Parašė egiscrypth
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ir kaip su juo iš pačio ryto dirbti? Su kailiniais?
kad per naktį pritraukia autobuso salonas nepakeliamas drėgmės kurią reikia šilumos pagalba panaikinti nors lauke ir 15 šilumos.
O jei salone šalta ir dar atidarinejamos priekinės durys tai iškart vairuotojas varvanosis jau rytojaus diena. Todėl bent priekyje padaroma tokia siluma kad nesijaustų nei vėjo ar šalčio .
Vanhool autobusuose iškart gamykliskai padaryta minimali 25 laipsnių salono šilumos palaikymas. Kondicionierių neturi dabar nei vienas todėl šildo ir daugiau
O vairuotojui reikia dirbti apsirengus atitinkamai. Arba turėti normalų autobusą su uždara kabina kaip civilizuotose šalyse. Reiškiasi Vanhool autobusuose sistema veikai blogai ir ją riekia sutaisyti. Čia maždaug nusipirkom šūdą tai dabar visi kentėkit. O poto galvoja kodėl vežioja orą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimą
Čia konkrečiai tik Vanhool, ar apie visus autobusus eina kalba?
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
O tai kiek laiko ta iš kažku arsiradusi drėmė (naktį atidaryti stovi?) traukiasi? Nes 6 vakaro panašu kad dar bando išvaryti.
O vairuotojui reikia dirbti apsirengus atitinkamai. Arba turėti normalų autobusą su uždara kabina kaip civilizuotose šalyse. Reiškiasi Vanhool autobusuose sistema veikai blogai ir ją riekia sutaisyti. Čia maždaug nusipirkom šūdą tai dabar visi kentėkit. O poto galvoja kodėl vežioja orą.
Kodėl blogai ? Kaip ir kiekviename senesniame autobuse kurie neturi elektrinių vožtuvų yra padaryti mechaniniai ji atsukus šildymas reguliuojasi nuo variklio darbinės temperatūros .
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Man asmeniškai nežinau kaip tau ar kitiems vairuojantiems patogu vairuoti? Man Su striuke tikrai nepatogu todėl stengiuosi tokia siluma pasidaryti kad išeitų dirbti blogiausiu atveju megztiniu žymiai geriau marškiniais .
Kodėl blogai ? Kaip ir kiekviename senesniame autobuse kurie neturi elektrinių vožtuvų yra padaryti mechaniniai ji atsukus šildymas reguliuojasi nuo variklio darbinės temperatūros .
Tai reikia įstatyti vožtuvą kuris gali būti dalinai atsuktas. Bet tas reikštu kad senus reikia prižiūrėti, o ne drožti, kol nebevažiuoja ir pirkti dar dyzelių.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąIš senų autobusų nėra ko norėti. Kalba eina apie naujus. O bet tačiau, jei įlaipinimas pro priekį, tai kabina iš principo turi būti atvira. Kitaip nėra prasmės įlaipinti pro priekį, nes vairuotojas nieko nekontroliuos.
ne be reikalo vežimo taisyklėse ir parašyta "kad gyvuliai vežami nemokamai"
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Jeigu vairuotojas važiuoja tusčiu autobusu tai nors ir pusnuogis dėl manęs, bet kai vežami keleiviai reikia atsižvelgi ir į jų patogumą ir apsirengimą, kuris priklauso nuo lauke esančios temperatūros, o ne banrakos sukiojimo patogumų.
Tai reikia įstatyti vožtuvą kuris gali būti dalinai atsuktas. Bet tas reikštu kad senus reikia prižiūrėti, o ne drožti, kol nebevažiuoja ir pirkti dar dyzelių.
vairuotojui vairuoti su pirštinėmis ? Kai toks lauke šaltis atidaromos durys ar isivsuzduoji koks traukimas per autobuso saloną gaunasi?
Kai realiai šito darbo nepatyręs tai paprasta kalbėti kaip turėtų būti keleiviui geriau. Manau pats sestum už vairo ir pasikeistų nuomonė kad vairuotojui tada tegu būna geriau negu keleiviams .
Bent man asmeniškai nesvarbu koks oras lauke 25 šilumos turi būti palaukoma
Comment
-
Taip, taip ir dar kar tą taip. VT yra ne dėl vairuotojo. Salone turi būti komfortiška temperatūra keleiviams, o ne vairuotojui. Jei lauke -15, tai salone +5 ar +10 yra pats tas, o ne +25. Čia ne tarpmiestinis autobusas. Bet ir +25 yra per daug. Aš namie žiemą +20-22 darau. Šveicarijos geležinkeliai +21 palaiko vagonuose. +25 yra nesąmonė (kai lauke minusas tai ir neįmanoma tokios temperatūros palaikyti). Vairuotojas turi tik savo kabina šildytis. Bet pusgalviai valdžioje padaro priekinių durų tvarką, perka autobusus be kabinų, nes jie patys VT nesinaudoja ir nedirba už barankos, todėl jiems visi niuansai nerūpi. O kam tai rūpi iš VT vadovų?Paskutinis taisė Al1; 2020.09.17, 09:47.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTaip, taip ir dar kar tą taip. VT yra ne dėl vairuotojo. Salone turi būti komfortiška temperatūra keleiviams, o ne vairuotojui. Jei lauke -15, tai salone +5 ar +10 yra pats tas, o ne +25. Čia ne tarpmiestinis autobusas. Bet ir +25 yra per daug. Aš namie žiemą +20-22 darau. Šveicarijos geležinkeliai +21 palaiko vagonuose. +25 yra nesąmonė (kai lauke minusas tai ir neįmanoma tokios temperatūros palaikyti). Vairuotojas turi tik savo kabina šildytis. Bet pusgalviai valdžioje padaro priekinių durų tvarką, perka autobusus be kabinų, nes jie patys VT nesinaudoja ir nedirba už barankos, todėl jiems visi niuansai nerūpi. O kam tai rūpi iš VT vadovų?
