Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mettal Rodyti pranešimą
    Ko gero nelabai ir nukentėtų tas dažnumas - maršrutu pakaitom važinėja tai ilgi, tai trumpi autobusai.
    48 nesu matęs ilgo. Ar tu tuo tikras?
    Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
    Tarkim galimi keli variantai. Pirmojo atveju trasa miegamuosiuose rajonuose eitų Šiaurės pr., Pramonės pr., toliau Baršausko g. ir t.t. Antruoju atveju - Šiaurės pr., Žukausko g., P. Lukšio g., Kovo 11-osios g., V. Krėvės pr., Pramonės pr., Draugystės g., Kovo 11-osios g., Baršausko g. ir t.t.
    Pritarčiau tokiam maršrutui, modifikuojant trasą. Bet klausimas, kiek toks maršrutas būtų populiarus ir kiek nuostolingas? Trasą nukreipei tomis Šiaurės ir Pramonės pr. vietomis, kur ir dieną įprastuose maršrutuose srautai maži... Dėl Karaliaus Mindaugo pr. irgi labai ginčytinas klausimas - žmogus sės į ekspresą, kad nuvežtų greičiau, bet turės 3-5 min. kulniuoti iki Laisvės al.? Nelogiška. Tavo pasiūlytą grimasą tinkamai sutvarkius būtų galima išpešti kažkiek naudos.

    Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
    Troleibusai parodos kalnu ir Petrausko gatve ar cia ne artejantis priesrinkiminis triukas? konkreciai ivardinant nieko negirdejau. zodziu, duoda darbo jusu vaizduotei ir fantazijai ''kuriant marsrutus''.
    projektai,sutartys ,derybos,pazadai... eilinis silainiu troleibusu variantas..........
    Ne, čia ne triukas. Čia labai geras sprendimas, siekiant sumažinti užterštumą centre. Autobusus pakeis troleibusai. Kaip jau išsiaiškinome - tikrai ne visi maršrutai. Tačiau nutiesus liniją dar ir Vydūno al., būtų galima pasiekti tikrai efektyvų rezultatą.

    Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
    O jeigu į Lampėdžius užsuktų 48? Žinoma, ne pats ekonomiškiausias sprendimas, nes teks didinti transporto priemonių skaičių?
    O kaip mano jau minėtas siūlymas, tiesiog kad 9-asis abejomis kryptimis užsuktų prie Kauno pilies? O jo trasa liktų sena- Romainiai - Lampėdžiai.
    Nes jei galiniu punktu padaryti Kauno pilį, tai tas užsukimas į Lampėdžius gausis per stambus.
    Nesąmones šneki. Aš parašiau, kad neapsimoka dėl Lampėdžių naują maršrutą kurti, nes padidėtų rida, kuri būtų tuščia, o tu kalbi dar apie papildomą autobusų skaičių Tai logiškai pagalvok - ar geriau naujas maršrutas, ar vienas autobusas į tokią ilgą trasą - iki pat Raudondvario - vien dėl Lampėdžių? Abu variantai negeri. Nėra tas 48 toks svarbus, kad reikėtų dėl to papildomo autobuso.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ekspresų kainų kelti negalima. Žmones reikia priktraukti į VT, o ne atstumti. Be to bus problemos su bilietais. Dėl kelių maršrutų atskirus bilietus įvedinėti? Ar visiems bilietus pardavinėti pas vairuotoją? Tai čia jau nebe ekspresas bus, nes stotelėse stovės po 5 min.
    Galima ir reikia... Nors iš esmės čia labai priklauso nuo miesto geografijos ir sprendimo, kokią funkciją tie ekspresai turi atlikti - ar tiesiog pagerinti paslaugos kokybę bandant patenkinti dabartinių mikroautobusų keleivių poreikius, ar spręsti spūsčių problemas. Kaune spūsčių problemų dar nėra tiek daug, todėl būtų galima organizuoti 2-3 ekspresinių pikinių maršrutų aptarnavimą. Vienkartinio bilieto kaina galėtų būti 2Lt, o perkant iš vairuotojo - 2,5 Lt. Tikrai ne per didelė kaina tiems, kurie nori greitesnio susisiekimo.
    Paskutinis taisė Ametistas; 2011.09.30, 16:08.
    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

