Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Valdžia mano kitaip. Ji pasaulį mato per savo limuzino langą.
    valdžia mano taip, kad reikia tiek transporto leisti į maršrutus kad būtų kuo mažesnės išlaidos - grafikų dažnumas daromas atsižvelgiant į keleivių srautą (registruoti bilietai), grafikai sugreitinti nuo pasakiškų iki nerealių (kalba eina apie 3 maršrutą kai 30 kilometrų atkarpa kurioje yra 56 sustojimai duodama 1 valanda 4 minutės), neatsilieka ir 20 ir 39 bei 43 maršrutas.

    Comment


      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

      valdžia mano taip, kad reikia tiek transporto leisti į maršrutus kad būtų kuo mažesnės išlaidos
      Taip, valdžia nesupranta kad jos darbas yra teikti visuomenei paslaugą, o ne pelno ieškoti.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        valdžia mano taip, kad reikia tiek transporto leisti į maršrutus kad būtų kuo mažesnės išlaidos - grafikų dažnumas daromas atsižvelgiant į keleivių srautą (registruoti bilietai), grafikai sugreitinti nuo pasakiškų iki nerealių (kalba eina apie 3 maršrutą kai 30 kilometrų atkarpa kurioje yra 56 sustojimai duodama 1 valanda 4 minutės), neatsilieka ir 20 ir 39 bei 43 maršrutas.
        Užtai visas forumas jau n metų ir rašinėja, kad reikia naikinti tokius nesąmoningus maršrutus.
        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

        Comment


          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

          Užtai visas forumas jau n metų ir rašinėja, kad reikia naikinti tokius nesąmoningus maršrutus.
          bet kai turi ribotą pinigų kiekį bet su jais reikia išlaikyti tam tikrą kiekį transporto turi kažkas nukentėti. Tarkim Padaromi normalaus greičio grafikai - jei juos išlaikyti tokį pat dažnumą reikia papildomų autobusų, daugiau vairuotojų tokiu atveju vieni minusai papildomos lėšos. Todėl padaroma kitaip sugreitinami grafikai, jei lyginama butų su kovo mėnesio grafikais visi pagreitėjo daugmaž nuo 10-20 minučių jei imami apie 1 valandos ilgumo maršrutai, taip su tuo pačiu kiekiu transporto išlaikomas kursavimas (pagal popierinį grafiką). Kadangi tokia nesamonė dabar padaryta kurią realiai įgyvendinti neįmanoma (nereikia nei eismo srauto didelio, gatvių remonto) vistiek neišvengiamas vėlavimas minimum 10 minučių. Vairuotojai lieka be poilsio, be pietų pertraukos todėl nekreipiamas dėmesys į popierinį grafiką o vadovaujamasi darbo ir poilsio režimo grafiku (jei dirbama iki 30 min privalomas 5 min poilsis, nuo 30 iki 1h privalomas 10 min poilsis, virš 1h 15min poilsis ir vienas poilsis pietų ne trumpesnis nei 30 minučių.
          Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.10.06, 10:22.

          Comment


            O tai, kad jei pagerėtų VT, padaugėtų keleivių, tai išaugtų ir pajamos už bilietus, niekam nedašyla? Aš sutinku, kad kai dauguma jau nuvaryta į automobilius, sunku padidinti keleivių skaičių. Bet, aišku, geriau nieko nedaryti... Čia priekaištas ne tiek Kauno autobusams, bet savivaldybei.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              bet kai turi ribotą pinigų kiekį bet su jais reikia išlaikyti tam tikrą kiekį transporto turi kažkas nukentėti. Tarkim Padaromi normalaus greičio grafikai - jei juos išlaikyti tokį pat dažnumą reikia papildomų autobusų, daugiau vairuotojų tokiu atveju vieni minusai papildomos lėšos. Todėl padaroma kitaip sugreitinami grafikai, jei lyginama butų su kovo mėnesio grafikais visi pagreitėjo daugmaž nuo 10-20 minučių jei imami apie 1 valandos ilgumo maršrutai, taip su tuo pačiu kiekiu transporto išlaikomas kursavimas (pagal popierinį grafiką). Kadangi tokia nesamonė dabar padaryta kurią realiai įgyvendinti neįmanoma (nereikia nei eismo srauto didelio, gatvių remonto) vistiek neišvengiamas vėlavimas minimum 10 minučių. Vairuotojai lieka be poilsio, be pietų pertraukos todėl nekreipiamas dėmesys į popierinį grafiką o vadovaujamasi darbo ir poilsio režimo grafiku (jei dirbama iki 30 min privalomas 5 min poilsis, nuo 30 iki 1h privalomas 10 min poilsis, virš 1h 15min poilsis ir vienas poilsis pietų ne trumpesnis nei 30 minučių.
              Jau minėtas 3 autobusų maršrutas:
              http://www.stops.lt/kaunas/#bus/3/a-b/50a/map

