Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno viešasis transportas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

    10:00 pirmadienis. Vidutinis vėlavimas = 4 min. (vėlavimai nuo 0 iki net 8 min. )
    Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.

    Comment


      Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

      Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.
      ir kita priežastis yra neleidžia į šitą maršrutą beveik senų vairuotojų o tuos kurie atėję iš Kautros ir varo be atstojų kaip "šunys". Seni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.

      Comment


        Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

        Ta pastebiu ir as, kad mazeja velavimai 54 ajame. Viena priezasciu, keleiviu nesiblaskymas, vairuotojo netrukdymas savo klausimais. Be to dalis vairuotoju tiesiog sustojimuose nestoja, ten kur nera keleiviu. Didziausi velavimai prasideda i antra dienos puse ( nuo 13 val), bei per vakarini pika - kamsciais ties Urmo baze, Turgaviete ir atkarpoje Nuokalnes g. -Varniu st.
        Štai... 16:20 - vakarinis pikas Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja Variklio garselis tai tikrai ne merso

        Comment


          Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

          Štai... 16:20 - vakarinis pikas Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja Variklio garselis tai tikrai ne merso
          Ka norėti kad 323 mažiau atsiliktų vien 5 minutes važiuoja kol uzkyla į Skuodo gatvę. Jis ne atgaivintas jo tiksliau nereikėjo seniau tai stovėjo 322 yra gaivinamas

          Comment


            Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

            ir kita priežastis yra neleidžia į šitą maršrutą beveik senų vairuotojų o tuos kurie atėję iš Kautros ir varo be atstojų kaip "šunys". Seni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.
            Galėtų KA tiems naujokams kokią piniginę premiją ar šiaip kokį paskatinimą skirti

            Comment


              Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą

              Štai... 16:20 - vakarinis pikas Čia ir pasireiškia KA nekompetetingumas... Net 20 min veluojantis įprastu maršrutu važiuojantis ir 7 min vėluoja iki Balčkalnio g. važiuojantis. Pro Girstutį pravažiavo minutės skirtumu. Beje, (atgaivintas?) 323 važiuoja Variklio garselis tai tikrai ne merso
              Kaip matau veluoja ne visi.. Vadinasi kazkaip daug maz imanoma vaziuot pagal grafika. Na jei vienas stipriai minuse, o kitas vaziuoja laiku, vadinasi toje vietoje eilinis kamstis.....

              Comment


                Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
                Seni vairuojai nors ir atvažiuoja -15 minučių vistiek pastovi skirtas ar 6 ar 10 minučių parūko ir važiuoja ramiai toliau.
                Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.
                Viešojo transporto temų rodyklė >>

                Comment


                  Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                  Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.
                  Nuo kada atstova yra reisų lyginimui? Atstova galinėje stotelėje yra vairuotojo poilsiui skirtas laikas, kaip ir pietų pertrauka.
                  Paskutinis taisė Barabanas; 2019.08.06, 00:09.

                  Comment


                    Parašė Mettal Rodyti pranešimą

                    Atstova tarp reisų skirta ne tam, kad vairuotojas galėtų parūkyt, o tvarkaraščio išlyginimui. Apsirūkyt ir prisimiegot gali per pietų pertrauką.
                    Pala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe,o kur gamtinių reikalų atlikimas,siūlai ,,Pampersus" dėtis ,54 ,jau būdavo kol į Plento gatve važiavo,vienam gale tik WC,tai kentėk 2 valandas. O tarkim kamštis geras,viena syki avarija ties 6 fortu,nuo Draugystės-Taikos žiedo iki jo kol teko prariedėt tai ir pusvalandis pietų nuplaukė, ,,Onkologijos ligoninėje" ir 10 minučiu minus su išvažiavimu,ir sako ko vairuotojai pikti.
                    Paskutinis taisė ikarusas; 2019.08.06, 00:22.

