Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kauno troleibusų maršrutų žemėlapis bus greitu laiku (darau jį ne aš) - šiek tiek palūkėkit.
    Viešojo transporto temų rodyklė >>

    Comment


      Ne visiškai apgalvotas sprendimas buvo čempionato metu iki 2 val nakties leisti viešąjį transportą. Šiąnakt ~1:30 val. trasoje nuo Daukanto g. iki VI-ojo forto prasilenkiau su 7 troleibusais ir 5 autobusais, kuriuose buvo po 0 keleivių.
      „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

      Comment


        Parašė Taut. Rodyti pranešimą
        Ne visiškai apgalvotas sprendimas buvo čempionato metu iki 2 val nakties leisti viešąjį transportą. Šiąnakt ~1:30 val. trasoje nuo Daukanto g. iki VI-ojo forto prasilenkiau su 7 troleibusais ir 5 autobusais, kuriuose buvo po 0 keleivių.
        Na Lietuva paprasciausiai prastai pasirode ir cempas kaip ir nuplauke, visai kitas judesys. Beje as nuo 1:30 iki 1:50 kaip tik toje atkarpoje laukiau troleibuso tai "prasilenkiau" su 4 troleibusais ir 0 autobusu, kuriuose buvo apie 12 keleiviu.

        Comment


          Man rodos, čia įpročio reikalas. Žmonės Lietuvoje tiesiog nepratę naudotis viešuoju transportu naktį. Tie, kas, atvažiuoja linksmintis į naktinį miestą, dažniausiai net negalvoja, apie tai, kad namo grįžti VT, ir visada pasiima su savimi tam tikra pinigų sumą taksi arba kooperuojasi su vairuojančiais draugais. O mažesnes pajamas gaunantys naktį tikrai mieste nieko neveikia.
          Mažo apkrovimo priežastis gali būti ir ta, kad dėl aukštų bilietų kainų daugelis sirgalių negalėjo sau leisti atvykti į areną stebėti rinktinės kovų. Turbūt daugelis žiūrovų išvyko ŽA autobusais, ir kitiems nedaug keleivių liko. Kas dėl užsieniečių, tai jiems VT tikrai nereikalingas- jie apsistojo centre esančiuose viešbučiuose.

          Beje, įdomu, ar daug keleivių buvo naktiniame traukinyje į Vilnių ir specialiuose Kautros autobusuose?
          Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
          Marsrutai.lt tinklaraštis!
          SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

          Comment


            Vaziavau su specialiu Kautros autobusu is Kauno i Panevezi i pacias pirmas rungtybes su D. Britanija. Tai autiko uzpildymas buvo ~50-60%.

            Comment


              Parašė Gator Rodyti pranešimą
              Na Lietuva paprasciausiai prastai pasirode ir cempas kaip ir nuplauke, visai kitas judesys. Beje as nuo 1:30 iki 1:50 kaip tik toje atkarpoje laukiau troleibuso tai "prasilenkiau" su 4 troleibusais ir 0 autobusu, kuriuose buvo apie 12 keleiviu.
              Galbūt tamstos matytieji važiavo iš centro, o va maniškiai važiavo nuo VI-ojo forto centran.
              „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Man rodos, čia įpročio reikalas. Žmonės Lietuvoje tiesiog nepratę naudotis viešuoju transportu naktį. Tie, kas, atvažiuoja linksmintis į naktinį miestą, dažniausiai net negalvoja, apie tai, kad namo grįžti VT, ir visada pasiima su savimi tam tikra pinigų sumą taksi arba kooperuojasi su vairuojančiais draugais. O mažesnes pajamas gaunantys naktį tikrai mieste nieko neveikia.
                Mažo apkrovimo priežastis gali būti ir ta, kad dėl aukštų bilietų kainų daugelis sirgalių negalėjo sau leisti atvykti į areną stebėti rinktinės kovų. Turbūt daugelis žiūrovų išvyko ŽA autobusais, ir kitiems nedaug keleivių liko. Kas dėl užsieniečių, tai jiems VT tikrai nereikalingas- jie apsistojo centre esančiuose viešbučiuose.

                Beje, įdomu, ar daug keleivių buvo naktiniame traukinyje į Vilnių ir specialiuose Kautros autobusuose?
                Didesne priezastis, kad daugelis net is aktyvaus jaunimo nezino apie tuos marsrutus ir puikius grafikus cempionato metu. Nekalbant, kad daug kas net nezino normaliu naktiniu, kurie jau metus ar du vazineja (praktiskas kas savaite su kuo nors bunant mieste vakare tenka informuoti nustebusius zmones, kad yra tokie 13N ar 14N).
                Klausimas - ar kokia feisbuko grupe "kas vyksta Kaune" bent uzsimine/pareklamavo, kad cempionato metu transportas vaziuos ir nakti? Ar pareklamavo/uzsimine apie iprastus 13N/14N/37N?

