Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
    Kodėl 2-ojo maršruto kryptimi Kauno pilis - Islandijos pl. visdar nepaleidžia per K. Donelaičio g., Parodos g., K. Petrausko g.? Tinklas kiek mačiau jau paruoštas.
    Tinklas dar neparuoštas.
    Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

    Comment


      Jau ryt ar poryt isvaziuos nauji mersedesai, 15 vnt jau yra parke paruostu darbui, ju durys atsidarys kaip kautriniu buvo ir kasa bus kita , teks daryt papildymus.

      Comment


        Parašė uksas Rodyti pranešimą
        Jau ryt ar poryt isvaziuos nauji mersedesai, 15 vnt jau yra parke paruostu darbui, ju durys atsidarys kaip kautriniu buvo ir kasa bus kita , teks daryt papildymus.
        Palei logika turėtų ryt, nes šiandien (ar vakar) sudėjo borto kompus ir visą kitą. 360-369 tikrai yra.
        Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

        Comment


          Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

          Palei logika turėtų ryt, nes šiandien (ar vakar) sudėjo borto kompus ir visą kitą. 360-369 tikrai yra.
          Bet bus jie labai kieti galinė pakaba yra pilnai krovininio mikriuko linginė ne kaip senesnių su puslinge.

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            Bet bus jie labai kieti galinė pakaba yra pilnai krovininio mikriuko linginė ne kaip senesnių su puslinge.
            Ko norėt iš krovininių perdaryti. Kautros buvo tokie patys, dakniso jau kiek jie trankėsi.
            Mano nuotraukas naudoti be mano leidimo DRAUDŽIAMA!!!

            Comment


              Parašė rytis001 Rodyti pranešimą

              Ko norėt iš krovininių perdaryti. Kautros buvo tokie patys, dakniso jau kiek jie trankėsi.
              Dėl to kiek jie pigesni negu būtų keleiviniai

              Comment


                Kaunas tęsia viešojo transporto atnaujinimą: įsigijo 30 mažųjų autobusų

                Šį pirmadienį į Kauno gatves išriedėjo 10 naujų mažos talpos „Mercedes-Benz“ autobusai. Iki rugsėjo pabaigos miesto viešojo transporto parką papildys dar 20 tokių nedidelių autobusų. Juose galioja visos lengvatos, kuriomis šiuo metu naudojasi įprasto dydžio autobusų ir troleibusų keleiviai.

                „Mažieji autobusai mums reikalingi dėl kelių priežasčių. Visų pirma, turime naujus maršrutus į miesto pakraščius, pavyzdžiui Romainius (44, 64), kur vyrauja mažaaukštė statyba, gatvės ten yra pakankamai siauros, arba maršrutą tarp Aukštųjų ir Žemųjų Šančių (54), kur važiuoti mažiems autobusams yra kur kas patogiau. Antra priežastis – ekonomiškumas, siekiame taupyti, tad ten kur mažas keleivių srautas siunčiame mažąsias transporto priemones, kad didieji autobusai nevažinėtų pustuščiai“, – aiškino Kauno savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas Paulius Keras.
                Aišku, galėtų padaryti, kad piko metu didesni važiuotų, nes pavyzdžiui 33 ryte lūždavo nuo žmonių. Po to paleido autobusus, tai tie visą dieną tušti varinėja... Dabar vėl grįžta mikruškės...

                Šiuo metu Kauno mieste gyventojai gali keliauti 20-čia mažos talpos autobusų. Iki rugsėjo mėnesio pabaigos tokių autobusų mieste važinės jau pusšimtis. Planuojama, kad naujos transporto priemonės kursuos greitaisiais 19,33,44,54,65,66,67,68, o ateityje – ir 27,49,61 maršrutais. Pala, greitumas tai čia kame? 27-o maršruto autobusai ir taip tušti važinėja, galėtų jau dabar leisti kelis mikroautobusus... Niekada neesu matęs daugiau nei 10 žmonių autobuse. Maršrutas tiesiog nelabai reikalingas, nes daugelis kitų maršrutų važiuoja tomis pačiomis gatvėmis. Aišku, nesupykčiau jei ir Neries krantine važiuotų bent kažkiek toliau, nei 5-a šleika...

                Iš pagrindų atnaujinant viešojo transporto parką, iki metų pabaigos į miesto gatves išriedės 85 naujieji troleibusai, o šiek tiek vėliau parką papildys ir 100 naujų hibridinių autobusų.

                Pagal paskaičiavimus, tai turėtų atsirasti naujų maršrutų (ex. 55?), nes mažųjų autobusų tai tikrai per daug gaunas. Galbūt didins mikroautobusų skaičių maršrutuose? Belieka tik spėlioti...

                Šiek tiek daugiau teksto galite paskaityti
                https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/09/...zuju-autobusu/
                Paskutinis taisė Kaunietis Aidas; 2019.09.02, 21:14. Priežastis: Pataisyta nuoroda

                Comment


                  54 kaip jau kažkas minėjo turėtų važiuoti kas 10 min. intervalu, o ne 3 kart per valandą kaip dabar, maršrutas pergrūstas.

                  Comment


                    Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                    54 kaip jau kažkas minėjo turėtų važiuoti kas 10 min. intervalu, o ne 3 kart per valandą kaip dabar, maršrutas pergrūstas.
                    Iš kur paimti tiek pinigų dotacijoms savivaldybei tokiam dažnam intervalui? Ir iš kur rast tiek vairuotojų?

