Nauda tik centrinėje miesto dalyje, kur dažnas VT kursavimas.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą18, 43, 57G maršrutuose savaitgaliais sugrąžinti standartiniai autobusai.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Klausimas, ar ilgam?
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Gal per tuos kelis savaitgalius paskaičiavo, kad ištikro per dideli srautai šiuose maršrutuose mikriukus leisti.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNauda tik centrinėje miesto dalyje, kur dažnas VT kursavimas.
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Na 57G kol baze veikia, tol ir yra zmoniu. Po 18 valandos vaziuos keleta zmoniu, taip manau ir kituose (18,43) marsrutuose. Saip autobuso dydi turetu leisti priklausomai ar yra mieste renginiai, ar nera.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Gal per tuos kelis savaitgalius paskaičiavo, kad ištikro per dideli srautai šiuose maršrutuose mikriukus leisti.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąMikriukai vėl visur
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimąMikriukai vėl visur
kam meluoti?> ir vienos dienos eksperimentas nereiskia, kad savaitgaliais, ar nuolat.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą18, 43, 57G maršrutuose savaitgaliais sugrąžinti standartiniai autobusai.
kam meluoti?> ir vienos dienos eksperimentas nereiskia, kad savaitgaliais, ar nuolat.
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tegu bobutės nepatingi bilietus atsizymeti nes dabar pagal tai ir autobuso dydis priklauso. Reik ne ant autobusų parko pykt o ant savivaldybės kad neturi pinigų normaliems autobusams apmokėti. O šiaip kalciausi patys keleiviai pagal savo įsitikinimą kad nereik žymėtis bilietą tipo pas mane nuolatinis tai kam man žymėtis?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Prie ko čia bobutės? Jos turi bilietus. Savivaldybė turi pinigų, bet ten sėdi kieti konkretūs pacančikai, oi, politikai, kuriems kiti prioritetai yra svarbiau, o VT tai lochų transportas, kam jį finansuoti.
Jei būtų visi sąmoningi, tiek vairuotojai, tiek keleiviai, tokių dalykų, kaip amžinai važiavęs autobusas, keičiamas į mikriuką - nebūtų. Vairuotojam dziin įlaipinimas per priekį, o iš jų ir prasidėjo viskas. Nori daug uždirbt, o pareigų neatlikt, tai belieka tik tylėt, vien jau 10 atsižymėjimų per pusratį situaciją pakeistų, pagalvokit patys, o ne svaigčiokit savo teorijas. Šiuo metu ypac kreipiamas dėmesys į keleivių realius srautus, kurie pasimato per bilietų sistemą!Paskutinis taisė vviliuss94; 2019.12.09, 09:17.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė vviliuss94 Rodyti pranešimą
Vat ir prie to, autobuso dydis nusprendžiamas pagal keleivių skaičių, kiekvienas atsižymėjas tai keleivis.
Jei būtų visi sąmoningi, tiek vairuotojai, tiek keleiviai, tokių dalykų, kaip amžinai važiavęs autobusas, keičiamas į mikriuką - nebūtų. Vairuotojam dziin įlaipinimas per priekį, o iš jų ir prasidėjo viskas. Nori daug uždirbt, o pareigų neatlikt, tai belieka tik tylėt, vien jau 10 atsižymėjimų per pusratį situaciją pakeistų, pagalvokit patys, o ne svaigčiokit savo teorijas. Šiuo metu ypac kreipiamas dėmesys į keleivių realius srautus, kurie pasimato per bilietų sistemą!
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Ne bilietų atsižymėjime esmė, o žlobuose politikuose, kuriems VT nereikalingas, jiems jis trukdo važiuoti savo naujais Lexusais ar pan. ir geriau jau jo būtų kuo mažiau, ypač troleibusų ir autobusų. Todėl lochams, kurie nesugeba nusipirkti automobilio, pakaks ir mikrobų. Viskas. Jie neskaičiuoja, kad VT dotavimas atseina pigiau nei gatvių platinimas ir asfaltavimas. Ne jų gi pinigai, bet tie pinigai geriausiai įsisavinami ne per VT, o per asfaltavimą.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąIrodymus ant stalo
Comment
Comment