Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

    taip realiai grįžinėja, bet registruotų bilietų skaičiai pasako visai ką kitą. Dabar bent pusė keleivių nesiregistruoja ar aplamai važiuoja be bilietų. Į tai atkreipiamas dėmesys ir savivaldybė daro išvadas mažinant reisų skaičius ir taip taupant lėšas.
    Tik nereikia pasakų apie pusę keleivių. Be to vairuotojai neparduoda bilietų, tai dalis važinėja be jų, nes ne visada yra kur nusipirkti. Aišku, tai nedidelė dalis.

    Comment


      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

      Tik nereikia pasakų apie pusę keleivių. Be to vairuotojai neparduoda bilietų, tai dalis važinėja be jų, nes ne visada yra kur nusipirkti. Aišku, tai nedidelė dalis.
      jei nesutinki su manimi kad didelė dalis važiuoja vogdami tai nepagailėk savo laiko laisvo ir pasivažinėk autobusais ir pakeisi savo įsitikinimą. Pvz dirbta 37 maršrute padaryta 4 reisai pradirbta 7 valandos registruotų bilietų skaičius 63. O tai realu?

      Comment


        Pirma, tai mėnesiniai ir taip jau apmokėję savo keliones. Žymi, nežymi. Pinigai yra. Antra, nemoka Kaunas nichrena dirbti, nenori, o valdžia tik ir žiūri, kaip nusukti, neduoti, sau į kišenę įsidėti, o ne kažkokiam tai lochų transportui dotuoti...

        Comment


          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

          jei nesutinki su manimi kad didelė dalis važiuoja vogdami tai nepagailėk savo laiko laisvo ir pasivažinėk autobusais ir pakeisi savo įsitikinimą. Pvz dirbta 37 maršrute padaryta 4 reisai pradirbta 7 valandos registruotų bilietų skaičius 63. O tai realu?
          Pagal planus, transporto priemone per valanda perveza 100 keleiviu.Tarybiniais laikais 200 keleiviu.

          Comment


            Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
            Pagal planus, transporto priemone per valanda perveza 100 keleiviu.Tarybiniais laikais 200 keleiviu.
            Pagal planus norima kad per 5 sustojimus įliptu bent 30 keleivių.

            Comment


              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

              Pagal planus norima kad per 5 sustojimus įliptu bent 30 keleivių.
              Misija neimanoma, nebent Kauno pilyje po masiniu renginiu, arba kai 30 min nebus jokio trasa dubliuojancio transporto......

              Comment


                Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                Misija neimanoma, nebent Kauno pilyje po masiniu renginiu, arba kai 30 min nebus jokio trasa dubliuojancio transporto......
                Po to žiūrima sekančio reiso tie patys 5 sustojimai, jei pvz sekantis reisas po 15 min ir vėl nesusirinka tie 30 keleivių reiškiasi reikia retinti sakykim paleisti sekanti reisą po 25 min. Taip žiūrima ir su kitais 5 sustojimais tai yra tarp 1 - 5, 2 - 6, 3 - 7 ir taip toliau.

                Comment


                  Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                  Po to žiūrima sekančio reiso tie patys 5 sustojimai, jei pvz sekantis reisas po 15 min ir vėl nesusirinka tie 30 keleivių reiškiasi reikia retinti sakykim paleisti sekanti reisą po 25 min. Taip žiūrima ir su kitais 5 sustojimais tai yra tarp 1 - 5, 2 - 6, 3 - 7 ir taip toliau.
                  Iki rudens tikrai kruvio nepadauges. Teks laukti studentu. Tik va Kauno savivaldybe skesta skolose...