    Comment


      Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
      Žinoma, maršrutas smarkiai dublioja esančius viešojo transporto maršrutus, tačiau, važiuoti 15 ar 16 troleibuso maršrutais į centrą nuo Pramonės prospekto ar 13,14 troleibuso maršrutais nuo Čečėnijos aikštės užtrunka gana ilgai.
      13 trol. nuo Čečėnijos aikštės iki S. Daukanto g. st. - 24 min. d.d. 7h - čia daug?
      Tavo minėtas ekspresas nuo Čečėnijos aikštės važiuotų per 15-17 min. + pėsčiomis iki Laisvės al. ar Kęstučio g. 2-4 min. Taigi būtų beveik tas pats, o maršrutas neabejotinai važiuotų pustuštis.
      Man abejonių kyla ir dėl:
      1. Ryte ir dieną Jonavos g. intensyvus eismas, todėl iš Šiaurės pr. įsukti į Jonavos g. yra problematišką, tenka laukti net 2-3 min. Panašiai ir Jonavos g. prie K. pilies žiedo.
      2. Dėl jau esamų maršrutų, norint nuvykti nuo st. Čečėnijos aikštė į centrą, žmonės transporto lauktų vienoje gatvės pusėje, o tavo minėto ekspreso turėtų laukti kitoje pusėje - tai neabejotinai atsilieptų maršruto (ne)populiarumui. Be to, dar ir pakenktų, nes išsidarko keleivių srautai. Geriau vengti tokių atvejų.
      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

      Comment


        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą

        Nesąmones šneki. Aš parašiau, kad neapsimoka dėl Lampėdžių naują maršrutą kurti, nes padidėtų rida, kuri būtų tuščia, o tu kalbi dar apie papildomą autobusų skaičių Tai logiškai pagalvok - ar geriau naujas maršrutas, ar vienas autobusas į tokią ilgą trasą - iki pat Raudondvario - vien dėl Lampėdžių? Abu variantai negeri. Nėra tas 48 toks svarbus, kad reikėtų dėl to papildomo autobuso.
        Aš siūliau 48 padaryti užvažiavimą į Lampėdžius tik tuo atveju, jei į Lampėdžius nevažiuos 9-as. Bet su Lampėdžiais, atrodo, jau priėjom bendrą išvadą- yra ten 9, tegul ir važinėja, jo pakanka.

        Mano pasiūlymas dėl 9-o buvo šiek tiek kitoks: tiesiog padaryti jam užvažiavimą prie Kauno pilies abejomis kryptimis, o be šio pakeitimo, trasa liktų ta pati (Romainiai - Lampėdžiai). Ir viskas. Trasos įveikimo laikas padidėtų nežymiai, nereikėtų net didinti transporto priemonių skaičiaus. Ar Šilainiams pamaišys dar vienas maršrutas į centrinę miesto dalį? O ir Lampėdžių gyventojai galės be persėdimų iki centro nuvažiuoti.
        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
        Marsrutai.lt tinklaraštis!
        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

        Comment


          Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
          Aš siūliau 48 padaryti užvažiavimą į Lampėdžius tik tuo atveju, jei į Lampėdžius nevažiuos 9-as. Bet su Lampėdžiais, atrodo, jau priėjom bendrą išvadą- yra ten 9, tegul ir važinėja, jo pakanka.

          Mano pasiūlymas dėl 9-o buvo šiek tiek kitoks: tiesiog padaryti jam užvažiavimą prie Kauno pilies abejomis kryptimis, o be šio pakeitimo, trasa liktų ta pati (Romainiai - Lampėdžiai). Ir viskas. Trasos įveikimo laikas padidėtų nežymiai, nereikėtų net didinti transporto priemonių skaičiaus. Ar Šilainiams pamaišys dar vienas maršrutas į centrinę miesto dalį? O ir Lampėdžių gyventojai galės be persėdimų iki centro nuvažiuoti.
          Su Lampėdžiais reikėtų ką nors pamąstyti labiau...
          9-ojo praktika rodo, kad užsukimas iki pilies nepasiteisino.
          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

          Comment


            Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
            48 nesu matęs ilgo.
            48 ilgi retai, bet būdavo prieš 5-6 metus, dažniau ilgi važiuodavo 49-o pertraukiamu grafiku kol dar maršrutas nebuvo panaikintas

            Comment


              Parašė Woolosas Rodyti pranešimą
              Sveiki, įkeliu pamąstymui išgalvotą autobuso maršrutą, kuris galbūt būtų aktualus rytinės miesto dalies miegamųjų rajonų gyventojams. Maršrutas eitų pro Kalniečių, Dainavos, Eigulių ir Centro rajonus. Stojama būtų tik miegamųjų rajonų stotelėse ir centre. Žemėlapyje pažymėjau preliminarias stoteles miegamuosiuose rajonuose ir centre. Autobusas važiuotų gatvėmis, kuriose galimas didesnis nei įprastas greitis mieste, todėl centrą būtų galima pasiekti gerokai greičiau nei troleibusu. Autobusų eismas vyktų ratu, panašiai kaip 15 ir 16 numerio troleibusuose. Pažymėjau keletą alternatyvių trasų. Įdomu būtų išgirsti jūsų komentarus.

