Parašė Mettal
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kauno viešasis transportas
Collapse
X
-
Ar gali "visuomenei būtinas maršrutas" būti maršrutinis taksi, t.y. kad pats turėtų save išlaikyti? Manau, kad tikrai būtų dotuojamas rajono savivaldybės. O nuo to dotacijų skaičiaus jau priklauso, kokio naujumo technika bus.
Parašė Gator Rodyti pranešimąKelis km? Tiek toliau netgi važiuoja mikrobvas palyginus su gaulite 39 stotele "Neveronys"?
Comment
-
Gdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą
Kol Kauno gatvėmis važinėja meno kūriniais tapę senieji „Škoda“ troleibusai, Lenkijoje, Gdynės mieste, išbandomas vienas iš specialiai Kaunui gaminamų troleibusų. Kaip skelbiama bendrovės „Kauno autobusai“ pranešime spaudai, pirmieji modernūs žemagrindžiai troleibusai Kauną turėtų pasiekti jau rugpjūčio pabaigoje.
Pagal specialią UAB „Kauno autobusai“ specifikaciją gaminami troleibusai, nurodoma pranešime, turės daugiau sėdimų vietų, vietą neįgaliajam, efektyvų salono kondicionavimą ir šildymą, kokybiškas informavimo sistemas, vaizdo stebėjimo kameras, ergonomišką vairuotojo darbo vietą.
Europinius standartus atitinkančios, specialiai Kauno tinklui pritaikytos troleibusų kontaktinės galvutės bei lygiagrečiai mieste vykstantys kontaktinio tinklo atnaujinimo bei gatvių remonto darbai, tvirtina „Kauno autobusai“, leis troleibusams per sankryžas važiuoti patikimiau ir greičiau...
Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGdynėje specialiai Kaunui gaminami troleibusai: pirmieji atvykti turėtų dar šią vasarą
Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/miestai/kaunas/....d?id=81428117
Negi Kaune įrengiami automatiniai iešmai?
- 1 patinka
Comment
-
-
Parašė lukass Rodyti pranešimąGreičiau BRT.
Comment
-
Parašė lukass Rodyti pranešimą
Vienintelė mėlyna linija eina per centrą. Nei vienos linijos nebandoma "pakišti" po esamu KT tinklu ir padaryta troleibusine.
Kodėl žalia linija eina per Vilijampolę, o ne centrą? Vilijampolė naujasis Kauno centras? Galbūt ateityje, bet kol kas tikrai ne. Koks tikslas vesti liniją iki paties Taikos pr. pabaigos? Ten niekada nebuvo daug keleivių. Būtų logiška baigti ties Urmu. Leisčiau žalią liniją pro centrą, Savanorių pr., iki Urmo tokiu atveju galima ją aptarnauti troleibusais, kažkiek atitiktų 11-10-15 maršrutą.
Raudoną liniją siūlyčiau pratęsti nuo Šiaurės pr. iki Klinikų. Jau dabar ten yra didelės parkavimo problemos ir didėjantis VT poreikis.
Comment
-
Kelionė maršrutiniu taksi Kaune kainuos tiek pat kiek troleibusu ar autobusu
Kauno miesto politikų sprendimu nuo rugsėjo 1-osios kelionė maršrutiniu taksi Kaune kainuos 70 ct (turint iš anksto apmokėtą elektroninį bilietą) ir 1 eurą (už važiavimą susimokant vairuotojui). Kol kas keliauti „maršrutuku“ kainuoja atitinkamai 1,10 ir 1,30 euro.
ELTA yra skelbusi apie iki šiol kelerius metus keleivius maršrutiniais taksi Kaune vežiojusios bendrovės „Kautra“ sprendimą atsisakyti šio jai nuostolingo verslo. Jį perima miesto savivaldybei pavaldi „Kauno autobusų“ bendrovė, kuriai priklauso ir troleibusai, ir autobusai...Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
Comment
-
Nuo biržėlio 25 dienos 4 savaitėms bus uždarytas Aleksoto tiltas.
Autobusai važiuos Europos pr, ir per Čiurlionio tiltą.
Į centro pusę važiuojantys 6, 18, 20, 26, 31, 42 autobusai stos prie Čiurlionio tilto, o sekanti stotelė bus Vilniaus g.
Į Aleksotą važiuojantys:
6, 18, 42 autobusai stos Daukanto g. stotelėje, o toliau suks į Maironio g. ir Karaliaus Mindaugo pr. ir sustos tik už Čiurliono tilto.
20, 26, 31 autobusų paskutinė stotelė prieš Čiurlionio tiltą bus Vilniaus g. stotelė.
20 autobusas nevažiuos Veiverių g., o Fredoje suks link Adamkaus mokyklos.
Pro Aleksoto polikliniką važiuos tik 31 autobusas.
http://www.kaunas.lt/2019/06/naujien...r-jo-prieigas/
http://stops.lt/kaunas/
Comment
-
54 maršrutų keleiviai bus vežami raudonais mažos talpos autobusais. 57G maršrutą aptarnaus didelės talpos autobusai. Kitų maršrutinių taksi paslaugas pakeis privežantieji maršrutai bei įprastuose autobusų maršrutuose padidintas transporto skaičius.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1160076?copied
Comment
-
Parašė pedumetytojas Rodyti pranešimą54 maršrutų keleiviai bus vežami raudonais mažos talpos autobusais. 57G maršrutą aptarnaus didelės talpos autobusai. Kitų maršrutinių taksi paslaugas pakeis privežantieji maršrutai bei įprastuose autobusų maršrutuose padidintas transporto skaičius.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...1160076?copied
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Ir nestos ant kiekvieno kampo kaip buvo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kau80 Rodyti pranešimą
Stos kiekvienoje stotelėje ar reikia ar nereikia
Comment
-
Parašė egiscrypth Rodyti pranešimą
Tam ir sustojimai skirti kad juose stotų o ne kur kažkas uzsimano
- 2 patinka
Comment
-
Parašė evil Rodyti pranešimą
Tas tai gerai, bet užsienyje (pvz. Dubline) yra kur nestoja jei nėra norinčių išlipti keleivių, o jei nori įlipti turi pamojuoti. Ir tai galioja ne mikriukams, o normalaus dydžio autobusams. Aišku stoja tik stotelėse.
Comment
Comment