Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
    retas kuris iš anksto būna prie durų iš anksto priėjęs, šoka paskutinę sekundę, todėl vairuotojas priverstas stabdyti staigiai
    Kodėl tai įžūliai meluoji?
    Absoliučią daugumą kartų būna keleiviai prie durų minimum likus kokiam trečdaliui kelio tarp stotelių.
    Ypač ypač retais atvejais kažkas paskutinėm sekundėm stojasi (neskaitant kai jau mato, kad kiti stovi, tada ramiai gali ir paskutinę minutę palilt).

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Kodėl tai įžūliai meluoji?
      Absoliučią daugumą kartų būna keleiviai prie durų minimum likus kokiam trečdaliui kelio tarp stotelių.
      Ypač ypač retais atvejais kažkas paskutinėm sekundėm stojasi (neskaitant kai jau mato, kad kiti stovi, tada ramiai gali ir paskutinę minutę palilt).
      aš sakau taip ką man teko matyti man dirbant. Gal iš vairuotojo kabinos kitaip matosi vaizdas.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        aš sakau taip ką man teko matyti man dirbant. Gal iš vairuotojo kabinos kitaip matosi vaizdas.
        Na kai realybėje 99 iš 100 (blogiausiu atveju 95 iš 100) kartų žmonės jau būna pasiruošę laiku prie durų, tai nėra įmanoma iš kabinos matyti ant tiek atvirkštinį vaizdą, kad tik 5 kartus iš 100 būna pasiruošę, o 95 kartus šoka netikėtai paskutinėm sekundėm.

        Tavo smegenys gal nesugeba normaliai funkcionuoti ir tiesiog tau užsifiksuoja tie 2 kartai per dieną kai kažkas šoka (nes sunervina) ir neužsifiksuoja tie šimtai kartų per dieną kai žmonės būna iš anksto pasiruošę.

        Comment


          Parašė acetonas Rodyti pranešimą

          Man atrodo Kaune nesenai įrengė šimtus naujų švieslenčiu.
          Is tu simtu.sviestlenciu , veikia gal 10! Kai kuriops isvis gryba pjauna ( LSapiegos st, , Gel stotis link Aut. stoties)

          Comment


            Parašė eigh Rodyti pranešimą
            Argumentai jūsų geležiniai, kolegos - px, nx, kažkas apie kažkokią parduotuvę. Sveikinu Kauną, išdrįsusį priimti tokį sprendimą. Dabar tikėkimės, kad pagal tai bus keičiami tvarkaraščiai, kad autobusai nesivilktų be reikalo.

            Tik vienas dalykas man nelogiškas - kodėl nebuvo įvesta prievolė stotelėje stabdyti autobusą? Dabar atveriamas kelias nesusipratimams - žmogus yra stotelėje ar ne, laukia to autobuso ar kito. O jeigu privalėtų iškelti ranką autobusui atvykstant - interpretacijoms laiko neliktų.
            sekantis numeris bus, kad keleiviui teks perverst troleibuso iesma....

            Comment


              Situacija. tuscias autobusas. vaziuoja vienas neregys. Jis nori islipti, bet nemato ( ir nezino) kur paspausti mygtuka. Jis vis stovi laukia. pravaziavo viena stustojima, kita, trecia.... Vairuotojas galvoja ko cia tas pilietis stovi, ir nespaudzia. Tai neregys nuvaziuoja i paskutini susotjima , nors turejo islipti prie kokius 5 sustojimus Kokia nuomone?

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                mažum ne daunai ten gyvena
                Matosi tavo požiūris į žmones, manau kad daunai elgiasi edakvačiau nei tu ✌️

                Comment


                  Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                  Situacija. tuscias autobusas. vaziuoja vienas neregys. Jis nori islipti, bet nemato ( ir nezino) kur paspausti mygtuka. Jis vis stovi laukia. pravaziavo viena stustojima, kita, trecia.... Vairuotojas galvoja ko cia tas pilietis stovi, ir nespaudzia. Tai neregys nuvaziuoja i paskutini susotjima , nors turejo islipti prie kokius 5 sustojimus Kokia nuomone?
                  Sakykime atvejis 1 iš 1000, kad važiuoja vienas, kad neveikia garsinė stotelių pranešimų sistema, neturi neregio lazdelės iš kurios vairuotojas galėtų atpažinti neregį ir t.t.

