Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

    Vietoje 10A savaitgaliais važiuos 10, nes nebelieka prasmės diferencijuoti numerių.

    Dėl viešojo transporto keitimų Šauklių g. ir Jonavos g. žiedinės sankryžos remonto metu
    Dėl 44 maršruto biški blogai parašiai. Nuo liucijanavos iki brastos gatvės kaip įprasta. Nevažiuos link pilies bet pratęstas Neries krantine, Varnių gatve iki 5 ir 8 troleibuso galinio sustojimo. Taip pat ir atgal.
    kadangi 5 troleibusas trumpinamas iki Vilniaus sustojimo tai ta atkarpa pridėta 44 autobusui

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
      Dėl 44 maršruto biški blogai parašiai.
      Čia pastaba Transporto Skyriui - tekstas yra 1:1 kopija iš pranešimo kaunas.lt (žr. nuorodą).
      Viešojo transporto temų rodyklė >>

      Comment


        Dėl uždaromo pilies žido, rimtos laikinos permainos maršrutuose:
        https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/05/...ti-isskaidomi/

        Comment


          200-ojo maršruto nebeskelbia.

          Comment


            Parašė Gator Rodyti pranešimą
            Dėl uždaromo pilies žido, rimtos laikinos permainos maršrutuose:
            https://kaunas.kasvyksta.lt/2021/05/...ti-isskaidomi/
            Aš būčiau kažkurį - arba 37 arba 40 leidęs ne per centrą, o tiesiai per Taikos - Tvirtovės - Nuokalnės g, arba bent jau su užsukimu Vydūno - K.Petrausko, bet nesileidžiant per Parodos kalną. Panašu, kad buvo eita paprasčiausiu keliu - kaip nors sujunkim nutrūkusius maršrutų galus, tačiau nevertinta ar tai duos realios naudos gyventojams.

            Comment


              Parašė disident Rodyti pranešimą

              Panašu, kad buvo eita paprasčiausiu keliu - kaip nors sujunkim nutrūkusius maršrutų galus, tačiau nevertinta ar tai duos realios naudos gyventojams.
              Būtent taip ir dėliojamas Kauno VT paskutinius 10metų.

              Comment


                Parašė Kriugeris Rodyti pranešimą
                200-ojo maršruto nebeskelbia.
                pradžioje buvo skelbta, kad kol vyks darbai ant Vileišio tilto nebus galimas pėsčiųjų ir dviratininkų judėjimas. Kadangi dabar bus leidžiamas judėjimas ištisą parą tai to 200 maršruto būvimas kaip ir aplamai nereikalingas.

                Comment


                  Parašė disident Rodyti pranešimą

                  Aš būčiau kažkurį - arba 37 arba 40 leidęs ne per centrą, o tiesiai per Taikos - Tvirtovės - Nuokalnės g, arba bent jau su užsukimu Vydūno - K.Petrausko, bet nesileidžiant per Parodos kalną. Panašu, kad buvo eita paprasčiausiu keliu - kaip nors sujunkim nutrūkusius maršrutų galus, tačiau nevertinta ar tai duos realios naudos gyventojams.
                  kiekvienam maršrutui su tam tikru laikotarpiu išduodamas leidimas naudotis tam tikromis gatvėmis. jei pakeisi trasą reikės ne tik leidimo važiuoti pakoreguota trasa, bet leidimo kaip aplamai naujam maršrutui. taip tokiu atveju koreguojami maršrutai, kad apvažiuojant būtų kuo mažiau nukrypta nuo esamos trasos (kuo mažesnis skaičius praleista sustojimų).

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                    kiekvienam maršrutui su tam tikru laikotarpiu išduodamas leidimas naudotis tam tikromis gatvėmis. jei pakeisi trasą reikės ne tik leidimo važiuoti pakoreguota trasa, bet leidimo kaip aplamai naujam maršrutui. taip tokiu atveju koreguojami maršrutai, kad apvažiuojant būtų kuo mažiau nukrypta nuo esamos trasos (kuo mažesnis skaičius praleista sustojimų).
                    Leidimais KA nesirūpina, nes eismo maršrutus ir grafikus ne KA tvarko. Jei iš viso šiais laikais tokie leidimai yra, nes tai biurokratinė kliūtis. Jie galėjo būti tada, kai maršrutų organizavimu užsiimdavo patys vežėjai, įskaitant ir privatininkus, o savivaldybė tik formaliai juos tvirtindavo leidimais.

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                      Leidimais KA nesirūpina, nes eismo maršrutus ir grafikus ne KA tvarko. Jei iš viso šiais laikais tokie leidimai yra, nes tai biurokratinė kliūtis. Jie galėjo būti tada, kai maršrutų organizavimu užsiimdavo patys vežėjai, įskaitant ir privatininkus, o savivaldybė tik formaliai juos tvirtindavo leidimais.