                  Comment


                    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                    Iki rudens tikrai kruvio nepadauges. Teks laukti studentu. Tik va Kauno savivaldybe skesta skolose...
                    Jei bus tik atsižvelgta kaip dabar tik į registruotų bilietu statistika kaip dabar ir tie studentai daug įtakos neturės

                    Comment


                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      Pirmoje eilėje Kaune reikia atlikti autobusų maršrutų reorganizacija ir sumažinti dubliuojančius vienas kitą per visą miestą važiuojančius ir retai kursuojančius maršrutus, ir padaryti mažiau trumpesnių, nedubliuojančių didelėje trasos dalyje troleibusų, bet dažniau važiuojančių maršrutų
                      Geriausia būtų, kad VT įmonės perimtų eismo organizavimo patirtį iš užsienio, nes Lietuvoje nėra nei specialistų, nei kažkokios patirties. Kaip jau čia ne kartą minėta, pirmiausia turi būti maršrutų pertvarka, kad vienoje atkarpoje nevažinėtų milijonas maršrutų. Tada taktinis tvarkaraštis – tokiu būdu keleiviams atsirastų aiškumas, intervalų vienodumas, būtų galima lengviau derinti skirtingus maršrutus.
                      Kad ir pavyzdžiui užsienyje naudojamas maršrutų surišimo („Linienbündelung“) principas – jeigu du maršrutai vienas kitą didele dalimi dubliuoja, tai turi vienas kitą papildyti. Pvz. maršruto A išvykimo laikai :00, :20, :40, o maršruto B – :10, :30, :50. Tankiau apgyvendintoje dalyje, kur maršrutai važiuoja ta pačia gatve, susikuria kas 10 minučių aptarnaujamas koridorius, o ten, kur maršrutai išsiskiria, važiavimas dvigubai retesnis, bet vis tiek sistemiškas.
                      Kaip suprantu, Lietuvoj dar naudojama programa „Pikas“, kuri realiai sudaro tokius pačius sovietinius tvarkaraščius, kokie buvo ir prieš 30 metų, tik automatiniu būdu...

                      Dar pastebėjau, kad Kaune yra nemažai ekstremaliai ilgų maršrutų. Tai ne visada blogai, bet pagrindinėse gatvėse autobusai dubliuoja troleibusus. Kas gali pasakyti, kodėl 41 maršrutas eina iki pat Kaniūkų? Jeigu jo tikslas yra išvežioti pramonės darbuotojus iš Dainavos mikrorajono, kodėl tuomet maršrutas nesibaigia Klinikose?
                      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                      Comment


                        Parašė taccido Rodyti pranešimą

                        Geriausia būtų, kad VT įmonės perimtų eismo organizavimo patirtį iš užsienio, nes Lietuvoje nėra nei specialistų, nei kažkokios patirties. Kaip jau čia ne kartą minėta, pirmiausia turi būti maršrutų pertvarka, kad vienoje atkarpoje nevažinėtų milijonas maršrutų. Tada taktinis tvarkaraštis – tokiu būdu keleiviams atsirastų aiškumas, intervalų vienodumas, būtų galima lengviau derinti skirtingus maršrutus.
                        Kad ir pavyzdžiui užsienyje naudojamas maršrutų surišimo („Linienbündelung“) principas – jeigu du maršrutai vienas kitą didele dalimi dubliuoja, tai turi vienas kitą papildyti. Pvz. maršruto A išvykimo laikai :00, :20, :40, o maršruto B – :10, :30, :50. Tankiau apgyvendintoje dalyje, kur maršrutai važiuoja ta pačia gatve, susikuria kas 10 minučių aptarnaujamas koridorius, o ten, kur maršrutai išsiskiria, važiavimas dvigubai retesnis, bet vis tiek sistemiškas.
                        Kaip suprantu, Lietuvoj dar naudojama programa „Pikas“, kuri realiai sudaro tokius pačius sovietinius tvarkaraščius, kokie buvo ir prieš 30 metų, tik automatiniu būdu...

