Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Na 26-ojo keleiviai nebuvo patenkinti, dauguma važiavo stovintys.

    Comment


      Parašė Gator Rodyti pranešimą

      Mikrobizacija yra VT populiarumo mažinimas.
      Mikrobizacija - posovietinių atsilikusių šalių požymis.
      Galima pagalvoti kad jei savaitgalį 21 maršrute važiuos ne mažos talpos autobusas o didelis autobusas tai automatiškai VT taps populiaresnis??? Ar čia esmė kad tiesiog jums nuotraukose didelis autobusas gražiai atrodo?

      Comment


        Keleiviams patogiau važiuoti dideliu autobusu, ne mikriuku (daugiau komfortabilumo), na o dabar KA nesuteikia keleiviams jokios paskatos naudotis viešuoju transportu

        Comment


          Maršrutai nesumažinant keleiviams komfortabilumo dėl pergrūsties kuriuose tikrai logiška leisti mikriukus kasdien yra 21, 33 gal ir daugiau yra, bet negaliu pasakyt, jais beveik netenka važiuot. 57G ir 54 jie netinkami, bet su 54 nieko čia nepadarysi. 45 ryte 2 žmonės, bet gal todėl, kad 54 priekyj 7 min skirtumu nuvažiavęs.

          Comment


            Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
            Šiandien daugelyje maršrutų vietoj autobusų paleisti mikriukai: 18, 21, 26, 31A, 32, 33, 35A, 43, 44, 45, 47, 48, 54, 57G, 63, 65A, 67, 68.
            Na 21,31A,32,33,44,54,63,65A,57G,67,68 ir ankšciau, bent jau kai kuriais, savatgaliai mikrai važiavo, bet 26,35A,43,45,47 visiška nesamonė,pats šiandien dirbau 57G tai iki 10 buvo tuščia,nuo 10 iki pamainos , ,,bitkom" kaip Kautros ir 30-to laikais, didelio reiktu, arba tankint, su mikrobu, nes kaitant e-bilieto, grynais apie 40 eurų per pamaina,nežinau kaip porininkui seksis,

            Comment


              Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

              Galima pagalvoti kad jei savaitgalį 21 maršrute važiuos ne mažos talpos autobusas o didelis autobusas tai automatiškai VT taps populiaresnis??? Ar čia esmė kad tiesiog jums nuotraukose didelis autobusas gražiai atrodo?
              Kokią tu čia ginčo laimėjimo taktiką pasirinkęs iš viso sąrašo parinkęs vieną tau palankiausią pavyzdį?

              Net ir vairuotojai patvirtino, kad buvo pergrūstų maršrutų. Jei sėdint mikrobe dar sąlyginai nedidele dalimi prastesnis komfortas nei sėdint autobuse, tai stovint komfortas ženkliai mažesnis nei stovint autobuse.
              Tokie keleiviai tik prakeiks tą VT ir jų noras bei entuziasmas važiuoti tik mažės.
              Čia net aiškinti tokių dalykų nereikia.

              Civilizuotas VT nesimikrobizuoja.

              Comment


                O kaip su apmokėjimu KA? Kituose miestuose skirtingi tarifai, o Kaune panašu ką nori parkas, tą ir leidžia: ar tai mikrobą ar tai trigubą autobusą?

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Kokią tu čia ginčo laimėjimo taktiką pasirinkęs iš viso sąrašo parinkęs vieną tau palankiausią pavyzdį?

                  Net ir vairuotojai patvirtino, kad buvo pergrūstų maršrutų. Jei sėdint mikrobe dar sąlyginai nedidele dalimi prastesnis komfortas nei sėdint autobuse, tai stovint komfortas ženkliai mažesnis nei stovint autobuse.
                  Tokie keleiviai tik prakeiks tą VT ir jų noras bei entuziasmas važiuoti tik mažės.
                  Čia net aiškinti tokių dalykų nereikia.

                  Civilizuotas VT nesimikrobizuoja.
                  Aš jokios ginčo laimėjimo taktikos neturiu, nes aš net nematau kur čia ginčas. Vieną savaitgalį paeksperimentavo su vienais maršrutais, kai kur jie pasiteisino, kai kur tikrai ne. Tikėkimės, kad į rezultatus atsižvelgs ir ten kur tai buvo per maža talpa kitais savaitgaliais važiuos didesnė. Bet tikrai yra maršrutų, kur mažos talpos autobusas yra pakankamai racionalu ir protinga. Vis tik visi resursai yra baigtiniai, ir jei bandoma juos racionaliau paskirstyti nematau aš tame nieko blogo.
                  Dėl atsilikusių posovietinių šalių - per naktį mes Vakarų Europa tikrai netapsime ir ėjimas į tuos standartus yra ilgas kelias. Man didesnis posovietinės šalies požymis yra nerenovuoti pilki blokiniai daugiabučiai, klaikūs gatvių šaligatviai, ištrupėję bordiūrai ir panašūs infrastruktūros dalykai kurių dar apstu iš tų sovietinių laikų, nei kad normalios išvaizdos mikroautobusas, su švieslente, su automatiškai atidaromomis durimis, nestojantis bet kur o tik stotelėje, su galimybe naudotis e-bilietu ir pan. Taip kad tai tikrai nėra tie mikriukai "už 1 litą" kaip kad buvo 1990-2000, kur tikrai tada buvo gūdi sovietinė glušankė ir nematau tame jokios problemos jei jie tam tikruose maršrutuose bus naudojami.

