Parašė Nerijus_kns
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
Paskutiniu laiku ir prie Kautros važiuodavo su stovinčiais keleiviais, nors prie Kautros ir dažniau važinėjo.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Kautroje 54 ir 57 buvo TOP marsrutai, su daugiausia grafiku marsrutuose. Kaip pavyzdys, siandien dienos metu, 54 ajame, 14keleiviu stovejo. Vistiek Kautros aptarnavimo laikais, to matyti neteko ...
Comment
-
Kai yra galimybė geru maršrutu naudotis su tuo pačiu bilietu kaip ir kitiems įprastiems maršrutams, be abejo keleivių padaugės. Puikus pavyzdys - Vilniaus 115-as. Kol buvo maršrutinis taksi, ten kas valandą pelningiausiu metu (6-19 val.) važinėjo 1 mikriukas, o darbo dienomis piko metu prisidėdavo dar 1. Kai tik maršrutą perėmė VVT su tais pačiais "pusantro" mikroautobuso tik kas 80-40 min., Žolyno st. beveik nebūdavo šansų įlipti. Operatyviai dažninti nebuvo galimybių, nes jau tuo metu maršrutuose važiavo net tai, kas jiems nebuvo skirta - raudonieji 14-16 vietų mikroautobusai, anskčiau naudoti troleibusų parko darbuotojų vežimui naktimis. Tik vėliau buvo išskirti papildomi autobusai bei pridėti sutrumpinti reisai labiausiai apkrautai atkarpai, kad būtų galima turėti daugiau reisų per valandą. Dabar ten piko metu važiuoja 6 autobusai kas 12-20 min. ir paprastai kokie 3-4 būna standartinės talpos (dideli) autobusai.
Kauno 54-ame situacija tokia, kad ten geriau neleisti didelių autobusų, o dažninti tiesiog nėra iš ko: nėra dar tiek mikriukų. Su vairuotojais problemos yra išsprendžiamos greičiau, nes jų samdymui nereikalingi visokie viešieji pirkimai. Alytuje juk sugebėjo Kautra rasti žmonių, lygiai kaip ir Vilniuje Transrevis. O pastarieji tai samdė labai daug žmonių per labai trumpą laiko tarpą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė uksas Rodyti pranešimą
neteko matyt 54 kautros , nes lupo baisius pinigus, bet 57 taip budavo piko metu ir kautros mikroautobusuose, Dabar kai kainos vienodos tai automatiskai zmoniu padaugejo , tik vairu nelabai randa
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Vairuotojų šiuo metu pakankamai yra. Tik yra ribotas biudžetas dotacijoms kuri gali savivaldybė mokėti.
Comment
-
Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą
Negi prieme ukrainieciu, kad nera vairuotoju trukumo?
- 1 patinka
Comment
-
[QUOTE=karolis1993;n1746640]Gal sia savaite bent viena troleibusa
paleis i trasa? Jau pusantro menesio “integruoja”. Svarbu piarini video
sukure, kad turesim moderniausia VT..[/Q
Vaziavimo kainos kelimo metu buvo zadeta, kad 2019 m. rugpjucio men. Kaune bus tik nauji troleibusai. Gal seni i naujus pavirto ?
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKauno 54-ame situacija tokia, kad ten geriau neleisti didelių autobusų, o dažninti tiesiog nėra iš ko: nėra dar tiek mikriukų. Su vairuotojais problemos yra išsprendžiamos greičiau, nes jų samdymui nereikalingi visokie viešieji pirkimai. Alytuje juk sugebėjo Kautra rasti žmonių, lygiai kaip ir Vilniuje Transrevis. O pastarieji tai samdė labai daug žmonių per labai trumpą laiko tarpą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Kodėl geriau neleisti didelių autobusų? Jų trūksta? Pigiau palikti taip kaip yra. Bet jei spręsti problemą, tai esamu grafiku geriau leisti normalius autobusus, kurių KA turi, nei dažninti mikrobus. Ar pas mus vis dar kuro išlaidos didesnės nei atlyginimų?
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąGal nedarom iš temos šiukšlyno, ok?Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!
Comment
-
Parašė Sigitukaz Rodyti pranešimą
Tu Kaune buves, 54tu vaziaves, isivaizduoji kokia trasa? Nera galimybiu dideliam 12m autobusui normaliai vaziuoti, konkreciai per vytenus, taip pat Sarkuvos g. Vienintelis sprendimas midibusai, nes su mikrobu purtytis irgi yranesamone
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
23 dvigubas ten važinėja N metų. Pravažiuoja. 54 jau ne?
Comment
-
Reiškia, vienu maršrutu tomis pačiomis gatvėmis važiuoti dvigubam ar net trigubam nėra fizinių problemų, o kitam - jau yra. O kas dėl klinikų? Ten problemų normaliam autobusui nėra. Tiksliau jos yra, jos eilę metų nesprendžiamos, bet autobusai ir troleibusai visgi pravažiuoja.Paskutinis taisė Al1; 2019.09.09, 18:42.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąČia turėjo omeny skubios pakalbos skyriù, kuris yra klinikù gilumoje, su blogai suprojektuotu privaziavimu
Comment
Comment