Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Dabar esu Maltoje, tai autobusai taip dažnai ir staigiai stabdo, kad greitai supratome, kad geriau sėdėti, o jei stovi - stipriai laikytis. Užtat važiuoja greitai
    Na Maltoje, jei niekas nepasikeitė per 15 metų, tai ten buvo tokia unikali patirtis autobusuose. Medinės kėdės, slalomas kalnų keliukais ir autobuso vairuotojas blokuojantis gatves nes nusprendė išlipti nusipirkti vandens. Beje, dar naudoja sistemą kur norint išlipti paskambini už virvutės varpeliu?

    Comment


      Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą

      Na Maltoje, jei niekas nepasikeitė per 15 metų, tai ten buvo tokia unikali patirtis autobusuose. Medinės kėdės, slalomas kalnų keliukais ir autobuso vairuotojas blokuojantis gatves nes nusprendė išlipti nusipirkti vandens. Beje, dar naudoja sistemą kur norint išlipti paskambini už virvutės varpeliu?
      Pasikeite jau mazdaug pries 10 metu - dabar vien nauji autobusai su labai paprastais persedimais, aiskiu bilietu pirkimu ir persigrudimu ribojimu: Tiesa, del didelio tankio vietomis labai jauciasi kokie autobusai ten netinkama priemone per kamscius siauromis gatvelemis vazinetis ir jauciasi poreikis traukiniui

      Comment


        Grįžkime į Kauną...

        Comment


          Parašė digital Rodyti pranešimą
          Dabar esu Maltoje, tai autobusai taip dažnai ir staigiai stabdo, kad greitai supratome, kad geriau sėdėti, o jei stovi - stipriai laikytis. Užtat važiuoja greitai
          nes daugumoje man žinomų valstybių yra keleiviai visi apdrausti ir susižeidimo atveju nebus vairuotojas kaltas kad per greit stabdė. O Lietuvoje niekas netiria ar keleivis laikėsi nesilaikė ar pats kaltas. Visais atvejais bus vairuotojas kaltas, todėl gali kiek nori greitinti grafikus važiuos vairuotojas proto ribose kuo mažiausiai kreipdamas dėmesį į grafiką.

          Comment


            Sutartis tarp abiejų savivaldybių leis papildomai pratęsti miesto reguliaraus susisiekimo maršrutus keliomis kryptimis.
            • 6 ir 6A maršrutus numatyta pratęsti iki Mastaičių gyvenvietės.
            • 48 maršrutą ketinama pratęsti iki Šilelio k., mažos talpos autobusu vykdant privežamuosius reisus tarp Šilelio ir Kaniūkuose esančio troleibusų depo.
            • 74 maršrutą ketinama organizuoti nuo Kaniūkų iki Raudondvario.
            • Baigus asfaltuoti Didvyrių g. (iki Gojaus g.), į Lomankos kvartalą kursuos 74-ojo maršruto autobusai.
            • 18 maršrutą numatyta pratęsti per Ringaudus iki Tabariškių.
            • Dalį 66 maršruto reisų nukreipti iki Karmėlavos kapinių.
            • Dalį 66 maršruto reisų nukreipti į Neveronis per LEZ1 ir LEZ2 teritorijas bei Sergeičikų I ir Sergeičikų II k. Numatomi šio maršruto perspektyviniai papildomi reisai iš Kovo 11-osios g. Kaune į LEZ1 teritoriją.
            • Dalį 23 maršruto reisų, aptarnaujamų mažos talpos autobusais, iš Šv. Kazimiero progimnazijos zonos Vandžiogalos pl. per Domeikavą nukreipti į Voškonių k., o išasfaltavus Teofiliaus Matulionio g., nukreipti šiuos reisus ir per Varluvos kaimą.
            • Dalį 57G maršruto reisų nukreipti į Kumpių ir Žemaitkiemio kaimus, išsidėsčiusius šalia magistralės A1, taip sudarant daugiau galimybių augančiai komercinei-pramoninei zonai naudotis viešuoju transportu.
            http://www.kaunas.lt/2023/02/naujien...u-darzeliuose/

            Comment


              Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
              [*]Dalį 23 maršruto reisų, aptarnaujamų mažos talpos autobusais, iš Šv. Kazimiero progimnazijos zonos Vandžiogalos pl. per Domeikavą nukreipti į Voškonių k., o išasfaltavus Teofiliaus Matulionio g., nukreipti šiuos reisus ir per Varluvos kaimą.
              Kaip čia bus? Ta prasme jei jis važiuos tokiu visai kitokiu maršrutu, tai kodėl jis vadinsis 23, jei bus visai kitas maršrutas?
              O jei važiuos normaliu maršrutu PLIUS šitas maršrutas, tai kokiu būdu užteks mažos talpos autobuso 23 reise?

