Vilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąVilniuje dar gali pasitakyti "krokodilų". Be to, pataisykit, jei klystu, elektromechaniniai komposteriai blokuojami atskirai nuo e-bilieto. T.y. vairuotojas privažiuodamas prie stotelės, turi nukreipti dėmesį nuo vairavimo ir žiūrėti kažkur į šoną/viršų, suspaudinėti mygtukus e-bilieto kompiuteryje ir tada dar švieslentės valdymo bloke. Kalba apie Vilnių. Kaune su tuo paprasčiau, bent jau kaip buvo anksčiau.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o tai ne kaip dabar vairuotojas turi kas kiekvienu sustojimu turi žiūrėti į borto kompiuterį jo parodymus kad ne per anksti išvažiuoti iš sustojimo.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
Čia reik suprasti, kad blogai, jog stotelėje stovėdamas turi žiūrėti į grafiką? Ar kaip?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
kodėl stovėdamas? važiuojant, lipant išlipant keleiviams ir pan
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąVilniuje ,vairuotojai i borto kompiuteri neziuri visai, nes grafikai taip tiksliai sudaryti, kad i ,, pliusa'' nepavyks vaziuoti.
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimą
O tai pas jus Kaune keleivių laipinimas vyksta iš važiuojančio autobuso?
Tikrai nėra taip, kaip čia rašai.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
o Kaune sudaryti kitaip ryte iki 7 h tikrai nėra ko žiūrėti, nes skubėti tikrai beveik neįmanoma, rytinio piko metu ir vakarinio aišku kodėl vėluojama, o nuo 9 h iki 16:30 grafikai lieka beveik kaip ir piko metu tada reikia žiūrėti, o nuo 19 h vakaro kaip ir ryte iki 7 valandos prasideda kosminiai grafikai kai iš buvusios 1 valandos skirto laiko tampa apie 40 minučių (nors realiai reikia apie 50 minučių), o iš 1 valandos 30 minučių lieka apie 1 valanda 2 minutės (nors realiai reikia 1 h 15 minučių) nakty važinėjama su daugmaž 10 - 15 minučių vėlavimu.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimą
Manau tokiu atveju būtų logiška ne piko metu nestoti visose stotelėse, o tik pagal mygtuką, ar esant stotelėje laukiančių keleivių.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Man atrodo kad tiem kas sėdi kauno autobusų/troleibusų valdžioj sprogtų galva nuo tokios idėjos. Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyje? Na jau ne, mes sudarom grafiką kaip 80taisiais, o jūs vairuotojai važiuojat ir stojat kur reikia ir kur nereikia.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Kodėl sugalvota būtinas durų atidarymas? O todėl kad būtų galima nustatyt konkretų durų atidarymo laiką, visiškai nereikšmingi lieka keleivių skundai dėl per anksti išvažiavimo ar aplamai ne spėjimo įlipti ar aplamai durų ne atidarymo. Iš šalies gal ir Durnai atrodo visa tai, bet išspręsta daug galinčių įvykti problemų. O paprasčiausiai pažiūrima kada buvo atidarytos durys jei viskas laiku tai keleivio problemos.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
Comment
-
Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą
Logikos dėl laiko registravimo yra, sutinku. Bet visgi 2020 metai, transporto priemonių vidus filmuojamas. Galima būtų papildomą kamerą nusukt į stotelę, ir ginčų atveju patikrinti ar kažkas laukė stotelėje (įrašas be kuriuo atveju turi laiko žymes). Problema gal būtų tame - keik tie įrašai užima, kiek laiko juos realu saugot ir t.t.
Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jie keleivio nepaėmė, pravažiavo nesustojęs, tai keleivis skųsis su didele tikimybe per pirmas 2 darbo dienas. Jei pasitaiko išeiginės, tai sekančia darbo dieną. Vėliau 5 dienų skųstis tikrai jau nėra prasmės... Net ir po 2 dienų pasimirš ir praeis tas pyktis ir noras skųstis. Tai toks ir saugojimo laikas. Maksimum savaitė.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Bet yra kita "medalio pusė" kokie keleiviai naudojasi viešuoju transportu? Jiems pasakius kad norint išlipti reikia spausti mygtuką? Kas čia per išradimas sakytų.
Kalbu apie amžiaus grupes: tai studentai ir pensininkai. Dauguma keleivių ir sustojęs mąstymas ties tais minėtais 80-siais vienodai kad nuolatinių nėra jau seniausiai jiems galvoje tik tas ir užstrigę, juos reikia žymėtis bet kam to reikia vistiek kontrolei tinka ir nežymėtas. Kiekvienas nežymėtas bilietas ne tik iškraipo statistiką, bet ir vairuotojui kerta per galvą nes mano kad nesižymi tai neturi ką žymėtis. Nes dabar bilietų pardavime atėjęs aukso amžius už kiekvieną parduotą bilietą po 15 centų gaunama.
Comment
-
Mygtukai ? Naudoti juos pagal paskirti ? Kaip užsienyjeЧеловека, облеченного властью и использующего эту власть в угоду собственных называют самодуром.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
zymiesi nuolatini tam kad patekus i avarija gautum draudimo ismoka is KA. Tikrai ne tam kad kontrolei itikt ar vairuotoja patenkint
Comment
Comment