                    Comment


                      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

                      Galėtų KA tiems naujokams kokią piniginę premiją ar šiaip kokį paskatinimą skirti
                      KA tau mokės priedus greičiau ieškos būdų kaip nuimt bent keliasdešimtį eurų nuo algos. Artėja kalėdos tai ir jiems reikia susrinkti kalėdinį biudžetą kad valdžia galėtų pasidalinti.
                      Menka premija mokama šiuo metu yra mokama už "šunio" darbą jei kažkas nesusimoka laukiama jo asmeniškai ir toliau nevažiuojant kol nesusimokės. Tai yra ir pagrindinė vėlavimo priežastis tai pačių keleivių.

                      Comment


                        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                        Pala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe,o kur gamtinių reikalų atlikimas,siūlai ,,Pampersus" dėtis ,54 ,jau būdavo kol į Plento gatve važiavo,vienam gale tik WC,tai kentėk 2 valandas. O tarkim kamštis geras,viena syki avarija ties 6 fortu,nuo Draugystės-Taikos žiedo iki jo kol teko prariedėt tai ir pusvalandis pietų nuplaukė, ,,Onkologijos ligoninėje" ir 10 minučiu minus su išvažiavimu,ir sako ko vairuotojai pikti.
                        Pirma . Kur toks kodekse straipsnis?
                        Antra. Kokiems darbams tas kodekso straipsnis apibreztas ?

                        Comment


                          Parašė Nerijus_kns Rodyti pranešimą

                          Pirma . Kur toks kodekse straipsnis?
                          Antra. Kokiems darbams tas kodekso straipsnis apibreztas ?
                          Na šį syki pasuoju,pagal nauja kodeksa biski kitaip ten skaičiuojamos tos pertraukos.

                          Comment


                            Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                            Na šį syki pasuoju,pagal nauja kodeksa biski kitaip ten skaičiuojamos tos pertraukos.
                            bet užtat yra viena ne trumpesnė nei 30 minučių pertrauka privaloma.

                            Comment


                              Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą

                              bet užtat yra viena ne trumpesnė nei 30 minučių pertrauka privaloma.
                              Taip,ir jei vėluoji gerai jei ilgesni pietūs,o jei lygiai tai tiek ir nelieka,čia aišku ir maršrutas maršrutui,grafikas grafikui nelygus,o ir eismas mažesnis vasaros metu, pvz. vakar popietinei pamainoj 34G nebuvo kur laiko dėt,kaip ir užvakar 31A .

                              Comment


                                Parašė ikarusas Rodyti pranešimą

                                Taip,ir jei vėluoji gerai jei ilgesni pietūs,o jei lygiai tai tiek ir nelieka,čia aišku ir maršrutas maršrutui,grafikas grafikui nelygus,o ir eismas mažesnis vasaros metu, pvz. vakar popietinei pamainoj 34G nebuvo kur laiko dėt,kaip ir užvakar 31A .
                                O kas draudžia isvaziuot po pietų nors ir su 10 minučių vėlavimu?

                                Comment


                                  Pirmasis jau Kaune

                                  http://www.kaunas.lt/2019/08/naujien...s-troleibusas/

                                  Comment


                                    Rašo kad ir kontaktinį tinklą atnaujins sankryžose

                                    Bet su kiekvienu naujų troleibusų užpirkimų iki šiol visad būdavo pilna staipsnių kad troleibusai turės akumuliatorius ir galės autonomiškai nuvažiuoti 12-15 km, tai neaišku ar ir čia ne melas.

                                    Comment


                                      Net 4 sedynės prie vidurinių durų atbulomis, tegul grigelis su savo bebrais pasėdi juose nuo galinės iki galinės, praeis noras taip projektuoti saloną.