                        Dar pastebėjau, kad Kaune yra nemažai ekstremaliai ilgų maršrutų. Tai ne visada blogai, bet pagrindinėse gatvėse autobusai dubliuoja troleibusus. Kas gali pasakyti, kodėl 41 maršrutas eina iki pat Kaniūkų? Jeigu jo tikslas yra išvežioti pramonės darbuotojus iš Dainavos mikrorajono, kodėl tuomet maršrutas nesibaigia Klinikose?
                        Dėl 41 maršruto su tavimi nesutikčiau, nes kaip tik 41 maršrutas turi dvi atkarpas kur važiuoja didžiausias keleivių srautas tai yra girstutis - klinikos kur važiuoja ir 54, ir klinikose pasikeičia keleiviai ir važiuoja iki raudondvario plento.

                        Comment


                          Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                          Dėl 41 maršruto su tavimi nesutikčiau, nes kaip tik 41 maršrutas turi dvi atkarpas kur važiuoja didžiausias keleivių srautas tai yra girstutis - klinikos kur važiuoja ir 54, ir klinikose pasikeičia keleiviai ir važiuoja iki raudondvario plento.
                          Nu bet aš nesuprantu, kodėl net retai važiuojančio 41-mo negalima priderint prie 54-to? Abu važiuoja per pusę miesto tomis pačiomis gatvėmis, vienas kitam iš paskos!



                          Praktiškai tik du 41-mo maršruto reisai (pažymėjau žaliai) yra perstumti per padorų 10 minučių tarpą, dar keletas perstumti per 4-7 min. (geltoni), o absoliuti dauguma važiuoja susidubliavę kas 2 minutes! Suprasčiau, kad važiuotų iš paskos ryte ir vakare dėl gamyklų darbo laiko, bet čia visą dieną. Ar aš kažko nežinau, ar čia iš tikrųjų yra nesąmonė padaryta?

                          Bandau įsivaizduot, ką darytų šveicarai ar vokiečiai, darydami pertvarką ir įvesdami taktinį tvarkaraštį. Raudondvario plento pusėje būtų logiška įvesti troleibusų maršrutą Klinikos–Neries krantinė–Kaniūkai, nes yra kontaktinis tinklas ir esamas 41 autobusas daugiausia vis tiek važiuoja po laidais. Kiek matau, važiavimo trukmė būtų 22 minutės – patogus laikas 30 arba 60 minučių intervalui (reikėtų atitinkamai 2 arba 1 papildomo troleibuso). Žinoma, reikia priderinti prie 7,11 ir 5 trol. maršrutų, kad tolygiai sutankėtų eismas.
                          Dabartinis 41 maršruto vidutinis intervalas per visą dieną vis tiek yra 57 minutės, tai taupymo sumetimais galima būtų naudoti tik vieną troleibusą, važiuojantį kas 60 min. Nežinau, koks keleivių srautas nuo Raudondvario pl. iki Klinikų, gal piko metu vertėtų išlaikyti net 30 min. intervalą – tokiu atveju prireiktų antro troleibuso.

                          O patį 41 maršrutą trumpint iki Klinikų, važiavimo trukmė 24-31 min., todėl naudojant du autobusus atsirastų 40 min. intervalas. 54 autobusas būtų sutaktintas iki 20 min. intervalo, tai 41 maršruto reisais tereikėtų tolygiai užkaišioti kas antrą 20 min. skylę:



                          Žalia – 54 maršrutas, geltona – 41.

                          Taigi, koks rezultatas? Naudodami tas pačias tris transporto priemones ir išskaidę maršrutą galim efektyviau prisiderint prie atitinkamų dubliuojamų maršrutų, viename gale prie A54, kitame gale prie T7, T11 ir T5. Plius dar ir efektyviau išnaudotum kontaktinį tinklą.