                  Comment


                    Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                    Sakykime atvejis 1 iš 1000, kad važiuoja vienas, kad neveikia garsinė stotelių pranešimų sistema, neturi neregio lazdelės iš kurios vairuotojas galėtų atpažinti neregį ir t.t.
                    17 marsrutu kiekviena diena vaziuoja toks zmogus, kur nuo romainiu kapiniu dazniausiai buna 1 keleivis arba nulis... Sutinku, jei garsine sistema pranes pries kiekviena sustojima, prasome paspausti islipo mygtuka...

                    Comment


                      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                      17 marsrutu kiekviena diena vaziuoja toks zmogus, kur nuo romainiu kapiniu dazniausiai buna 1 keleivis arba nulis...
                      Manau jis puikiai kaip neregys orentuojasi aplinkoje ir vadovaujasi ne tik skaičiuodamas stoteles kada sustoja,kada ne..
                      Aš už mygtuko naudojimą, tik jo naudojimas neturi erzinti nei vairuotojo nei keleivio, paspaudus jį manau turėtų nuskambėti pranešimas, kad autobusas stos artimiausioje stotelėje, o ne pypsėti ar kitaip erzinti vairuotoją ir keleivius. Mygtukai turėtų būti pažymėti Brailio raštu.

                      Comment


                        Smagu, kad kažkas daroma - manau, kad į gerą. Visi pasikeitimai reikalauja aukų, bet tokia sistema veikia daugybėje pasaulio miestų, susitvarkys ir čia, reikia tik rimtai užsiimti ir nesimėtyti.

                        Beje, dėl stovėjimo ir laukimo 'aplenkus' tvarkaraštį tai jau viskas buvo pasakyta, bet dar būtų gerai pridurti, kad (turint omeny tokį patį kelionės laiką), ilgesnis pastovėjimas yra žymiai geriau komfortui nei bereikalingas važinėjimas į ir iš kišenių, nes stovėjimas nedirgina vestibuliarinio aparato ir tai yra reikšmingas pliusas.

                        Comment


                          Parašė Rijikas Rodyti pranešimą
                          Išmoko kauniečiai lipti per priekines duris (kai to nori), tai išmoks ir paspausti mygtuką išlipti, ir stotelėje stovės kaip priklauso.
                          o Vilnius... na gal kai pamatys, kad padarė Kaunas, irgi susiprotės, kad taip galima?
                          Čia taip galvoti gali tik tie kurie VT nėra važiavę. Piko metu džiaugiesi kad iš vis telpi įlipti, apie kažkokį skirstymą durų galima net nesvaigti.
                          Parašė acetonas Rodyti pranešimą
                          Kodėl Klaipėdoje tokia pati tvarka veikia be problemų?
                          Keleivių kiekis daug mažesnis.

                          Ar klaipėdoje yra autobusai, kurie atvažiavus nesugeba sutalpiniti visų norinčių įlipti nes fiziškai netelpa? Nes Vilniuje deje dažnai tenka sutikti.

                          Comment


                            Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

                            Čia taip galvoti gali tik tie kurie VT nėra važiavę. Piko metu džiaugiesi kad iš vis telpi įlipti, apie kažkokį skirstymą durų galima net nesvaigti.


                            Keleivių kiekis daug mažesnis.

                            Ar klaipėdoje yra autobusai, kurie atvažiavus nesugeba sutalpiniti visų norinčių įlipti nes fiziškai netelpa? Nes Vilniuje deje dažnai tenka sutikti.
                            Manau Klaipedoje uya du autobusai kurie veza padoriai keleiviu - tai 6 asis vasara, ir 8 asis . Kiek teko matyti dienos metu kituose autobusuose net stovinciu nera.

                            Comment


                              Klausimas:
                              Kiek KA turėri atsižvelgti į teritorijose veikiančių įmonių darbo grafikus?
                              Pvz. stotelė Naujakurių, važiuojant nuo antros ligoninės. Paskutinis autobusas iš ten savaitgaliais A40 - 21.55, A39 - 21.50. Kaip dirbantiems ligonėje ir/ar parduotuvėje grįžti namo, kai jie darbą pabaigia 22 val?
                              Ligoninė??? Atvažiavau pas močiutę iš Kalniečių.. Tai paskutinis savaitgaliais į tą kryptį autobusas namo 20,10? (čia 3 maršrutas)....

