Kauno troleibusų maršrutų žemėlapis bus greitu laiku (darau jį ne aš) - šiek tiek palūkėkit.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Ne visiškai apgalvotas sprendimas buvo čempionato metu iki 2 val nakties leisti viešąjį transportą. Šiąnakt ~1:30 val. trasoje nuo Daukanto g. iki VI-ojo forto prasilenkiau su 7 troleibusais ir 5 autobusais, kuriuose buvo po 0 keleivių.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Taut. Rodyti pranešimąNe visiškai apgalvotas sprendimas buvo čempionato metu iki 2 val nakties leisti viešąjį transportą. Šiąnakt ~1:30 val. trasoje nuo Daukanto g. iki VI-ojo forto prasilenkiau su 7 troleibusais ir 5 autobusais, kuriuose buvo po 0 keleivių.
Comment
-
Man rodos, čia įpročio reikalas. Žmonės Lietuvoje tiesiog nepratę naudotis viešuoju transportu naktį. Tie, kas, atvažiuoja linksmintis į naktinį miestą, dažniausiai net negalvoja, apie tai, kad namo grįžti VT, ir visada pasiima su savimi tam tikra pinigų sumą taksi arba kooperuojasi su vairuojančiais draugais. O mažesnes pajamas gaunantys naktį tikrai mieste nieko neveikia.
Mažo apkrovimo priežastis gali būti ir ta, kad dėl aukštų bilietų kainų daugelis sirgalių negalėjo sau leisti atvykti į areną stebėti rinktinės kovų. Turbūt daugelis žiūrovų išvyko ŽA autobusais, ir kitiems nedaug keleivių liko. Kas dėl užsieniečių, tai jiems VT tikrai nereikalingas- jie apsistojo centre esančiuose viešbučiuose.
Beje, įdomu, ar daug keleivių buvo naktiniame traukinyje į Vilnių ir specialiuose Kautros autobusuose?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąNa Lietuva paprasciausiai prastai pasirode ir cempas kaip ir nuplauke, visai kitas judesys. Beje as nuo 1:30 iki 1:50 kaip tik toje atkarpoje laukiau troleibuso tai "prasilenkiau" su 4 troleibusais ir 0 autobusu, kuriuose buvo apie 12 keleiviu.„O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąMan rodos, čia įpročio reikalas. Žmonės Lietuvoje tiesiog nepratę naudotis viešuoju transportu naktį. Tie, kas, atvažiuoja linksmintis į naktinį miestą, dažniausiai net negalvoja, apie tai, kad namo grįžti VT, ir visada pasiima su savimi tam tikra pinigų sumą taksi arba kooperuojasi su vairuojančiais draugais. O mažesnes pajamas gaunantys naktį tikrai mieste nieko neveikia.
Mažo apkrovimo priežastis gali būti ir ta, kad dėl aukštų bilietų kainų daugelis sirgalių negalėjo sau leisti atvykti į areną stebėti rinktinės kovų. Turbūt daugelis žiūrovų išvyko ŽA autobusais, ir kitiems nedaug keleivių liko. Kas dėl užsieniečių, tai jiems VT tikrai nereikalingas- jie apsistojo centre esančiuose viešbučiuose.
Beje, įdomu, ar daug keleivių buvo naktiniame traukinyje į Vilnių ir specialiuose Kautros autobusuose?
Klausimas - ar kokia feisbuko grupe "kas vyksta Kaune" bent uzsimine/pareklamavo, kad cempionato metu transportas vaziuos ir nakti? Ar pareklamavo/uzsimine apie iprastus 13N/14N/37N?
Comment
-
Parašė Gator
Didesne priezastis, kad daugelis net is aktyvaus jaunimo nezino apie tuos marsrutus ir puikius grafikus cempionato metu. Nekalbant, kad daug kas net nezino normaliu naktiniu, kurie jau metus ar du vazineja (praktiskas kas savaite su kuo nors bunant mieste vakare tenka informuoti nustebusius zmones, kad yra tokie 13N ar 14N).
Klausimas - ar kokia feisbuko grupe "kas vyksta Kaune" bent uzsimine/pareklamavo, kad cempionato metu transportas vaziuos ir nakti? Ar pareklamavo/uzsimine apie iprastus 13N/14N/37N?
Comment
-
-
Del tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.
Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..Paskutinis taisė Gator; 2011.09.24, 20:42.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDel tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.
Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąDel tos naujos tvarkos iskyla kitos bedos - pastoviai matau neisleidziamus zmones kai vairuotojai nedaro tarkim galiniu duru, nors zmones ten jau laukia ir panasiai. Cia yra didziule beda, nes tokias situacijas matau kas koki 5-10 karta, kai anksciau taip pasitaikydavo turbut viena is 200 kartu. Tiesa tas beveik isimtinai pasitaikydavo (nors gal tai tik sutapimas) autobusuose, ypac prailgintuose, bet ne tik.
Kitas dalykas vairuotoju kultura, kiek kartu uztrentos durys pries atbegancius keleivius (lalbu kai vairuotojas ta keleivi mato). Viena karta taip atsitiko zmonems begantiems i naktini troleibusa, bent cia reiktu buti mandagesniems vairuotojams zinant, kadkitas naktinis bus uz valandos ar daugiau..www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
-
Kažkieno labai ilgai lauktas Kauno troleibusų maršrutų žemėlapis >> (© Andrej Krivuščenko).
Daugiau schemų ir žemėlapių rasite čia >>
Comment
-
Parašė OneMillion Rodyti pranešimągeras Andrejaus darbas.bet 6 toks koks jis buvo jau nebebus.tai cia jis ne laikinai uzdarytas.o visam laikui.www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!
Comment
Comment