Parašė Barabanas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Is vis jei jau taip taupoma savaitgli reik atsisakyti 4, 8, 11 troleibusu marsrutu, 33 ojo autobuso marsruto. Vakaro metu savaitgali nuo 18 valandos, vietoj troleibusu, leisti mazuosius autobusiukus.Sutaupys, nes dabar tikrai taupo keleiviu saskaita. Dar turetu atsirasti mokejimas uz vaziavima stovint ant vienos kojos!
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąatsisakyt nieko nereikia, reikia normalios optimitizacijos, pertvarkant i privezamuosius marsrutus is visokiu oro veziojimo uzkampiu, kuo labiau isvengiant diubliavimosi ir ilgu laukimo langu.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąTai 33 ir yra vienas iš nedaugelio privežamųjų
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąGalite mane užmėtyti akmenimis, bet mano nuomone, Vilniuje geriau organizuojamas transportas, lyginant su Kaunu.
Comment
-
Man tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąMan tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
Gal turima omeny grynai maršrutų organizavimą.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimąMan tai susidaro įspūdis, kad jūs kosmonautai. Aišku paskutinį kartą viešuoju Vilniuje naudojausi prieš metus, galbūt per metus ten įvyko perversmas, bet prieš metus tai atrodė kad nusikėliau laiko mašina dešimtmetčiu atgal ir kokiais penkiais šimtais kilometrų į rytus. Čia gal reikia gyventi visiškam užkampyje Kaune (pvz. Šilainiuose), kad galėtų atrodyti Kauno VT prastesnis už Vilniaus? Nes šiam momentui net su prarastu mėgstamu 53 maršrutu neturiu kažkokių menkiausių priekaištų išskyrus tai, kad po 23val. VT neegzistuoja.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Alio, mikrobai nėra normalus viešasis transportas. Vilnius jau prieš 7 metus jų atsisakė. O Kaunas jau vėl daro jų renesansą.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
mikrobas tai tik transporto priemonės dydis, man kaip keleiviui visiškai vienodai ar tas autobusas mikrobas ar trigubas ar dviejų aukštų. Svarbu dažnai važiuotų, būtų vietos, atrodytų tvarkingai, būtų švarus ir būtų normalios temperatūros. Jei atvažiavus transporto priemonė atitinka šiuos poreikius keleiviui visiškai vienodai kokio ji dydžio. Jei rinktis mikrobą kas 10 minučių ar autobusą kas 30 rinkčiausi mikrobą, ką ir darydavau kol 53 važinėjo, nes net mašinos nuo sniego atkasinėt neapsimokėjo. Tikroji mikrobai-dushmanai, konkuruojantys su VT išnaikinti ir dydis nebuvo jų problema.
Mikrobai +/- gerai/pakenčiamai kol tai ne 54
Tiesa, aš tai irgi esu už privežamuosius mikriukus ir pagrindinius maršrutus, pvz. miestų centruose ar šiaip per miestų gilumas nardančių mikriukų nebūtų, o jie vyrautų priemiesčiuose.
EDIT: Ne per gudrūs mano pamąstymai: (savaitgaliu vietoj autobusų paleisti mikriukai: 18, 21, 26, 31A, 32, 33, 35A, 43, 44, 45, 47, 48, 54, 57G, 63, 65A, 67, 68.)- 18. Gal ir reiktų kažką pakeisti, bet neišmąstau nieko protingo esamai situacijai.
- 19. Pratęst mikriuką iki Neveronių, o pabaigt ties Partizanų g.
- 21. Palikčiau esamą situaciją. Gal tikslinga būtų pratęst iki Domeikavos nuo Salių.
- 26. Autobusas iki Veiverių g. (pvz. antro forto), o į Kazliškius nuo Kauno pilies mikriukas, pratęsiant pro tuos pačius Jonučius link Garliavos.
- 31A. Palikčiau esamą situaciją (arba galima būtų išmąstyti mano siūlomą variantą: autobusas+mikriukas, mikriuko maršrutą perkelčiau iš Centro link priemiesčių: Narsiečiai, Jonučiai, Garliava ir pan.
- 32. Gal tikslinga būtų pratęsti iki kokių Juragių ar Mauručių... jei trasa ir toliau eina per Tabariškes.