                              Comment


                                Gyvenu Madride, kasdieną važiuoju tiek metro, tiek autobusais. Autobusuose yra labai griežta tvarka lipti tik per priekines, išlipti tik per vidurines duris (galinių durų autobusuose nėra). Vairuotojas stebi, kai per vidurines duris išlipa paskutinis žmogus, ir iškart uždaro kad niekas pro jas neįliptų. O per priekines toliau vorele visi tvarkingai lipdami iškart žymi bilietą ir eina link vidurio. Piko metu žmonių būna milijonas, bet niekur nemačiau betvarkės.

                                Taip pat veikia STOP mygtuko, kuris yra beveik ant kiekvieno stulpo, sistema. Visi tą daro iš anksto, tik pajudėjus iš praeitos stotelės ar likus trečdaliui atstumo iki kitos, todėl net nereikia iš anksto bėgti prie durų važiuojant autobusui ir bijoti, kad gali nuskristi staigiai stabdant. Mygtuką spaudžia žmonės nuo 10 iki 90 metu amžiaus, bet, kai kurių nuomone, kauniečiai yra kažkuo išskirtiniai ir tokių elementarių dalykų neišmoks.

                                STOP mygtuko pyptelėjimą garsiau girdi vairuotojas, o gale esantys keleiviai irgi gali išgirsti duslesnį pyptelėjimą. Užrašas 'parada solicitada' pasirodo ekranuose, esančiuose autobuso priekyje ir viduryje

                                Click image for larger version

Name:	IMG_2321.jpeg
Views:	387
Size:	1,37 MB
ID:	2064531
                                دائما الليتوانيه

                                Comment


                                  Parašė arsiakas Rodyti pranešimą
                                  Gyvenu Madride, kasdieną važiuoju tiek metro, tiek autobusais. Autobusuose yra labai griežta tvarka lipti tik per priekines, išlipti tik per vidurines duris (galinių durų autobusuose nėra). Vairuotojas stebi, kai per vidurines duris išlipa paskutinis žmogus, ir iškart uždaro kad niekas pro jas neįliptų. O per priekines toliau vorele visi tvarkingai lipdami iškart žymi bilietą ir eina link vidurio.
                                  Egiscrypth tuoj pašiurps, iš kur tiek atsakingų vairuotojų Madride, gi "ne vairuotojo darbas stebėti keleivius"
                                  Ps: linkėjimai baigti emygeriauti ir pradėti dirbti tėvynės, o ne užsienio šalies, labui.
                                  Paskutinis taisė Gator; 2023.07.23, 03:22.

                                  Comment


                                    Greičiau reikia tos STOP tvarkos. Vakar važiavau su 46 vakare, miestas tuščias, grafikas pernelyg ištemptas. Stovėjo prie žalio šviesoforo, kol užsidegė raudonas, iš naujo užsidegus žaliam, pajudėjo. Kažkoks siurrealizmas.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Egiscrypth tuoj pašiurps, iš kur tiek atsakingų vairuotojų Madride, gi "ne vairuotojo darbas stebėti keleivius"
                                      Ps: linkėjimai baigti emygeriauti ir pradėti dirbti tėvynės, o ne užsienio šalies, labui.
                                      Taip tegu Kaune vairuotojai pradėtų daryti ne tik keleiviai išsiuntinėtų vairuotojus bet ir į galvą gauti pasiūlytų . Ir turėtų už tokią priežiūra gauti ne maža priedą prie algos
                                      Ne vieną kartą tokiems "atsakingiesiems" vairuotojams buvo pamokyta gaunant nekokių gražiausių žodžių tirada ar laukiant jo galiniame atokiame sustojime įkalant į galvą.
                                      Ir šiaip kokia prasmė gadintis nervus, jei vienas yra tik pliusas nuo parduoto 1 bilieto už 1 eurą tik 5 centai. Kažkas mato prasmę ardytis?
                                      Paskutinis taisė egiscrypth; 2023.07.23, 11:44.

                                      Comment


                                        Kaip matome Ispanijoje yra žmonės daug daugiau pažengę sąmoningumo prasme ir supranta vairuotoją, kad jis taip daro ne kad pats nori išsipisinėti iš keleivių laipindamas tik per priekines duris, o verčiamas taisyklių.
                                        O čia viskas eina ant vairuotojo ko nesąmones daro, koks jo reikalas per kur lipu, moku ar ne už važiavimą ir t.t.

                                        Comment


                                          Nesmagu skaityti, kad tokie dalykai dar vyksta Lietuvoje. Tačiau marozai neturėtų diktuoti viešojo transporto sistemų prioritetų. Tokius dalykus reikia spręsti su policija bei kameromis autobusuose. Nebe tie laikai.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X