              Atvaizdas
              Kaunas yra per mažas miestas kad būtų ekspresiniai maršrutai. Tiesiog būtų jie nuostolingi. Tam pilnai užtenka ir maršrutinių taksi.

              Comment


                48 vazineja labai retai ilgi, bet neesme, vazineja jie ir 9 ir 13 ir kitose oro veziojimo marsutuose.

                48 labai greit pilnas pasidarytu, jei 92mikriukas butu out, bet cia manau labai tolimoj ateity..

                9 is Romainiu iki pilies per Lampedzius- geriau nieko nesugalvosi.. 44mikriukui panasu ir dabar, kad paskutines dienos skaiciuojamos, o uzsukimas i Lampedzius ne tiek ir laiko uztrunka.. Ir isvis Lampuose reiketu atkelti arciau(kur masinu aikstele tik atvaziavus) sugaistama butu kokis 6min papildomai..

                Pertvarku galima pagalvoti ir visai nebrangiu ir labai teigiamu, bet kol valdzia nuolaidziauja visokiems "Girobusams", "Meruloms" pozityviau galvot nelabai iseina..

                Vienzodziu, suns balsas i dangu neina..

                Comment


                  Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                  Galima ir reikia... Nors iš esmės čia labai priklauso nuo miesto geografijos ir sprendimo, kokią funkciją tie ekspresai turi atlikti - ar tiesiog pagerinti paslaugos kokybę bandant patenkinti dabartinių mikroautobusų keleivių poreikius, ar spręsti spūsčių problemas. Kaune spūsčių problemų dar nėra tiek daug, todėl būtų galima organizuoti 2-3 ekspresinių pikinių maršrutų aptarnavimą. Vienkartinio bilieto kaina galėtų būti 2Lt, o perkant iš vairuotojo - 2,5 Lt. Tikrai ne per didelė kaina tiems, kurie nori greitesnio susisiekimo.
                  Tai nepasiteisins. Vilniuje prieš dešimtmetį bandė - greitai buvo uždaryti. Niekas nepirks atskirų bilietų dėl vos kelių maršrutų mieste, kursuojančių piko metu. O plataus ekspresų tinklo niekas ir nesiruošia kurti. Jei bilietai būtų parduodami tik autobuse, tai tuomet reikia konduktorių. Parduodant bilietus vairuotojui, apie ekspresą galima užmiršti.
                  Vakarų Europoje yra taip - arba ekpresai kainuoja tiek pat, jei jų maršrutų nedaug, arba yra atskiras jų tinklas. Tuomet kaina gali būti ir kita. Arba dar vienas variantas - ekspresų maršrutų nedaug, o mieste veikia kelių zonų bilietų sistema. Tuomet ekspresuose negalioja pigiausios centrinės zonos bilietai.

                  Comment


                    Parašė Boutsen Rodyti pranešimą
                    Kaunas yra per mažas miestas kad būtų ekspresiniai maršrutai. Tiesiog būtų jie nuostolingi. Tam pilnai užtenka ir maršrutinių taksi.
                    Anksčiau ar vėliau mikriukus vistiek reikės naikinti. Todėl jau dabar verta pagalvoti, kas juos pakeis, kad keleiviai labai nenukentėtų. Tu, kaip troleibuso vairuotojas, turėtum būti kone labiausiai suinteresuotas tuo, kad mikrobų gatvėse nebūtų.


                    9 is Romainiu iki pilies per Lampedzius- geriau nieko nesugalvosi.. 44mikriukui panasu ir dabar, kad paskutines dienos skaiciuojamos, o uzsukimas i Lampedzius ne tiek ir laiko uztrunka.. Ir isvis Lampuose reiketu atkelti arciau(kur masinu aikstele tik atvaziavus) sugaistama butu kokis 6min papildomai..
                    Jeigu 9 važiuos maršrutu Romainiai-Lampėdžiai-K.Pilis, tai Šilainių gyventojai turbūt praras tiesioginį susisiekimą su įmonėmis Raudondvario plente.[/QUOTE]
                    Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.10.01, 19:08.
                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                    Comment


                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Jeigu 9 važiuos maršrutu Romainiai-Lampėdžiai-K.Pilis, tai Šilainių gyventojai turbūt praras tiesioginį susisiekimą su įmonėmis Raudondvario plente.
                      Nėra ten tokio srauto... Tegul važiuoja su perlipimu.

