Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Jei tai imanoma-puiku! Isvis, jei butu daugiau samoningu, mandagiu, uniformuotu vairuotoju, VT lygis pakiltu.

    Comment


      #82
      Parašė amiko Rodyti pranešimą
      Tai tu tokį lėkimą pateisini? Jei transportas vėluoja, jis turi toliau važiuoti saugiai ir stengtis pasivyti grafiką, bet kai galiniuose punktuose skiriama tik po kelias minutes, tai pasivyti grafiko po piko spūsčių ir apsnigtų kelių - itin sudėtinga.
      Tikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.
      Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.

      Comment


        #83
        Parašė qwe Rodyti pranešimą
        Tikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.
        Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.
        Tai va ir nesupratau ką nori pasakyti Ta prasme, kad lekia ir teisinasi, jog taip reikia, nes atsilieka nuo grafiko? Tai turi omenyje? Pvz., mano principas toks - vėluok kad ir 30 min., bet atvežk saugiai ir tvarkingai. Pritariu ir Pauliukui - jei yra galimybė - galima keisti trasą, bet dėl to neturi nukentėti kiti keleiviai, tai turi būti suderinta su dispečerine.
        Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
        Jei tai imanoma-puiku! Isvis, jei butu daugiau samoningu, mandagiu, uniformuotu vairuotoju, VT lygis pakiltu.
        Pritariu. Pagaliau vėl pradėjai kalbėti protingai. Arba aš tiesiog pradžioje nesupratau tavęs
        www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

        Comment


          #84
          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
          Nera kvailu klausimu,o tik kvaili atskymai..Vieni kazkodel sugeba tuo paciu marsutu vaziuot laiku,kiti ne.Jei jau veluoja,tai tegu stengiasi vytis,o ne velkasi ir sudaro tokius velavimus
          Tu tai visai durnelis esi. Jeigu tu jau taip mastai,tai su tavo proteliu kazkas negerai.Tai tu tada paduok juos i teisma,kad jie veluoje ir tau ilgai reikia laukti. Yra toksai desnis.Jei atvaziuoje vienu metu,to pacio marsruto,2 ar 3 troleibusai ar autobusai,tai keleivei butinai turi lipti,spraustis i pirmaji.O tuo paciu uz jo stovintis to pacio marsruto troleibusai,niekas nebando lipti i juos.Ir gaunasi taip,kad pirmasis prigrustas keleiviu,gaisina kitus uz jo vaziuojancius tuscius.Jei keleivei suliptu ne tik i pirmaji,bet ir i antraji ar treciaji,tai butu galima ir vytis grafiko.Antra,viesajam transportui labai maisosi nepavaziuojancios lengvosios masinos.Nevisi,bet yra tokiu lengvuju masinu vairuotoju,kurie vaziuoja su drebanciom kojom ir rankom.Tad,jai jau bijai,tai padek ta masina ir kitiem nesimaisyk,nedaryk avariniu situociju.Valdzia mums pasake,kad jau geriau veluoti,negu dabar ziema ,kaip slidu,vaikytis grafiko.Cia del keleiviu saugumo.Kai gatves nuvalytos,tai niekas ir neveluoja.Kai man priekaistauja kodel veluoju,tai jiems patariu kreiptis i teisma. Pirmadieni dirbau 7 marsrute,tai vienu metu velavau 47 minutes.Ir visi panasei velavo.