              Ką, iš kur ir į kur jis veža? Ligonius iš vienos ligoninės į kitą? Joks ligonis neišgyvens viso maršruto, o sveikas - nesirinks.
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Prie 3 nereikia kabinėtis. Taip, maršrutas ilgas, bet tai bene vienintelis iš pasiteisinusių tokių ilgų maršrutų, kuriam keleivių netrūksta ir jis tikrai ne orą vežioja, nors visu maršrutu nuo galo iki galo (ar beveik nuo galo iki galo) tikrai beveik niekas nesinaudoja.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Prie 3 nereikia kabinėtis. Taip, maršrutas ilgas, bet tai bene vienintelis iš pasiteisinusių tokių ilgų maršrutų, kuriam keleivių netrūksta ir jis tikrai ne orą vežioja, nors visu maršrutu nuo galo iki galo (ar beveik nuo galo iki galo) tikrai beveik niekas nesinaudoja.
                  ne prie pačio maršruto aš kabinėjuos, trasos ar pan. būtent kad jis visada būna apkrautas kaip ir sakai nežinia kas ir kur važiuoja neįmanoma pasakyti, nes pastovus keleivių keitimasis vos ne kiekviename sustojime (bet jei gilintis į didesnį keleivių keitimąsi ta būtų nuo klinikinės ligoninės iki jotvingių sustojimo sulipa ir dauguma išlipa klinikose, klinikose vėl sulipa kiti ir jie išsibarsto daugmaž iki birželio 23 sustojimo, kiti sulipę jau pradeda išlipinėti nuo sporto sustojimo iki geležinkelio, o kas kas sulipa nuo sporto iki geležinkelio sustojimo išlipėja nuo vaidoto iki onkologinio.
                  Kas yra blogai kai tokiame apkrautame maršrute duodamos tik 1h 25min piko metu, o ne piko net 20 minučių sugreitinta yra nerealu, nes piko metu nespėjame dėl eismo ir keleivių, o ne piko metu šiaip nespėjama.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Prie 3 nereikia kabinėtis. Taip, maršrutas ilgas, bet tai bene vienintelis iš pasiteisinusių tokių ilgų maršrutų, kuriam keleivių netrūksta ir jis tikrai ne orą vežioja, nors visu maršrutu nuo galo iki galo (ar beveik nuo galo iki galo) tikrai beveik niekas nesinaudoja.
                    Gali būti, bet akivaizdu, kad tokie maršrutai turi kitų problemų.

                    Specialiai pažiūrėjau Tallinno (juk mes norime gyventi kaip estai, ar ne?) autobusų maršrutus. Nesiimu spręsti, ar 70 autobusų maršrutų tokio dydžio kaip Tallinnas miestui yra protinga (greičiausiai ne), bet pastebėjimai tokie. Didelė dalis maršrutų jungia periferiją su centru, yra keletas kertančių visą miestą trumpiausiu keliu ir dar keli ar keliolika maršrutų jungiančių gretimus periferijos rajonus. Dar yra vienas kitas panašus į 3 kaunietišką, kur maršrutas vingiuoja neaišku kur ir kam, bet jie pasimeta tarp likusių.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Ne, tikrai kaip estai gyventi nenorime. VT Estijoje geresnis, bet yra ir trūkumų. Iš tikrųjų 3 maršrutas Kaune visame dabartiniame VT kontekste tikrai nėra neigiamas atvejis. Aišku, pertvarkant visą autobusų tinklą tokių ilgų maršrutų neturėtų būti.

                      Comment


                        Nelabai teisinga lyginti Talino maršrutų tinklą su Kaunu, kadangi abiejų miestų geografija skiriasi kardinaliai. Talinas yra arčiau Klaipėdos ar Šiaulių, kur yra daugmaž viena pagrindinė srautų ašis "periferija A - centras - periferija B".

                        Beje, KVT praneša, kad nuo spalio 8 d. 19 ir 67 bus didesnės talpos autobusai. Tai leis didelius (normalius) autobusus? Nekils problemų pravažiuoti prie skubios pagalbos centros?
                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                        Comment


                          Fotografuota 09-18, dabar tikriausiai jau sutvarkyta iki galo. Pirmom dienon gali būti užstatyta mašinom, bet manau pravažiuos.

                          Comment


                            Vieta?

                            Comment


                              Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                              Vieta?
                              Skubios pagalbos centras, nuvažiavimas link vartų. Anksčiau autobusam buvo sunku pravažiuoti https://youtu.be/SnGlhLh1My4 Dabar praplatinus turėtu jau gražiai pravažiuoti.

                              Comment


                                Jo girdėjau apie tą vietą, sunku būdavo net mikrams, o autobusams tai iš vis.

                                Comment


                                  Nuo 10.12

                                  Dažnėja 44 ir 54 maršrutai, bet retėja 38 maršrutas.

                                  Comment


                                    Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą

                                    Skubios pagalbos centras, nuvažiavimas link vartų. Anksčiau autobusam buvo sunku pravažiuoti https://youtu.be/SnGlhLh1My4 Dabar praplatinus turėtu jau gražiai pravažiuoti.
                                    Ne nieko geriau ten nepadaryta tik atsirado vieta autobusui stoveti. Ant pačio posūkio vistiek galas turi lipti ant bordiūro plėšyti padangas reikes, nes per žemi autobusų priekiai kad galima būtų jį užleisti virs šaligatvio . Vieną kitą autobusą sulaužys kaip buvo seniau manau vėl autobusų bus atsisakyta
                                    Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.10.07, 15:48.

                                    Comment


                                      Šiandien ryte važiuojant į sostinę prasilenkiau su raudonu MAN autobusu, judančiu Kauno kryptimi. Naujasis autobusas jau parke?

                                      Comment


                                        Parašė Vakaris Rodyti pranešimą
                                        Šiandien ryte važiuojant į sostinę prasilenkiau su raudonu MAN autobusu, judančiu Kauno kryptimi. Naujasis autobusas jau parke?
                                        Ne jie pirma važiuoja į Adampolis .

                                        Comment


                                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                          Ne jie pirma važiuoja į Adampolis .
                                          Aišku. O kada planuojamas autobuso pristatymas?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X