                          P.S. lygiai prieš dešimt metų Kauno VT temoje nuskambėjo tokie žodžiai:
                          Maršrutų reforma jau įvyko pernai, kai dėl lėšų trūkumo biudžete apkarpytos trasos ir tvarkaraščiai. Bet tai buvo ne tai, ko mes tikėjomės. Reformos bus tada, kai iš darbo vietos pasitrauks už Kauno VT maršrutų organizavimą atsakingas asmuo, jis jau senas, dažniau prisimena, kas buvo praeity, o ne dabarty... Laukiu nesulaukiu kada jis dings iš savo posto, tik va, įtariu, dar pensijos metu jis norės dirbti. O tai reiškia, kad per jį visos reformos stabdomos.
                          Įdomu, kaip yra dabar? Spėju, net ir dabartinis asmuo nieko nesuvokia nei apie maršrutų derinimą, nei kas yra taktinis tvarkaraštis (kas užsienyje net ir 2010 m. buvo norma)...
                          Paskutinis taisė taccido; 2020.05.24, 03:30.
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Atkeliu savo senesnį pranešimą. Nesišvaistant pinigais ir siekiant išvengt dubliavimo, būtina atskirt miesto pakraščių oro vežiojimą su pagrindiniais troleibusų ir autobusų maršrutais

                            Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                            Reikia valdžios, kuri turėtų kiaušus įvesti persėdimo HUB'us:

                            1. Šilainių poliklinika: galinė stotis Romainių, Vytėnų, Domeikavos mikram/autobusam
                            2. Raudondvario pl( 7 ir 11 žiedas) galinė stotis Romainių, Raudondvario, Lampėdžių mikram/autobusam
                            3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                            4. Kalniečių poliklinika: galinė stotis LEZ'o, Karmėlavos, Palemono mikram/autobusam

                            Trumpuoju periodų būtų nepatenkintų, vėliau išloštų visi: vieni nešaltų stotelėse, kiti galėtų girtis, kad VT važiuoja dažnai ir patogiai

                            Vėliau galima tobulinti prijungiant tarpmiestinius autobusus, dviračių saugyklas, P+R aikšteles.
                            Paskutinis taisė Garbanius; 2020.05.24, 09:46.

                            Comment


                              Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                              Atkeliu savo senesnį pranešimą. Nesišvaistant pinigais ir siekiant išvengt dubliavimo, būtina atskirt miesto pakraščių oro vežiojimą su pagrindiniais troleibusų ir autobusų maršrutais


                              3. Panemunė, Tilto g: galinė stotis, Onkologijos ligoninės, Vaišvydavos, Rokų mikram/autobusam
                              Tilto gatvėje, kaip supratau, reiktų pačią infrastruktūrą pertvarkyti, jei ten norima žiedą padaryti. O Vaidoto žiedas tam atvejui netiktų?
                              Daugiau mano nuotraukų >>
                              Mano rajonas ir apylinkės >>

                              Comment


                                Reikėtų principe visur daugiau mažiau nedidelių pertvarkų, bet tai kainuotų gerokai pigiau nei dabar gainioti neefektyvų ir nepatogų keleiviam transportą. Vaidoto toks rajono pakraštys, jei jau daryt, tai daryt iškart patogiai ir efektyviai.

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Geriausia būtų, kad VT įmonės perimtų eismo organizavimo patirtį iš užsienio, nes Lietuvoje nėra nei specialistų, nei kažkokios patirties. Kaip jau čia ne kartą minėta, pirmiausia turi būti maršrutų pertvarka, kad vienoje atkarpoje nevažinėtų milijonas maršrutų. Tada taktinis tvarkaraštis – tokiu būdu keleiviams atsirastų aiškumas, intervalų vienodumas, būtų galima lengviau derinti skirtingus maršrutus.
                                  Kad ir pavyzdžiui užsienyje naudojamas maršrutų surišimo („Linienbündelung“) principas – jeigu du maršrutai vienas kitą didele dalimi dubliuoja, tai turi vienas kitą papildyti. Pvz. maršruto A išvykimo laikai :00, :20, :40, o maršruto B – :10, :30, :50. Tankiau apgyvendintoje dalyje, kur maršrutai važiuoja ta pačia gatve, susikuria kas 10 minučių aptarnaujamas koridorius, o ten, kur maršrutai išsiskiria, važiavimas dvigubai retesnis, bet vis tiek sistemiškas.
                                  Kaip suprantu, Lietuvoj dar naudojama programa „Pikas“, kuri realiai sudaro tokius pačius sovietinius tvarkaraščius, kokie buvo ir prieš 30 metų, tik automatiniu būdu...

