Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriukuПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
Comment
-
Parašė manometras Rodyti pranešimą
Tai ten dirba tik pesininkai ir laikinai studentai?
O bilietų pildymo paslauga manau gal atneš bent kokius 100 eurų papildomai prie algos.
O kas dėl vėlavimo kad šitie grafikai padaryti ne pagal esamą techniką ar reikalavimus kad reikia visose stotelėse stoti.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai. Jei už surinktus pinigus gaus vairuotojai procentą priedo kaip ir už bilietus tai bus puiku. Vieno papildyto bilieto už 10 eurų vertė bus tarsi pusę valandos pradirbus gautum
Gal todėl skamba vis gandai kad ne ne nuo sumos procentas bus mokamas o tiesiog stafke už darbą su kasa.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNaudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriukuPaskutinis taisė Al1; 2020.01.26, 12:02.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Taip, taip, pagrindinis VT kontingentas - pensininkai, invalidai ir mažas pajamas gaunantys taip ir naudojasi telefonais pirkdami ir mokėdami jais...
Kai KA vadovų galvose smegenys su vienu vingiu, tai taip ir gaunasi. Savęs tikriausiai darbais neperkrauna, bet algas geras ima... Pagrinde kodėl žmonės vengia VT - jis yra lėtas ir retai kursuoja. Pradėkite pardavinėti visus bilietus ir pildyti korteles tik pas vairuotoją, tai dar vienas argumentas nesinaudoti VT, kai jis daugiau laiko stovės nei važiuos...
Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei atėmus iš vairuotojo bilietų pardavimą ir mokėt tik už vairavimą pagal dabartinę alga už 160 valandų būtų kokie 500 euriuku
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ka vadovų galvos gal ir normalios bet ką savivaldybė pasako ta ir turi daryti, jei nedarys licencijos kitiems metams jau neturės.
Koks jis lėtas? Tiesiog kas savaitgali padaryta tarp ryte 5-9 ir 18-23 valandų yra kosmosas. Grafikai sugreitinti nerealiai pagal kuriuos be šansų važiuot todel daug vėluojama.
Savivaldybės vadovų galvose trūkumas smegenų mano jei grafikus sugreitins tai ir vaziuos greičiau autobusai.
Kol kaune Vt bus nepopuliarus, t,y vazines tik senjorai ir studentai, tol Vt nebus pazenges laipteliu aukstyn, tol vt kaina neadekvati paslaugai.
Comment
-
Parašė disident Rodyti pranešimąNaudojantys smartphonus gali naudotis Žiogu. Kiek yra keleivių, kurie neturi smarphono? Žinoma, automatų reikėtų dėl turistų ir tų, kam sugedo smartphonas.
Nepatogu žymėti, daznai tenka vesti skaičius, dar rodyti vairuotojui ir tt.
Comment
-
Reikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.
Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Jei kautros vairuotojai sugebėjo tai sugebės ir KA vairuotojai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kauno spaudai moka 3.6 proc komisiniu, Lietuvos spaudai dar maziau, tai vairuotojams 10 proc mokes? nemanau.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąReikia tikėtis čia eilinis egis nepasitvirtinsiantis gandas, arba KVT taktika derybose su spauda dėl l mažesnių komisinių.
Ps: kai perskaičiau pranešimą pagalvojau apie automatus kaip pvz Varšuvos autobusuose stovi, kur gali nusipirkti bilietus, bet ne apie tokį absurdą, kad vairuotojai pildys.
Comment
-
Realiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
Comment
-
Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
Tai Kautros vairuotojai dar ir grafiko gebėdavo laikytis, kas KA vairuotojams yra ne visada įmanoma, tai gal su bilietais bus tas pats
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąRealiausia yra kaina didinti perkant is vairuotojo. Kaip traukinyje - 2 eurai. Realiai 29 G, kur ko gero parduodamas didziausias bilietu skaicius, yra poreikis oro uoste statyti pardavimo automata, arba pirk is vairuotojo uz 2 eurus. Oro uoste Kauno VT konkurentu neturi ( Vilniuje - traukinys )
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimąGreičiausiai bus atsisakyta Maximos Kauno spaudos pašto ir pan vietų kuriose buvo galimybė pasipildyti e bilietus nes ima už paslaugas nemažus pinigus. Todėl bus montuojamos nuo balandžio visame viešajame transporte naujos kasos su galimybe e bilietų papildymu. Kada įsigalios papildymo galimybė niekas dar nežino.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Nu nelogiška ir nesamoninga.
- 1 patinka
Comment
Comment