Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Click image for larger version

Name:	IMG_20141025_155843.jpg
Views:	241
Size:	59,6 kB
ID:	1824742

    Comment


      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

      Tokie pričiūdai labiau(siai) būdingi low class* užkandinėms, ir tokiu atveju tai koreliuoja su tuo kaip Kaune yra žiūrima į savo VT kaip visumą.

      *pigiau, labiau bilekaip visko darymas ir pan.
      kiekvienas renkasi pagal savo pajamas, o ar daug kas gali leisti eiti i prabangius restoranus nemanau.
      Todėl dalis žmonių nors ir nenori naudotis viešuoju transportu bet priversti juo naudotis dėl mažų pajamų.
      Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.03, 08:44.

      Comment


        Hmm, na aš pvz. galiu sau leisti eiti į prabangius restoranus, bet dažniau naudojuos VT, negu savo automobiliu.

        Comment


          Na, kartą į metus nueiti į prabangų restoraną nesiskaito. Bet kokiu atveju tokių žmonių yra mažai.

          Comment


            Pora kartų į mėnesį skaitosi?

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              kiekvienas renkasi pagal savo pajamas, o ar daug kas gali leisti eiti i prabangius restoranus nemanau.
              Todėl dalis žmonių nors ir nenori naudotis viešuoju transportu bet priversti juo naudotis dėl mažų pajamų.
              Tas suprantama

              Tiesiog pagalvojau, kad galėtų ir paprastesnės valgymo vietos labiau pasistengti dėl klientų.
              ...kaip ir Kauno VT.

              Nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune tikrai jaučiasi (koreliuoja) su pajamingumu.

              Comment


                Vilniaus VT išties pastebimas aukštesnes pajamas generuojantis kontingentas, kuriam negėda važinėt VT. Kaune tuo tarpu vaikai, kurių nevežioja tėvai, nepinigingas jaunimas, pensininkai ir t.t.

                Comment


                  Nes VT neatitinka poreikių. Ypač autobusai. Beveik visi maršrutai retai kursuojantys, mikrobai kaip 90-aisiais...

                  Comment


                    Būtent, į visokias palaukes prikurta nepatogių maršrutų gyventojų prašymui, nes tokius mokesčius moka!!! Dar apleliuojama neva vaikai turi pasiekt mokyklas, bet realybej, vistiek VT naudojasi tik patys atkakliausi, tėvai toliau juos vežioja. Labiau ten auklių vežiojimo maršrutai

                    Comment


                      Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                      Tas suprantama

                      Tiesiog pagalvojau, kad galėtų ir paprastesnės valgymo vietos labiau pasistengti dėl klientų.
                      ...kaip ir Kauno VT.

                      Nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune tikrai jaučiasi (koreliuoja) su pajamingumu.
                      Kauno VT aiškiai parašyta, net ir prašo kad nors "nuolatinis ar dar kitokio tipo bilietas" privaloma jį atsižymėti bet į tai niekas nekreipia dėmesio nors nuo to priklauso ir transporto dažnumo kursavimas. Greičiausiai nuo kitų metų bus įvesta nauja tvarka, nors ir mėnesinis bilietas, bet jis neregistruotas prie autobuso jis skaitysis negaliojančiu laikoma važiavimu be bilieto (bus nauji prietaisai nuo kurių kontrolieriai nusikaups duomenis apie registruotus bilietus nuo pirmo sustojimo, galiniame sustojime visi duomenys ištrinami), jei gražiuoju keleiviai nedaro padarys griežtai.
                      O kam stengtis kažką daryti naujo, Jei pakanka ir su dabartine tvarka, technika ir t.t. keleivių? Čia ne privati kokia firma kuri turi sukti galvą kaip pritraukti keleivį, čia yra atvirkščiai.
                      Gali ir aplamai tušti važiuoti autobusai vistiek bus dotuojama už kilometražą, o minimalus leistinas kursavimas vistiek išliks lygtais jei maršruto trasa eina per centrą vienas į valandą jei į rajoną vienas į dvi valandas.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                        Kauno VT aiškiai parašyta, net ir prašo kad nors "nuolatinis ar dar kitokio tipo bilietas" privaloma jį atsižymėti bet į tai niekas nekreipia dėmesio nors nuo to priklauso ir transporto dažnumo kursavimas. Greičiausiai nuo kitų metų bus įvesta nauja tvarka, nors ir mėnesinis bilietas, bet jis neregistruotas prie autobuso jis skaitysis negaliojančiu laikoma važiavimu be bilieto (bus nauji prietaisai nuo kurių kontrolieriai nusikaups duomenis apie registruotus bilietus nuo pirmo sustojimo, galiniame sustojime visi duomenys ištrinami), jei gražiuoju keleiviai nedaro padarys griežtai.
                        O kam stengtis kažką daryti naujo, Jei pakanka ir su dabartine tvarka, technika ir t.t. keleivių? Čia ne privati kokia firma kuri turi sukti galvą kaip pritraukti keleivį, čia yra atvirkščiai.
                        Gali ir aplamai tušti važiuoti autobusai vistiek bus dotuojama už kilometražą, o minimalus leistinas kursavimas vistiek išliks lygtais jei maršruto trasa eina per centrą vienas į valandą jei į rajoną vienas į dvi valandas.
                        Kita vertus, kodel kiekvienas vaziuojantis keleivis turi atskleisti savo keliones marsruta kas kart priglausdamas kortele prie komposterio. ? Turi buti ilipanciu ir islipanciu galvu apskaita, o tikrinima, keleiviu apskaita ir visa kita pervesta kontrolei.

