Stotis ir Kauno pilis, pakankamai toli, jei jau siekt efektyvumo, geriau is tolimu tasku surinkti pakrasciu Hub’uose, o is ju jau leist didelius autobusus i centra
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Aišku, tuos persėdimo taškus būtų logiška atnaujinti taip, kad vaikščiojimo būtų kiek įmanoma mažiau, o plotų „po atviru dangumi“ kuo mažiau. Dar būtų galima pinigų uždirbti pastatant kokį kioskelį su kava ir bandelėm, kur prisišlietų ir vairuotojams skirti tualetai.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąAišku, tuos persėdimo taškus būtų logiška atnaujinti taip, kad vaikščiojimo būtų kiek įmanoma mažiau, o plotų „po atviru dangumi“ kuo mažiau. Dar būtų galima pinigų uždirbti pastatant kokį kioskelį su kava ir bandelėm, kur prisišlietų ir vairuotojams skirti tualetai.
bet kaip suderinti persėdimo laikus? Nes itakingesnes ugdymo vietos , didesnės firmos, ar šiaip vietos kurioje gyvena koks turtingesnis asmuo nesvarbu kad jis ir nesinaudoja VT pagal juos sudaromi spec atvykimo ar išvykimo laikai o kitur kaip gausis.
Kaip padaryti kad į persėdimo vieta visi suvaziuotu autobusai laiku ir nebūtų nuvažiavęs jau skirtas persedimus autobusas ? Nes vienas autobusas gali važiuoti maršrutu kur eismas lengvas o kitas važiuoti kur intensyvus eismas.
Comment
-
VT turi kursuoti ne kartą ar du per valandą, tada ir laikų nereikės su jokiom firmom, mokyklom derinti ar specialiai organizuoti jungiamuosius persėdimus. Nebent tik kelis vėlyvus ar kelis ankstyvus reisus. Tai tokių įmonių bus nedaug. Dviračio išradinėti nereikia, viskas jau išrasta, reikia tik pasinaudoti tuo, kas yra kitur, pritaikant vietiniams poreikiams.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąVT turi kursuoti ne kartą ar du per valandą, tada ir laikų nereikės su jokiom firmom, mokyklom derinti ar specialiai organizuoti jungiamuosius persėdimus. Nebent tik kelis vėlyvus ar kelis ankstyvus reisus. Tai tokių įmonių bus nedaug. Dviračio išradinėti nereikia, viskas jau išrasta, reikia tik pasinaudoti tuo, kas yra kitur, pritaikant vietiniams poreikiams.
manau tik galima padiskutuoti kaip galėtų buti, bet bus bent mūsų amžiui kaip ir dabar.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGeriausia nieko nedaryti ir verkti, kad nėra keleivių (o jų ir nebus, nes nafig toks VT kam reikalingas, išskyrus pensininkus (ir tai ateityje jų mažės, nes dauguma būsimų pensininkų bus su automobiliais), moksleivius bei ubagus.
Manęs tik neteisk bet tokia realybė.
Bet keistas transportas butų toks pvz. Vienas maršrutas daleiskim kas 15 min renka romainių, Vijūkų keleivius 17, 39 ir 44 maršruto trasas apjungtų ir klinikinėj ligoninei butu persedimo punktas. Antras arba ir trecias apraizgo visus silainius su visais uzsukimais i mega ir pan antra paleidus per neries krantine dabartine 37 trasa iki pilies, o trečia milikoniu kalnu 40 trasa iki pilies. Pilis butų antras persedimo punktas.
Ar kažką panašaus įsivaizduoji?
Tada pirmąjį maršrutas būtų toks - Pradžia raudondvario plentas (7, 11 truliko galas) važiuoja kaip 44, užsuka į 39 galą medekšinės, poto važiuoja į 17 maršruto galą grįžtant vėl suka į 44 trasą Ledos kapinėse apsisuka ir toliau tęsia maršrutą 39 trasa iki Kauno klinikinės ligoninės.
O antras ir trečias butų Kauno klinikinė ligoninė - Kauno pilis su skirtingais sukeliojimais po šilainius.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.16, 09:30.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKažkokia pornografija. Pinigų išmetimas. Tas mikrobas tikriausiai kainuoja kiek naujas koks nors Isuzu midibusas...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNutraukti meisto VT kursavimą iki miesto ribos yra labai blogas sprendimas. Niekur, kur normalus VT, taip nedaroma.
Kavenska rajoninių mikrobų mafija matyt turi gera stogą.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąJei tu gyveni Raudondvaryje, o dirbi centre, persėdimas iš miesto 48 Raudondvaris - Kaniūkai ir tada į troleibusą tau papildomai nekainuos, nes pirksi mėnesio bilietą. O jeigu tas 48 bus rajoninis, tai tu prie mėnesio bilieto troleibusui turėsi papildomai pakloti po eurą į vieną pusę už priemiestinį. O čia jau gausis suma, dukart didesnė už vieną miesto mėnesio bilietą..100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąPagal tai pvz turi kiosko dydžio parduotuvę galbūt labai graži iškaba todėl priskaičiuoja galvų skaičiavimo aparatas per kokius 1000 žmonių iš kurių perka Max 50 nes nieko gero ten nera. Ar tau rūpėtų didinti tą kioską į mini marketo dydžio parduotuvę jei joje tik lankosi bet neperka?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą. Atsirado įdomių keleivių kuriems reikia rudenį kondicionierių ????
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąSusidariau įspūdį, kad Klaipėda turbūt yra vienintelis miestas su kažkokia miesto-priemiesčio integracija (tarifų zonomis). Dar ir „draugo bilietas“ yra. Turbūt pažangiausias VT Lietuvoj. Tik turbūt labai sunku tokius reikalus pradėt, kai yra skirtingos savivaldybės ir įmonės...
- 3 patinka
Comment
-
Parašė MedinisStrazdas Rodyti pranešimą
Į autobusą lipa juo nevažiuojantys? Kažkokia keista analogija...
Jeigu rudens diena kaip šiandien kai lauke 25 ir šviečia saulė (kas po autobuso didelių langų pasidaro 35+ viduje) tai kondicionierius yra būtinas. Išvis rudenį kai ryte šalta o vakare karšta gerai būtų šaldyti autobusus vakare, nes dauguma žmonių bus šiltai apsirengę nuo ryto. Bet pasmus keliaviai nesvarbu, kaip ir žiemą iš -20 ilipi į +20 troleibusą nes "gi šildome" ir gauni termošoką.
kad per naktį pritraukia autobuso salonas nepakeliamas drėgmės kurią reikia šilumos pagalba panaikinti nors lauke ir 15 šilumos.
O jei salone šalta ir dar atidarinejamos priekinės durys tai iškart vairuotojas varvanosis jau rytojaus diena. Todėl bent priekyje padaroma tokia siluma kad nesijaustų nei vėjo ar šalčio .
Vanhool autobusuose iškart gamykliskai padaryta minimali 25 laipsnių salono šilumos palaikymas. Kondicionierių neturi dabar nei vienas todėl šildo ir daugiau
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąReikia pirkti autobusus su uždara vairuotojo kabina ir vairuotojui nebus problemų. O tai perka su atvira ar pusiau atvira kaip kur nors Prancūzijoje ar ItalijojePaskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.16, 20:36.
Comment
Comment