Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Panevėžys jau atsisakė, tad jie pirmieji
    Ot velnias, apšovė panevėžiečiai... respekt jiems
    Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
    Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

    Comment


      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
      ...Absurdas, kai "grietinėlė" lieka "verslininkams", o visos kitos sąnaudos mums, mokesčių mokėtojams...
      Butent absurdas, iš mūsų pinigų išlaikomi autoparkai/troleibusų_depai, o važiuojame mikrobais atiduodami vėl mūsų pinigus verslininkams-vežejams. Mokam du kartus. Jau nekalbant apie važiavimo saugą, kultūrą, komfortą... ir t.t...
      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

      Comment



        Tai nevažiuokit ...
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Aš asmeniškai tai niekada ir nevažiuoju "mikriuku"

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą

            Tai nevažiuokit ...
            Kalba ne apie tai, važiuoti, ar nevažiuoti. Aš, pvz. dviračiu važiuoju į darbą. Čia principinis klausimas. Ar mes jau Europa, ar vis dar exCCCP? Kol kas matau ex...
            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

            Comment


              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
              Kalba ne apie tai, važiuoti, ar nevažiuoti. Aš, pvz. dviračiu važiuoju į darbą. Čia principinis klausimas. Ar mes jau Europa, ar vis dar exCCCP? Kol kas matau ex...
              Lol, pagal tokią logika, tai Europa būsim tik tada, kada metro turėsim.

              Comment


                Pritariu Mortai.... Mes kažkur tarp exCCCP ir Indijos... Na ten gi rikšos dar važinėja...

                Comment


                  Parašė kostasas Rodyti pranešimą
                  Lol, pagal tokią logika, tai Europa būsim tik tada, kada metro turėsim.
                  Nea, kada tokių /\ pranešimų neberašysim.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Daugelis mikrobais vazinejanciu mikrobais dar tai is iprocio, prisimindami sovietmeti ar veliau, kai VT buvo prastai organizuojamas ir kelia neper geriausius prisiminimus. Panasiai kaip marsute VILNIUS-KAUNAS, kur traukinys visais atzvilgiais lenkia autobusus, nors pastareiji vazineja kas 15min pakankamai pilni..

                    Del vairuotoju nereikia verklsenti, autobusu-troelibusu parke jau pradeda trukti vairuotoju, jau nekalbant apie tolimuosius pervezimus, tad apie kazkokius perskvalifikuojamus ne ta vieta diskutuot..

                    Ir galu gale turim mes apsisprest, ar norim gyvent kaip daugelis normaliu europos valstybiu ar toliau ziuredami labai siauros zmoniu grupes interesu..

                    Comment


                      Sovietmečiu VT buvo geriau organizuotas, mikroautobusų buvo vos keli maršrutai. Be to ir mikroautobusų kaina buvo 20 kap., prieš 4 kap. normalaus VT.

                      Comment


                        Daug buvusiu troleibusų-autobusų vairuotojų dirba "mikrobais". Tad kiek su jais šnekėjau, tai mielai sugrižtu į autobusų-troleibusų parkus. Naikinant "mikrobus" didėtu autobusų-troleibusų maršrutų kiekis, bei reisų skaičius. Tad šie "mikrobininkai" bus mielai laukiami. Jie ir dabar teiraujasi dėl įsidarbinimo VT įmonėse. Nes atlyginimai daug didesni negu "mikrobuose", darbo valandos ir pamainos pastovios, yra laiko ir poilsiui, bei nereikia sukti galvos dėl šiandienos išgyvenimo (šiandien šeimai duonos uždirbsiu ar ne).

                        Comment


                          Labai įdomus požiūris. Vilniuje yra priešingai - visi baiminasi netekti pelningo darbo. Kaip gi čia taip - dirbi kokiu 2 ar 5 maršrutu, vežioji žmones kaip silkes statinėje, uždarbis priklauso nuo to, kiek tu bilietų neišmuši, o čia dabar - darbo laikas fiksuotas, yra griežtas grafikas, uždarbis priklauso nuo valandų skaičiaus, talonų parduosi nedaug, nes naujoko niekas neleis į tokius maršrutus kaip 10, 26 ar 53.
                          Viešojo transporto temų rodyklė >>

                          Comment


                            Į Parodos kalną dar negreitai kils troleibusai

                            http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...eibusai-381821

                            Comment


                              Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                              Į Parodos kalną dar negreitai kils troleibusai

                              http://kauno.diena.lt/naujienos/mies...eibusai-381821
                              Apie tą patį kalbame ir [KAU] Kauno infrastruktūros projektų temoje. Manau, kad nereikėtų tų pačių naujienų dėt į dvi atskiras temas.

                              Comment


                                Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                Apie tą patį kalbame ir [KAU] Kauno infrastruktūros projektų temoje. Manau, kad nereikėtų tų pačių naujienų dėt į dvi atskiras temas.
                                na nesvaikite tik cia labai aiski tema, cia ateina skaityt apie transportą, visada naijienas susijusias su transportu dedame čia, reguliuokite eismą pas save infrastruktūroj ar kur kitur

                                Comment


                                  Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                  na nesvaikite tik cia labai aiski tema, cia ateina skaityt apie transportą, visada naijienas susijusias su transportu dedame čia, reguliuokite eismą pas save infrastruktūroj ar kur kitur
                                  Naujiena tinka tiek ten, tiek čia. Kartais reikėtų žvilgtelgti ir į kitas temas, neapsiriboti vien tik viešojo transporto temomis..

                                  Comment


                                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                                    Naujiena tinka tiek ten, tiek čia. Kartais reikėtų žvilgtelgti ir į kitas temas, neapsiriboti vien tik viešojo transporto temomis..
                                    jei skaitynėčiau visų vaikų erezijas ir kur koks vairuotojas ir kokiame maršrute pabezdėjo, kaip kad vilniaus tema pilna tokio pobūdžui šlamšto, man gaila savo laiko aš skaitau tik tai kas man įdomu

                                    Comment


                                      kuo jau Kauno infrastruktūros tema negera? nėra ten jokių pezalų

                                      Comment


                                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                                        13 trol. nuo Čečėnijos aikštės iki S. Daukanto g. st. - 24 min. d.d. 7h - čia daug?
                                        Tavo minėtas ekspresas nuo Čečėnijos aikštės važiuotų per 15-17 min. + pėsčiomis iki Laisvės al. ar Kęstučio g. 2-4 min. Taigi būtų beveik tas pats, o maršrutas neabejotinai važiuotų pustuštis.
                                        Man abejonių kyla ir dėl:
                                        1. Ryte ir dieną Jonavos g. intensyvus eismas, todėl iš Šiaurės pr. įsukti į Jonavos g. yra problematišką, tenka laukti net 2-3 min. Panašiai ir Jonavos g. prie K. pilies žiedo.
                                        2. Dėl jau esamų maršrutų, norint nuvykti nuo st. Čečėnijos aikštė į centrą, žmonės transporto lauktų vienoje gatvės pusėje, o tavo minėto ekspreso turėtų laukti kitoje pusėje - tai neabejotinai atsilieptų maršruto (ne)populiarumui. Be to, dar ir pakenktų, nes išsidarko keleivių srautai. Geriau vengti tokių atvejų.
                                        paziurek koks bardakas savanoriu prospekte link centro
                                        laisva tik 1 juosta
                                        o 2 uzkista nuo sukanciu i kaire

                                        Comment


                                          o cia tai geras gprs statys
                                          Paskutinis taisė uksas; 2011.10.24, 16:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X