Susidarė įspūdis, kad tie naujausi troleibusai tai greičiau per tuos iešmus varo, o tie senesni Soliariai, spėju, jokio skirtumo naujas ar senas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąO tai gali paaiškinti kodėl kitose valstybėse per KT važiuoja normaliu greičiu? Jiem už būtent tai moka papildomai ar jie turi protinių negalių, kad nesupranta, kad jiem už tai nemoka?
vairuotojo darbas įvertintintas daug didesniu atlygiu, o ne kaip su maximos darbuotoju.
O čia nekreipiamas dėmesys į grafiką nes yra dar ir darbo režimas plius saugus važiavimas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O kas yra grafikas? Grafikas yra tai tik orientaciniai laikai, o kaip realiai pavyksta įveikti trasą jau kitas klausimas.
darbinė užduotis yra atidirbti paskirtas valandas, o kiek per jas pavyksta įveikti trasos tiek ir užtenka.
Jei būtų pririotetas kuo tiksliau važiuoti pagal grafiką, tai pirma turėtų vairuotojai neatsakingi už keleivius, nes tokio pobūdžio krovinio neįmanoma saugiai pritvirtinti. Bet Lietuvoje kitokios taisyklės todėl bus važiuojama gal ir su daug didesniu saugumu negu ir reikia nekreipiant dėmesio į grafiką svarbu saugiu greičiu
Visiškai neatsakyti už keleivius vairuotojas negali. Viena, yra prispausti su durimis, neuždaryti durų, kad keleivis iškristų. Ir visai kas kita, kai keleivis kaišioja ranką pro langus ir ją susižaloja. Arba parkrenta salone. Taisyklėse parašyta, kad privalo laikytis už turėklų ar sėdėti? Vadinasi, parkrito - pats ir kaltas.Paskutinis taisė Al1; 2021.05.27, 09:34.
Comment
-
Gal tada reikia mokėti ne už "važinėjamas valandas" o tik už tas kuriomis važinėjama pagal grafiką?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Nes kitose valstybėse nėra tokių taisyklių kad vairuotojas atsakingas už keleivius tam yra draudimas.
vairuotojo darbas įvertintintas daug didesniu atlygiu, o ne kaip su maximos darbuotoju.
O čia nekreipiamas dėmesys į grafiką nes yra dar ir darbo režimas plius saugus važiavimas.
Comment
-
Jeigu bandom pritempinėti troleibusų vilkimąsi per visokius iešmus ir kryžmes prie keleivių saugumo ir vieno konkretaus autobuso vairuotojo nenoro judinti kūno dalis, jei jam papildoma neprimokama, tai siūlau įvertinti šitai:- Važiavimas 40 km/h, stabdymas iki 10 km/h, tada vėl bėgėjimasis iki 40 km/h keleivių saugumo neprideda. Tai pirmyn trūkčioji, tai atgal.
- Vietoje to, kad laikytum koją ant akceleratoriaus, žiūrėtum į kelią priešais ir stabiliai važiuotum 40 km/h, tu turi atlikti papildomus neapmokamus veiksmus:
- perkelti koją ant stabdžio;
- jį nuspausti taip, kad keleiviai netyčia neatsidurtų tau ant kelių;
- vienu metu stebėti kelią priešais ir tai, kas darosi už tavęs viršuje, kol pravažiuosi spec. dalį;
- perkelti koją ant akceleratoriaus;
- spausti akceleratorių taip, kad salone keleiviai neišbyrėtų pro galinį langą;
- 9 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąArgi pats dirbdamas bet kokį darbą atiduoti savęs maksimumą? Kažkodėl manau kad tik tiek, kad išeitų atlikti kažkaip tą paskirtą darbą.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąČia jau nuo žmogaus priklauso. Aš, pvz., visada stengiuosi bet kokį darbą atlikti kuo geriau.
Žinoma jei tas darbas atliekamas sau tada atliekų kiek įmanoma geriau.Paskutinis taisė egiscrypth; 2021.05.27, 13:41.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O aš pvz ne bet kaip darbą atlikti stengiuos, bet kiek įmanoma kuo mažiau išnaudoti sąnaudų.
Žinoma jei tas darbas atliekamas sau tada atliekų kiek įmanoma geriau.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Paklausiu, Egi, viešai klausimo: net jei pas tave autobuse prieičiau ir paprašyčiau, kad įjungtum kondicionierių (arba bent jau ventiliaciją) karštą dieną, pasiųstum ant trijų raidžių, nes "tamstos principai viršesni, negu iškepęs nuo karščio keleivis"?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
O ar nuo vairuotojo dabartiniuose naujuose autobusuose tas priklauso? Klimato kontrolė tą daro. O jei neveikia arba beveik neveikia jo aš jau neijungsiu ar isjungsiu
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Mes nekalbam apie tai, ar "šiuo metu veikia, ar ne". Aš tikrai nenorėčiau išgirsti gražaus "pasiuntimo" ant trijų raidžių, ką pagal pastarojo postus ir galima suprasti. Taip ir supratau, jog Egiui geriau vežti nuo karščio iškepusią žmogieną, negu normaliai paprašius įjungti kondicionierių.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė bimbam Rodyti pranešimąO gal kas gali paaiškinti kodėl troleibusai per naują kontaktinį tinklą vis dar važiuoja 10km/h? Jau tikrai nemažai pakeista, bet troleibusų greitis visiškai nepadidėjo. Apmaudu žiūrėti video iš kitų valstybių kur per KT išsiskyrimus troleibusai lekia 40-50 km/h. Tai kam jį keičia jei greitis tas pats kaip prieš kelis metus?? Blogas KT? Vairuotojai nenori rizikuoti, nes laikas nespaudžia?
Visa laiką prieš dyzelininkus kurie nekenčia troleibusų, nes jie "lėti", argumentas buvo kad senas KT ir tiesiog reikia jį pakeisti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė karolis1993 Rodyti pranešimąBuvo minėta,kad artimoje ateityje bus pakeista elektroninio bilieto sistema. Tai įdomu keisis visi komposteriai ir el. kortelė? Gal kas žino? Be to būtų puiku,kad transporto priemonėse būtų sumontuoti banko kortelių skaitytuvai.
pas vairuotoja bus galima pasipildyti norimą suma el. Bilietus.
Kas vazinejate matėte kad keistai šiuo metu pakabinti komposteriai, nes ten naujų komposteriu padai.
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Egis jau yra pasakojęs kad žiemą visi su žieminiais rūbais turi sėdėti prie 25 laipsnių nes vairuotojui šilčiau apsirengti yra perdidelis darbas.
kodėl kai žiema nueinama į pvz maximą ir ten žiemą būna tikrai šilta, bet daeina kad galima nusirengti. Bet viešajame transporte kažkodėl jau ne.
Comment
Comment