                                  Dar pastebėjau, kad Kaune yra nemažai ekstremaliai ilgų maršrutų. Tai ne visada blogai, bet pagrindinėse gatvėse autobusai dubliuoja troleibusus. Kas gali pasakyti, kodėl 41 maršrutas eina iki pat Kaniūkų? Jeigu jo tikslas yra išvežioti pramonės darbuotojus iš Dainavos mikrorajono, kodėl tuomet maršrutas nesibaigia Klinikose?
                                  Buvo pasakyta, kad pro Kauno autobusu bendrove vaziuotu transporto tiek, kiek per centra. Galetu net iki Raudondvario pratesti, ne kazin ka trasa pailges..

                                  Comment


                                    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                                    Reikėtų principe visur daugiau mažiau nedidelių pertvarkų, bet tai kainuotų gerokai pigiau nei dabar gainioti neefektyvų ir nepatogų keleiviam transportą. Vaidoto toks rajono pakraštys, jei jau daryt, tai daryt iškart patogiai ir efektyviai.
                                    Panemunei dvieju troleibusu marsrutu zenkliai per daug, nes i si miesto pakrasti vaziuoja ir nemazai autobusu.

                                    Comment


                                      Itin pikta, kad kuriami vis nauji niekam nereikalingi maršrutai, o esami - dar labiau ilginami. Itin bloga situacija rajonuose, kurie itin sparčiai plečiasi. Jau minėti Romainiai: ten važiuoja 17, 39, 44, 64 autobusai. Visų keturių maršrutų kryptys dvi: Centras ir Šilainiai. Šilainių kryptimi važiuojantys 39 ir 44 neretai važiuoja iki 10 min. intervalu, po to - pusvalandžio ar net valandos tarpas. "Ekspresinis" 44 iki Kauno pilies nukeliauja per daugiau nei pusvalandį. Iš Romainių. Iki Kauno pilies. Per daugiau nei pusvalandį. Mikrūškė. Apie 64 naudą, manau, net neverta kalbėti.

                                      Visa tai - puiki Kauno VT problemų iliustracija. Iš esmės jos trys: 1) per visą miestą vinguriuojantys maršrutai-gyvatės, kurių neįmanoma suderinti ir kursuoja vienas paskui kitą kas valandą; 2) neadekvačiai sudaromi grafikai, kai autobusai važiuoja vėžlio greičiu; 3) reagavimas į kiekvieno laukuose kotedžą nusipirkusio aktyvisto ar bobutės šokdinimą.

                                      Realiai Romainiams užtektų dviejų maršrutų: iki Kauno pilies (arba dar geriau - Kęstučio g.) ir iki Šilainių poliklinikos per Baltų pr. ir Baltijos g. mokyklas.

                                      Gaila, bet Vilniuje ta pati problema: vis daugiau "į niekur" vėžlio greičiu besivelkančių maršrutų; užsukimų į kiekvieną lizinginių kotedžų rajoną, kur mažojo Majaus ar Kajaus tėvelis užsimanė kas pusvalandį važiuojančio autobuso, jei kada prireiks; "centrinių" maršrutų dubliavimosi.
                                      Paskutinis taisė eigh; 2020.05.24, 22:33.

                                      Comment


                                        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
                                        Buvo pasakyta, kad pro Kauno autobusu bendrove vaziuotu transporto tiek, kiek per centra. Galetu net iki Raudondvario pratesti, ne kazin ka trasa pailges..
                                        Nelabai suprantu. Kas čia per reikalavimas?


