriau uždirbti kelis eurus mažiau, bet ramia ir sveika galva atidirbti?
      Ir aplamai manau neturėtų būti kad vairuotojas ir keleiviai būtų kaip priešai.
      Priekabiavimas prie VT darbuotojų viešajame transporte yra labai įprastas visur ir yra, spėčiau, gerokai dažnesnis Europos didmiesčiuose nei ramiame miestelyje kaip Kaunas.

      Priemonių kovai su tuo yra labai daug, tereikia pasižvalgyti. Pavyzdžiui Londone visi autobusai turi kameras, taip pat VT visur yra prikabinėta plakatų įspėjančių, kad bet koks kabinėjimasis bus baudžiamas ir skatinančių visus raportuoti bet kokius kabinėjimosi ženklus tam skirtu numeriu. Esu pats buvęs autobuse, kuris, kažkam pradėjus koliotis sustojo ir palaukė policijos ekipažo, kuris marozėlį suėmė ir išsivežė. Tokių priemonių, manau, tokiame Kaune turėtų užtekti.

      Aišku yra ir mentaliteto problema - didelė dalis Lietuvos populiacijos yra užaugus zonos kultūroje ir tiesiog bijo ‘kaziolinti’. Tokius žmones reiktų pradėti filtruoti samdant vairuotojus, nes kitu atveju visa miesto VT sistema taps degradų įkaite ir kiekvienas sprendimas turės būt praleistas pro kiekvieną marozą lyg jie būtų rimti akcininkai.
      Attached Files

      Comment


        Parašė VLR Rodyti pranešimą
        Nesmagu skaityti, kad tokie dalykai dar vyksta Lietuvoje. Tačiau marozai neturėtų diktuoti viešojo transporto sistemų prioritetų. Tokius dalykus reikia spręsti su policija bei kameromis autobusuose. Nebe tie laikai.
        Bet taip ir yra,viskas kas valdiška, yra visų,pabandyk aiskit, sakys,argi tau gaila,? Juk vistiek važiuoji, vienas žmogus, ten ar ten, jis aiškina už ,,dyką" nedirbi, bet vistiek,kameros, taip autoyvikio atveju gerai,pats turėjau incidentą, išgelbėjo, bet jos tiesiogiai vaizdo niekur nesiunčia, o kaip policija dirba šiais laikais, tai turbūt kas antras žinom.

        Comment


          Pastoviai vaziuoju su 29G, kur bent du vairuotojai pastoviai lipa is savo budeles ir eina koliotis su zmonem kurie ne per tas duris ilipa i autobusa. Niekada dar negirdejau nei kad siustu juos, nei kad i galva siulytu. Maziau cia i to nepatenkinto durniaus komentarus demesi reikia kreipt.

          Comment


            Kaunas taip gyrėsi savo naujomis švieslentėmis, kad senosios bus perkeltos į kitas stoteles, bet atsiradus vos kelioms veikiančioms, tas reikalas taip ir nurimo. Kaip tai atsitiko, kad jau beveik 2 mėnesius neveikia ar kai kur net nėra naujųjų švieslenčių?

            Comment


              Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
              Kaunas taip gyrėsi savo naujomis švieslentėmis, kad senosios bus perkeltos į kitas stoteles, bet atsiradus vos kelioms veikiančioms, tas reikalas taip ir nurimo. Kaip tai atsitiko, kad jau beveik 2 mėnesius neveikia ar kai kur net nėra naujųjų švieslenčių?
              Blyn kaip Jūs norite, kad viskas įvyktų per vieną naktį Įtariu, kad visame mieste tai daro vienas ar du ekipažai, kiek švieslenčių naujų yra ir kiek senų ruošiasi perkabinti? Spėju, kad vienas ekipažas per dieną vidutiniškai įrenengia 2-3 švieslentes, Tai tik mano spėjimai ir nesitikiu, kad tokie darbai padaromi per "naktį".

              Comment


                Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                Bet taip ir yra,viskas kas valdiška, yra visų,pabandyk aiskit, sakys,argi tau gaila,? Juk vistiek važiuoji, vienas žmogus, ten ar ten, jis aiškina už ,,dyką" nedirbi, bet vistiek,kameros, taip autoyvikio atveju gerai,pats turėjau incidentą, išgelbėjo, bet jos tiesiogiai vaizdo niekur nesiunčia, o kaip policija dirba šiais laikais, tai turbūt kas antras žinom.
                Dėl prašymo sustoti, kur nėra stotelės, jei tai yra didelė ir besikartojanti problema, būtų galima uždėti įspėjimą ant vairuotojo kabinos įspėjantį, kad tiek vairuotojas, tiek prašantysis bus baudžiami už tokius bajerius. Tada užtektų vairuotojui tiesiog parodyti į jį ir sakyti ‘seni, tikrai norėčiau tau padėti, bet man penkiasdešimt eurų nuo algos ir dar prie tavęs paties policija prisiknis, nes va viršuje kamera su mikrofonu’. Manau, kad tai suveiktų daugumoje atvejų.
                Paskutinis taisė VLR; 2023.07.24, 10:38.

