Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tokie pričiūdai labiau(siai) būdingi low class* užkandinėms, ir tokiu atveju tai koreliuoja su tuo kaip Kaune yra žiūrima į savo VT kaip visumą.
*pigiau, labiau bilekaip visko darymas ir pan.
Todėl dalis žmonių nors ir nenori naudotis viešuoju transportu bet priversti juo naudotis dėl mažų pajamų.Paskutinis taisė egiscrypth; 2020.09.03, 08:44.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kiekvienas renkasi pagal savo pajamas, o ar daug kas gali leisti eiti i prabangius restoranus nemanau.
Todėl dalis žmonių nors ir nenori naudotis viešuoju transportu bet priversti juo naudotis dėl mažų pajamų.
Tiesiog pagalvojau, kad galėtų ir paprastesnės valgymo vietos labiau pasistengti dėl klientų.
...kaip ir Kauno VT.
Nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune tikrai jaučiasi (koreliuoja) su pajamingumu.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Tas suprantama
Tiesiog pagalvojau, kad galėtų ir paprastesnės valgymo vietos labiau pasistengti dėl klientų.
...kaip ir Kauno VT.
Nežinau kaip Vilniuje, bet Kaune tikrai jaučiasi (koreliuoja) su pajamingumu.
O kam stengtis kažką daryti naujo, Jei pakanka ir su dabartine tvarka, technika ir t.t. keleivių? Čia ne privati kokia firma kuri turi sukti galvą kaip pritraukti keleivį, čia yra atvirkščiai.
Gali ir aplamai tušti važiuoti autobusai vistiek bus dotuojama už kilometražą, o minimalus leistinas kursavimas vistiek išliks lygtais jei maršruto trasa eina per centrą vienas į valandą jei į rajoną vienas į dvi valandas.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kauno VT aiškiai parašyta, net ir prašo kad nors "nuolatinis ar dar kitokio tipo bilietas" privaloma jį atsižymėti bet į tai niekas nekreipia dėmesio nors nuo to priklauso ir transporto dažnumo kursavimas. Greičiausiai nuo kitų metų bus įvesta nauja tvarka, nors ir mėnesinis bilietas, bet jis neregistruotas prie autobuso jis skaitysis negaliojančiu laikoma važiavimu be bilieto (bus nauji prietaisai nuo kurių kontrolieriai nusikaups duomenis apie registruotus bilietus nuo pirmo sustojimo, galiniame sustojime visi duomenys ištrinami), jei gražiuoju keleiviai nedaro padarys griežtai.
O kam stengtis kažką daryti naujo, Jei pakanka ir su dabartine tvarka, technika ir t.t. keleivių? Čia ne privati kokia firma kuri turi sukti galvą kaip pritraukti keleivį, čia yra atvirkščiai.
Gali ir aplamai tušti važiuoti autobusai vistiek bus dotuojama už kilometražą, o minimalus leistinas kursavimas vistiek išliks lygtais jei maršruto trasa eina per centrą vienas į valandą jei į rajoną vienas į dvi valandas.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kita vertus, kodel kiekvienas vaziuojantis keleivis turi atskleisti savo keliones marsruta kas kart priglausdamas kortele prie komposterio. ? Turi buti ilipanciu ir islipanciu galvu apskaita, o tikrinima, keleiviu apskaita ir visa kita pervesta kontrolei.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tam yra nuosavas automobilis jei nenori atskleisti kur vaziuoji, jei naudojasi kazkieno paslaugomis tai turi sutikti su jomis
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTai košmaras - mikrobizacija...
Vėl pasikartosiu tą niekam neįdomų sakinį, kad nors ir realiai važiuoja ar 50 ar daugiau keleivių, bet iš jų atsižymėjusių tik pusė tai reiškiasi, kad tik ir važiuoja ne 50 o tik 30 ar pan keleivių.
- 2 patinka
Comment
-
-
Hibridiniai ar elektriniai?
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
ne košmaras, o tiesiog reali situacija kokia šiuometinė paklausa autobusų pagal esamą keleivių srautą.
Vėl pasikartosiu tą niekam neįdomų sakinį, kad nors ir realiai važiuoja ar 50 ar daugiau keleivių, bet iš jų atsižymėjusių tik pusė tai reiškiasi, kad tik ir važiuoja ne 50 o tik 30 ar pan keleivių.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Comment
Comment