                      Comment


                        Biurokratija bujoja ir klesti.

                        Comment


                          Argi apylankoms reikalingi atskiri leidimai? Vilniuje yra leidimas ir jis galioja visą laiką, o apylankos trasai naujų niekas neduoda. Ir beje, leidimai laminuoti - ne taip, kaip čia, kur tas kažkodėl daryti draudžiama. Yra kažkoks maksimalus trasos pakeitimo procentas, kuomet pakeista trasa yra laikoma nauju maršrutu. Bet va yra gi pavyzdžių tiesiai po nosimi - Kauno rajono 106 ir 150 autobusai, kuriuose yra trasų variantų, gerokai besiskiriančių nuo "originalo".

                          O kas dėl biurokratijos, tai kaip tada siūlysit įrodyti, kad Miša, nusipirkęs sau 1985 m. gamybos triperį, išsiėmęs LTSA keleivių vežimo licenziją ir ant stiklo pakabinęs laikraščio lapą su kreidelėmis iškeverzotu "57G" neturi teisės važinėti šitu maršrutu? Leidimas yra įrodymas, kad šitas autobusas turi teisę čia važinėti.
                          Paskutinis taisė Mettal; 2021.05.14, 20:37.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Leidimas turi būti tada, kai pats vežėjas organizuoja pervežimą. Kaune, kaip ir Vilniuje, pervežimų organizavimo funkciją atlieka ne vežėjas. Taigi, turi būti tik bendras leidimas iš savivaldybės vežti keleivius miesto maršrutais. Aišku, galbūt neleidžia įstatymai, bet pati savivaldybė irgi toje vietoje neturi papildomai biurokratizmo pūsti, o viską daryti tik formaliai tenkinant įstatymus.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Leidimas turi būti tada, kai pats vežėjas organizuoja pervežimą.
                              Todėl kad?

                              Taigi, turi būti tik bendras leidimas iš savivaldybės vežti keleivius miesto maršrutais.
                              "UAB Kauno autobusai leidžiama verstis keleivių pervežimu miesto maršrutais"? T.y. važinėk kur nori, kaip nori - svarbu, kad po miestą? Jeigu kažkokiu būdu savivaldybė nusprendė, kad Mišos pasiūlytas 99G "II Fortas - Mega per Urmą" maršrutas visai pravers ir galima jam duoti leidimą dirbti mieste, kaip tu užtikrinsi, kad jis nenusiųs pusės savo "autobusų" pauždarbiauti į kokį troleibuso maršrutą?
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Taigi aš ir sakau, kad jei pats vežėjas pervežimą organizuoja, tada taip. O KA patys pervežimo jau nebeorganizuoja, tuo rūpinasi savivaldybės transporto skyrius ar kaip ten jis vadinasi.
                                Taip, įstatymai reikalauja, bet ir savivaldybė turi veiksmų laisvės, kad galėtų savo pačios įmonei sumažinti biurokratijos, formaliai tenkinat įstatymo reikalavimus.
                                Paskutinis taisė Al1; 2021.05.15, 11:12.

                                Comment


                                  Leidimas turi būti visada, kuriame nevienareikšmiškai yra nurodyta, kas toks, kur ir kaip gali važiuoti. Kažkokie supaprastinimai paprastai atveria plačias galimybes sukčiauti, kaip pvz. liūdnai pagarsėję Rygos "nereguliarūs pervežimai", kur senieji mikriukų vežėjai "dušmanino" naująjį legalų maršrutinių taksi vežėją Rigas Mikroautobusu Satiksme.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Visgi viena yra privatinkai, kuriuos reikia kontroliuoti griežtai. Ir yra "valdiškas" parkas, virš kurio stovi savivaldybės transporto skyrius, nustatydamas maršrutus, grafikus ir rinkdamas pinigus už bilietus, išskyrus parduodamus vairuotojo...

                                    Comment


                                      Žaidimo taisyklės visiems vienodos. Kam priklauso UAB'o akcijos yra visiškai neesminis dalykas. Esmė, kad transporto organizatorius aprūpina leidimais ir vežėjas dėl to galvos nesuka.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Kaune sustojimus autobusuose ir troleibusuose pranesineja naujas vyriskas balsas.

                                        Comment


                                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                          Kaune sustojimus autobusuose ir troleibusuose pranesineja naujas vyriskas balsas.
                                          nu ka gi, reikes isbandyti viesaji transporta

                                          Comment

                                          Working...
                                          X