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                Kaip čia bus? Ta prasme jei jis važiuos tokiu visai kitokiu maršrutu, tai kodėl jis vadinsis 23, jei bus visai kitas maršrutas?
                O jei važiuos normaliu maršrutu PLIUS šitas maršrutas, tai kokiu būdu užteks mažos talpos autobuso 23 reise?
                Gal mikriukai iš 54 maršruto kai kuriais reisais nuo Sargėnų važiuos kokiu pvz 23A ?

                Comment


                  Aiskesne informacija - krs.lt puslapyje .
                  • 6 ir 6A maršrutus numatyta pratęsti iki Mastaičių gyvenvietės.
                  • 48 maršrutą ketinama pratęsti iki Šilelio k., mažos talpos autobusu vykdant privežamuosius reisus tarp Šilelio ir Kaniūkuose esančio troleibusų depo.
                  • 41 maršrutą ketinama pratęsti iki Raudondvario.
                  • Baigus asfaltuoti Didvyrių g. (iki Gojaus g.), į Lomankos kvartalą kursuos 41-ojo maršruto autobusai.
                  • 18 maršrutą numatyta pratęsti per Ringaudus iki Tabariškių.
                  • Dalį 66 maršruto reisų nukreipti iki Karmėlavos kapinių.
                  • Dalį 66 maršruto reisų nukreipti į Neveronis per LEZ1 ir LEZ2 teritorijas bei Sergeičikų I ir Sergeičikų II k. Numatomi šio maršruto perspektyviniai papildomi reisai iš Partizanų g. Kaune į LEZ1 teritoriją.
                  • Dalį 23 maršruto reisų, aptarnaujamų mažos talpos autobusais, iš Šv. Kazimiero progimnazijos zonos Vandžiogalos pl. per Domeikavą nukreipti į Voškonių k., o išasfaltavus Teofiliaus Matulionio g., nukreipti šiuos reisus ir per Varluvos kaimą.
                  • Dalį 57G maršruto reisų nukreipti į Kumpių ir Žemaitkiemio kaimus, išsidėsčiusius šalia magistralės A1, taip sudarant daugiau galimybių augančiai komercinei-pramoninei zonai naudotis viešuoju transportu.

                  Dėl keleivių vežimo vietinio priemiestinio susisiekimo maršrutais Kauno rajono savivaldybė taip pat pasirašė naują ilgalaikę sutartį su UAB „Kautra“. Paslaugos pagal šią sutartis bus pradėtos teikti 2023 m. antrą pusmetį. Ši sutartis apima visus Kauno rajono savivaldybės organizuojamus priemiesčio autobusų maršrutus, aptarnaujančius tiek artimąjį priemiestį, tiek nutolusias teritorijas. Keleivius veš visiškai nauji šiuolaikiniai 22 vietų (16) ir 55 vietų (55) autobusai.

                  Comment


                    Kauno savivaldybės fb https://www.facebook.com/10006436019...flite=scwspnss
                    Miesto viešojo transporto stotelėse – nauji akcentai
                    Geležinkelio stoties sustojime jau galima pastebėti įrengtą naujutėlaitę LED švieslentę. Joje matomi autobusų ir troleibusų maršrutai, kryptys bei išvykimo laikas.
                    Iš viso Kaune numatyta įrengti 100 tokių švieslenčių. Senosios bus perkeltos į kitas viešojo transporto stoteles.

                    Comment


                      Nežinau, kaip kitiems, bet man nelabai patinka toks švieslenčių stulpų įrengimas. Rodos, kad turėjo progą tuos stulpus įrengti vienodai pagal kažkokį susikurtą standartą, jog jie visose stotelėse atrodytų maždaug vienodai tvarkingai (tamsiai pilkos spalvos nepakanka). Dabar tie stulpai daugelyje stotelių sustatyti bet kaip, o tokie atvejai kaip nuotraukoj atrodo labai nekažką.

                      Comment


                        Parašė Emil Rodyti pranešimą
                        tokie atvejai kaip nuotraukoj atrodo labai nekažką.
                        Visa kita nuotraukoje atrodo baisiau už stulpą ....

