Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kau80 Rodyti pranešimą

    O kam reikalingi nemokantys keleiviai?
    Negaliu atsakyti šito. Jei jie nebūtų naudingi manau daug daugiau būtų kontrolės o ne tik 3 ekipažai ant viso miesto

    Comment


      O sugalvojo vietoj kažkur 7 centų už parduota bilietą padidinti iki ką, kur 15 centų mąstydami kad vairuotojas nepraleis nei vieno vagies. O paklausus kaip priverst susimokėti tai atsakė kad gražiai paprašyti susimokėti ar išlipti arba nevažiuoti toliau.

      Comment


        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

        Negaliu atsakyti šito. Jei jie nebūtų naudingi manau daug daugiau būtų kontrolės o ne tik 3 ekipažai ant viso miesto
        Ekipažai 2 darbo dieną ir 1 savaitgaliais, iš kur ištraukei 3 ?

        Comment


          Parašė Barabanas Rodyti pranešimą

          Ekipažai 2 darbo dieną ir 1 savaitgaliais, iš kur ištraukei 3 ?
          Taip suskaičiavau bet vistiek dar juokingesnis skaičius nei aš maniau

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
            Atstovos yra skirtos atstovai šito laiko niekas ne aukoja dėl kuo tikslesnio važiavimo. Tai bus dar didesni velavimai nei iki šiol kai buvo.
            Pertraukos tarp reisų skirtos grafiko išlyginimui, o ne apmokamam dykaduoniavimui. Jei tarpas tarp atvykimo ir išvykimo 10 min., o vėlavimas 6 min., tai pastovi 4 min. ir važiuoji. Tavo poilsio laikas yra pietų pertrauka ir tik jos metu tu privalėtum turėti atstovą be vairavimo ne mažesnę nei 30 min. Nebent yra kažkokių išlygų, kur tau darbdavys apmokės trumpesnę nei 30 min. pietų pertrauką.
            Viešojo transporto temų rodyklė >>

            Comment


              Parašė Mettal Rodyti pranešimą

              Pertraukos tarp reisų skirtos grafiko išlyginimui, o ne apmokamam dykaduoniavimui. Jei tarpas tarp atvykimo ir išvykimo 10 min., o vėlavimas 6 min., tai pastovi 4 min. ir važiuoji. Tavo poilsio laikas yra pietų pertrauka ir tik jos metu tu privalėtum turėti atstovą be vairavimo ne mažesnę nei 30 min. Nebent yra kažkokių išlygų, kur tau darbdavys apmokės trumpesnę nei 30 min. pietų pertrauką.
              Tai kad nėra taip. Atstova yra skirta poilsiui tarp darbo kuri negali trukti trumpiau nei 5 minutės. O žinant kokie neramumai dėl atlyginimų visi reikalauja daug didesnių kol tokie yra kokie yra tai ir dirbama ne persistengiant. Nors ir vėluojama 15 min o atstova 20 min vistiek išvaziuojama su 15 min velavimu.
              Yra ne tik darbo laiko grafiko bet yra ir poilsio darbo grafiko laikymasis visiškai nekreipinat dėmesio kas parašyta grafike. Pvz jei vairuotojas nepailsėjęs mažiau negu 5 min išvažiuos į sekantį ratą ir atsitiks bet koks įvykis tada baudžiamas bet kuriuo atveju vairuotojas nes išvažiavo nepailsėjęs.
              Paskutinis taisė egiscrypth; 2019.11.27, 11:31.

              Comment


                Jei bilietų žymėjimas atsiliepia transporto priemonės dydžiui ar maršrutų dažnumui tai nejaugi sunku tai bent pabandyti iškomunikuoti?
                Pvz. vidiniuose ekranuose parodyti pranešimą, kad jei nežymite savo nuolatinio bilieto tai galite nesulaukti autobuso ir t.t.
                Nes tikrai yra žmonių, kurie nuolatini nežymi ir kontrolė to neįtakoja, nes jie turi bilietus.

                Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                Kas čia per vis pasitaikantys postai, kad yra vairuotojų, kurie išjungia kondicionierių jei yra nežyminčių bilietus?
                Čia forumo narių fantazijos ar tam tikrų vairuotojų savivalė baudžiant susimokėjusius keleivius?

                P.S.
                Kokia forumiečių nuomonė apie MAN Lion's City 12 autobusus? Jie bus dviduriai (kiek mačiau tri-duriuose yra 33 sėdimos vietos, o dvi-duriuose 37)?
                Kažkaip ši naujiena pasimetė tarp mikriukų ir jų "chozeinų" reikalų.
                Paskutinis taisė pedumetytojas; 2019.11.27, 11:17.