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Situacija. tuscias autobusas. vaziuoja vienas neregys. Jis nori islipti, bet nemato ( ir nezino) kur paspausti mygtuka. Jis vis stovi laukia. pravaziavo viena stustojima, kita, trecia.... Vairuotojas galvoja ko cia tas pilietis stovi, ir nespaudzia. Tai neregys nuvaziuoja i paskutini susotjima , nors turejo islipti prie kokius 5 sustojimus Kokia nuomone?
                  Kiek teko girdėti neregiams labai praverčia viešo transporto programėlės, kurios supypsi artėjant pasirinktai stotelei. Seniau Trafi buvo labai neblogai pritaikytas neregiams. Tiesa, perrašant buvo nuvažiuota į lankas ir neregiai labai skundėsi dėl to. Nežinau dėl dabartinės situacijos.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Dėl prašymo sustoti, kur nėra stotelės, jei tai yra didelė ir besikartojanti problema, būtų galima uždėti įspėjimą ant vairuotojo kabinos įspėjantį, kad tiek vairuotojas, tiek prašantysis bus baudžiami už tokius bajerius. Tada užtektų vairuotojui tiesiog parodyti į jį ir sakyti ‘seni, tikrai norėčiau tau padėti, bet man penkiasdešimt eurų nuo algos ir dar prie tavęs paties policija prisiknis, nes va viršuje kamera su mikrofonu’. Manau, kad tai suveiktų daugumoje atvejų.
                    tame ir esmė, kad norintys išlipti ne sustojime ir yra tie kuriems visiškai vienodai ar vairuotojas gaus baudą tuo labiau neskaitys kas ten parašyta.
                    O tiems kurie suvokia esmę nereik nei jokių užrašų.

                    Comment


                      Naujoji stop sistema - tai parodymas, kad vakaro metu autobusai veza ora, I svada, kad bus netrukus bus mazinama rida, o viaruotojams dar labiau sutrumpes laikas tarp stoteliu, marsrute.

                      vakar,ekmadieni teko vaziuoti 8 troleibusu. nuo Urmo 18:01. visoje trasoje iki Vilijamnpoles ilipo 3 islipo 2 keleiviai. Kiekvienam sustojime buvo dideli pastovejimai, kas atrodo, kad daugiau stovima nei vaizuojama.

                      Comment


                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                        Naujoji stop sistema - tai parodymas, kad vakaro metu autobusai veza ora, I svada, kad bus netrukus bus mazinama rida, o viaruotojams dar labiau sutrumpes laikas tarp stoteliu, marsrute.

                        vakar,ekmadieni teko vaziuoti 8 troleibusu. nuo Urmo 18:01. visoje trasoje iki Vilijamnpoles ilipo 3 islipo 2 keleiviai. Kiekvienam sustojime buvo dideli pastovejimai, kas atrodo, kad daugiau stovima nei vaizuojama.
                        kad visuomet keleivių būna daugiausiai ryte nuo 6 iki 9 ir vakare nuo 16 iki 18 kažkur.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                          Naujoji stop sistema - tai parodymas, kad vakaro metu autobusai veza ora, I svada, kad bus netrukus bus mazinama rida, o viaruotojams dar labiau sutrumpes laikas tarp stoteliu, marsrute.

                          vakar,ekmadieni teko vaziuoti 8 troleibusu. nuo Urmo 18:01. visoje trasoje iki Vilijamnpoles ilipo 3 islipo 2 keleiviai. Kiekvienam sustojime buvo dideli pastovejimai, kas atrodo, kad daugiau stovima nei vaizuojama.
                          Tai puiku, būtinai reikia mažinti laiką tarp stotelių, jei
                          pusę maršruto troleibusas tiesiog stovi. Ir žmonės greičiau pasieks kelionės tikslą, ir vairuotojui bus daugiau laiko galinėje stotelėje, jei nedažnins tvarkaraščių.

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            Blyn kaip Jūs norite, kad viskas įvyktų per vieną naktį Įtariu, kad visame mieste tai daro vienas ar du ekipažai, kiek švieslenčių naujų yra ir kiek senų ruošiasi perkabinti? Spėju, kad vienas ekipažas per dieną vidutiniškai įrenengia 2-3 švieslentes, Tai tik mano spėjimai ir nesitikiu, kad tokie darbai padaromi per "naktį".
                            Aš taip pat sutikčiau, kad nežinant (kažkokių) detalių kyla jausmas, kad procesas užtruko ir dėl to kilo klausimų ar nėra kokių problemų.

                            Kauno savivaldybės administracijos Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjas Martynas Matusevičius tikina, kad naujos švieslentės turėtų būti pilnai pajungtos ir veikiančios rugpjūčio pabaigoje.

                            „Šiuo metu visame mieste vyksta intensyvūs viešojo transporto stotelių švieslenčių įrengimo ir pajungimo darbai. Visas 100 naujų švieslenčių numatyta sureguliuoti per rugpjūtį“, – teigė jis.

                            https://kaunas.kasvyksta.lt/2023/07/...epradejo-foto/

                            Comment


                              Kaune pristatytas pirmasis iš 64 naujų hibridinių autobusų bei STOP mygtuko naujovė
                              https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ove-56-2088728

                              Comment


                                Puiku! Įdomu, ar nurašys dabartinius, ar išties padaugės gatvėse ilgųjų autobusų?

                                Comment


                                  Nurašys

                                  Comment


                                    Dvigubus MANus Perspektyvos g. pagavo ir Google Street View: https://www.google.com/maps/@54.9183...8192?entry=ttu

                                    Comment


                                      Labai džiaugiuosi dėl STOP mygtuko. Šaunu.
                                      AZ.Baku | FI.Vaasa | SR.Paramaribo | SE.Lund | DZ.Annaba

                                      Comment


                                        Ar Kauno nauji ilgi MAN'ai tikrai nepasieks 37 maršruto? Vienas populiariausių ir gal net daugiau keleivių perveža negu tie 23 ir 46.

                                        Comment


                                          Kaune su maršrutais išvis didelė problema, tokie kokie yra dabartiniai 23,39,46 išvis neturėtų būti, o skaldomi į privežamuosius, o pagrindinis būtų 57G, ex legendinis 30mikriukas, kuriuo ir važinėtų ilgi autobusai taktiniu dažnu tvarkraščiu

                                          Comment

                                          Working...
                                          X