Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
kuri tai vieta, ?
Comment
-
Keista, kad šis straipsnis neatsidūrė forume.
Darbas be pietų, atimti laisvadieniai ir slogi atmosfera: „Kauno autobusų“ vairuotojus piktina darbo sąlygos, kalba apie mobingo apraiškas
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ingo-apraiskas
„Kauno autobusų“ vairuotojai beda pirštu į sunkias darbo sąlygas: pavyzdžiui, dėl kolegų stygiaus per parą tenka dirbti keliais grafikais be pietų pertraukos, kai priklauso ilsėtis savaitgalį – tenka išriedėti į gatves, be to, nežinia, kiek laiko reikės dirbti kitą parą. Įmonės atstovas pripažino, kad trūksta vairuotojų, o likusieji, jei nori, gali dirbti viršvalandžius, už juos sumokama. Jo teigimu, kolektyvinėje sutartyje nurodyta, kad yra suminė darbo laiko apskaita, todėl kitaip skaičiuojamos darbo ir poilsio valandos.
Išties skaitant straipsnį darosi koktu ir nenuostabu, kaip miestų viešojo transporto parkai neranda vairuotojų. Nuolat linksniuojamus prastus atlyginimus suprasti dar galima - ir mokytojai, policijos pareigūnai, bibliotekininkai uždirba ne milijonus. Bet bent kiek prognozuojamo darbo laiko nebuvimas, fiktyvūs laisvadieniai mėnesio pabaigoje ir parėdymai dirbti šeštadieniais, nes vairuotojas vairavo ne 8, o 7,5 val. - visiškas absurdas.
Manau, pastarojo meto VVT vairuotojų liudijimai apie apverktinas darbo sąlygas ir šis pasakojomas tik įrodo - viešojo transporto sektoriuje dar gilus sovietmetis, nesvarbu, kad autobusai moderniai raudoni ir pagaminti šiame amžiuje.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąKeista, kad šis straipsnis neatsidūrė forume.
Darbas be pietų, atimti laisvadieniai ir slogi atmosfera: „Kauno autobusų“ vairuotojus piktina darbo sąlygos, kalba apie mobingo apraiškas
https://www.lrt.lt/naujienos/lietuvo...ingo-apraiskas
„Kauno autobusų“ vairuotojai beda pirštu į sunkias darbo sąlygas: pavyzdžiui, dėl kolegų stygiaus per parą tenka dirbti keliais grafikais be pietų pertraukos, kai priklauso ilsėtis savaitgalį – tenka išriedėti į gatves, be to, nežinia, kiek laiko reikės dirbti kitą parą. Įmonės atstovas pripažino, kad trūksta vairuotojų, o likusieji, jei nori, gali dirbti viršvalandžius, už juos sumokama. Jo teigimu, kolektyvinėje sutartyje nurodyta, kad yra suminė darbo laiko apskaita, todėl kitaip skaičiuojamos darbo ir poilsio valandos.
Išties skaitant straipsnį darosi koktu ir nenuostabu, kaip miestų viešojo transporto parkai neranda vairuotojų. Nuolat linksniuojamus prastus atlyginimus suprasti dar galima - ir mokytojai, policijos pareigūnai, bibliotekininkai uždirba ne milijonus. Bet bent kiek prognozuojamo darbo laiko nebuvimas, fiktyvūs laisvadieniai mėnesio pabaigoje ir parėdymai dirbti šeštadieniais, nes vairuotojas vairavo ne 8, o 7,5 val. - visiškas absurdas.
Manau, pastarojo meto VVT vairuotojų liudijimai apie apverktinas darbo sąlygas ir šis pasakojomas tik įrodo - viešojo transporto sektoriuje dar gilus sovietmetis, nesvarbu, kad autobusai moderniai raudoni ir pagaminti šiame amžiuje.
Comment
-
Apie vertimus dirbti esu girdėjęs
Mentaliteto seno tikrai yra, tas kartais jaučiasi iš vairuotojų manierų, ypač vyresnio amžiaus. Ujimai, rėkimai niekeno nestebina.
Nu ir aišku miesto ir miestiečių požiūris, visoks automobilizmo šlovinimas, šventinimas. VT suvokiamas kaip sovietmečio trauma, kai visus grūsdavo kaip silkes į autobusą kasdieniam darbui kokiam ceche.
VT reikia mylėti kaip augintinį, pasubsidijuoti kur reikia. Augintis dažnu atveju nieko jums neuždirbs, bet teiks moralinį džiaugsmą.
Paradoksaliai, geras VT reikš ir geresnes sąlygas automobilio vairuotojams Nebus visokių perpykusių užsiknisusių vairuotojų, nes nebus gėda ir pavažinėti VT kai nesinorės vairuoti. Aišku ir pats eismo organizavimas neturi nieko nervinti. Jei taip ir paliks kai kurių gatvių organizavimą kaip šiandien su nesaugiais kairiais posūkiais su užparkuotais kelkraščiais ir pan., tai irgi nieko gero.Paskutinis taisė PoDV; 2021.12.01, 15:55.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąNa man asmeniškai didesnį pasitenkinimą viešuoju transportu darytų ne vairuotojų paslaugumas ir ne naujos transporto priemonės, o geresni (dažnesni) tvarkaraščiai. Kas iš tų naujų transporto priemonių ir paslaugių vairuotojų jei transportas kelis kartus į valandą važiuoja..
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei kur gandą esu skėlęs bus tiesa kad kvt važiuos tik Kauno miesto ribose tai taip kursavimas bus tokiu atveju dažnesnis, nes kilometražo pagal sutartį negali sumažinti
Comment
-
https://www.kvt.lt/atidarytas-naujas...avimo-punktas/
Mano Kaunas taip išeina nebeaptarnaus su KVT susijusiais klausimais?
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąhttps://www.kvt.lt/atidarytas-naujas...avimo-punktas/
Mano Kaunas taip išeina nebeaptarnaus su KVT susijusiais klausimais?
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Pro Mano Kauną VT nebevažiuoja..
Comment
-
Naujas KVT aptarnavimo centras atsirūgo Kauno autobusams
https://www.lrytas.lt/verslas/rinkos...dovai-21670698
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąNuo šiandien pasikeitė kai kurių maršrutų tvarkaraščiai bei stotelės. Stotelė Bažnyčia pervadinta į Garliava, bei kažkodėl tvarkaraščiuose neliko stotelės Senukai Jonavos g. link Kauno pilies. Kaži kodėl čia ją išėmė/panaikino?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąBet kitoje pusėje Senukų nieko nėra. Jei nori patekti į Doką, geriau išlipti Vileišio tilto stotelėje. Tai žmonėms išlipantiems Senukų stotelėje tiesiog nereikia tos perėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąMieste Castrosua nebesimato, jos kaip rezervinės dabar?
Comment
Comment