                Comment


                  Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                  Jei bilietų žymėjimas atsiliepia transporto priemonės dydžiui ar maršrutų dažnumui tai nejaugi sunku tai bent pabandyti iškomunikuoti?
                  Pvz. vidiniuose ekranuose parodyti pranešimą, kad jei nežymite savo nuolatinio bilieto tai galite nesulaukti autobuso ir t.t.
                  Nes tikrai yra žmonių, kurie nuolatini nežymi ir kontrolė to neįtakoja, nes jie turi bilietus.

                  Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                  Kas čia per vis pasitaikantys postai, kad yra vairuotojų, kurie išjungia kondicionierių jei yra nežyminčių bilietus?
                  Čia forumo narių fantazijos ar tam tikrų vairuotojų savivalė baudžiant susimokėjusius keleivius?

                  P.S.
                  Kokia forumiečių nuomonė apie MAN Lion's City 12 autobusus? Jie bus dviduriai (kiek mačiau tri-duriuose yra 33 sėdimos vietos, o dvi-duriuose 37)?
                  Kažkaip ši naujiena pasimetė tarp mikriukų ir jų "chozeinų" reikalų.

                  Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                  Kas čia per vis pasitaikantys postai, kad yra vairuotojų, kurie išjungia kondicionierių jei yra nežyminčių bilietus?
                  Čia forumo narių fantazijos ar tam tikrų vairuotojų savivalė baudžiant susimokėjusius keleivius?

                  Pats sėdėtum vairuotojo vietoj ir jei visi pvz kokie 20 keleivių nusiperka bilietus iškart prie tavo atlyginimo jau virš 2 eurų prie algos, o jei šiaip praeina neturi nei tų 2 eurų plius turi dar juos ir vežti.
                  Nemanau kad ramiai ir pats į tai reaguotum?
                  O kas nesižymi bilietų greičiausiai ir neturi ką žymėtis.
                  Autobusas yra kaip bendrabutis jei turi kelis "pyzdukus" kaimynus visas namas kenčia taip ir autobuse jei atsiranda "vagis" tai visas autobusas kenčia

                  Comment


                    Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą


                    Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                    Kas čia per vis pasitaikantys postai, kad yra vairuotojų, kurie išjungia kondicionierių jei yra nežyminčių bilietus?
                    Čia forumo narių fantazijos ar tam tikrų vairuotojų savivalė baudžiant susimokėjusius keleivius?

                    Pats sėdėtum vairuotojo vietoj ir jei visi pvz kokie 20 keleivių nusiperka bilietus iškart prie tavo atlyginimo jau virš 2 eurų prie algos, o jei šiaip praeina neturi nei tų 2 eurų plius turi dar juos ir vežti.
                    Nemanau kad ramiai ir pats į tai reaguotum?
                    O kas nesižymi bilietų greičiausiai ir neturi ką žymėtis.
                    Autobusas yra kaip bendrabutis jei turi kelis "pyzdukus" kaimynus visas namas kenčia taip ir autobuse jei atsiranda "vagis" tai visas autobusas kenčia
                    Aš galiu suprasti taisyklę, kad jei keleivis įlipęs į autobusą nežymi bilieto tai autobusas nepajuda iš vietos ir apie tai informuoja keleivius - plius kviečiamas kažkoks ekipažas.
                    Bet jei vairuotojas savavališkai nejungia kondicionieriaus taip bausdamas visus keleivius, kurie net patys nežino, kad yra baudžiami (tame tarpe ir zuikis) tai ką aš žinau...
                    O analogija su bendrabučio "pyzdukais" tai žmonės galintys negyventi bendrabutyje jame ir negyvena. Vairuotojų siūlymas - galintys nevažiuoti viešuoju transportu nevažiuokite?


                    Dėl bilietų žymėjimo tai pažįstu porą žmonių, kurie nesižymi savo nuolatinio, nes kam to reikia - aš gi su nuolatiniu.

                    Comment


                      Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą

                      Aš galiu suprasti taisyklę, kad jei keleivis įlipęs į autobusą nežymi bilieto tai autobusas nepajuda iš vietos ir apie tai informuoja keleivius - plius kviečiamas kažkoks ekipažas.
                      Bet jei vairuotojas savavališkai nejungia kondicionieriaus taip bausdamas visus keleivius, kurie net patys nežino, kad yra baudžiami (tame tarpe ir zuikis) tai ką aš žinau...
                      O analogija su bendrabučio "pyzdukais" tai žmonės galintys negyventi bendrabutyje jame ir negyvena. Vairuotojų siūlymas - galintys nevažiuoti viešuoju transportu nevažiuokite?