Temsa sugeba ir ne tokią temperatura palaikyti su tokia šildytuvų gausa (manau sibirui buvo ruošta).
Ateis kažkada MAN autobusai kurie turėtų būti su tokia kaip senieji MAN autobusai kabina gal išspręs kažkiek šitą problemą.
Paimkime Mercedes Benz mikriukus, ten aplamai nėra jokios kabinos žiemą ar šaltesniu laiku dirbant viską MAX reikia jungti, prie durų virš durų fenus kad kuo mažiau šalčio į vidų įeitų.
Teko Zagrebe būti tai virš priekinių durų padaryti savadarbiai kaip prekybos centruose karšto oro pūtiakliai.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.17, 10:05.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai todėl ir turi būti uždara kabina ar bent jau individualus vairuotojo kabinos šildymas. Viskas, kas yra, tai parko valdžios nenoras pirkti normalią techniką ar deramai prižiūrėti seną, ją pertvarkyti pagal mūsų klimato sąlygas, jei perkama nenauja iš šiltesnių Europos šalių.
O dėl prižiūrėjimo technikos visai ji neblogai prižiūrima pagal galimybes esamas.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa Skandinavijos šiaurėje irgi vairuotojo kabinos pilnai atviros, kokiuose vakaruose čia matėt uždaras kabinas? Uždaras mačiau tik visokiuosiuose RU,BY,UA ir pan šalyse, kur keleivius reikia saugot nuo vairuotojo
o kodėl ten kaip sakai nereikia saugoti vairuotoju, nes nėra tokių nesąmoningų darbo užmokesčio kaip priedas už surinktų už bilietu pardavimą. Ten nereikia vairuotojui būti šuniu ir loti dėl cento kadangi neloja vairuotojas jam visai vienodai perka ar ne čia kontrolė tam skirta ir nelieka tarp vairuotojo ir keleivių jokių net menkiausių pykciu.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.17, 15:48.
Comment
-
Transphoto arba fotobuse dažnai po nuotraukomis iš Vakarų šalių kildavo diskusijos, sukeltos narių iš Rytų, maždaug "o kaip su tokiu surinkti planą (t.y. nustatytą sumą už parduotus bilietus)", "kaip su tokiu aplenkti konkurentus", "kaip tokį gargarą vairuotojas prižiūrės", "o ten ką, tikslūs tvarkaraščiai ir visada būtina išleisti tiek transporto priemonių, kiek numatyta?". Visada galvodavau, Dieve mano, kaip pasisekė gimti Lietuvoje, kur jokių planų neegzistuoja ir vairuotojai ne savarankiškai prižiūri transporto priemones. Deja, panašu kad Kaunas kita Lietuva...
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimąTransphoto arba fotobuse dažnai po nuotraukomis iš Vakarų šalių kildavo diskusijos, sukeltos narių iš Rytų, maždaug "o kaip su tokiu surinkti planą (t.y. nustatytą sumą už parduotus bilietus)", "kaip su tokiu aplenkti konkurentus", "kaip tokį gargarą vairuotojas prižiūrės", "o ten ką, tikslūs tvarkaraščiai ir visada būtina išleisti tiek transporto priemonių, kiek numatyta?". Visada galvodavau, Dieve mano, kaip pasisekė gimti Lietuvoje, kur jokių planų neegzistuoja ir vairuotojai ne savarankiškai prižiūri transporto priemones. Deja, panašu kad Kaunas kita Lietuva...
o už parduotus bilietus labai daug kur yra manau visa Lietuva išskyrus mano žiniai Vilnius.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tam pačiam Vilniui neseniai šitą tik panaikino priekinių durų ilaipinimo taisyklę.
o už parduotus bilietus labai daug kur yra manau visa Lietuva išskyrus mano žiniai Vilnius.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Neseniai ??? Vilniuje priekinių durų taisyklė panaikinta prieš 9 metus (galiojo tik metus laiko)
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNa Skandinavijos šiaurėje irgi vairuotojo kabinos pilnai atviros, kokiuose vakaruose čia matėt uždaras kabinas? Uždaras mačiau tik visokiuosiuose RU,BY,UA ir pan šalyse, kur keleivius reikia saugot nuo vairuotojo
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Yra uždarų kabinų ir Vakaruose. Pietinėse šalyse jų nereikia, o kitur yra įvairiai. Skandinavijoje yra normalus ir autonominis šildymas pas vairuotoją. Be to pro priekines duris nelaipina.
Comment
Comment