                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                      Anksčiau ar vėliau mikriukus reikės naikinti. Todėl jau dabar verta pagalvoti, kas juos pakeis, kad keleiviai labai nenukentėtų. Tu, kaip troleibuso vairuotojas, turėtum būti kone labiausiai suinteresuotas tuo, kad mikrobų gatvėse nebūtų.
                      Reikėtų galvoti ne apie mikroautobusų naikinimą, bet apie jų integravimą į sistemą: naikinti tuos, kurie dubliuoja ir palikti tuos, kurie važiuoja nuo pakraščių ir turėtų atlikti privežamąją funkciją, nes jei vietoje jų būtų autobusai, jie neštų didelį minusą.
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        Parašė Ametistas Rodyti pranešimą
                        Reikėtų galvoti ne apie mikroautobusų naikinimą, bet apie jų integravimą į sistemą: naikinti tuos, kurie dubliuoja ir palikti tuos, kurie važiuoja nuo pakraščių ir turėtų atlikti privežamąją funkciją, nes jei vietoje jų būtų autobusai, jie neštų didelį minusą.
                        Tokiu, kurie nedubliuotu suskaiciavau 2.. Ir tai..

                        Comment


                          Parašė Pauliukas Rodyti pranešimą
                          Tokiu, kurie nedubliuotu suskaiciavau 2.. Ir tai..
                          Kurie dubliuoja, reikėtų dar skirstyti į:
                          važiuoja nuo pakraščių (9, 13, 51 ir t.t.), tai tokius vertėtų keisti į privežamuosius;
                          visiškai ir nereikalingai dubliuoja (33, 30) - naikinti;
                          dubliuoja, važiuoja kartais ir pakraščiais, bet pagrindinė jų funkcija gerinti susisiekimą - tokius reikia modifikuoti, kad minimaliai dubliuotų ir atliktų privežamąją funkciją. Jų trasos būtų trumpesnės už dubliuojamų autobusų ar troleibusų trasas (16, 14, 11).

                          Iš tiesų, 30 yra irgi gerinantis susisiekimą, bet jį reikėtų naikinti, nes jis yra rakštis sistemoje.

                          O minėtais privežimo atvejais mikroautobusai turėtų būti integruoti į sistemą ir turėtų vežti su e. bilietu. Pereinamas laikotarpis - 1 metai. Fiksuotą datą visi turėtų savo lėšomis būti įsidiegę įrangą, dalį išlaidų turėtų padengti savivaldybė.
                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                          Comment


                            Zemelapyje nematau 3 marsruto troleibuso: http://googlemap.kvt.lt/google_map/#
                            Ir dar klaida, troleibusai (visus neziurejau tik pirma marsruta) link stoties vaziuoja Vytauto-Kestucio-Gedimino-Griunvaldo-Vytauto gatvem.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                              Zemelapyje nematau 3 marsruto troleibuso: http://googlemap.kvt.lt/google_map/#
                              Ir dar klaida, troleibusai (visus neziurejau tik pirma marsruta) link stoties vaziuoja Vytauto-Kestucio-Gedimino-Griunvaldo-Vytauto gatvem.
                              Gan sena problema su tuo žemėlapiu...
                              O dėl nerodomo 3 maršruto, tai gal šiuo metu nevažiuoja nė vienas troleibusas? Kai troleibusas stovi galinėje stotelėje, jis nėra rodomas sistemoje.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                Zemelapyje nematau 3 marsruto troleibuso: http://googlemap.kvt.lt/google_map/#
                                Ir dar klaida, troleibusai (visus neziurejau tik pirma marsruta) link stoties vaziuoja Vytauto-Kestucio-Gedimino-Griunvaldo-Vytauto gatvem.
                                Kauną patogiau žiūrėt realiu laiku per www.marsrutai.lt
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                  Zemelapyje nematau 3 marsruto troleibuso: http://googlemap.kvt.lt/google_map/#
                                  Taigi 3-io maršruto troleibusai savaitgaliais nekursuoja

                                  Comment


                                    Parašė Mettal

                                    Gan sena problema su tuo žemėlapiu...
                                    O dėl nerodomo 3 maršruto, tai gal šiuo metu nevažiuoja nė vienas troleibusas? Kai troleibusas stovi galinėje stotelėje, jis nėra rodomas sistemoje.
                                    O kodėl nerodo? Ar Kaune vairuotojai, stovėdami galiniame maršruto punkte, išjungia borto kompiuterius?
                                    Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                    Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                    SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                    Comment


                                      Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                                      O kodėl nerodo? Ar Kaune vairuotojai, stovėdami galiniame maršruto punkte, išjungia borto kompiuterius?
                                      Nerodo dėl to, kad nebūtų klaidinami žmonės. Jei matys jį ten stovintį, manys, kad autobusas tuoj atvyks, jei gyvena šalia galinio punkto.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        Parašė Valius Kedainietis Rodyti pranešimą
                                        Taigi 3-io maršruto troleibusai savaitgaliais nekursuoja
                                        2, 3, 4 - tik darbo dienom, o 6 išvis nėra. Ar ne taip?
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Mørtã Rodyti pranešimą
                                          2, 3, 4 - tik darbo dienom, o 6 išvis nėra. Ar ne taip?
                                          Taip

                                          Comment

                                          Working...
                                          X