                                      Comment


                                        Parašė Barabanas Rodyti pranešimą
                                        Nuo kada atstova yra reisų lyginimui? Atstova galinėje stotelėje yra vairuotojo poilsiui skirtas laikas, kaip ir pietų pertrauka.
                                        Parašė ikarusas Rodyti pranešimą
                                        Pala pala,pagal darbo kodeksa į valanda priklauso 10 min. pertraukėlė betkuriame darbe
                                        Čia specialus kodeksas, kuris galioja tik kai kuriems elitiniams Kauno autobusų vairuotojams? Panevėžyje, Šiauliuose dauguma atstovų tarp reisų yra 1-3 min., o apie tarpmiestį išvis tyliu. Kokiame Vilnius-Ryga - 4 valandos vairavimo be jokių tarpinių stotelių, važiuoja 1 vairuotojas. Poilsis yra privalomas po 4 val. vairavimo, tik tiek kad yra kažkokių išlygų, kai yra vėluojama į pietų pertrauką.

                                        Tualetai yra atskira kalba. Jei reikia - nueini ir toliau važiuoji. Bet tikrai nestovi kokių 15 min., kurios šiaip tai ir būna numatytos tam, kad būtų galima sumažinti vėlavimus. Vilniuje piko metu tokia praktika labai plinta - daugiausia kamščiuose stovinčių maršrutų atstovos būna ir 20 min. Ir kažkodėl niekam iš vairuotojų nekyla mintis, jog tos 20 min. čia jo asmeninis laikas, kur jam mokama už stovėjimą vietoje ir rūkymą.

                                        Parašė OneMillion Rodyti pranešimą
                                        Net 4 sedynės prie vidurinių durų atbulomis, tegul grigelis su savo bebrais pasėdi juose nuo galinės iki galinės, praeis noras taip projektuoti saloną.
                                        Nori pasakyt, kad šitą standartinį salono komponavimą Solariui projektavo Kauno autobusų administracija? Vilniuje kol kas niekas dėl tokių sėdynių nemirė nei autobusuose, nei troleibusuose. Nesu girdėjęs, kad ir tolimojo susisiekimo traukiniuose būtų tokių atvejų.
                                        Paskutinis taisė Mettal; 2019.08.06, 17:15.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą



                                          Čia specialus kodeksas, kuris galioja tik kai kuriems elitiniams Kauno autobusų vairuotojams? Panevėžyje, Šiauliuose dauguma atstovų tarp reisų yra 1-3 min., o apie tarpmiestį išvis tyliu. Kokiame Vilnius-Ryga - 4 valandos vairavimo be jokių tarpinių stotelių, važiuoja 1 vairuotojas. Poilsis yra privalomas po 4 val. vairavimo, tik tiek kad yra kažkokių išlygų, kai yra vėluojama į pietų pertrauką.

                                          Tualetai yra atskira kalba. Jei reikia - nueini ir toliau važiuoji. Bet tikrai nestovi kokių 15 min., kurios šiaip tai ir būna numatytos tam, kad būtų galima sumažinti vėlavimus. Vilniuje piko metu tokia praktika labai plinta - daugiausia kamščiuose stovinčių maršrutų atstovos būna ir 20 min. Ir kažkodėl niekam iš vairuotojų nekyla mintis, jog tos 20 min. čia jo asmeninis laikas, kur jam mokama už stovėjimą vietoje ir rūkymą.
                                          Tai va. Aš irgi taip galvoju. Aišku, būna, kad padaro ilgesnes prastovas ir ne per pietus. Matyt, kad nebūtų per dažnas maršrutas, vežiojantis orą. Gal žmonės nori prastovų, nes pramalšint stresiuką nori nuo vairavimo

                                          Nori pasakyt, kad šitą standartinį salono komponavimą Solariui projektavo Kauno autobusų administracija? Vilniuje kol kas niekas dėl tokių sėdynių nemirė nei autobusuose, nei troleibusuose. Nesu girdėjęs, kad ir tolimojo susisiekimo traukiniuose būtų tokių atvejų.
                                          Aš irgi kažkaip netikiu, kad administracija užsiima dizainerio profesine veikla.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X