                  Comment


                    Čia gal labiau verkšlenama, kad pvz 57G pastoviai perkrautas važinėja, kai laisvai pasiteisintų ir didelis autobusas. Keista, kad to nebuvo padaryta dar 2014metais, kuomet išnyko legendinis 30as mikriukas. Jam net numeris VIENINTELIS sekoje paliktas tas pats

                    Comment


                      Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimą

                      Aš jokios ginčo laimėjimo taktikos neturiu, nes aš net nematau kur čia ginčas. Vieną savaitgalį paeksperimentavo su vienais maršrutais, kai kur jie pasiteisino, kai kur tikrai ne. Tikėkimės, kad į rezultatus atsižvelgs ir ten kur tai buvo per maža talpa kitais savaitgaliais važiuos didesnė. Bet tikrai yra maršrutų, kur mažos talpos autobusas yra pakankamai racionalu ir protinga. Vis tik visi resursai yra baigtiniai, ir jei bandoma juos racionaliau paskirstyti nematau aš tame nieko blogo.
                      Dėl atsilikusių posovietinių šalių - per naktį mes Vakarų Europa tikrai netapsime ir ėjimas į tuos standartus yra ilgas kelias. Man didesnis posovietinės šalies požymis yra nerenovuoti pilki blokiniai daugiabučiai, klaikūs gatvių šaligatviai, ištrupėję bordiūrai ir panašūs infrastruktūros dalykai kurių dar apstu iš tų sovietinių laikų, nei kad normalios išvaizdos mikroautobusas, su švieslente, su automatiškai atidaromomis durimis, nestojantis bet kur o tik stotelėje, su galimybe naudotis e-bilietu ir pan. Taip kad tai tikrai nėra tie mikriukai "už 1 litą" kaip kad buvo 1990-2000, kur tikrai tada buvo gūdi sovietinė glušankė ir nematau tame jokios problemos jei jie tam tikruose maršrutuose bus naudojami.
                      Tai kad niekada Vakarais ir netapsime. Ir gerai, nes esame Lietuva. Kitas dalykas, kad su VT vis lipama ant tų pačių gręblių jau beveik 30 metų ir progreso nesimato. Per tą laiką tik didžioji dalis keleivių persėdo į automobilius ir viskas. Kai Vakaruose vyksta atvirkštinis procesas - ten stengiamasi mažinti kelionių automobiliais skaičių ir šiokie tokie pasiekimai yra. Tam reikalingas kokybiškas VT. O kiek iš mikrobo begimdytum autobusą, autobusu jis netaps. Švieslentės, automatinės durys ar žemagrindė dalis iš mikrobo nedaro nomalaus VT. Taip, vienas kitas maršrutas jais gali būti aptarnaujamas, bet tai, kiek pastaraisiais metais užveista Kaune mikrobų, tai yra grįžimas į 90-uosius tik kiek lengvesne forma. Pinigų yra, resursai ne begaliniai, bet pinigų yra, tik jei neskirsi normaliai pinigų VT, tai daug daugiau jų reikės sukišti į asfaltą. Bet, kaip matyti, Lietuvoje labiau mėgstama ir pelninga kišti pinigus į asfaltą.
                      Paskutinis taisė Al1; 2019.11.10, 20:17.

                      Comment


                        Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                        Čia gal labiau verkšlenama, kad pvz 57G pastoviai perkrautas važinėja, kai laisvai pasiteisintų ir didelis autobusas. Keista, kad to nebuvo padaryta dar 2014metais, kuomet išnyko legendinis 30as mikriukas. Jam net numeris VIENINTELIS sekoje paliktas tas pats
                        Aš pats ketvirtadienį dieną mačiau bent pora 57G normalių autobusų Panerių gatvėje dienos metu. Šiandien mačiau 18 mikroautobusą Vytauto pr. ties sankryža su Kęstučio gatve, Viduje buvo 4 žmonės

                        Comment


                          Aplamai, Kaunui reiktų kažko panašaus kaip Vilniuje Isuzu ar Temsa, kurie Kaune priemiestyje dirba. O mikrobas tikrai didelio potraukio važiavimui nedaro :/
                          Daugiau mano nuotraukų >>
                          Mano rajonas ir apylinkės >>

                          Comment


                            Kai kuriems maršrutams mikriukai tiesiog nelimpa Keista matyti 26, 43 ir 57G mikriukais.