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          Kita vertus, kodel kiekvienas vaziuojantis keleivis turi atskleisti savo keliones marsruta kas kart priglausdamas kortele prie komposterio. ? Turi buti ilipanciu ir islipanciu galvu apskaita, o tikrinima, keleiviu apskaita ir visa kita pervesta kontrolei.
                          Tam yra nuosavas automobilis jei nenori atskleisti kur vaziuoji, jei naudojasi kazkieno paslaugomis tai turi sutikti su jomis

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            Tam yra nuosavas automobilis jei nenori atskleisti kur vaziuoji, jei naudojasi kazkieno paslaugomis tai turi sutikti su jomis
                            Kameras mieste su numerių nuskaitymu pamiršai? Telefonas irgi špionas tavo kišenėje.

                            Comment


                              Pagal tai pvz turi kiosko dydžio parduotuvę galbūt labai graži iškaba todėl priskaičiuoja galvų skaičiavimo aparatas per kokius 1000 žmonių iš kurių perka Max 50 nes nieko gero ten nera. Ar tau rūpėtų didinti tą kioską į mini marketo dydžio parduotuvę jei joje tik lankosi bet neperka?

                              Comment


                                Greitu metu bus KA parko autobusų papildymas tikslaus kiekio nežinau lygiais 20. Mercedes Benz Sprinter mažos talpos autobusai.

                                Comment


                                  Tai košmaras - mikrobizacija...

                                  Comment


                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Tai košmaras - mikrobizacija...
                                    ne košmaras, o tiesiog reali situacija kokia šiuometinė paklausa autobusų pagal esamą keleivių srautą.
                                    Vėl pasikartosiu tą niekam neįdomų sakinį, kad nors ir realiai važiuoja ar 50 ar daugiau keleivių, bet iš jų atsižymėjusių tik pusė tai reiškiasi, kad tik ir važiuoja ne 50 o tik 30 ar pan keleivių.

                                    Comment


                                      Mikroautobusai bus hibridiniai

                                      https://www.facebook.com/Kaunas.gyva...18298348606657
                                      Paskutinis taisė Barabanas; 2020.09.14, 13:50.

                                      Comment


                                        Hibridiniai ar elektriniai?

                                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                                        ne košmaras, o tiesiog reali situacija kokia šiuometinė paklausa autobusų pagal esamą keleivių srautą.
                                        Vėl pasikartosiu tą niekam neįdomų sakinį, kad nors ir realiai važiuoja ar 50 ar daugiau keleivių, bet iš jų atsižymėjusių tik pusė tai reiškiasi, kad tik ir važiuoja ne 50 o tik 30 ar pan keleivių.
                                        Kas realu, tai kad Kauno VT nemoka dirbti (turiu omenyje tuos, kurie užsiima organizacija, o ne KA). Seniai reikalinga autobusų maršrutų reforma. Kardinali, o ne kosmetinė. Normaliai sutvarkius maršrutus, mikrobai būtų reikalingi gal vienam kitam periferiniam maršrutui ir ne daugiau. O kitų laikai taptų normaliais. Maršrutų būtų mažiau, aprėptų gal net didesnę teritoriją, o kursuotų autobusai jais dažniau.

                                        Comment


                                          Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                                          Taip apie šituos kalbėjau 6, gal bus kitas gavimas dar kur bus jų daugiau.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X