- 33. Palikčiau esamą situaciją
- 35A. Kaip savaitgaliui, vienas kitas maršrutas galėtų ir į Centrą užsukti. Palikčiau esamą situaciją.
- 43. Vičiūnams galbūt visada užtektų mikriuko, nes nėra ten keleivių, galbūt reiktų dalint 43 į mikriukinę ir autobusinę dalis. Būtų Vičiūnai-Žemieji Šančiai (Vokiečių g., Juozapavičiaus pr.). Autobusas: Kauno pienas - Tilto g., neužsukant į Vokiečių g.
- 44 - trumpinčiau iki Kaniūkų, bet prailginčiau per Užliedžius ir Giraitę, padaryčiau tokį ratą.
- 45 - irgi padalinčiau, pvz. mikriukas kaip privežamas būtų iki Dainavos poliklinikos, o maršrutą pratęsčiau per naujai statomus pramonės kompleksus: +užkabinčiau Ramučius. Autobusas, apjungt su 19, sutvarkant įvažiavimą ties skubios pagalbos centru.
- 48 - pasielgt kaip su 44, visada leisti mikriuką į Raudondvarį, bet pratęsti maršrutą giliau į priemiesčius.
- 54 - reiktų maršrutą skaidyt, daug kur galėtų pasitarnauti autobusas, o kaip privežamą maršrutą galbūt palikčiau susisiekimui tarp Aukštųjų ir Žemųjų Šančių, jei ten autobusai netelpa.
- 57G - kyla klausimas, kam iš vis savaitgaliui reikalingas, jei ir taip daugumoje vietų dubliuoja dideles troleibusų ir autobusų maršrutų atkarpas.
- 63 - gal ir tinka kaip du rajonus jungiantis maršrutas, kuris darbo dienomis būtų autobusas, o savaigaliais mikriukas.
- 65A - gal ir tinka kaip mikriukas privežamasis
- 67 - galėtų būti privežamasis per Garliavos-Aleksoto priemiesčius.
- 68 - palikčiau esamą situaciją, galbūt pratęsčiau maršrutą, padalindamas į du dviem atšakom į sodus.
Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.02, 23:20.
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
+nesmirdėtų Man atrodo, kad mikriukai labiau gaudo kvapus.
Mikrobai +/- gerai/pakenčiamai kol tai ne 54
Tiesa, aš tai irgi esu už privežamuosius mikriukus ir pagrindinius maršrutus, pvz. miestų centruose ar šiaip per miestų gilumas nardančių mikriukų nebūtų, o jie vyrautų priemiesčiuose.
Dėl privežamųjų tai čia ganėtinai maži atstumai Kaune, kad norėtum kažkur su dviem persėdimais važiuoti. Jei apjungus su artimaisiais priemiesčiais tada būtų galima tokį dalyką daryti. Kai miestas nuo centro visom kryptim yra 6km tai dar kažkokie privažiuojamieji maršrutai ir hub'ai yra būdas kaip dar labiau žmones atgrasinti nuo VT.
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
mikrobas tai tik transporto priemonės dydis, man kaip keleiviui visiškai vienodai ar tas autobusas mikrobas ar trigubas ar dviejų aukštų. Svarbu dažnai važiuotų, būtų vietos, atrodytų tvarkingai, būtų švarus ir būtų normalios temperatūros. Jei atvažiavus transporto priemonė atitinka šiuos poreikius keleiviui visiškai vienodai kokio ji dydžio. Jei rinktis mikrobą kas 10 minučių ar autobusą kas 30 rinkčiausi mikrobą, ką ir darydavau kol 53 važinėjo, nes net mašinos nuo sniego atkasinėt neapsimokėjo. Tikroji mikrobai-dushmanai, konkuruojantys su VT išnaikinti ir dydis nebuvo jų problema.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Jei jus tenkina mikrobas, tai ir turėsite Afrikos ir kitokių laukinių kraštų lygio VT. Ir visai nesvarbu, choziaino, "Kautros" ar KA mikrobas. Tai ne viešasis transportas. Tai ubagų transportas. Kuo ubagiškesnė šalis, tuo mažiau VT ir daugiau automobilių gatvėse (kokie visi turtingi su senais grabais ir benzinui negaila trečdalio algos)...
Comment
Comment