                                        Praeitame pranešime neįsikėlė paveiksliukas: 41 ir 54 maršrutų laikų sugretinimas (teisingi laikai tik du – žali, o oranžiniai – besidubliuojantys per 2 minutes):

                                        Click image for larger version

Name:	41-54.png
Views:	275
Size:	9,4 kB
ID:	1803978

                                        Taigi, maršrutų autobusai kiekvieną dieną važiuoja:
                                        1 kartą – tą pačią minutę
                                        7 kartus – 2 min. skirtumu
                                        4 kartus – 4-7 min. skirtumu
                                        2 kartus – 11 min. skirtumu,
                                        kai realiai visada turėtų būt perstūmimas bent 8-10 minučių...


                                        Akivaizdu, kad Lietuvoje absoliučiai neperimama nei užsienio patirtis, nei apskritai kreipiama dėmesio į šį klausimą. Reiktų samdyt užsienio ekspertus, nes užsisėdėjusios babulkos nieko pačios nepadarys. Jeigu Šveicarija ar Vokietija per toli, tai marš į Varšuvą žiūrėt, kas padaryta. Taktiniai tvarkaraščiai, tvarkingas pateikimas ir visa kita:
                                        https://www.wtp.waw.pl/rozklady-jazdy/
                                        Tiesa, mane nustebino, kad Kaune naktiniai autobusai važiuoja gana taisyklingai, o ne nesąmoningais vilnietiškais intervalais.
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė eigh Rodyti pranešimą
                                          Itin pikta, kad kuriami vis nauji niekam nereikalingi maršrutai, o esami - dar labiau ilginami. Itin bloga situacija rajonuose, kurie itin sparčiai plečiasi. Jau minėti Romainiai: ten važiuoja 17, 39, 44, 64 autobusai. Visų keturių maršrutų kryptys dvi: Centras ir Šilainiai. Šilainių kryptimi važiuojantys 39 ir 44 neretai važiuoja iki 10 min. intervalu, po to - pusvalandžio ar net valandos tarpas. "Ekspresinis" 44 iki Kauno pilies nukeliauja per daugiau nei pusvalandį. Iš Romainių. Iki Kauno pilies. Per daugiau nei pusvalandį. Mikrūškė. Apie 64 naudą, manau, net neverta kalbėti.

                                          Visa tai - puiki Kauno VT problemų iliustracija. Iš esmės jos trys: 1) per visą miestą vinguriuojantys maršrutai-gyvatės, kurių neįmanoma suderinti ir kursuoja vienas paskui kitą kas valandą; 2) neadekvačiai sudaromi grafikai, kai autobusai važiuoja vėžlio greičiu; 3) reagavimas į kiekvieno laukuose kotedžą nusipirkusio aktyvisto ar bobutės šokdinimą.

                                          Realiai Romainiams užtektų dviejų maršrutų: iki Kauno pilies (arba dar geriau - Kęstučio g.) ir iki Šilainių poliklinikos per Baltų pr. ir Baltijos g. mokyklas.

                                          Gaila, bet Vilniuje ta pati problema: vis daugiau "į niekur" vėžlio greičiu besivelkančių maršrutų; užsukimų į kiekvieną lizinginių kotedžų rajoną, kur mažojo Majaus ar Kajaus tėvelis užsimanė kas pusvalandį važiuojančio autobuso, jei kada prireiks; "centrinių" maršrutų dubliavimosi.
                                          kur gyvena aukštesnes pareigas ar įkyrus asmuo kuris lenda į savivaldybę tai ir išsireikalauja dažnesnio kursavimo nors ir gūdus ten užkampis. Ta pati situacija su 6, 36 ar 45 maršrutu važiavimas po 22 valandos nors pagal karantino reikalavimus negali važiuot vėliau negu 22h, bet gali kažkokiom išskirtinėm sąlygom. Draugystės gatvėje firmoms nėra px kaip darbuotojai atvažiuos ar grįš namo tai išsireikalavo vėlyvo reiso, tas pats ir 45 maršrute dėl regitros sustojimo keleivių.
                                          64 maršrutas reikalingas dėl bivylių gatvėje gyvenančių ir dirbančių keleivių. Ir keleiviams kuriems reikia iki silainiu poliklinikos juo naudojasi vietoj 39 autobuso.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X