                    Comment


                      Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
                      greitaisiais 19,33,44,54,65,66,67,68
                      Na išties, čia jau pasityčiojimas yra. Koks 65 yra greitasis? Jo trasa sudaryta taip, kad būtų kaip įmanoma mažiau patrauklus keleiviui, bet savivaldybės ataskaitose galima būtų uždėti varnelę su miesto padengimu VT pagal STR reikalavimus. O dar prie ko čia 66, kuris buvo (yra??) specialiu ir neskirtu paprastiems mirtingiesiems.
                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                      Comment


                        Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                        Na išties, čia jau pasityčiojimas yra. Koks 65 yra greitasis? Jo trasa sudaryta taip, kad būtų kaip įmanoma mažiau patrauklus keleiviui, bet savivaldybės ataskaitose galima būtų uždėti varnelę su miesto padengimu VT pagal STR reikalavimus. O dar prie ko čia 66, kuris buvo (yra??) specialiu ir neskirtu paprastiems mirtingiesiems.
                        kodėl 66 negali važiuot mirtingieji? Gal tik dėl to, kad jis stoja Margavoje o kitas sustojimas prie LEZ.
                        Manau nesupranti kodėl greitasis sąvokos pagal KVT kas vadinama. Standartinio dydžio (12-20 metrų ilgio ) standartiniams autobusams sudarinėjami grafikai pagal du kriterijus (vidutinis greitis t.y. 25 km/h ir atstumas tarp sustojimo), kadangi tuos maršrutus aptarnaus mažieji autobusai (mikriukai) jų vidutinis greitis yra 35 km/h todėl jie jau ir skaitomi greitaisiais.

                        Comment


                          Kiek yra siuo metu nauju troleibusu? Ir beje gal sia savaite isriedes i gatves? Visa menesi integruoja ir niekaip nesuintegruoja i sistema, juokinga jau daros.Nebent gal problemu iskilo

                          Comment


                            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                            Iš kur paimti tiek pinigų dotacijoms savivaldybei tokiam dažnam intervalui? Ir iš kur rast tiek vairuotojų?
                            Va va, kad maršrutus perimti labai greiti, bet, kad juos išlaikyti ir kokybiškai aptarnauti tai viskas tuom ir pasibaigia. Seni privatininkai, kad ir nebuvo žemagrindžiai, mašinos nebuvo pirmos jaunystės, bet eiliniam miestiečiui buvo patogūs, nes važiuodavo gerais intervalais (ko dabar nėra), nevažiuodavo asocialūs asmenys (kas dabar pasitaiko buvusiuose maršrutinių taksi maršrutuose), būdavo užtikrinta sėdima vieta (dabar pažiūrėjus į 54 ehem...), vienintelis minusas būdavo, kad vakare nelabai sulauksi, nes nusiimdavo savo nuožiūra. Buvo gerai ir privačioms įmonėms ir miestiečiams, tik savivaldybei buvo negerai.

                            Comment


                              Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                              Kiek yra siuo metu nauju troleibusu? Ir beje gal sia savaite isriedes i gatves? Visa menesi integruoja ir niekaip nesuintegruoja i sistema, juokinga jau daros.Nebent gal problemu iskilo
                              Problemos yra kad nepavažiuoja ant šitos linijos ant bet kokio nelygumo meta ūsus.

                              Comment


                                Tai sake,kad pritaikytos galvutes Kauno tinklui.

                                Comment


                                  Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                  Tai sake,kad pritaikytos galvutes Kauno tinklui.
                                  nežinau kokia tiesa yra iš tiesų, bet kai buvo bandomas važiavimas tai nelabai sekėsi kaip pavažiuoti, net nereikėjo jokių iešmų užteko statesnių kampų

                                  Comment


                                    oficialus atsakymas:Laba diena, viskas priklauso nuo to, ar meistrai spės suderinti ir paruošti naujų troleibusų elektronines sistemas. Dėl derinimo darbų viskas kiek užtruko ilgiau nei planuota.

                                    Comment


                                      Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                                      kodėl 66 negali važiuot mirtingieji? Gal tik dėl to, kad jis stoja Margavoje o kitas sustojimas prie LEZ
                                      Eismo tvarkaraščiai oficialioje KVT svetainėje neskelbiami. Ne faktas, kad ir stotelėse iškabinti. Ir kaip vyksta apmokėjimas už kelionę?
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        Parašė karolis1993 Rodyti pranešimą
                                        Kiek yra siuo metu nauju troleibusu? Ir beje gal sia savaite isriedes i gatves? Visa menesi integruoja ir niekaip nesuintegruoja i sistema, juokinga jau daros.Nebent gal problemu iskilo
                                        Kiek vakar kalbėjau su kolegom trolebusistais,tai problemos su dokumentais ir iš 5 važiuojantys tik du ,likusių negali užvest,nes neirašyta programa.

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                                          Eismo tvarkaraščiai oficialioje KVT svetainėje neskelbiami. Ne faktas, kad ir stotelėse iškabinti. Ir kaip vyksta apmokėjimas už kelionę?
                                          Šitas maršrutas yra nemokamas jį apmoka keletas lez teritorijoje esančios įmonės kad galėtų atvykti ar išvykti po darbo darbuotojai. Iš kalniečių poliklinikos išvyksta ryte lygtais du kartus apie 6.30 ir 7.30 o iš hella gamyklos lez,o apie 16.30 ir 17.30. Galbūt jei apmoka tos įmonės todėl ir nėra oficialaus grafiko pakabinto, o tai žinoma tik darbuotojams

                                          Comment

                                          Working...
                                          X