O kas ne taip?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė vilijampolietis Rodyti pranešimąTaigi va prijungs pusę Kauno rajono prie Kauno miesto, tai bus daug naujų maršrutų ir niekam to 54 jau nebereikės ok, juokauju, bet ar jums patiems tas 54 neatsibodo per du mėnesius non stop diskutuoti, kartojasi ir kartojasi
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimąKeista, kad 21 asis ir 64 asis vaziuoja standartiniai autobusai, nors keleiviu vos vienas kitas......
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
Comment
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
O 24-as labai daug veža, kad paliks 12-metrinius?
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Greitu metu vaziuos maži kai visi mikriukai bus važiuojantys. Ne tik 21 ir 64 vaziuos bet ir 27, 28 dvipamaininis grafikas, 49, 57g, 61.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
57 G darbo diena zada mazus leisti?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKaune autobusai tiek tarybiniais laikais buvo probleminė VT rūšis, po 90-ųjų dar didesne problema tapo, netgi praėjus beveik 3 dešimtmečiams, niekas iš esmės ė teigiamą pusę nesikeičia...
Lyg tai autobusai važinėjo, keleivius vežė, maršrutų tinklas ir kursavimo dažnis atitiko to laiko poreikius.
Comment
-
[QUOTE=Al1;n1747503]Važinėji tai važinėjo, bet ne ką geriau nei dabar - skysti grafikai, dauguma po 2-3 reisus per valandą. Kas visiškai neatitiko to meto poreikių, kai automobilizacija buvo eile mažesnė.[/Q
Tiesa, autobusu marsrutu ir transporto priemoniu marsrute buvo netgi maziau. Miestas buvo mazesnis, o i Garliava, Raudondvari, Mis (Domeikava), Slienava, Ziegzdrius vaziavo priemiescio autobusai su konduktorėmis, kurie buvo prigrusti keleiviu. Tais laikais nebuvo ilgu autobusu reisu( kaip dabar 3 asis, 6 asis, ir kiti), daugumos autobusu galine ( pradine) stotele buvo Gelezinkelio stotis arba Kauno Pilis.
Populiariausi troleibusu marsrutai buvo Nr 3 Vaidoto g. -Draugystes g, kuriame buvo 36 grafikai ( 12 is ju pertraukiami, 1986 metai) intervalas piko metu 3 min, ir is Draugystes g. dirbanciu gamyklu jau antroje stoteleje sunkiai ilipsi, ir Nr 7 Partizanu g. -K. Markso pr. 32 grafikai ( 14 pertraukiamu )
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Realiai intervalas 7 min, nera Kaune nei vieno autobuso, kuris vaziuotu vos ne visa diena 7 min intervalu....
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
Pries gera penketa metu vaziavo nr 30 kas 3 minutesir nr 54 kas 7 ir buvo pilni, ir zmoniu buvo ir algas uzsidirbdavo , o dabar vaziuoja i valanda 1 2 ar 3 , tai pasityciojimas, nieks nelaukia tiek kad galetu vaziuot , iesko kiti iseiciu, kol bus tokia betvarke ypac savaitgaliais nieko gero galima ir nesitiket, nes liko tik pencinyka ir spikuliantai ale verslinykai, o gamybos jokios , tik perku perduodu
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąNa, kiek pamenu jau pabaigoje tarybų valdžios, Šlienava, Žiegždriai ir pan. buvo miesto zonoje ir ten važiavo miesto autobusai, o į Garliavą tai tuo labiau.
Garliava 6 uoju autobusu aprupinta keleta metu anksciau, apie 1997 metusPaskutinis taisė Nerijus_kns; 2019.09.14, 11:27.
- 4 patinka
Comment
Comment