          Comment


            #85
            Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
            Tu tai visai durnelis esi. Jeigu tu jau taip mastai,tai su tavo proteliu kazkas negerai.Tai tu tada paduok juos i teisma,kad jie veluoje ir tau ilgai reikia laukti. Yra toksai desnis.Jei atvaziuoje vienu metu,to pacio marsruto,2 ar 3 troleibusai ar autobusai,tai keleivei butinai turi lipti,spraustis i pirmaji.O tuo paciu uz jo stovintis to pacio marsruto troleibusai,niekas nebando lipti i juos.Ir gaunasi taip,kad pirmasis prigrustas keleiviu,gaisina kitus uz jo vaziuojancius tuscius.Jei keleivei suliptu ne tik i pirmaji,bet ir i antraji ar treciaji,tai butu galima ir vytis grafiko.Antra,viesajam transportui labai maisosi nepavaziuojancios lengvosios masinos.Nevisi,bet yra tokiu lengvuju masinu vairuotoju,kurie vaziuoja su drebanciom kojom ir rankom.Tad,jai jau bijai,tai padek ta masina ir kitiem nesimaisyk,nedaryk avariniu situociju.Valdzia mums pasake,kad jau geriau veluoti,negu dabar ziema ,kaip slidu,vaikytis grafiko.Cia del keleiviu saugumo.Kai gatves nuvalytos,tai niekas ir neveluoja.Kai man priekaistauja kodel veluoju,tai jiems patariu kreiptis i teisma. Pirmadieni dirbau 7 marsrute,tai vienu metu velavau 47 minutes.Ir visi panasei velavo.
            O Vilniuje autobusai vėluoja nuo 10 iki 60 min., ypač šiuo metu. Bet aš tai suprantu ir nesiskundžiu. Nes matau per kokią koę važiuoja.

            Pritariu.
            Gerbkite kitų forumo narių nuomones.

            Comment


              #86
              Parašė qwe Rodyti pranešimą
              Tikrai nepateisinu. Vėluoji tai vėluok, bet kodėl aš turiu jaustis kaip buratinas sunkvežimy ir galvot kada gi kur atsitrenksim? Aš moku už paslaugą. Saugią paslaugą. Žinoma saugią kiek tai įmanoma. Ir man kaip klientui pofig vairuotojo sunkumai kylantys iš prasto grafikų ir poilsio laiko sudarymo. Suprast aš jį galiu, bet ne tada kai jis važiuoja kaip arabų teroristas į darbą, o aš sėdžiu toje transporto priemonėje.
              Ką noriu tuo pasakyti? Ogi tai, kad nereikia sakyt "sniegas, keliai..." taip, tai įtakoja stipriai, bet tikrai nemažai daliai vairuotojų, tai tiesiog puiki galimybe pasiteisint.
              O tu negalvok,apie tai kur atsitrenksim. Keleivei sulipe i lektuva irgi negalvoja,kada nukris.Bet jei tau tokios mintys lenda i galva,tai patarciau tada vaikscioti pesciomis.O man zinok irgi pofik ka klientai galvoje apie mane,vairuojanti troleibusa.As dirbu savo darba ir galvoju,kaip laikytis grafiko.Kur yra galimibe lekiu greitai,kur nera,tada slenku kaip vezlys.Kuris neragaves tokio darbo,tai niekad ir nesupras jo ipatybiu.

              Comment


                #87
                Parašė centras85 Rodyti pranešimą
                O Vilniuje autobusai vėluoja nuo 10 iki 60 min., ypač šiuo metu. Bet aš tai suprantu ir nesiskundžiu. Nes matau per kokią koę važiuoja.

                Pritariu.
                Aciu uz palaikima.

                Comment


                  #88
                  Parašė Scania Rodyti pranešimą
                  speju virnas iš ju buvo 657 nes panašiu laiku jis važiavo ta kryptimio o jo vairuotojas neskubėdamas spaudžia ant 50-60km/h.
                  Nevarykit ant 657 zmogelis jis idomus kiek asmeniskai pazystu,bet autobusa vairuoja dar nuo tu kaiku,kai dauguma musu dar pas tevus kiausiniuose projekte nebuvom,as pvz ir daznai nepatenkintas,kai tevas man knisa prota,kai virsinu greiti,bet kai pamatau ka galima ispaust is soliario,juo labiau is senukes,bet priemescio scanijos,tokiom kelio salygom, tai zemai lenkiu galva.

                  Comment


                    #89
                    Kai "dirbau" keleiviu,tai ir man atrode paprasta ir grazu.O kai pradejau dirbti troleibuso vairuotoju,tai viskas apsiverte aukstin kojom.Jau ne taip viskas paprasta ir grazu.Bet man tas darbas idomus ir prasmyngas.

