Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
valdžia mano taip, kad reikia tiek transporto leisti į maršrutus kad būtų kuo mažesnės išlaidos
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
valdžia mano taip, kad reikia tiek transporto leisti į maršrutus kad būtų kuo mažesnės išlaidos - grafikų dažnumas daromas atsižvelgiant į keleivių srautą (registruoti bilietai), grafikai sugreitinti nuo pasakiškų iki nerealių (kalba eina apie 3 maršrutą kai 30 kilometrų atkarpa kurioje yra 56 sustojimai duodama 1 valanda 4 minutės), neatsilieka ir 20 ir 39 bei 43 maršrutas.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Užtai visas forumas jau n metų ir rašinėja, kad reikia naikinti tokius nesąmoningus maršrutus.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.10.06, 10:22.
Comment
-
O tai, kad jei pagerėtų VT, padaugėtų keleivių, tai išaugtų ir pajamos už bilietus, niekam nedašyla? Aš sutinku, kad kai dauguma jau nuvaryta į automobilius, sunku padidinti keleivių skaičių. Bet, aišku, geriau nieko nedaryti... Čia priekaištas ne tiek Kauno autobusams, bet savivaldybei.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
bet kai turi ribotą pinigų kiekį bet su jais reikia išlaikyti tam tikrą kiekį transporto turi kažkas nukentėti. Tarkim Padaromi normalaus greičio grafikai - jei juos išlaikyti tokį pat dažnumą reikia papildomų autobusų, daugiau vairuotojų tokiu atveju vieni minusai papildomos lėšos. Todėl padaroma kitaip sugreitinami grafikai, jei lyginama butų su kovo mėnesio grafikais visi pagreitėjo daugmaž nuo 10-20 minučių jei imami apie 1 valandos ilgumo maršrutai, taip su tuo pačiu kiekiu transporto išlaikomas kursavimas (pagal popierinį grafiką). Kadangi tokia nesamonė dabar padaryta kurią realiai įgyvendinti neįmanoma (nereikia nei eismo srauto didelio, gatvių remonto) vistiek neišvengiamas vėlavimas minimum 10 minučių. Vairuotojai lieka be poilsio, be pietų pertraukos todėl nekreipiamas dėmesys į popierinį grafiką o vadovaujamasi darbo ir poilsio režimo grafiku (jei dirbama iki 30 min privalomas 5 min poilsis, nuo 30 iki 1h privalomas 10 min poilsis, virš 1h 15min poilsis ir vienas poilsis pietų ne trumpesnis nei 30 minučių.
http://www.stops.lt/kaunas/#bus/3/a-b/50a/map
Ką, iš kur ir į kur jis veža? Ligonius iš vienos ligoninės į kitą? Joks ligonis neišgyvens viso maršruto, o sveikas - nesirinks.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie 3 nereikia kabinėtis. Taip, maršrutas ilgas, bet tai bene vienintelis iš pasiteisinusių tokių ilgų maršrutų, kuriam keleivių netrūksta ir jis tikrai ne orą vežioja, nors visu maršrutu nuo galo iki galo (ar beveik nuo galo iki galo) tikrai beveik niekas nesinaudoja.
Kas yra blogai kai tokiame apkrautame maršrute duodamos tik 1h 25min piko metu, o ne piko net 20 minučių sugreitinta yra nerealu, nes piko metu nespėjame dėl eismo ir keleivių, o ne piko metu šiaip nespėjama.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPrie 3 nereikia kabinėtis. Taip, maršrutas ilgas, bet tai bene vienintelis iš pasiteisinusių tokių ilgų maršrutų, kuriam keleivių netrūksta ir jis tikrai ne orą vežioja, nors visu maršrutu nuo galo iki galo (ar beveik nuo galo iki galo) tikrai beveik niekas nesinaudoja.
Specialiai pažiūrėjau Tallinno (juk mes norime gyventi kaip estai, ar ne?) autobusų maršrutus. Nesiimu spręsti, ar 70 autobusų maršrutų tokio dydžio kaip Tallinnas miestui yra protinga (greičiausiai ne), bet pastebėjimai tokie. Didelė dalis maršrutų jungia periferiją su centru, yra keletas kertančių visą miestą trumpiausiu keliu ir dar keli ar keliolika maršrutų jungiančių gretimus periferijos rajonus. Dar yra vienas kitas panašus į 3 kaunietišką, kur maršrutas vingiuoja neaišku kur ir kam, bet jie pasimeta tarp likusių.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Nelabai teisinga lyginti Talino maršrutų tinklą su Kaunu, kadangi abiejų miestų geografija skiriasi kardinaliai. Talinas yra arčiau Klaipėdos ar Šiaulių, kur yra daugmaž viena pagrindinė srautų ašis "periferija A - centras - periferija B".
Beje, KVT praneša, kad nuo spalio 8 d. 19 ir 67 bus didesnės talpos autobusai. Tai leis didelius (normalius) autobusus? Nekils problemų pravažiuoti prie skubios pagalbos centros?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąVieta?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Tomas321 Rodyti pranešimą
Skubios pagalbos centras, nuvažiavimas link vartų. Anksčiau autobusam buvo sunku pravažiuoti https://youtu.be/SnGlhLh1My4 Dabar praplatinus turėtu jau gražiai pravažiuoti.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.10.07, 15:48.
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąŠiandien ryte važiuojant į sostinę prasilenkiau su raudonu MAN autobusu, judančiu Kauno kryptimi. Naujasis autobusas jau parke?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ne jie pirma važiuoja į Adampolis .
Comment
Comment