Bus nauji komposteriai kokios bus jų galimybes nežinau.
pas vairuotoja bus galima pasipildyti norimą suma el. Bilietus.
Kas vazinejate matėte kad keistai šiuo metu pakabinti komposteriai, nes ten naujų komposteriu padai.
Bet keistai jums užkliuvo būtent viešasis transportas su normalia temperatūra tai yra 22 - 28 kaip traktuoja autobusų gamintojai.
kodėl kai žiema nueinama į pvz maximą ir ten žiemą būna tikrai šilta, bet daeina kad galima nusirengti. Bet viešajame transporte kažkodėl jau ne.
Taip, man tikrai užkliūva kaip su žiemine striuke tenka sėdėti kiekvieną ryta 25 laipsnių temperatūroje. Jums irgi užkliūtu jeigu ne tik vairuotumėte o ir naudotumėtės viešuoju transportu. Maksimoje taip pat nemalonu žiema, bet maksimoje kas 5 minutes nėra darinėjamos durys keliant skersvėjį.
Taip, man tikrai užkliūva kaip su žiemine striuke tenka sėdėti kiekvieną ryta 25 laipsnių temperatūroje. Jums irgi užkliūtu jeigu ne tik vairuotumėte o ir naudotumėtės viešuoju transportu. Maksimoje taip pat nemalonu žiema, bet maksimoje kas 5 minutes nėra darinėjamos durys keliant skersvėjį.
būtent dėl nuolatos darinėjamų durų kondicionieriai nesugeba nieko atvėsinti, nes klimato kontrolė dėl nuolatos salono keičianšios temperatūros nieko nevėsina.
Naujuose MAN autobusuose nustatyta +28C gamykliškai.
Ką tu čia kliedi. Kitose šalyse su dar didesniais karščiais sugeba, o pas mus nesugeba?.. Arba kondicionieriai pigiausi ir per mažos galio sudėti, arba nemoka kai kas jais naudotis.
būtent dėl nuolatos darinėjamų durų kondicionieriai nesugeba nieko atvėsinti, nes klimato kontrolė dėl nuolatos salono keičianšios temperatūros nieko nevėsina.
Naujuose MAN autobusuose nustatyta +28C gamykliškai.
Tai kad sugeba. Kai įjungia normaliai tai ir atvėsina.
O 28C yra nekomfortiška ir nesanitariška nesvarbu kokiu metų laiku. Taip nustatyti čia reikia būtų nelabai sveiku.
Tikiu, kad naujuosiuose MAN'uose viskas bus kuo puikiausiai. Net ir senuose autobusuose, kur tas kondicionieriaus veikimas/pūtimas silpnokas yra geriau nei jokio. Tas aiškiai pasijaučia perlipus į kitą autobusą, kur kondcionieriaus nėra arba jis neveikia. Kažkokių programuojamų temperatūrų, kurių negalima reguliuoti- tikrai nėra.
Didžiausia problema, kad pas mus nėra normalios priežiūros ir noro palaikyti kondicionierius veikiančius. Veikia, kol veikia. Kam iš viso tada pirkti naujus autobusus su tais kondicionieriais ir mėtyti pinigus? Geriau tada užsakyti su didelėmis fortkėmis kiekviename lange.
Senuose laužuose, kur kondcionieriaus remontas kainuoja brangiau nei pats autobusas pasitaiko visko, bet naujesniuose viskas ten dažniausiai veikia ir skirtumas tikrai yra.
MAN'e tai tikrai neina temperatūros reguliuot, tik ijungti/išjungti AUTO klimato kontrole. Tas pats praktiškai pas visus autobusus, išskyrus Temsas ir mikriukus kur gali pasirinkti salono temperatūra (ijungus auto 22C°, galima sumažint, padidint).
Pas MAN'a veikiant kondicionieriui neveikia start/stop sistemą, tai praranda visa savo "hibridiškumą".
Šiap MAN'o instrukcijoj yra skiltis "Salono temperatūros nustatymas", bet bandant pakeisti išmeta AUTO užrasą, kiek tas auto laipsniais yra nerašo. Tikriausiai 22C° kaip pas visus. Vieninteliai mikrai su Temsom gali nusistatyt nuo 16 iki 28 lygtais, nieko nekeičiant 22.
MAN'e tai tikrai neina temperatūros reguliuot, tik ijungti/išjungti AUTO klimato kontrole. Tas pats praktiškai pas visus autobusus, išskyrus Temsas ir mikriukus kur gali pasirinkti salono temperatūra (ijungus auto 22C°, galima sumažint, padidint).
Pas MAN'a veikiant kondicionieriui neveikia start/stop sistemą, tai praranda visa savo "hibridiškumą".
tai kad ne dėl stop start sistemos jis yra hibridu vadinamas. O kad riedant gaminama elektros energija kuri perduodama elektriniams prietaisams (mažesnės kuro sąnaudos, nes ne tiek reikia darbo generatoriams).
Jei tikėti kalbomis yra autobuso salone 3 temperatūros davikliai ties kiekvienomis durimis stoge (tol kol ateina temperatūra iki stogo apačioje tikrai jau nebus nustatyti sakykime tie +22C. Yra gudruolių kurie atsidaro langus taip atvėsindami prie stogo esančius daviklius iškart krenta vėsinimo galingumas.
Senuose laužuose, kur kondcionieriaus remontas kainuoja brangiau nei pats autobusas pasitaiko visko, bet naujesniuose viskas ten dažniausiai veikia ir skirtumas tikrai yra.
Aš turėjau omenyje naujus, kurie veikia, kol veikia, o kai sugenda tai nelabai ir taiso... Ne tik pas mus tokios problemos. Lenkijoje, Varšuvoje, irgi ne viskas veikia ir ne kartą teko skaityti, kaip baudžia vežėjus (labiau privatininkus, nei MZA), už tai, kad neveikia kondicionieriai. Pas mus net nėra kas tą kontroliuotų. Viskas parko rankose. Iš kitos pusės - kiek moka, taip ir dirba VT. O kad Kauno savivaldybei VT kaip šuniui penkta koja, tai faktas.
Yra gudruolių kurie atsidaro langus taip atvėsindami prie stogo esančius daviklius iškart krenta vėsinimo galingumas.
Na naujuosiuose vilniaus troleibusuose tai langai tieisog užsirakina esant kondicionavimui. Gali stebėti kaip tie darynėtojai nesugeba atidaryti. Neturėtu taip būti ir autobusuose?
Comment