                        -

                        Comment


                          Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                          Visa kita nuotraukoje atrodo baisiau už stulpą ....
                          Galvoju gal ten ruošiasi tvarkyti, todėl laikinai stulpą įkalė toliau.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Galvoju gal ten ruošiasi tvarkyti, todėl laikinai stulpą įkalė toliau.
                            kažkaip abejoju, kad laikinai pastatė, juos vistiek stato pagal kažkokius projektus su kažkuo suderinę, o ne atvažiavo: o čia bus gerai - statom, paskui perstatysime.
                            Kiekviena stotelė yra individuali, gali eiti kažkokie vamzdžiai, laidai, komunikacijos po žeme, ar medis, krūmas, statinys stovėti. Tad standartas manau yra statyti juos stotelės priekį, kad žmonės žiūrėdami į ekraną kartu matytų atvažiuojantį autobusą, o ne reiktų sukinėtis.

                            Comment


                              Parašė Emil Rodyti pranešimą
                              Nežinau, kaip kitiems, bet man nelabai patinka toks švieslenčių stulpų įrengimas. Rodos, kad turėjo progą tuos stulpus įrengti vienodai pagal kažkokį susikurtą standartą, jog jie visose stotelėse atrodytų maždaug vienodai tvarkingai (tamsiai pilkos spalvos nepakanka). Dabar tie stulpai daugelyje stotelių sustatyti bet kaip, o tokie atvejai kaip nuotraukoj atrodo labai nekažką.
                              Reiktų parodyti visą kontekstą, o ne tik pačio stulpo vietą. Labai gerai, kad stulpai įrengiami taikantis prie vietos, o ne kaip gražiau, t.y. stengiantis neįrenginėti jų viduryje tako ar taip arti stotelės, kad tektų persikreipus žiūrėt į dangų arba į priešingą pusę nei atvažiuoja VT. Kaip suprantu tai čia yra ši vieta: https://goo.gl/maps/nawaSN2TqDzZPC4G9
                              IMHO nesugalvočiau geresnės vietos tam stulpui.

                              Comment


                                Autobusų trūkumas, kad 37 maršrutu piko metu paleistas mikriukas?

                                Comment


                                  Klaidingai įšsiustas į liniją. Lyg nesenai ir 44 didelis autobusas važiavo. Bet vaizdas idomus šiandien buvo.
                                  Paskutinis taisė Tomas321; 2023.03.24, 22:13. Priežastis: Pataisyta nuotrauka

                                  Comment


                                    Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                                    Autobusų trūkumas, kad 37 maršrutu piko metu paleistas mikriukas?
                                    Nepasakyčiau. Tuo tarpu 67-am buvo didelės talpos autobusas
                                    Daugiau mano nuotraukų >>
                                    Mano rajonas ir apylinkės >>

                                    Comment


                                      Balandžio 3-5 dienomis bus ribojamas automobilių eismas A. Kriščiukaičio ir Linkuvos gatvėmis, todėl 21-ojo, 23-iojo, 37-ojo, 39-ojo, 40-ojo, 41-ojo, 57-ojo G maršrutų autobusai nuo Jurbarko gatvės važiuos apylanka – Neries krantine, Sąjungos aikštės g., Panerių gatve, toliau įprastomis trasomis. Šiomis dienomis galimi nukrypimai nuo eismo[…]

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Balandžio 3-5 dienomis bus ribojamas automobilių eismas A. Kriščiukaičio ir Linkuvos gatvėmis, todėl 21-ojo, 23-iojo, 37-ojo, 39-ojo, 40-ojo, 41-ojo, 57-ojo G maršrutų autobusai nuo Jurbarko gatvės važiuos apylanka – Neries krantine, Sąjungos aikštės g., Panerių gatve, toliau įprastomis trasomis. Šiomis dienomis galimi nukrypimai nuo eismo[…]
                                        Tikiuosi per tas dienas išasfaltuos tą dabartinį bardaką....

                                        Comment


                                          1. Daistatus Kauno dviračių lenktynės ir sporto šventė 2023 m. gegužės 7 d.
                                          2. Starto-finišo vieta: M.K. Čiurlionio tiltas, Kaunas.
                                          3. Organizatorius VšĮ „Dviratai“ www.dviratai.lt
                                          4. Programa:

                                          7:00 uždaromas eismas M.K. Čiurlionio tiltu ir Europos pr. (iki Veiverių g.).
                                          Įdomu, kada paskelbs pakeistus tvarkaraščius?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X