Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantas95 Rodyti pranešimą
    Didžiausi sveikinimai KAUNUI !!!

    Adampolio FB istorijoj mačiau video su pirmuoju nauju fantastiškai modernaus dizaino hibridiniu MAN'u ! Nerealiai atrodo... pavydas...
    Hm, visgi bus 3 durys o ne 2 Click image for larger version  Name:	Screenshot_18.png Views:	0 Size:	250,3 kB ID:	1826785 Click image for larger version  Name:	Screenshot_17.png Views:	0 Size:	263,8 kB ID:	1826786
    ​​ kaip buvo skelbta ankščiau nuotraukose

    Dar nuotraukų įkėle: https://www.facebook.com/adampolis.lt.
    Attached Files
    Paskutinis taisė RobertasS; 2020.09.21, 21:17.

    Comment


      Susifakapino Vilnius su savo 1998m dizaino autobusais 2020metais. Bravo Kaunui

      Comment


        Dizainas geras, bet ar tai labai svarbu? Ar geresnis dizainas prideda keleivių nors kiek?
        Man grindys patinka, kaip rašo - namų jaukumo

        Comment


          Gera komplektacija svarbiau... BET naujas dizainas solidžiau atrodo, turbūt niekas nepaneigs, kad tai svarbu, taisant prastą VT įvaizdį mūsuose..

          Comment


            Ne tuo reikia VT gerinti. Pagrindiniai dalykai - kursavimo dažnis, VT darbo laikas, kaina ir tik po to transporto priemonės naujumas ir komfortas. Kas iš to, kad nauji autobusai, jei vis tiek važinės kartą ar du per valandą. Niekam, išskyrus ubagus, lengvatininkus (ir tai ne visus) ir moksleivius (nes patys vairuoti negali, jei tėvai nevežioja) tokio VT nereikia...

            Comment


              Tai čia net nediskutuotina. Čia lyginam 2020 MAN vs 2020 MAN, kas de facto yra skirtingi autobusai

              Comment


                Beje dabar autobusų dizainas lėčiau vystosi.
                kai +-2003 atvyko solaris, tai jie buvo kaip super naujai atrodantys autobusai lyginant su kas buvo.
                Praėjo 20 metų ir tie Soliaris neatrodo labai jau senesni dizainu lyginant su šiuolaikiniais modeliais.

                Comment


                  Idomu kaip tas hibridų variklis veiks. Tikiuosi geriau nei Vilniuje testuotų (lygtas Iveco). Ten tai buvo nemalonu važiuoti kai kas kelias minutes užsivedinėja variklis ir visas autobusas sudreba lyg būtų patekės į avariją.

                  Comment


                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                    Beje dabar autobusų dizainas lėčiau vystosi.
                    kai +-2003 atvyko solaris, tai jie buvo kaip super naujai atrodantys autobusai lyginant su kas buvo.
                    Praėjo 20 metų ir tie Soliaris neatrodo labai jau senesni dizainu lyginant su šiuolaikiniais modeliais.
                    Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.

                    Comment


                      Daugiau info ir foto apie naujus Manus :
                      >>> https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...KKxKIlyJBocDIE

                      Comment


                        Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                        Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.
                        Aš juose jaučiuosi taip pat kaip ir naujuose castruosa ar kaip ten jie.
                        Nė kruopelės ne prasčiau.
                        Beje labai patiko solaris prie vidurinių durų vežimėlių vietos, kur galima stovėti patogiausiai kai nėra vežimėlių.
                        Labai pasigendu tų puikiausių vietų castrosose. Ir man nebus tokių?

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Nežinau ar dėl priežiūros stokos ar šiaip senėjimo, bet jau norėtųsi, kad tuos senuosius Solarius nurašytų ypač dėl to, kad nėra klimato kontrolės.
                          2014 Castrosuos jos irgi neturi.

                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                            2014 Castrosuos jos irgi neturi.
                            Negirdėjau, kad jie būtų laikomi gerais autobusais ne taip kaip dujiniai Solaris.

