Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Elis Rodyti pranešimą
    Pakomentuosiu kitus pasiūlymus kurie dar nebuvo sukritikuoti

    Visiškai nereikalingas pakeitimas. "Urmas" yra turbūt absoliučiai aiškiausias iš naujųjų galinių punktų pavadinimų Kaune.
    Urmas ir Partizanų g. sustojimai savotiškai susieti, nes tam tikru metu daug Partizanų g. galinės stotelės maršrutų Urmo darbo laiko metu užsuka į Urmą, tai tikslinga buvo susieti ir pavadinimus, kad ir toliau liktų aišku, kad maršrutas juda pro Dainavą.

    Šiaip gal ir visai neblogas variantas būtų švieslentėje rašyti tiesiog "Akademija", nes 18-as užsuka ir į patį priemiestį.
    Galima palikti ir Akademija

    Ne visi maršrutai apvažiuoja visą šį šiaip jau ganėtinai masyvų mikrorajoną. O ir šiaip pakeisti absoliučiai kiekvienam kauniečiui žinomą pavadinimą, pagal kurį net šalia esanti Dainavos mikrorajono dalis yra žinoma šnekamojoje kalboje, būtų nusikaltimas.
    Žiūriu maršrutus Partizanų g. galinės stotelės, visi paliečia kurią nors Dainavos mikrorajono dalį. Dėl rajono dydžio nėra svarbu, kad maršrutas apvažiuotų visą rajoną, o galinė stotelė rajonui bus viena (techniškai dvi su Urmo baze).

    Nelabai suprantu idėjos ištisų rajonų pavadinimus priskirti tų rajonų pakraščiuose esantiems galiniams punktams, kai tuose punktuose apsisukantys maršrutai aptarnauja tik tuos pakraščius (8, 34 ir 37) arba palieka ganėtinai nemažą rajono dalį užribyje (28).

    Aiškumo nelabai pridėtų, o ir Technikumo g. jau tapo ganėtinai pažįstamu pavadinimu.

    Sorry, bet atkirsti visą rajoną nuo troleibusų tinklo kai šiaip jau reikia paniškai plėsti elektrinį VT yra nelogiškiausias iš čia išvardintų pasiūlymų. Be to, prieš gerus 15 metų būtent Vaidoto g. galinis punktas vadinosi "Panemunė", manau grįžimas prie tokio pavadinimo būtų daug logiškesnis.

    10-as kartais nevežiotų oro jeigu būtų pratęstas iki pat Kaniūkų? Nes nežinau ar geras sprendimas būtų ji trumpinti iki Kauno Pilies ir darbo dienomis.
    Mano idėja buvo "supaprastinti maršrutus", neatsižvelgiant kiek keleivių bus vežama, sumažinant galinių stotelių punktus.

    Tiesiog sukuriant galimybę bet kada įlipti, kad ir tuščią autobusą/troleibusą, nes užtikrinamas netgi kiek geresnis VT pasiekiamumas. Suprantama, dėl nuolatinio lėšų taupymo, ypač VT sąskaita, turbūt nieks greitu metu jokių galinių punktų iš keletos esamų į vieną nejunginės

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą
      Urmas ir Partizanų g. sustojimai savotiškai susieti, nes tam tikru metu daug Partizanų g. galinės stotelės maršrutų Urmo darbo laiko metu užsuka į Urmą, tai tikslinga buvo susieti ir pavadinimus, kad ir toliau liktų aišku, kad maršrutas juda pro Dainavą.


      Galima palikti ir Akademija


      Žiūriu maršrutus Partizanų g. galinės stotelės, visi paliečia kurią nors Dainavos mikrorajono dalį. Dėl rajono dydžio nėra svarbu, kad maršrutas apvažiuotų visą rajoną, o galinė stotelė rajonui bus viena (techniškai dvi su Urmo baze).



      Mano idėja buvo "supaprastinti maršrutus", neatsižvelgiant kiek keleivių bus vežama, sumažinant galinių stotelių punktus.

