Sumusimo atvejis ( transporte) is vis nera draudiminis ivykis ( viesajame transporte) . Soferis iskvies greitaja( je to reikia) , paskiepins nuo stabliges i peti ir namo.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąNuo birželio 1 dienos bus vėl keičiami grafikai, dabar bus vasaros karantininiai grafikai. Bus nuo dabartinių grafiku dar nuimta apie 20 - 30 grafikų.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
O vairuotoju nemazins? juk jie tiesiogiai susije su esamu reisu skaiciumi.
Comment
-
Keista tai, kad 33 aisis vaziuoja didelis, pernelyg daznai, ir veza 1- 5 keleivius. Taip pat kam 45 ajame darbo dienomis vienas ar du prailginti autobusai? Na jei atejo laikas dar 30 transporto priemoniu nuimti, tai akys krypsta link 17 ojo G ( kam ji leisti, po Urmo bazes darbo valandu, poliklinikos irgi dirba nepilnu tempu) 20, 23, 26, 33, 34, 36, 37, 38, 40, 41, 45 ojo marsrutu
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKeista tai, kad 33 aisis vaziuoja didelis, pernelyg daznai, ir veza 1- 5 keleivius. Taip pat kam 45 ajame darbo dienomis vienas ar du prailginti autobusai? Na jei atejo laikas dar 30 transporto priemoniu nuimti, tai akys krypsta link 17 ojo G ( kam ji leisti, po Urmo bazes darbo valandu, poliklinikos irgi dirba nepilnu tempu) 20, 23, 26, 33, 34, 36, 37, 38, 40, 41, 45 ojo marsrutu
O nuimt ką pvz bent po vieną ar du grafikus nuo visų.
Kai supras keleiviai kad nesizymedami iškraipo statistiką mazum pradės nevokt ar bent žymėtis
Comment
-
Gal pakaks čia tų kliedesių apie žymėjimą. Kai toks valdžios požiūris į VT, tai kitaip ir nebus ir keleivių tik mažės, nes VT netenkina jų poreikių. Valdžiai nedaeina, kad VT reikia dotuoti, o ne kliedėti apie kelis procentus zuikių, dėl kurių vaikymosi debiliškų priemonių pabėga dešimtys procentų normalių keleivių. Pirmoje eilėje Kaune reikia atlikti autobusų maršrutų reorganizacija ir sumažinti dubliuojančius vienas kitą per visą miestą važiuojančius ir retai kursuojančius maršrutus, ir padaryti mažiau trumpesnių, nedubliuojančių didelėje trasos dalyje troleibusų, bet dažniau važiuojančių maršrutųPaskutinis taisė Al1; 2020.05.21, 20:51.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
33 važiuoja didelis dėl tarp 6 ir 8 valandos ryto keleivių srauto kaip ir ilgas 45 marsrute.
O nuimt ką pvz bent po vieną ar du grafikus nuo visų.
Kai supras keleiviai kad nesizymedami iškraipo statistiką mazum pradės nevokt ar bent žymėtis
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal pakaks čia tų kliedesių apie žymėjimą. Kai toks valdžios požiūris į VT, tai kitaip ir nebus ir keleivių tik mažės, nes VT netenkina jų poreikių. Valdžiai nedaeina, kad VT reikia dotuoti, o ne kliedėti apie kelis procentus zuikių, dėl kurių vaikymosi debiliškų priemonių pabėga dešimtys procentų normalių keleivių. Pirmoje eilėje Kaune reikia atlikti autobusų maršrutų reorganizacija ir sumažinti dubliuojančius vienas kitą per visą miestą važiuojančius ir retai kursuojančius maršrutus, ir padaryti mažiau trumpesnių, nedubliuojančių didelėje trasos dalyje troleibusų, bet dažniau važiuojančių maršrutų
Comment
-
O kur tie studentai dings? Karantininė isterija baigsis vasarą, nebent kai kas iki rinkimų norės išlaikyti "tonusą", bet kažin ar tada jie turės šansų juos laimėti... Deja, neatrodo, kad Kaune tie, kas užsiima VT, dasiprotės, kad reikia maršrutų pertvarkos. Bet tai reiškia didelį darbą, o niekas nenori dirbti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąO kur tie studentai dings? Karantininė isterija baigsis vasarą, nebent kai kas iki rinkimų norės išlaikyti "tonusą", bet kažin ar tada jie turės šansų juos laimėti... Deja, neatrodo, kad Kaune tie, kas užsiima VT, dasiprotės, kad reikia maršrutų pertvarkos. Bet tai reiškia didelį darbą, o niekas nenori dirbti.