                            Comment


                              Toks gal profaninis klausimas, bet kodėl hibridinis, o ne elektrinis? Žiūrint į ateitį dauguma didžiųjų miestų jau dabar užsakinėja elektrinius, o perspektyvoje žvalgosi (beje, jau dabar yra pilotiniai projektai Helsinkyje, Taline, etc.) į autonominius, tad kodėl investuojama į hibridinius, užuot atsisakius troleibusų ir visą parką pakeistus elektriniais autobusais? Investiciniai/eksploatacijos kaštai?
                              Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                              Comment


                                Internetuose skaičiau, kad dabartiniams elektriniams vieną kartą užvažiavus į Parodos kalną jau baigtųsi baterija. Nežinau ar tai tiesa.
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Elektrinis autobusas negali atidirbti 2 pamainų ir mieste nėra nė vienos įkrovimo vietos, kur tarp reisų galima būtų pasikrauti. Elektrinių autobusų eksploatacija yra brangi, o dar turint omenyje Lietuvoje naudojamą vairuotojų darbo organizavimą ir transporto priemonių skirstymą, išvis misija "praktiškai neįmanoma". Be to, prie ko čia troleibusai? Jeigu jau taip, tai visų pirma dyzeliniai autobusai turi būti keičiami elektrobusais, o tik po to galima svarstyti apie troleibusų keitimą. Tik "turtingieji rytai" gali sau leisti švaistyti pinigus vienos ekologiškos transporto rūšies keitimui kita ir paskui dar puikuotis prieš rinkėjus.
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    Na, jei nieko nedarys tai tų įkrovimų vietų nebus niekada. Kalbu apie ateities perspektyvas. O ką reiškia atidirbti dvi pamainas? Apie kokį kilometražą kalbame? Tas pats Vilniuje testuojamas Yutong U12 viena įkrova gali nuvažiuoti 400km (deklaruojamas atstumas, realus turėtų būti mažesnis manau) To nepakanka? Ką reiškia eksploatacija brangi? Elektra žiūrint iš kuro sąnaudų perspektyvos yra pigiau, o kadangi elektrinė pavara paprastesnė nei mechaninė tai ir eksploataciniai kaštai turėtų būti mažesni. Dėl troleibusų pakeitimo tai turėjau omeny labai ilgalaikę perspektyvą, t.y. užuot investavus į troleibusus, visas investicijas kreipti į elektrinius autobusus, ilgiainiui jais pakeičiant troleibusų parką.
                                    Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                    Comment


                                      Parašė 99 Rodyti pranešimą
                                      Toks gal profaninis klausimas, bet kodėl hibridinis, o ne elektrinis? Žiūrint į ateitį dauguma didžiųjų miestų jau dabar užsakinėja elektrinius, o perspektyvoje žvalgosi (beje, jau dabar yra pilotiniai projektai Helsinkyje, Taline, etc.) į autonominius, tad kodėl investuojama į hibridinius, užuot atsisakius troleibusų ir visą parką pakeistus elektriniais autobusais? Investiciniai/eksploatacijos kaštai?
                                      Gat atvirkščiai - reikėtu keisti dyzelinius autobusus į troleibusus. Troleibusa tai tiesiog pigesnis, ilgiau tarnaujantis ir geriau veikiantis (ypač mūsų klimato sąlygomis) elektra varomas autobusas. Kolkas nemačiau miesto, kuriam normalus elektrobusų naudojimasp aisteisintų, neskaitant kai tai daorma dėl PR kaip kokia Beijin.

                                      Comment


                                        Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
                                        Troleibusa tai tiesiog pigesnis, ilgiau tarnaujantis ir geriau veikiantis (ypač mūsų klimato sąlygomis) elektra varomas autobusas.
                                        Gal gali pateikti faktus šiems teiginiams?

                                        Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                                        Comment


                                          Elektriniai autobusai tiesiog žiauriai žiauriai brangu, o faktai išsakyti viršuje
                                          Paskutinis taisė Garbanius; 2020.09.23, 11:15.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X