      Tiesiog sukuriant galimybę bet kada įlipti, kad ir tuščią autobusą/troleibusą, nes užtikrinamas netgi kiek geresnis VT pasiekiamumas. Suprantama, dėl nuolatinio lėšų taupymo, ypač VT sąskaita, turbūt nieks greitu metu jokių galinių punktų iš keletos esamų į vieną nejunginės
      Kiekvienas ,,supaprastinimas"' turi atnesti naudos daugeliui faktoriu. Marsruto prieinamumas, rida, vaziavimo kaina,aptarnavimu skaicius. Siuo metu A 21, A 49, A 64, A 68 nesa nezmoniska nuostoli vezant ora. Dienos metu A 33 irgi veza ora.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

        Kiekvienas ,,supaprastinimas"' turi atnesti naudos daugeliui faktoriu. Marsruto prieinamumas, rida, vaziavimo kaina,aptarnavimu skaicius. Siuo metu A 21, A 49, A 64, A 68 nesa nezmoniska nuostoli vezant ora. Dienos metu A 33 irgi veza ora.
        A21 veža orą, bet ne taip seniai vietoj mikriuko darbo dienomis pradėjo važinėti autobusas, kaip čia taip?

        Comment


          Na, norint turėti mažiau nuostolingą VT ir šiaip miesto priežiūrą, dar reiktų nustoti vystyti Lietuvos miestus chaotiškai ir išskydusiai. Ko nereikia importuoti iš JAV, tai jos urbanistikos ydų.

          Comment


            Paskelbti Vėlinių tvarkaraščiai, su grandioziniais perliukais, pralenkiančiais net Vilniaus nesamones.
            Geriausiomis rajoninio transporto tradicijomis, 39 turės apsisukinėti tiesog gatvėje atbuline eiga. Nebent ten sugebėjo įrengi apsisukimo vietą.

            Click image for larger version  Name:	A39.png Views:	0 Size:	639,1 kB ID:	1923175
            20A maršrutui kelio darbai - ne kliūtis. Kliūtis tik 20 ir 35.

            Click image for larger version  Name:	A20A.png Views:	0 Size:	518,8 kB ID:	1923174

            "Kam reikia, tas ir taip žino" maršrutas, dar vadinamas 62-u (arba 2A).
            Geležinkelio stotyje įlaipinimas tiesiai iš atstovos aikštelės? Kaži kiek keleivių apie tai žino? Ir kiek vairuotojų?

            Click image for larger version  Name:	A62-3.png Views:	0 Size:	198,3 kB ID:	1923171
            Upytės, Užupio ir Pravienos stotelėse nestojama, nes nu anksčiau gi nebuvo ten stotelių. Kam vargintis ir koreguoti trasą, kai galima tiesiog pakopijuoti 198..., pardon, 2001 metų trasą.

            Click image for larger version  Name:	A62-2.png Views:	0 Size:	285,7 kB ID:	1923173
            Ateities pl. stotelės pasikeitė po rekonstrukcijos, bet tai kam vargintis ir taisyti tokias nesamones. Ten ir taip niekas nelipa.

            Click image for larger version  Name:	A62.png Views:	0 Size:	291,8 kB ID:	1923172
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Manau 39 apsisukinės buvusioje galinėje stotelėje tarp Ugnės g. ir tuberkuliozės ligoninės.
              https://www.google.lt/maps/place/Ugn...219!4d23.84006
              Paskutinis taisė Garbanius; 2021.10.26, 10:09.

              Comment


                O ten nėra per mažai vietos saugiam apsisukimui? Jau Google street view matosi, kad iš to žiedo mažai kas teliko. 39A skirtos 3 min. nuo ligoninės iki Kaniūkų troleibusų žiedo, o 39-as per tas pačias 3 min. turi įveikti tą patį atstumą kaip 39A, bet dar nuvažiuoti ir apsisukti su atbuline eiga (arba be atbulinės su rizika užklimpti).
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Taip, neperdaug tos vietos beliko.. Gal tuomet ir panaikins šitą nesąmonę arba paleis mikrobus

                  Comment


                    Bent jau švieslentėse neberašo 'Į Fredą' ar 'Į Palemoną', o tiesiog 'Freda', "Palemonas' ir tt

                    Comment


                      Na va, atsirado pateisinimas, kodėl 20A važiuos Seniavos pl. - spalio 30 d. atnaujina visų maršrutų eismą ir įkėlė naujus tvarkaraščius. Taip pat į 62 maršrutą įtrauktos trūkstamos stotelės Palemono ir Apaščios gatvėse, bet vis dar liko sustojimas Ateities pl. stotelėje, esančioje ne faktinėje maršruto trasoje bei įlaipinimas atstovos aikštelėje, kur niekas niekada autobuso nelaukia.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė do. Rodyti pranešimą
                        Bent jau švieslentėse neberašo 'Į Fredą' ar 'Į Palemoną', o tiesiog 'Freda', "Palemonas' ir tt
                        Bet pusė iš 2004 m. Solarių perkeltų švieslenčių ant Volvo, ant Berkhofų, nerodo pusės pikselių ir autobusai ar troleibusai vistiek su trafaretais važinėja...