O dabar iškart užsibrėžiama skiriamų lėšų lubos ir bandoma į tai įtilpti (jei vienur dadedama kitur reiks nuimti), nekalbu čia tik apie dabartinę situaciją
Comment
-
Manau, kovos su Covid ar koks ten yra fondas turėtų skirti pinigų miestų VT, kad keleiviai nevažinėtų susigrūdę kaip silkės. Aišku, niekas taip neieško "kur čia sukišti pinigus", todėl savivaldybė turėtų aktyviai ieškoti tų pinigų.
Maršrutų retinimas mane neramina. Šią savaitę teko matyti pilnų autobusų (36, 46 - trumpi), ypač žinant, kaip nauji autobusai nesivėdina, ir tikrai nėra užtikrinamas joks 1m atstumas tarp keleivių, nelabai smagu tokiu VT naudotis.
Kažkokios adaptacijos reikalingos, reikia koreguoti oro vežiojimo maršrutus, tačiau mažinant VT priemonių skaičių, keleiviai niekada negrįš į VT - nepatogūs grafikai, pergrūsti autobusai - kurie ilgainiui pasidarys nebepergrūsti, nes tie, kas turi alternatyvą - automobilis - ja ir naudosis. Keleivių mažės, VT priemonių dar mažės - tapsim bananų miestu. Šiuo metu savivaldybė turėtų aktyviai didinti VT keleivių skaičių - parkavimo vietų mažinimas ir branginimas, automobilių ribojimai centre ir VT gerinimas- ką ir daro didieji miestai, pvz. Londonas. Deja, bet Matijošaičio chebrai baigiasi kadencija, ir jiems svarbu, kad ferariams būtų patogu.Paskutinis taisė disident; 2020.05.22, 09:14.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąManau, kovos su Covid ar koks ten yra fondas turėtų skirti pinigų miestų VT, kad keleiviai nevažinėtų susigrūdę kaip silkės. Aišku, niekas taip neieško "kur čia sukišti pinigus", todėl savivaldybė turėtų aktyviai ieškoti tų pinigų.
Maršrutų retinimas mane neramina. Šią savaitę teko matyti pilnų autobusų (36, 46 - trumpi), ypač žinant, kaip nauji autobusai nesivėdina, ir tikrai nėra užtikrinamas joks 1m atstumas tarp keleivių, nelabai smagu tokiu VT naudotis.
Kažkokios adaptacijos reikalingos, reikia koreguoti oro vežiojimo maršrutus, tačiau mažinant VT priemonių skaičių, keleiviai niekada negrįš į VT - nepatogūs grafikai, pergrūsti autobusai - kurie ilgainiui pasidarys nebepergrūsti, nes tie, kas turi alternatyvą - automobilis - ja ir naudosis. Keleivių mažės, VT priemonių dar mažės - tapsim bananų miestu. Šiuo metu savivaldybė turėtų aktyviai didinti VT keleivių skaičių - parkavimo vietų mažinimas ir branginimas, automobilių ribojimai centre ir VT gerinimas- ką ir daro didieji miestai, pvz. Londonas. Deja, bet Matijošaičio chebrai baigiasi kadencija, ir jiems svarbu, kad ferariams būtų patogu.
Comment
-
Apsauginės priemonės tai ne prie ko, tai einamieji dalykai. Eina kalba apie pagalbą verslui, kai mažinami mokesčiai, skiriamos kompensacijos, lengvatiniai kreditai ir pan.
Vat užtat, kad tos lėšos, kurios skiriamos verslui, nukentėjusiam nuo koronoviruso, valdiškų ir savivaldybių įmonių nepasieks, bus išdalintos visokiems privatininkams ir visai nebūtinas nei paslaugas, nei prekes gaminantiems ar teikiantiems. Transportas bendrai yra viena iš labiausiai nukentėjusių sričių, o bet tačiau, nagla žiniasklaida reikalauja sau kompensacijų dėl prarastų pajamų kritus reklamos užsakymams. Ir pabandyk neduoti žiniasklaidai, kai rinkimai ant nosies...