                      Dėl bilietų žymėjimo tai pažįstu porą žmonių, kurie nesižymi savo nuolatinio, nes kam to reikia - aš gi su nuolatiniu.
                      Bet tokie nesižymėtojai ir lipėjai per vidurines ir galines duris ir daugiausiai šneka kad labai retai važiuoja autobusai, taip iškraipydami realius srautus.
                      O kas dėl kondicionierių kai lauke siekia 20 - 25 C + nuo žmonių dar prišyla ir nuolatinis durų atidarymas papildomas karšto oro įsileidimas į saloną ir nors jis įjungtas didelio rezultato nesudaro.

                      Comment


                        Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                        ...kai lauke siekia 20 - 25 C ... papildomas karšto oro įsileidimas į saloną...
                        Tokios temperatūros oru ir nusideginti galima.

                        Comment


                          Parašė Austras Rodyti pranešimą

                          Tokios temperatūros oru ir nusideginti galima.
                          Tai apnuoginus nereikia su juo vaikščioti nebus baimės nudegti. O jei rimtai prie tokios temperatūros salone ir link 40 prisyla ir kondicionieriai tik kažkiek ta orą tik pasaldo. Nekalbu apie temsa naujų kur dar puikiai veikia

                          Comment


                            Aleksoto aerodrome jau mažiau troleibusų, 10 ar 11 (maksimalus skaičius, kurį mačiau, buvo 20).
                            Stebėjau nesėkmingą bandymą tempti vieną troleibusą (Nr. 344) traktoriumi. Kažkodėl užsiblokavo galiniai ratai, ir darbuotojams vis nepavykdavo jų atblokuoti. Kitą dieną mačiau tą troleibusą nutemptą apie 20 metrų ir taip ir paliktą, matėsi "stabdymo" žymės (reiškia, taip ir neatblokavo ratų). Įdomu, kodėl ratai taip užsiblokavo?
                            Kokia prasmė tokio troleibusų tampymo pirmyn-atgal?

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                              Tai kad nėra taip. Atstova yra skirta poilsiui tarp darbo kuri negali trukti trumpiau nei 5 minutės.
                              Eik pas viršininką ir pasiklausk, o ne skleisk savo erezijas. Tavo laikas poilsiui yra pietų pertrauka, kuri yra po įstatymais numatyto laiko tarpo.

                              Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą
                              Yra vairuotojų kurie išjungia kondicionierių jei keleiviai nesusimoka už kelionę ir taip laiko vairuotoją už debilą
                              Kas čia per vis pasitaikantys postai, kad yra vairuotojų, kurie išjungia kondicionierių jei yra nežyminčių bilietus?
                              Čia forumo narių fantazijos ar tam tikrų vairuotojų savivalė baudžiant susimokėjusius keleivius?
                              Čia yra vieno forumo nario, nekenčiančio savo darbo, išsigalvojimai ir savivalė. Siūlau labai rimtai į tokius pasisakymus nežiūrėti, o jeigu tektų su tuo asmeniškai susidurti - kreiptis į vežėją. Tokie vairuotojai žemina viešojo transporto bei įmonės įvaizdį ir jiems už autobuso vairo ne vieta.
                              Viešojo transporto temų rodyklė >>

                              Comment


                                Parašė zn76 Rodyti pranešimą
                                Aleksoto aerodrome jau mažiau troleibusų, 10 ar 11 (maksimalus skaičius, kurį mačiau, buvo 20).
                                Stebėjau nesėkmingą bandymą tempti vieną troleibusą (Nr. 344) traktoriumi. Kažkodėl užsiblokavo galiniai ratai, ir darbuotojams vis nepavykdavo jų atblokuoti. Kitą dieną mačiau tą troleibusą nutemptą apie 20 metrų ir taip ir paliktą, matėsi "stabdymo" žymės (reiškia, taip ir neatblokavo ratų). Įdomu, kodėl ratai taip užsiblokavo?
                                Kokia prasmė tokio troleibusų tampymo pirmyn-atgal?
                                Kada bus oficialus renginys atsisveikinimo su Škodomis? Jei bus iš viso? Ar gatvėse dar daug Škodų pasitaiko?

                                Comment


                                  Buvo gi jau

                                  Comment


                                    Buvo Solarių pristatymas, o ne atsisveikiniams su Škodomis. Tai ne tas pats.

                                    Comment


                                      https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...nos--12335667/

                                      Comment


                                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                        Ar gatvėse dar daug Škodų pasitaiko?
                                        Dar pasitaiko. O ar tai daug ar ne, nežinau.

                                        Comment


                                          Kaip praėjo senų troleibusų aukcionai (buvo numatyti lapkričio 11 ir 19)?
                                          Ar kas nors susidomėjo? O gal ir nupirko ką nors?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X