                Comment


                  Parašė Gator

                  Didesne priezastis, kad daugelis net is aktyvaus jaunimo nezino apie tuos marsrutus ir puikius grafikus cempionato metu. Nekalbant, kad daug kas net nezino normaliu naktiniu, kurie jau metus ar du vazineja (praktiskas kas savaite su kuo nors bunant mieste vakare tenka informuoti nustebusius zmones, kad yra tokie 13N ar 14N).
                  Klausimas - ar kokia feisbuko grupe "kas vyksta Kaune" bent uzsimine/pareklamavo, kad cempionato metu transportas vaziuos ir nakti? Ar pareklamavo/uzsimine apie iprastus 13N/14N/37N?
                  Nemanau, kad tokie maži keleivių srautai buvo dėl prastos informacijos sklaidos. Apie papildomą transportą čempionato metu buvo plačiai skelbiama tiek internete, tiek spaudoje, tiek ir pačiose transporto priemonėse. Net nauji tvarkaraščiai paskelbti. Tikrai nepatikėsiu, kad jaunas žmogus galėjo nežinoti apie naktinį transportas. Pensininkai gal ir galėjo nežinoti, bet jiems naktinis transportas neaktualus.
                  Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                  Marsrutai.lt tinklaraštis!
                  SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                  Comment


                    Ketvirtadieni vakare dirbau 7 maršrute (pradėjau 18:00, baigiau 2:30), tai galiu pasakyti, kad velai vakare viešojo transporto buvo daugiau negu keleivių. Ir visi vežė tik "orą". Kas miesto centre įlipdavo tai ir viskas.

                    Comment


                      o marsrutkes ejo bitkom , po paskutiniu rungtyniu, vos ilipau i tricadke kaune vaziuot i sauleteki

                      Comment


                        Parašė taspac
                        Vaziavau su specialiu Kautros autobusu is Kauno i Panevezi i pacias pirmas rungtybes su D. Britanija. Tai autiko uzpildymas buvo ~50-60%.
                        Visai nieko dar, turint omeny drastiškai užkeltas bilietų kainas
                        Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                        Marsrutai.lt tinklaraštis!
                        SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                        Comment


                          Nuo 2011m. Spalio 1d. keičiami autobusų eismo tvarkaraščiai
                          Paskutinis taisė Valius Kedainietis; 2011.09.24, 20:27.

                          Comment


                            Del tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.

                            Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..
                            Paskutinis taisė Gator; 2011.09.24, 20:42.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Del tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.

                              Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..
                              Rašyk skundą į Kauno m. savivaldybės Transporto skyrių, nurodydamas autobuso/troleibuso garažinį numerį, bei apytikslę vietą ir laiką, kur ir kada pastebėjai pažeidimą. Sumažins algas keliems vairuotojams, kitus tai privers būti atidesniems ir mandagesniems.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Del tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.

                                Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..
                                Jei keleiviai nelįstų lipti pro galines duris, tai vairuotojai nevengtų jas atidaryti. Be to, "Solaris" autobusuose stovint prie pat galinių durų, vairuotojas per veidrodėlį to norinčio išlipti keleivio gali ir nematyti, ypač jei jis žemas. Tokiu atveju nekaltas nei keleivis, nei vairuotojas - reikėtų papildomo veidrodžio. O dar geriau - vaizdo kameros - vairuotojas per ekraną matytų platesnį ir priartintą vaizdą.
                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                Comment


                                  Kažkieno labai ilgai lauktas Kauno troleibusų maršrutų žemėlapis >> (© Andrej Krivuščenko).
                                  Daugiau schemų ir žemėlapių rasite čia >>
                                  Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                  Comment


                                    geras Andrejaus darbas.bet 6 toks koks jis buvo jau nebebus.tai cia jis ne laikinai uzdarytas.o visam laikui.

                                    Comment


                                      Parašė OneMillion
                                      geras Andrejaus darbas.bet 6 toks koks jis buvo jau nebebus.tai cia jis ne laikinai uzdarytas.o visam laikui.
                                      Iš ko taip sprendi? Argi jis labai dubliuoja kitų maršrutų trasas?
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        jis nuostolingas.ji betkokiu atveju butu uzdare.sutapo su prospekto rekonstrukcija. atnaujins ji kai bus pastatyta linija i parodos g.taip man sake saltinis is autrolio.ne vairuotoju pletkai cia.o vadovybes pasakojimas.juolab nuo stoties jis dubliuoja 7mararuta.o link sanciu 28 autobusa.

                                        Comment


                                          Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                          geras Andrejaus darbas.bet 6 toks koks jis buvo jau nebebus.tai cia jis ne laikinai uzdarytas.o visam laikui.
                                          Kol kas negalime taip oficialiai teigti, nes tai tik spėlionės, kurios veikiausiai pasitvirtins. Oficialiai reikėtų rašyti ne "uždarytas", bet "aptarnavimas nutrauktas". Bet dėl frazių netikslumo būtų galima ir labiau pasikabinėti.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X