Parašė Kriugeris
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Šiaip ir yra kalba 48 trumpinti iki Kaniūkų. Lygiai kaip ir 44 iki Kaniūkų, nes nuo Kaniūkų yra ir 7 ir 11 troleibusai.
48 Kauno pilis-Kaniūkai (dabar važiuoja iki Raudondvario, Kauno r.)
44 Kaniūkai-Liucijanavos g. (dabar važiuoja iki pilies)
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Po pakeitimo tokia būtų tvarka?
48 Kauno pilis-Kaniūkai (dabar važiuoja iki Raudondvario, Kauno r.)
44 Kaniūkai-Liucijanavos g. (dabar važiuoja iki pilies)
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąČia būtų KVT niokojimas, nes pvz 6 esmė yra Garliava, o ne 2 fortas.
Kautra gal proteguojama kaio kokia autokausta?
Reikia tikėtis eilinės egiscryph nepasitvirtinančios fantazijos nugirdus kokį kliedesį, nes sunku patikėti, kad taip sabotuotų VT.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąEgiscrypth, sakei jau isejai is KA, jau Kautroj isidarbinai?
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąJau rajonus zadejo tris sujungt kauno prienu ir kazlu rudos. Ir ka pis. Jau nebevaziuoja kaunas kazlu ruda. Ir plutiskes kazlu ruda. Pigi reklama buvo
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąNueis i bankrota kaip vidada
O didžiausias galvos skausmas yra dėl mieste ir rajone esantiems maršrutams, kas turi mokėti dotacijas už nuolaidinius bilietus. Kas turi mokėti rajonas ar miestas. Keleivis įlipo rajone važiuoja į miestą ar atvirkščiai
Comment
-
Su dotacijom gal kas paaiškintų tiksliai (ne egis, žinoma). Toks vaizdas, kad kuo daugiau keleiauja su nuolaida, tuo didesnis nuostolis miestui.
Tarkim įlipa už 50 centų nuolaidininkas. Tai automatiškai miestui papildomas 50ct nuostolis už likusią pusę bilieto dotacijai.
Jei nebūtų įlipęs, miestui būtų geriau, nes mažiau dotacijų. Nesvarbu, kad žmogus sumokėjo 50ct vietoj 0ct, kuriuos sumokėtų neįlipęs.
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimąFaktas tik vienas - perėmus Kautrai keleiviams geriau tikrai nebus.
Tiediog pernelyg didžiulis absurdas, kad įmanoma būtų patikėti, kad taip bus.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Tai čia švelniai sakant. Tai būtų VT sabotažas, VT bombardavimas. Juk visű tų 6, 23, 46 esmė ir yra garliavq, domeikava ir tt, o ne ousiaukelė iki jų.
Tiediog pernelyg didžiulis absurdas, kad įmanoma būtų patikėti, kad taip bus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Man Kautra akyse nukrito po maršrutinių taksi perėmimo ir galų gale sunaikinimo. Žinant kaip buvo su maršrutiniais taksi - (iš pradžių reisų mažinimas, nepelningų maršrutų naikinimas, o vėliau ir visiškas atsisakymas aptarnauti maršrutus) nieko gera nežadantis rajonui toks sprendimas būtų.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kautra pasirašo protingas sutartis. Jei per tam tikrą savaitę mėnesį ar pan tuo grafiku ar tam tikru išvykimo laiku pastoviai nėra minimalaus nustatyto keleivių kiekio reiškiasi jis yra nuostolingas ir galima to išvykimo laiko atsisakyti.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
Man Kautra akyse nukrito po maršrutinių taksi perėmimo ir galų gale sunaikinimo. Žinant kaip buvo su maršrutiniais taksi - (iš pradžių reisų mažinimas, nepelningų maršrutų naikinimas, o vėliau ir visiškas atsisakymas aptarnauti maršrutus) nieko gera nežadantis rajonui toks sprendimas būtų.Paskutinis taisė uksas; 2021.11.11, 22:49.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimąO kaip tu galvoji. Nupirko tackes. Vairam po kaklu pariso autkojus ir pristate kameru nukreiptu i kasa. Ko pasekme bankrotas. O pas xozeina nebuvo kameru, vazinejo vasara vairai su sortais ir adido treningiukais. Yoac tas legendinis kauno. Bet nebankrutaco dyrbo pelnyngai. Buvo gerai xozeinui ir vairai alga nesiskunde. Tai kur problema dabar?
Comment
Comment