Comment
-
Kauno autobusų valdžia skundžiasi, kad nėra pajamų ir nėra keleivių, bet juk Al1 teisingai rašo apie priežastį. Kol Kauno valdžia laiko VT vien tik našta, tai be abejo galima surasti šimtą priežasčių, kodėl kalčiausios yra žemiausios grandys - vairuotojai, kurie nedrįsta rizikuoti sveikata drausmindami budulius, ir keleiviai, kuriems apmokėjimas už kelionę praktiškai paliktas "ant sąžinės" arba "paremk savo mėgstamą vežėją" kaip kokį Youtube ar Twitch turinio kūrėją.
Tinkamų pavyzdžių toli net nereikia ieškoti:- Klaipėdoje veikia tvarka, kad visų tipų bilietus reikia žymėti.
- Vilniuje keleivių kontrolės ekipažų yra daug ir dirba jie kasdien visame mieste, o ne vien tik 5 standartinėse stotelėse, kur galima savo "busiką" numesti ant šaligatvio.
- Vilniuje labai gerai dirba SĮSPo marketingo specialistai su informaciniais/edukaciniais garso ir vaizdo įrašais, plakatais VT viduje, socialiniuose tinkluose bei lauko reklamos stenduose.
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Manau, kad yra norinčių dirbti tik, kad nėra tam skirta pakankamai pinigų, kad kažkas pradėtų normaliai dirbti.
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tai kad nėra keleivinis transportas (autobusai, troleibusai, traukiniai ir pan) įtrauktas į kaip nukentėjusių nuo covid viruso sąrašą kaip gaunantys papildomas lėšasPaskutinis taisė Mettal; 2020.05.22, 10:32.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKauno autobusų valdžia skundžiasi, kad nėra pajamų ir nėra keleivių, bet juk Al1 teisingai rašo apie priežastį. Kol Kauno valdžia laiko VT vien tik našta, tai be abejo galima surasti šimtą priežasčių, kodėl kalčiausios yra žemiausios grandys - vairuotojai, kurie nedrįsta rizikuoti sveikata drausmindami budulius, ir keleiviai, kuriems apmokėjimas už kelionę praktiškai paliktas "ant sąžinės" arba "paremk savo mėgstamą vežėją" kaip kokį Youtube ar Twitch turinio kūrėją.
Tinkamų pavyzdžių toli net nereikia ieškoti:- Klaipėdoje veikia tvarka, kad visų tipų bilietus reikia žymėti.
- Vilniuje keleivių kontrolės ekipažų yra daug ir dirba jie kasdien visame mieste, o ne vien tik 5 standartinėse stotelėse, kur galima savo "busiką" numesti ant šaligatvio.
- Vilniuje labai gerai dirba SĮSPo marketingo specialistai su informaciniais/edukaciniais garso ir vaizdo įrašais, plakatais VT viduje, socialiniuose tinkluose bei lauko reklamos stenduose.
Pinigų niekada nebus per daug. Padidinsi algą 50, 100, 200 eurų ir kas toliau? Nepradės nuo to niekas geriau dirbti - sakys - o kam man čia kažką papildomai daryti, kai man taip ar taip duoda tuos papildomus eurus.
Kaip tai ne? O tai kodėl tada čia nurodyta, kad KA taikomos VMI ir Sodros pagalbinės priemonės https://rekvizitai.vz.lt/imone/kauno_autobusai/ ?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Taip gauna autobusu per darymui į karantines sąlygas t. Y. Stop Juostų gavo mikrams sielkofano uždengti, dezinfekcinio skysčio. O kažkokių papildomų lėšų dėl sumažėjusio krūvio negauna, nes gaunama tik nuo nuvažiuoto kilometrazo pinigus.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Per sumazejusi klientu kruvi ( nuo kovo 18 dienos) , Kauno autobusai kaip tik nemazino grafiku, rodydami kuo didesni oro veziojima. Kai zmones po truputi grizineja, tuomet trumpinamos darbo valandos, mazeja reisu.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
taip realiai grįžinėja, bet registruotų bilietų skaičiai pasako visai ką kitą. Dabar bent pusė keleivių nesiregistruoja ar aplamai važiuoja be bilietų. Į tai atkreipiamas dėmesys ir savivaldybė daro išvadas mažinant reisų skaičius ir taip taupant lėšas.
Comment
Comment