                    Comment


                      #90
                      Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                      O tu negalvok,apie tai kur atsitrenksim. Keleivei sulipe i lektuva irgi negalvoja,kada nukris.Bet jei tau tokios mintys lenda i galva,tai patarciau tada vaikscioti pesciomis.O man zinok irgi pofik ka klientai galvoje apie mane,vairuojanti troleibusa.As dirbu savo darba ir galvoju,kaip laikytis grafiko.Kur yra galimibe lekiu greitai,kur nera,tada slenku kaip vezlys.Kuris neragaves tokio darbo,tai niekad ir nesupras jo ipatybiu.
                      Visiska tiesa,gaila,kad per durna galva,kai buvo galimybe,savo vaikystes svajones neispildziau,dabar neleidzia finansai,gerai zinau si sunku darba,ne viena jusu,vairuotoju pazistu asmeniskai,tikiuosi ateis diena,kai prisijungsiu prie jusu tarpo,o keleiviui,jam tai tik paslauga.

                      Comment


                        #91
                        Boutsen, o kuris maršrutas kaip vairuotojui yra sunkiausias ir kuris lengviausias?

                        Comment


                          #92
                          Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                          Boutsen, o kuris maršrutas kaip vairuotojui yra sunkiausias ir kuris lengviausias?
                          Kazkada sunkiausias marsrutas buvo 12.Tuo laiku sis marsrutas dar nesidublevo su 9 marsrutu (kaip 13 su 14). Dabar sunkiauses, galbut,7 marsrutas. Del grafiko,kur reikia lekti,tai 13 ir 14 marsrutai. Lengviausi,kur ner kas veikti,tai 2 ir 10 marsrutai.Del grafiko,kur duota daug laiko ir ner kur skubet,tai 9 ir 12 marsrutai. 6 marsrutas,tai is vis vadinamas pensininku marsrutu.

                          Comment


                            #93
                            sveiki savaitgali maciau perdazyta karosa autobusa gaila neprisimenu garazo nr.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Pauliukas
                              Boutsen tipiskas chamiskas,neisilavines vairuotojas,kuriu as negaliu pakest ir esu susidares nuomone apie tokius
                              Nu,tai ir nekesk.Man del to nei silta,nei salta.Jei manes nekencia,tai ir as nekenciu.Man,tai padeda.
                              Paskutinis taisė Boutsen; 2010.12.22, 20:34.

                              Comment


                                #95
                                Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                                Kazkada sunkiausias marsrutas buvo 12.Tuo laiku sis marsrutas dar nesidublevo su 9 marsrutu (kaip 13 su 14). Dabar sunkiauses, galbut,7 marsrutas. Del grafiko,kur reikia lekti,tai 13 ir 14 marsrutai. Lengviausi,kur ner kas veikti,tai 2 ir 10 marsrutai.Del grafiko,kur duota daug laiko ir ner kur skubet,tai 9 ir 12 marsrutai. 6 marsrutas,tai is vis vadinamas pensininku marsrutu.
                                O kuom 7 sunkus?

                                Comment


                                  #96
                                  O kurio Kauno troleibusų maršruto trasa ilgiausia?
                                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                  Comment


                                    #97
                                    Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą
                                    O kuom 7 sunkus?
                                    Visu pirma trasa eina tom gatvem,kur didelis viesojo transporto,tame tarpe ir mikriukai,eismas.Prie to dasideda Centras,ypac ivaziavimas i Birstono gatve ir persirikevimas i antra juosta.Po to dar Kauno pilis.O jau pravaziavus Vilijampoles tilta ir vaziuojant link Kaniuku,galima atsipust.Nu dar del tinklo ipatumu.

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      O kurio Kauno troleibusų maršruto trasa ilgiausia?
                                      Pagal kilometraza tikslei negaliu pasakit.O ilgiausi yra 1,5, 7 marsrutai.Kai remontavo Vilijampoles tilta,tai pats ilgiausias buvo 7marsrutas.

                                      Comment


                                        #99
                                        Pastebėjau 331 perkelė i 13? Bet kodėl , Boutsen gal tu ką nors žinai?

                                        Comment


                                          Boutsen, rašėt, kad jums šis darbas įdomus ir prasmingas. Net įdomu pasidarė, kas būtent labiausiai jums patinka darbe ir dėl ko taip jį mėgstate
                                          O keleiviams patariu nesinervinti dėl vėlavimo
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X