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                              Tai kad niekada Vakarais ir netapsime. Ir gerai, nes esame Lietuva. Kitas dalykas, kad su VT vis lipama ant tų pačių gręblių jau beveik 30 metų ir progreso nesimato. Per tą laiką tik didžioji dalis keleivių persėdo į automobilius ir viskas. Kai Vakaruose vyksta atvirkštinis procesas - ten stengiamasi mažinti kelionių automobiliais skaičių ir šiokie tokie pasiekimai yra. Tam reikalingas kokybiškas VT. O kiek iš mikrobo begimdytum autobusą, autobusu jis netaps. Švieslentės, automatinės durys ar žemagrindė dalis iš mikrobo nedaro nomalaus VT. Taip, vienas kitas maršrutas jais gali būti aptarnaujamas, bet tai, kiek pastaraisiais metais užveista Kaune mikrobų, tai yra grįžimas į 90-uosius tik kiek lengvesne forma. Pinigų yra, resursai ne begaliniai, bet pinigų yra, tik jei neskirsi normaliai pinigų VT, tai daug daugiau jų reikės sukišti į asfaltą. Bet, kaip matyti, Lietuvoje labiau mėgstama ir pelninga kišti pinigus į asfaltą.
                              Taip, geografiškai netapsim nei Britų salomis, nei Skandinavija, nei Beniliuksu, nei Alpių regiono šalimi, nei dar kažkuo tarp jų.

                              Tas lipimas kada nors turi baigtis. Aišku, ir asfaltui reikia pinigų skirti, tiesa ne vien važiuojamoms dalims. Kaune šaligatviai irgi asfaltuojami, beje.

                              Comment


                                o ar dar daug ateina i sita katorga dirbt ar jau tik pvieniai

                                Comment


                                  Parašė uksas Rodyti pranešimą
                                  o ar dar daug ateina i sita katorga dirbt ar jau tik pvieniai
                                  Nemažai nes pasako kad atlyginimas 800 850 į rankas. Tik niekas nepasako už kiek valandų padirbus tiek gaunama. O tai sužinojus pabėga.

                                  Comment


                                    Ar čia man tik pasirodė, ar iš tikrųjų naujųjų troleibusų Soliarių variklis gerokai triukšmingesnis, negu "senųjų" jų darbo pradžioje prieš 12 metų?

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      Mikrobizacija yra VT populiarumo mažinimas.
                                      Mikrobizacija - posovietinių atsilikusių šalių požymis.
                                      Man pvz. ne mikrobe/autobuse esmė, Vienintelis dalykas kuris gali paversti viešąjį transportą kažkiek naudojamu tai reisų dažninimas. Jei transporto reikia laukti ilgiau nei 10minučių (čia ir taip labai dosniai) tai gali atvažiuoti nors "limuzininins" autobusas su masažinėm kėdėm ir šampanu, aš jo nelauksiu. Jeigu galėtų važinėti mikrobai bet dvigubai dažniau už autobusus tai aš tik už mikrobus.

                                      Comment


                                        Parašė Kukumalu Rodyti pranešimą

                                        Man pvz. ne mikrobe/autobuse esmė, Vienintelis dalykas kuris gali paversti viešąjį transportą kažkiek naudojamu tai reisų dažninimas. Jei transporto reikia laukti ilgiau nei 10minučių (čia ir taip labai dosniai) tai gali atvažiuoti nors "limuzininins" autobusas su masažinėm kėdėm ir šampanu, aš jo nelauksiu. Jeigu galėtų važinėti mikrobai bet dvigubai dažniau už autobusus tai aš tik už mikrobus.
                                        Dažnis svarbu. Bet jei nori mikrobų - važiuok į Rusiją ar Ukrainą, ten kai kuriuose miestuose panašaus dydžio kaip Kaunas ar Vilnius visas VT tik ir laikosi ant mikrobų. Galėsi labai džiaugtis dažnu kursavumu, kai vienas paskui kitą kas pusę minutės mikrobai važiuoja. Kam ta Rusija ar Ukraina? Nuvažiuok į Visaginą. Ten superinis miesto VT - taksi minivenai ir mikrobai, važiuojantys kas 1-2 minutes. Laukti tikrai ilgai nereikia.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2019.11.12, 11:07.

                                        Comment




                                          Kaune dabar didžiausia problema, kad prikurta pakraščiais važiuojančių maršrutų, važiuojančių kas valandą ar dar rečiau, su 0-5keleiviais, o pagrindinuose maršrutuose žmonės į didelius autobusus netelpa

                                          Comment

                                          Working...
                                          X