                        Comment


                          Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

                          Bet pusė iš 2004 m. Solarių perkeltų švieslenčių ant Volvo, ant Berkhofų, nerodo pusės pikselių ir autobusai ar troleibusai vistiek su trafaretais važinėja...
                          Bent jau vasarą, kai teko lankytis Kaune ir vieną iš Berkhofų fotografavau, tai švieslentė priekyje veikė pilnai. Neseniai mačiau nuotrauką analogiško Berkhof troleibuso, tai jau tik pusė švieslentės veikia. Kyla klausimas, ar tvarkys kas nors jų švieslentės, ar taip ir važinės?
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Gaudykit išbandomą Man elektrobusą, ypač kas važinėjat 3, 37, 40 maršrutais.
                            http://www.kaunas.lt/2021/10/naujien...-elektrobusas/
                            ПТН ПНХ
                            «Русский военный корабль, иди нахуй!»

                            Comment


                              Beje seniai kur buvo tik kalbos nuo kitų metų dienos tikslios nežinau, Kauno autobusai važiuos tik Kauno miesto ribose, t.y. 6 maršrutas iki 2 forto toliau važiuos kautros autobusai. Tas pats su 17, 23, 32, 39, 46 maršrutais.
                              Vienu žodžiu kautra perima viską kur važiuojama už Kauno miesto ribų.

                              Comment


                                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                Beje seniai kur buvo tik kalbos nuo kitų metų dienos tikslios nežinau, Kauno autobusai važiuos tik Kauno miesto ribose, t.y. 6 maršrutas iki 2 forto toliau važiuos kautros autobusai. Tas pats su 17, 23, 32, 39, 46 maršrutais.
                                Vienu žodžiu kautra perima viską kur važiuojama už Kauno miesto ribų.
                                Kaip bus su 29? Matau, net nepaminėjote jo.

                                Kauno oro uostas yra svarbus objektas miestiečiams. Labai patogu nuvažiuoti su miesto nuolatiniu bilietu. Jau teko naudotis, norint pasiekti oro uostą.

                                Gal tam maršrutui bus pritaikyta išimtis?

                                Comment


                                  48 maršrutas tada nebereikalingas tampa?

                                  Comment


                                    Šitos kalbos jau seniai girdėtos. Nors vasara Kaunas perkirto 150, tai gali but, kad rajono savivaldybė neleis kokias nors maršrutais važiuot į rajoną.

                                    Comment


                                      Tuomet galit perleist savo trigubus Vanholus (838-841) mums į Vilnių Nes tiek 23 tiek 46 nebeteks prasmės.

                                      Comment


                                        Čia būtų KVT niokojimas, nes pvz 6 esmė yra Garliava, o ne 2 fortas.
                                        Kautra gal proteguojama kaio kokia autokausta?
                                        Reikia tikėtis eilinės egiscryph nepasitvirtinančios fantazijos nugirdus kokį kliedesį, nes sunku patikėti, kad taip sabotuotų VT.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          Čia būtų KVT niokojimas, nes pvz 6 esmė yra Garliava, o ne 2 fortas.
                                          Kautra gal proteguojama kaio kokia autokausta?
                                          Reikia tikėtis eilinės egiscryph nepasitvirtinančios fantazijos nugirdus kokį kliedesį, nes sunku patikėti, kad taip sabotuotų VT.
                                          Yra nesutariama kas turi mokėti už dotacijas kaunas ar Kauno rajonas jei maršrutas yra ten ir ten.
                                          beje ir pati kautra nori atsiimti Kauno rajoną atgal iš Kauno autobusų.
                                          O kaip bus pamatysime jau netolimoje ateityje.
                                          Keleiviams bus laiko gaišimas, bet vienas transportas nuveža iki Kauno miesto ribos o kitas tęsia kelionę Kauno rajone.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X