http://googlemap.kvt.lt/google_map/ visada rodo visus, kurie yra dirbantys (t.y. prisiregistravę prie maršruto). Yra tokių autobusų ir troleibusų, kurie yra "vaiduokliai", bet jų yra mažuma. Naujų Solarių tarpe toks yra tik 1. Jeigu KVT sistema kažko vakar nerodė, reiškia jis nedirbo.
http://googlemap.kvt.lt/google_map/ visada rodo visus, kurie yra dirbantys (t.y. prisiregistravę prie maršruto). Yra tokių autobusų ir troleibusų, kurie yra "vaiduokliai", bet jų yra mažuma. Naujų Solarių tarpe toks yra tik 1. Jeigu KVT sistema kažko vakar nerodė, reiškia jis nedirbo.
Kas kiek laiko plauna naujus troleibusus? Nes jau ne pirmą kartą matau nešvariais visais langais Solari, atrodo neįmanoma misija po darbo dienos į plovyklą nuvaryt?
Kas kiek laiko plauna naujus troleibusus? Nes jau ne pirmą kartą matau nešvariais visais langais Solari, atrodo neįmanoma misija po darbo dienos į plovyklą nuvaryt?
Plauk neplovęs, jie dėl nevykusios kėbulo konstrukcijos traukia dulkes kaip magnetas.
Puikiai sugalvoti yra tie kušiai aplink ratų arkas. Netiek sonai apsumurzina.
Vilniuje autobusai atvyko be šepečių, tik paskui lenkai juos statė. O šiaip net ir su jais purvinasi po menkučio lietaus tiek autobusai, tiek troleibusai. Palyginus senesnio modelio Solarius ir naujuosius, akivaizdus ir nesidominčiam šia sritimi skirtumas, kad senesni yra apvalesnių formų ir mažiau kimba purvas (ant langų ypatingai).
Atvirai iš pusantrų metų važinėjimo solariais galiu pasakyti, jog man purvinuoju metų laiku važiuoti senesniu autobusu maloniau, kadangi nėra taip baisiai išpurvinti langai iš lauko, negu naujuose Solaris.
Jūs kažką maišot. Forma čia mažai prie ko, kaip tik ji dėkinga, yra apvalūs nubėgimai ir t.t. .Vilniujer raudona autobusų spalva labai reikli purvui, kaip tuo tarpu pilka buvo ideali tuo klausimu. Tuoj pradės ji blukt nuo ploviklių ir saulės, taupant pinigus, pradės dažinėt lopais, tada tai sutinku, kad vaizdas bus prastas..
Ir šiap, nepasakyčiau, kad Vilniuje, tiek Kaune( gal tik 2troleibusus mačiau) naujieji Solaris kažkokie purvinesni nei kiti autobusai/troleibusai?
O sakykit kokia bus atsisveikimo ceremonija su senosiomis škodomis? Galėtų gi kokią visų škodų vilkstine per Savanorius suorganizuoti gal i gineso rekordų knygą papultume ar ka? Pvz 80 troleibusų vilstine vienoje gatvėje ar panašiai
Jūs kažką maišot. Forma čia mažai prie ko, kaip tik ji dėkinga, yra apvalūs nubėgimai ir t.t. .Vilniujer raudona autobusų spalva labai reikli purvui, kaip tuo tarpu pilka buvo ideali tuo klausimu. Tuoj pradės ji blukt nuo ploviklių ir saulės, taupant pinigus, pradės dažinėt lopais, tada tai sutinku, kad vaizdas bus prastas..
Ir šiap, nepasakyčiau, kad Vilniuje, tiek Kaune( gal tik 2troleibusus mačiau) naujieji Solaris kažkokie purvinesni nei kiti autobusai/troleibusai?
Kalbant apie išblukimą, tai jau dabar ant raudonų Vilniaus Solarių aiškiai matosi, kur pakeista kokia nors skarda ant autobuso šono, kokia yra "nauja" raudona ir kokia ji tapo dabar.
Vilniuje autobusai atvyko be šepečių, tik paskui lenkai juos statė. O šiaip net ir su jais purvinasi po menkučio lietaus tiek autobusai, tiek troleibusai. Palyginus senesnio modelio Solarius ir naujuosius, akivaizdus ir nesidominčiam šia sritimi skirtumas, kad senesni yra apvalesnių formų ir mažiau kimba purvas (ant langų ypatingai).
Atvirai iš pusantrų metų važinėjimo solariais galiu pasakyti, jog man purvinuoju metų laiku važiuoti senesniu autobusu maloniau, kadangi nėra taip baisiai išpurvinti langai iš lauko, negu naujuose Solaris.
Abejoju, kad užtektų srovės vienoj vietoj tiek troleibusų išjudint
Jūs kažką maišot. Forma čia mažai prie ko, kaip tik ji dėkinga, yra apvalūs nubėgimai ir t.t. .Vilniujer raudona autobusų spalva labai reikli purvui, kaip tuo tarpu pilka buvo ideali tuo klausimu.
Ne, tikrai nieko nėra maišoma. 4-os kartos Solarių kėbulai išties yra kaip purvo magnetai. Spalva šiuo atveju nieko nekeičia. Per antrąją savo žiemą Vilniuje dujiniai pilki Solariai su 3 kartos kėbulu važinėdavo kone juodi nuo purvo, bet tik iki langų. Ant raudonųjų 4-os kartos Solarių purvas taip baisiai nesimato net iš arti, bet kai įlipi vidun, pamatai, kad važiuoji autobusu su nepermatomais stiklais. Lietingu oru, jeigu maršrutas eina greito ar intensyvaus eismo gatvėmis, užtenka 1 rato, kad priekinių durų varčios taptų neperregimos ir vairuotojas nematytų, kas darosi jam iš dešinės.
tai cia vergiskas darbas ryte dirbi 6 ir 2 laisvos, po piet 5 ir 2 laisvos, ar ilgai taip tems tie arkliai taip dirbdami, o siandien kur ipute tai ka iskatrt atleis kaip budavo kautroj ar duos pasitaisyt
Comment